Liever niet witches ball heb ik al in pakket een extra zou niet gek zijn maar deze heb ik nog niet.Maar wil ik best proberen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:55 schreef Dipkip het volgende:
Oh rac ik had je post niet op tijd gezien, dr belde iemand aan. Ehm, anders ruil ik een van de witches balls tegen een psychodelic BBS die jij er anders bij had gekregen?
Of heb ik nog meer baddingen genoemd die jij graag wilde? Zeggen hoor!
Mocht je die ambrosia niet los komen, mss heb ik iets wat je ervoor zou willen hebben, ik heb m nu op mn bestellijst staan namelijk!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:56 schreef rac het volgende:
Ik heb nog wel 2 ambrosia 100 ml flesjes die ik wil ruilen en nog eventueel sea vegetable zeep en happy face (rondjes) om te ruilen.
Sorry ik begrijp deze zin nietquote:Op maandag 16 februari 2009 22:54 schreef rac het volgende:
Liever niet witches ball heb ik al in pakket een extra zou niet gek zijn maar deze heb ik nog niet.Maar wil ik best proberen.
Ik begreep hieruit:quote:Op maandag 16 februari 2009 23:09 schreef rac het volgende:
Ik bedoelde het ruilen van een witches bal tegen die psychodelic BBS
(Dat was nog in het vorige deel het ruilen met dancingphoebe)
Dat je juist graag een witches ball wilde. Zo niet dan wil ik ze heel graagquote:Op maandag 16 februari 2009 19:47 schreef rac het volgende:
Dancing Phoebe je mag ook wel een paar bad dingetjes met me ruilen, tegen GFB jelly's en snowshower jelly
, Ik wil eigenlijk nog wel een xtra witches ball en andere bad dingetjes namelijk
Is het misschien een idee om de retro zeep op te delen voor ons allemaal?
dan kun je wat mij betreft de rest gewoon verdelen en een xtra dingetje voor je zelf houden Dip.
De dingen die jij kwijt wil zijn juist de dingen die ik ook kwijt wil, behalve dan de ambrosiaquote:Op maandag 16 februari 2009 23:26 schreef rac het volgende:
Heb ik het even verkeerd begrepen, sorry
Ik heb al 2 GFB jelly's dus wil ik die graag ruilen, net als mijn ambrosia's , ik heb ook nog happy hippy showergel 100 gr. , ik wil ook snowshower jelly wel ruilen want die heb ik ook al.
Dus dat zijn de dingen die ik wel zou willen ruilen,
Maakt me eigenlijk niet uit waarvoor mogen bad dingen zijn maar massage bar is ook zeer welkom, Liever geen zepen uit de kersttijd , want volgens mij krijg ik er daar nu ook al wat van dubbel.
Wat zou je er bij willen voor twee? Tis wel een extra grote BBS (200 gr.).quote:Op maandag 16 februari 2009 23:46 schreef rac het volgende:
Nu begin ik te twijfelen , heb ik toch de 50 ml flesjes? ze zijn in ieder geval klein.
Dat zal ik even nakijken,
Candy cane lijkt me heerlijk. (tegen 1 flesje?)
Ik heb helaas geen body butters...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:26 schreef rac het volgende:
Ik geloof dat ik dit nu voor de 4e keer typ
Eigenlijk maakt het me niets uit. Al zou een stukje body butter wel heel welkom zijn, ik heb alleen buffy in mijn grouporder staan, en ik geloof 2 shampoo's. en aangezien ik helemaal niet vaak bij een een lush in de buurt kom zou ik een sampletje wel heel erg fijn vinden.
Is goedquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:01 schreef rac het volgende:
oh-oh PM terug.
Dip maakt niet uit doe maar iets wat je me aanraadt en wat je zelf denkt dat fair is
ok?
Ik denk dat het candycane was, was het een beetje een zoet snoepig luchtje?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:20 schreef Maes het volgende:
Ik heb laatst van Greys een klein stukje badspul gekregen, het was roze en wit. Ik moest dit onder de kraan in het badwater brokkelen. Je raad het al het was erg lekker. Nu wil ik weten wat het was.
Ik heb op de site gekeken maar weet niet welke te kiezen. De geur deed me nog een meest denken aan rozebottelrozen die mijn zus en ik gebruikten om 'parfum' van te maken
Of Comforter, die is donkerroze met wit en ruikt naar bosbessen, fris en fruitig. Candy Cane ruikt meer snoepgoed zoet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik denk dat het candycane was, was het een beetje een zoet snoepig luchtje?
Dat is helaas wel een kerstproduct
Weet ik nog niet precies, maar wel binnenkort, misschien donderdag, anders begin volgende week. Als de badkamer hier eenmaal af is heb ik een tijdje geen tijd, want dan zijn er weer klussen die ik kan doen (slaapkamer inrichten o.a.). Vandaar dat ik het voor die tijd wil afronden. Dan zal de grouporder eind eerste week of begin tweede week van maart komen en dan ga ik dus rond die tijd weer, en krijg je de rest van je spullenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:49 schreef rac het volgende:
Dip ik denk dat jij het beste kan bepalen wat DP van me wil hebben en wat er voor terug kan worden gedaan.
Wanneer ga je naar je moeder? Dan zorg ik dat ik op mijn werk ben (ben nu even thuis met rug klachten)
Smaken verschillen. Ik ben geen zeepjes fan, maar vind Ice Blue wel lekker fris en mintig. Het is meer een zomerzeep dan een winterzeep vind ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:48 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Die wilde ik eigenlijk bij een bestelling doen, maar dat is dus niks?
tja ik wilde hem voor m'n zoons bestellen, die zijn dol op dat soort kleurtjesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik ben geen zeepjes fan, maar vind Ice Blue wel lekker fris en mintig. Het is meer een zomerzeep dan een winterzeep vind ik.
quote:
Snowcake is moederzeep geloof ik, mijn moeder en schoonmoeder worden er ook hebberig van. Ik vind m zelf ook erg lekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:07 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn mama wil steeds mijn snowcake hebben.
128 pond 26 pence.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind snowcake ook erg lekker, mijn moeder vond t niks!
Dip wat is mn score inmiddels?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooooooh dat valt me nog mee, enigszins![]()
quote:
Je doet er wel onwijs lang mee he. Als je er 3 flessen gewone shampoo mee vervangt is het goedkoper dan geefutunnaam andrelon shampoo.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:24 schreef saaw het volgende:jeetje
Ik vind 8 euro voor zo'n stuk Hybrid al veel geld voor 'maar een shampoo'
Gebruiken jullie ook allemaal van die bewaardoosjes trouwens?
* saaw checkt .co.uk websitequote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen een bewaardoosje nog![]()
8 euro voor een shampoo is ook best duur.
Daarom bestellen wij in Engeland want das een stuk goedkoper , zeker nu de pond zo laag staat.
Maar omdat het zoveel goedkoper is gaat bij mij de rem dr helemaal af en ga ik straks dus alsnog een godsvermogen aan Lush spenderen
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:30 schreef saaw het volgende:
[..]
* saaw me checkt website
£4.84Dat is toch iets van ¤5,50 ofzo? Scheelt wel heel veel dan idd.
Mja gewoon naar de winkel lopen scheelt wel weer een hoop gedoe.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat ik bespaar als ik voor 129 pond bestel hè?
Mijn moeder ook nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind snowcake ook erg lekker, mijn moeder vond t niks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:49 schreef Dipkip het volgende:
Oh man. Tegelman liep al te mopperen op de 'stank' die uit mijn werkkamer komt (open grabbags, plus mn normale stashwalm). Dingdong, postbode. 7 pakjes soy tarts en tart buttons.
WALM!!!
Het was deze roze met witte, die Maes voor de helft heeft gebruikt!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of Comforter, die is donkerroze met wit en ruikt naar bosbessen, fris en fruitig. Candy Cane ruikt meer snoepgoed zoet.
Anders moet je Greys even vragen wat ze je gestuurd heeft?
Tis een groot huis hoor!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:13 schreef oh-oh het volgende:
Dip, met al die Lush in huis zijn zulke dingen toch helemaal niet nodig
Ben je ook aan het stoppen? Wat onwijs goed!! Hoe lang al??quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik voel me echt net zo vandaag, zonder enige reden, alleen maar door dat stomme stoppen met roken
Yay for oh-oh!!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:02 schreef Greys het volgende:
Jullie zijn lief!
Dipje, ik ga straks gewoon zelf nog een keer bestellen, want er zullen wel meer retro dingen bij zitten die ik er bij wil hebben hihi. Ik heb op de wishlist Sonic Death Monkey staan en Reincarnate en die Hybrid drop shampoo. Vinden jullie die drie allemaal ook lekker?
Oh-oh zit ook in het Stoppen met roken topic in LIF en ik vind haar een heldin!
Je hebt het langer volgehouden dan ik in Slankquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:28 schreef Greys het volgende:
Four weeks, one day, 16 hours, 28 minutes and 5 seconds. 534 cigarettes not smoked, saving ¤ 120,23. Life saved: 1 day, 20 hours, 30 minutes.
Zo lang ben ik nu al gestopt Cat!![]()
Ik vond je er al verdomd weinig posten, maar het is ook amper bij te houden en het gaat vaak over alles behalve Slank, zeg maar. Kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je hebt het langer volgehouden dan ik in Slankik kom nog wel s terug hoor
Jaaaaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:33 schreef Greys het volgende:
Ik vond je er al verdomd weinig posten, maar het is ook amper bij te houden en het gaat vaak over alles behalve Slank, zeg maar. Kan me er wel iets bij voorstellen
Ik kom wel wat vaker hier, oke?
OMG snap out of it!! Jij bent echt té lushverslaafd dat je random geldbedragen kunt omrekenen in winkelmandjes vol lushquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:35 schreef Cat22 het volgende:
Dus dus uhm.....
8 BBSen, 3 maal 250 gram douchegel, 4 body butters, 4 massage bars, 5 bad melts, 2 solid shampoos en nog geld over!![]()
En dan krijg je een shampoo tin, 2 body butter tins en 2 massage bar tins gratis.
Sssst! Dit is stoppen-met-roken motivatie!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
OMG snap out of it!! Jij bent echt té lushverslaafd dat je random geldbedragen kunt omrekenen in winkelmandjes vol lush
Hmhm. Tuuuurlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:43 schreef Cat22 het volgende:
Sssst! Dit is stoppen-met-roken motivatie!
En dacht je nu echt dat ik alles had opgeteld? Ik heb gewoon een boodschappenmandje op het UK forum aangemaakt en dat at random volgegooid.
Whaaaaa NU snap ik hem pas, door wat Dipkip er op zei!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:35 schreef Cat22 het volgende:
Heldin!
![]()
Dus dus uhm.....
8 BBSen, 3 maal 250 gram douchegel, 4 body butters, 4 massage bars, 5 bad melts, 2 solid shampoos en nog geld over!![]()
En dan krijg je een shampoo tin, 2 body butter tins en 2 massage bar tins gratis.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
Whaaaaa NU snap ik hem pas, door wat Dipkip er op zei!![]()
Ik dacht dat die Lush opsomming voor een ander bedoeld was en ik snapte het al niet
Nee die was voor jou gekkie! Maar jullie waren al door aan het beppen terwijl ik aan het winkelen was.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Whaaaaa NU snap ik hem pas, door wat Dipkip er op zei!![]()
Ik dacht dat die Lush opsomming voor een ander bedoeld was en ik snapte het al niet
Ja moet hoor!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:54 schreef Cat22 het volgende:
En nu mot ik opeens ook van die soja dingen hebben. En een brandertje.
Ik wil ook een lekker ruikend Lush huis! Maar niet té.
Dat lijkt me dus een hele goed manier om jezelf te blijven motiveren. En hoe duurder de verslaving, hoe meer beloning erin zit als je stopt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:57 schreef Dipkip het volgende:
Bij mij hielp het vooral om die visualisaties in werkelijkheden om te zettenik kocht vaak bloemen voor mezelf, omdat ik die nu eindelijk eens echt goed kon ruiken. Geloof dat er de eerste week wel drie bossen in huis stonden terwijl ik normaal nooit bloemen had.
Plus dat een bos bloemen ongeveer evenveel kostte als een halve gram. Ik kocht enorm veel dingen die gelijk stonden aan een halve of hele gram. Afgeprijsde DVD's bijvoorbeeld, en make-upjes, en afgeorijsde shirtjes van H&M, en zakken schepsnoep. Dat laatste is overigens niet zo'n enorm geweldig plan want daardoor kom ik nu in Slank, maar het hielp wel. Als ik echt de aanvechting had wat te gaan halen haalde ik in plaats van zeg 5 gram daarvan, het equivalend van een halve of hele gram aan verwennerij. Dus mn bankrekening groeide ook nog eens exponentieel ondanks de DVD's en dergelijke.
Had ik toen nou maar van Lush geweten
Die tarts klinken toch wel erg leuk. En ik ben over een maand jarig.. hmmm... misschien dinnetje eens aanstoten..... Heb je een linkje voor me?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja moet hoor!![]()
Het is best wel goedkoop vind ik, nou ja veel goedkoper dan een Lushverslaving iigIk was 10 euro 50 kwijt inclusief verzenden uit de US, voor 6 zakjes van 12 buttons en 1 hele tart + 3 tart buttons als proefje gratis. Afhankelijk van hoe lang je je brander aan hebt zou je daar iets van 75-150 keer mee moeten kunnen branden. En mn brandertje was 2 euro 50 bij de Xenos, best een leuk ding wel, van speksteen.
Edit: rekenfout.
Ik heb ook 7 snowshowersquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Duuuhuuud veel dezelfde Jellies!
Maar ik heb er geen zicht op. Zolang ik niet met een leftovertasje blijf zitten vind ik alles best!
6 maal GF&B jelly geloof ik!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Duuuhuuud veel dezelfde Jellies!
Maar ik heb er geen zicht op. Zolang ik niet met een leftovertasje blijf zitten vind ik alles best!
www.theserenedreamshop.comquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:05 schreef Cat22 het volgende:
Die tarts klinken toch wel erg leuk. En ik ben over een maand jarig.. hmmm... misschien dinnetje eens aanstoten..... Heb je een linkje voor me?
Njah, ik wilde dus met ferrari rood ruilen, maar die heeft nu juist niet zoveel lekker badspul erin zitten. En heeft deze week geen tijd om via Dipkip nog met jullie onderling te ruilen en ik kan natuurlijk niet voor haar beslissen welk badspul zij weg zou moeten doen om mijn heerlijkheidjes te krijgen die zij weer met mij kan ruilen voor douchespul. (snappuhem nog?)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:05 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb ook 7 snowshowers![]()
Probleem is gewoon dat er bijna geen douchespullen in de tasjes zaten. Dus krijg je nu veel van dezelfde, want we hebben allemaal het zelfde douchespul. Het is dat ik dus zelf ook al zo veel dezelfde jellies heb, anders zou ik kijken of ik wat anders met je kon ruilen, maar dan heb ik zelf straks 9 snowshowers![]()
Tis gewoon domme pech voor je dat er zo onwijs veel badspul in zit en dat alles op de emotibomb na kerst is. Je kunt proberen of iemand van de grouporder deelnemers wil ruilen? Dat zij iets voor jou bijbestellen en ik wat je niet wil van je grabbag bij hun pakket in doe?
Apple Cinnamon!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
www.theserenedreamshop.com
Klik op scent descriptions onderaan voor de beschrijvingen van de geuren.
Ik zou je vriendin alleen wel aanraden de brander gewoon in nederland te kopen, want daarmee knallen de verzendkosten omhoog en ze zijn breekbaar, en je kan bij iedere xenos / de tuinen / zweefteefwinkel zo'n ding kopen voor een paar euro.
Let er ook op met verzenden dat je geen envelop kiest maar international first class. Bij mij duurde het exact een week voor ik het binnen had
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:21 schreef ferrari_rood het volgende:
De topics gaan zo snel dat ik dat wat in mijn grabbag zit nu al niet meer terug kan vinden.
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:58 schreef Dipkip het volgende:
Tas van ferrari_rood:
[ afbeelding ]
Inhoud:
- marzibain
- 1/2 chocolate santa
- lush pud
- ruby red slippers
- twinkle
- snow showers jelly
- GFB jelly
- angel's delight
- christmas cake slice
- christmas morning
- christmas cake slice
- snowfairy 100 gr.
- christmas kisses
- chocolate santa
- too drunk emotibomb
- christmas cake slice
- angel's delight
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Vanochtend geschoren met shave your planet, lekker spul wel
Kan ermee te maken hebben dat het produkt Shave the Planet heet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]Wat een naam. PlaneetJE dan toch, mag ik hopen. Shave your Star was ook goed geweest
Ja hoiquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:16 schreef Dipkip het volgende:
Erg he? Er zijn echt té veel geuren. Op het lush forum liet iemand een plaatje zien van van die bakken waar mensen kralen gesorteerd in bewaren en dan in ieder bakje een geurtje
quote:
Ik heb van die sjieke bakjesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mwehehehe![]()
Passen er nou 12 in zo'n bakje? Of bewaar je de rest apart ofzo?
De geur én de houdbaarheid. Gewoon minder lekker. Maar misschien is het inmiddels al verbeterd weer, zal misschien wel weer een keer bestellen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:53 schreef Dipkip het volgende:
Wat viel er tegen dan? De geur?
Zie je de dymolabeltjes?quote:Kan ik weer lekker labelen
Siets vindt het geweldig om bovenop de doos te gaan liggen als een nieuwe bestelling is binnen gekomen. Of om te gaan slapen op het inpakpaier. En Naartjie hengelt graag in bad als ik niet met iets té bloemigs badder. Dus ik denk dat katten er best tegen kunnen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:31 schreef Dipkip het volgende:
Mijn katten ruiken ook naar Lush, want die slapen naast de grabbagsis dat niet zielig? Ze kunnen toch veel beter ruiken dan wij? Op zich gaan ze er ook uit zichzelf liggen maar ja hun krabpaal staat dan ook daar...
Ik las laatst in een review van één van de producten op de lush-site: "I had to stop my cats from eating it"quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:57 schreef Dipkip het volgende:
Ja mijn katten stuiven er ook op af als ik een pakket Lush krijg, maar ik weet vrij zeker dat ze ook op een bloeddorstige Dobermann zouden afstuiven als ie in een doos zit. Katten en dozen
Karma is wel een leuke naam voor een hond eigenlijk hè?quote:
Mieuw, I'm Shave the planetquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:44 schreef Cat22 het volgende:
Lush puppies!
Ik ben vorig jaar pleegmoeder geweest voor dakloze poezebeesten en dan mag je je nestjes ook zelf een naam geven. Ik heb gedacht over een Lush nestje, maar vind die namen toch vaak te flauw om kattebeesten ermee op te zadelen.Je moet tenslotte ook denken aan de adopteerbaarheid.
'Hoi, ik ben Hua s'uan Hwa!'
'Miauw! Ik heet Quinequeréme of Nevineh.'
'Yo! ik ben Sex Bomb.'
Miranda, Cupcake, Candy Cane, Honey Bee, Juicy, Happy Hippy, Snowcakequote:Op woensdag 18 februari 2009 10:44 schreef Cat22 het volgende:
Lush puppies!
Ik ben vorig jaar pleegmoeder geweest voor dakloze poezebeesten en dan mag je je nestjes ook zelf een naam geven. Ik heb gedacht over een Lush nestje, maar vind die namen toch vaak te flauw om kattebeesten ermee op te zadelen.Je moet tenslotte ook denken aan de adopteerbaarheid.
'Hoi, ik ben Hua s'uan Hwa!'
'Miauw! Ik heet Quinequeréme of Nevineh.'
'Yo! ik ben Sex Bomb.'
Het zijn maar stamboomnamen hoor, geen roepnamenquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:07 schreef Cat22 het volgende:
Laten we het erop houden dat het niet echt mijn ding is.
Ah, oké, snap ik. En als je dat leuk vindt moet je dat gewoon doen. Het heeft ergens ook iets grappigs.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het zijn maar stamboomnamen hoor, geen roepnamen![]()
Alhoewel Paradise Punch wel Punch heet.
Verder hebben ze allemaal een andere roepnaam gekregen.
Ik denk bij stamboomnamen altijd dat het wel een beetje gaaf moet staan in de catalogus als je dr mee wil gaan showen, dus ik vind t wel altijd belangrijk dat die stamboomnamen een beetje potentie hebben.
Staffords, leuk! Engelse of amerikaanse?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:13 schreef rac het volgende:
Met alle kerst lush namen voor een december nest,
Moeten wel hele kleine lieve puppie's zijn want om mijn staffordshire pups
nou zulke namen te geven![]()
MIjn Dicca is nu loops misschien een keertje puppies maar dan geen lushpuppie namen
Knuffelbuffelquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:22 schreef rac het volgende:
Een Engelse
Maar ik wil de ras naam veranderen naar Knuffelbuffel
Mens wat een aanhalige beesten, het liefst de hele dag op schoot, en knuffelen.
Mijn broer heeft ook een engelse. Echt knuffelkonten zijn het ja. Jammer dat er zo'n imago aan vast zit.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:22 schreef rac het volgende:
Een Engelse
Mens wat een aanhalige beesten, het liefst de hele dag op schoot, en knuffelen.
Tel maar uit, ze zijn bij A begonnen in 2003.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:31 schreef rac het volgende:
Hoeveel nestjes heeft deze fokker gehad dan? J of K al...
Hoe groot zijn die nestjes
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:22 schreef rac het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:51 schreef Dipkip het volgende:
OMG oh-oh moest je even wat stoppen met roken agressie kwijt op die arme bbs?Hij kon niet platter zijn al was je dr met de auto overheen gereden
Bij de Xenos! Was eigenlijk op zoek naar die hobbydozen, maar vond deze stiekem veel leuker.quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:32 schreef Cat22 het volgende:
Miss Dynastie: die dozen!![]()
Ik vind ze moooooi! Waar heb je ze gehaald?
EnDymo labeltjes
*mist haar oude werkplek*
Mn moeder wist nog niet wanneer ze moest werken, dat hoort ze als het goed is morgen, dan bel ik voor een afspraak.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:42 schreef rac het volgende:
Dip heb je al een andere dag in gedachten om naar je moeder te gaan?
* noteert*quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij de Xenos! Was eigenlijk op zoek naar die hobbydozen, maar vond deze stiekem veel leuker.
Xenos zit toch zowat in ieder dorp?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:40 schreef Cat22 het volgende:
* noteert*
Nu nog
A) tarts kopen en
B) een Xenos vinden
Grapjas.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Xenos zit toch zowat in ieder dorp?Anders heeft Action ze vast ook wel.
Ik denk dat ik voor je adres de hele PM box door moet, kun je hem opnieuw PM-en? Vind het geen probleem om te wachten hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:00 schreef Cat22 het volgende:
Da's een goeie! Als jij een maand op mijn envelop wil wachten tenminste.Ik wil graag van alles eentje proberen, ben benieuwd of ik opeens van andere geuren ga houden.
Heb je mijn adres? Het jouwe heb ik nog bewaard.
Oh, het andere forum is ook weer online! Met wel heule hippe kleuren. Effe wennen....
heb er daar inderdaad een paar gehaald en het was slecht gesorteerd in bakjes. Heb 3 bakjes gehaald waarvan er nu een bij mijn vriend staat en een hier. Een is er nog vrij, maar dat is echt niet genoeg voor alle spullen die ik besteld heb.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Grapjas.De dichtstbijzijnde Xenos is geloof ik 25 kilometer verderop.
Action daarentegen... 2 minuten lopen.Maar die van mij is volgens mij niet zo goed gesorteerd in bakjes.
Het beestje van mijn broer is ook zo'n knuffelkont en zo lief voor de kindjes van mijn zus. De jongste was aan het skeeleren en ik had Luna aan de riem en ze trok zodat de riem strakstond en zodat mijn nichtje zich aan de riem kon vasthouden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:46 schreef rac het volgende:
Ja dat is echt jammer, Maar dat neemt niet weg dat het honden zijn die zo ontzettend lief zijn en dat maakt een heleboel goed, en mensen ook heel snel kunnen merken dat het niet alleen maar agressieve pitbull-achtige honden zijn.
Helaas zijn er wel nog steeds "stoere"mensen die het uiterste uit hun hond halen.
Misschien helpen lieve lush namen om het imago iets op te krikken
Dat wordt samples regelen bij een Lush winkel!quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:03 schreef Miracle_Drug het volgende:
Normaal denk ik, zeker niet droog. Ik heb van Dove die pro-age crémes, ben er best tevreden over. Maar aqua marina doet echt wonderen voor m'n huid, vandaar dat ik dacht dat een moisturiser erbij me helemaal zou doen opbloeien![]()
Maar er is zo veel keus, en de reviews op de Engelse site heel wisselend
Het is een heel aparte geur he? Ik vind hem wel lekker en het is supershampoo. Maar ik ben net aan een 500 ml fles begonnen dus ik kan nog wel vooruit. Als je hier geen klanten vindt zou je hem ook kunnen aanbieden op het nederlandse Lush forum (daar mag je alleen ruilen, niet verkopen). Of je zet hem op marktplaats.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:12 schreef teigan het volgende:
* teigan breekt hier even in..
Ik heb een fles van 500 mL Taaitaai staan, en ik vind hem zo vies.... Ik heb hem nu een keer of 3 geprobeerd onder de douche, maar ik kan er niet aan wennen..
Is er hier misschien iemand die er interesse in heeft? Ik vind het ook niet erg om te ruilen tegen andere spulletjes..
Wat dan? Uitslag ofzo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Wil je nu likken ter compensatie van minder zuigen?
Ik lik niet aan Lush.
Dochtertje van mn vriendin likt aan alle Lush en aan haar gezicht te zien is van mijn stash niks lickable
Dat moet je dus niet al te letterlijk nemen?quote:The honey toffee bar with a soft core.
The Soft Coeur was designed by for a romantic tryst. It got its name because it's got a chocolate and honey soft centre which you can melt and smooth all over your lover's body to make him or her extra tasty. Helen wanted to call it Soft Centre, then it morphed into Soft Core before metamorphosing into Soft Coeur to which Mark added The Honeymooner, because it's made with honey and suitable for honeymoons. You will be delighted to hear that it's good for your skin as well as your relationship.
Nee joh, vieze bekt trekt ze dr bij als ze ergens aan liktquote:
Ik ben niet zo van de massage bars dus misschien dat de Soft Coeur wel smaakt. Maar Lush is in het algemeen wat hyper met de omschrijvingen, dus ik zou het met een korreltje zout nemen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:51 schreef Greys het volgende:
Maar kijk, hier bij de Soft Coeur staat wel:
[..]
Dat moet je dus niet al te letterlijk nemen?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:43 schreef Mirjam het volgende:
De mange toodas een massagebar die je ook kunt aflikken, zoek maar ff op
Jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:12 schreef oh-oh het volgende:een Maastrichtse zak ?
Wow, zo veel coolaulin alleen is al 20 euro waard!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:29 schreef -Peach het volgende:
[..]
Jahad een lekker zware uitgekozen omdat ik graag veel badspul wou
laatst was het meisje achter de balie iemand aan het vertellen wat er allemaal in dr grabbag zat, zei ze zo: 'Oh je hebt geluk, ik zie dat ik hier ¤45 aan spullen in heb gedaan!'
Dus zo nauw nemen ze het niet schijnbaar...
Nog zo'n groot wandrek helemaal vol (staan normaal cadeaupakketjes in ofzo?) en nog op de grond wat...denk zeker nog wel 30! (dit wil je helemaal niet weten natuurlijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chips, stonden dr nog veel?
Nee nee ik mag nie meer, echt nie
Dank Mirjam!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:43 schreef Mirjam het volgende:
De mange toodas een massagebar die je ook kunt aflikken, zoek maar ff op
Held!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:28 schreef Dipkip het volgende:
Klinkt goed Peach! Ik denk dat ik vanmiddag voor t eerst de Lush voorbij ga lopen zonder grijpzakken te kopen![]()
Yay!quote:Cat, je tart buttons zijn op de post
Dus als ik het goed bereken zat er voor 50,15 aan lush inquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:09 schreef -Peach het volgende:
Mn bag is weer leuk!![]()
Whoosh temple balm --> 7,30
A Gold Star --> 6,60
Christmas Kisses --> 4,75
Lush Pud --> 4,95
Ultimate Shine --> 8,15
Coolaulin (490 gr) -->18,40
Ze kosten 20 euro, en er zit minimaal 40 euro in aan spullen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
En hoeveel heb je dan voor die zak betaald?
Ik denk dat ik zaterdag gewoon eens naar den bosch trein!
Je kunt hem het beste snel droog laten worden, op de verwarming leggen of zo. Schoteltje eronder natuurlijk. Dan zou het goed moeten kunnen komen, maar ik heb het zelf nooit zo gedaan. Ik snij zo'n ding altijd doormidden en gebruik de helft. Als je te weinig geur of schuim hebt kun je dan nog altijd de andere helft erbij mikken. Hou hem in de gaten de komende dagen en laat hem in de open lucht liggen. Want als er vocht in blijft zitten kun je wachten op schimmel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net zo een paars badgeval met anijs er op onder de kraan gehouden.
Op een gegeven moment had ik echt al heeeeeel veel schuim dus nu heb ik m droog gelegd.
Komt dat nou nog goed met die bal of had ik m beter maar helemaal op kunnen maken?
Afdoen met een vochtig doekje misschien? En in het vervolg opbergen in een doosje.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:23 schreef Niara het volgende:
Mew, ik heb pas een massage bar gekocht
De Each Peach (And Two's a Pear) om precies te zijn.
Maar nu viel me op dat er allemaal kleine stofjes in gekomen zijn..
enig idee hoe ik die er af kan krijgen?
Ik ben bang dat als ik hem afspoel ie helemaal wegsmelt..
Ze lijken mij heerlijk maar ben bang dat ze er hier in huis allergies voor zijn, net als veel andere lucht verfrissers en geur kaarsen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:48 schreef Cat22 het volgende:
The serene dream shop![]()
Ze verkopen ze ook op andere sites zoals Alchemy melts en Lure beauty
Lush is ook een van de weinige producten waar ik tegen kan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:38 schreef rac het volgende:
[..]
Ze lijken mij heerlijk maar ben bang dat ze er hier in huis allergies voor zijn, net als veel andere lucht verfrissers en geur kaarsen.
Iedere keer heb ik het weer geprobeerd maar helaas na 2 dagen begint mijn man te piepen als of hij een kleine pup is. Zo ook als hij bij iemand in de auto zit met een lucht verfrisser.
Vanuit zowat elk Londens vliegveld kun je het beste met de trein gaan. Die doet er tussen de 30-45 minuten over en dan sta je op een knoopunt van treinen en metro's (afhankelijk van het vliegveld waar je landt is dat Victoria Station of Liverpool Street station). Maar je moet echt vroeg vertrekken uit NL om een redelijk aantal uur in Londen door te brengen denk ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:43 schreef rac het volgende:
Cat hoe ga jij van het vliegveld naar London heen (ik bedoel welke bus) en waar stap je uit?
Ik wil zo graag een een keer maar heb geen idee, dan vlieg ik denk ik een dag je op en neer. Volgens de tijden moet dat lukken. (vanuit Weeze naar londen zijn soms hele mooie aan biedingen (misschien wel goedkoper dan met de trin naar amsterdam)
Dan kan ik ook eens kijken hoe de Lush-winkels er daar uit zien.
Misschien alleen of met mijn twee dochters van 15 en 13
Ik heb gePMt!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:52 schreef rac het volgende:
Ik kan deze wel missen heb er al wat van thuis liggen
- angel's delight 1
- christmas cake slice 1
Dus al ze die wil ? vin dik het goed
In de OP van het Londen topic staan alle opties + prijzen. Ik heb zelf nooit met Easybus gereisd maar heb gehoord dat de reis lang (meer dan een uur) duurt. En zeker als jij 's morgens vroeg aankomt zal het geen lolletje zijn om die bus door de spits te wringen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:15 schreef rac het volgende:
Met de trein is dus de beste optie? Heb je ervaring met easy bus?
Nou, deze dus:quote:
Japanese Cherry Blossom ligt nu net in een waxinelichtjeshouder op de verwarming. Eens kijken of dat werkt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:54 schreef Dipkip het volgende:
Ik wil je ook wel wat toesturen hoor! Dan stuur ik je gewoon eentje van elke soort die ik heb en als je dan uiteindelijk bestelt hebt stuur je mij weer 1 van alle soorten die jij hebt en ik niet?
Dan kunnen we alletwee meer geurtjes testen, tis best lastig kiezen vind ik ondanks de omschrijvingen. En het kan in een gewoon bubbelenvelopje en weegt niks, denk 2 postzegels ofzo.
Ik heb:
- Lilac
- Tranquil Sleep
- Lavender, Apple & Oak
- Rose
- Japanese Cherry Blossom (die MOET je bestellen, die is echt goddelijk)
- Fruit Slices
- All Mixed Up (mijne ruikt naar aardbeien met room)
Het is allemaal best zoet, ik denk dat mn volgende bestelling meer fris en kruidig wordt en idd zo'n frisse was luchtje. Cranberry Citrus wil ik proberenik dacht eerst dat die te zuur zou zijn maar alles is zo zoet dat ie me nu wel lekker lijkt
Wat mij betreft wel, misschien willen ferrari en rac nog wat ruilen met elkaar. Ik denk dat ik jouw pakket maandag ga posten, tenzij in de tussentijd iemand zegt dat ie via UK order ruilmateriaal wil laten komen. Die van rac hoop ik komende week langs te gaan brengen en die van ferrari moet nog even wacht tot de UK order er isquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn we met het ruilen er al uit?
Ik kan niet wchtenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:21 schreef nokwanda het volgende:
Nog maar een paar dagen tot je gaat bestellen.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:39 schreef Dipkip het volgende:
Ik ga zelf van die wax tarts makenmoest ik even kwijt. Heb er heel veel zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |