Liever niet witches ball heb ik al in pakket een extra zou niet gek zijn maar deze heb ik nog niet.Maar wil ik best proberen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:55 schreef Dipkip het volgende:
Oh rac ik had je post niet op tijd gezien, dr belde iemand aan. Ehm, anders ruil ik een van de witches balls tegen een psychodelic BBS die jij er anders bij had gekregen?
Of heb ik nog meer baddingen genoemd die jij graag wilde? Zeggen hoor!
Mocht je die ambrosia niet los komen, mss heb ik iets wat je ervoor zou willen hebben, ik heb m nu op mn bestellijst staan namelijk!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:56 schreef rac het volgende:
Ik heb nog wel 2 ambrosia 100 ml flesjes die ik wil ruilen en nog eventueel sea vegetable zeep en happy face (rondjes) om te ruilen.
Sorry ik begrijp deze zin nietquote:Op maandag 16 februari 2009 22:54 schreef rac het volgende:
Liever niet witches ball heb ik al in pakket een extra zou niet gek zijn maar deze heb ik nog niet.Maar wil ik best proberen.
Ik begreep hieruit:quote:Op maandag 16 februari 2009 23:09 schreef rac het volgende:
Ik bedoelde het ruilen van een witches bal tegen die psychodelic BBS
(Dat was nog in het vorige deel het ruilen met dancingphoebe)
Dat je juist graag een witches ball wilde. Zo niet dan wil ik ze heel graagquote:Op maandag 16 februari 2009 19:47 schreef rac het volgende:
Dancing Phoebe je mag ook wel een paar bad dingetjes met me ruilen, tegen GFB jelly's en snowshower jelly
, Ik wil eigenlijk nog wel een xtra witches ball en andere bad dingetjes namelijk
Is het misschien een idee om de retro zeep op te delen voor ons allemaal?
dan kun je wat mij betreft de rest gewoon verdelen en een xtra dingetje voor je zelf houden Dip.
De dingen die jij kwijt wil zijn juist de dingen die ik ook kwijt wil, behalve dan de ambrosiaquote:Op maandag 16 februari 2009 23:26 schreef rac het volgende:
Heb ik het even verkeerd begrepen, sorry
Ik heb al 2 GFB jelly's dus wil ik die graag ruilen, net als mijn ambrosia's , ik heb ook nog happy hippy showergel 100 gr. , ik wil ook snowshower jelly wel ruilen want die heb ik ook al.
Dus dat zijn de dingen die ik wel zou willen ruilen,
Maakt me eigenlijk niet uit waarvoor mogen bad dingen zijn maar massage bar is ook zeer welkom, Liever geen zepen uit de kersttijd , want volgens mij krijg ik er daar nu ook al wat van dubbel.
Wat zou je er bij willen voor twee? Tis wel een extra grote BBS (200 gr.).quote:Op maandag 16 februari 2009 23:46 schreef rac het volgende:
Nu begin ik te twijfelen , heb ik toch de 50 ml flesjes? ze zijn in ieder geval klein.
Dat zal ik even nakijken,
Candy cane lijkt me heerlijk. (tegen 1 flesje?)
Ik heb helaas geen body butters...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:26 schreef rac het volgende:
Ik geloof dat ik dit nu voor de 4e keer typ
Eigenlijk maakt het me niets uit. Al zou een stukje body butter wel heel welkom zijn, ik heb alleen buffy in mijn grouporder staan, en ik geloof 2 shampoo's. en aangezien ik helemaal niet vaak bij een een lush in de buurt kom zou ik een sampletje wel heel erg fijn vinden.
Is goedquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:01 schreef rac het volgende:
oh-oh PM terug.
Dip maakt niet uit doe maar iets wat je me aanraadt en wat je zelf denkt dat fair is
ok?
Ik denk dat het candycane was, was het een beetje een zoet snoepig luchtje?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:20 schreef Maes het volgende:
Ik heb laatst van Greys een klein stukje badspul gekregen, het was roze en wit. Ik moest dit onder de kraan in het badwater brokkelen. Je raad het al het was erg lekker. Nu wil ik weten wat het was.
Ik heb op de site gekeken maar weet niet welke te kiezen. De geur deed me nog een meest denken aan rozebottelrozen die mijn zus en ik gebruikten om 'parfum' van te maken
Of Comforter, die is donkerroze met wit en ruikt naar bosbessen, fris en fruitig. Candy Cane ruikt meer snoepgoed zoet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik denk dat het candycane was, was het een beetje een zoet snoepig luchtje?
Dat is helaas wel een kerstproduct
Weet ik nog niet precies, maar wel binnenkort, misschien donderdag, anders begin volgende week. Als de badkamer hier eenmaal af is heb ik een tijdje geen tijd, want dan zijn er weer klussen die ik kan doen (slaapkamer inrichten o.a.). Vandaar dat ik het voor die tijd wil afronden. Dan zal de grouporder eind eerste week of begin tweede week van maart komen en dan ga ik dus rond die tijd weer, en krijg je de rest van je spullenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:49 schreef rac het volgende:
Dip ik denk dat jij het beste kan bepalen wat DP van me wil hebben en wat er voor terug kan worden gedaan.
Wanneer ga je naar je moeder? Dan zorg ik dat ik op mijn werk ben (ben nu even thuis met rug klachten)
Smaken verschillen. Ik ben geen zeepjes fan, maar vind Ice Blue wel lekker fris en mintig. Het is meer een zomerzeep dan een winterzeep vind ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:48 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Die wilde ik eigenlijk bij een bestelling doen, maar dat is dus niks?
tja ik wilde hem voor m'n zoons bestellen, die zijn dol op dat soort kleurtjesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik ben geen zeepjes fan, maar vind Ice Blue wel lekker fris en mintig. Het is meer een zomerzeep dan een winterzeep vind ik.
quote:
Snowcake is moederzeep geloof ik, mijn moeder en schoonmoeder worden er ook hebberig van. Ik vind m zelf ook erg lekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:07 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn mama wil steeds mijn snowcake hebben.
128 pond 26 pence.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind snowcake ook erg lekker, mijn moeder vond t niks!
Dip wat is mn score inmiddels?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooooooh dat valt me nog mee, enigszins![]()
quote:
Je doet er wel onwijs lang mee he. Als je er 3 flessen gewone shampoo mee vervangt is het goedkoper dan geefutunnaam andrelon shampoo.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:24 schreef saaw het volgende:jeetje
Ik vind 8 euro voor zo'n stuk Hybrid al veel geld voor 'maar een shampoo'
Gebruiken jullie ook allemaal van die bewaardoosjes trouwens?
* saaw checkt .co.uk websitequote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen een bewaardoosje nog![]()
8 euro voor een shampoo is ook best duur.
Daarom bestellen wij in Engeland want das een stuk goedkoper , zeker nu de pond zo laag staat.
Maar omdat het zoveel goedkoper is gaat bij mij de rem dr helemaal af en ga ik straks dus alsnog een godsvermogen aan Lush spenderen
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:30 schreef saaw het volgende:
[..]
* saaw me checkt website
£4.84Dat is toch iets van ¤5,50 ofzo? Scheelt wel heel veel dan idd.
Mja gewoon naar de winkel lopen scheelt wel weer een hoop gedoe.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat ik bespaar als ik voor 129 pond bestel hè?
Mijn moeder ook nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind snowcake ook erg lekker, mijn moeder vond t niks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:49 schreef Dipkip het volgende:
Oh man. Tegelman liep al te mopperen op de 'stank' die uit mijn werkkamer komt (open grabbags, plus mn normale stashwalm). Dingdong, postbode. 7 pakjes soy tarts en tart buttons.
WALM!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |