Liever niet witches ball heb ik al in pakket een extra zou niet gek zijn maar deze heb ik nog niet.Maar wil ik best proberen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:55 schreef Dipkip het volgende:
Oh rac ik had je post niet op tijd gezien, dr belde iemand aan. Ehm, anders ruil ik een van de witches balls tegen een psychodelic BBS die jij er anders bij had gekregen?
Of heb ik nog meer baddingen genoemd die jij graag wilde? Zeggen hoor!
Mocht je die ambrosia niet los komen, mss heb ik iets wat je ervoor zou willen hebben, ik heb m nu op mn bestellijst staan namelijk!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:56 schreef rac het volgende:
Ik heb nog wel 2 ambrosia 100 ml flesjes die ik wil ruilen en nog eventueel sea vegetable zeep en happy face (rondjes) om te ruilen.
Sorry ik begrijp deze zin nietquote:Op maandag 16 februari 2009 22:54 schreef rac het volgende:
Liever niet witches ball heb ik al in pakket een extra zou niet gek zijn maar deze heb ik nog niet.Maar wil ik best proberen.
Ik begreep hieruit:quote:Op maandag 16 februari 2009 23:09 schreef rac het volgende:
Ik bedoelde het ruilen van een witches bal tegen die psychodelic BBS
(Dat was nog in het vorige deel het ruilen met dancingphoebe)
Dat je juist graag een witches ball wilde. Zo niet dan wil ik ze heel graagquote:Op maandag 16 februari 2009 19:47 schreef rac het volgende:
Dancing Phoebe je mag ook wel een paar bad dingetjes met me ruilen, tegen GFB jelly's en snowshower jelly
, Ik wil eigenlijk nog wel een xtra witches ball en andere bad dingetjes namelijk
Is het misschien een idee om de retro zeep op te delen voor ons allemaal?
dan kun je wat mij betreft de rest gewoon verdelen en een xtra dingetje voor je zelf houden Dip.
De dingen die jij kwijt wil zijn juist de dingen die ik ook kwijt wil, behalve dan de ambrosiaquote:Op maandag 16 februari 2009 23:26 schreef rac het volgende:
Heb ik het even verkeerd begrepen, sorry
Ik heb al 2 GFB jelly's dus wil ik die graag ruilen, net als mijn ambrosia's , ik heb ook nog happy hippy showergel 100 gr. , ik wil ook snowshower jelly wel ruilen want die heb ik ook al.
Dus dat zijn de dingen die ik wel zou willen ruilen,
Maakt me eigenlijk niet uit waarvoor mogen bad dingen zijn maar massage bar is ook zeer welkom, Liever geen zepen uit de kersttijd , want volgens mij krijg ik er daar nu ook al wat van dubbel.
Wat zou je er bij willen voor twee? Tis wel een extra grote BBS (200 gr.).quote:Op maandag 16 februari 2009 23:46 schreef rac het volgende:
Nu begin ik te twijfelen , heb ik toch de 50 ml flesjes? ze zijn in ieder geval klein.
Dat zal ik even nakijken,
Candy cane lijkt me heerlijk. (tegen 1 flesje?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |