Smaken verschillen. Ik ben geen zeepjes fan, maar vind Ice Blue wel lekker fris en mintig. Het is meer een zomerzeep dan een winterzeep vind ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:48 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Die wilde ik eigenlijk bij een bestelling doen, maar dat is dus niks?
tja ik wilde hem voor m'n zoons bestellen, die zijn dol op dat soort kleurtjesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik ben geen zeepjes fan, maar vind Ice Blue wel lekker fris en mintig. Het is meer een zomerzeep dan een winterzeep vind ik.
quote:
Snowcake is moederzeep geloof ik, mijn moeder en schoonmoeder worden er ook hebberig van. Ik vind m zelf ook erg lekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:07 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn mama wil steeds mijn snowcake hebben.
128 pond 26 pence.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind snowcake ook erg lekker, mijn moeder vond t niks!
Dip wat is mn score inmiddels?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooooooh dat valt me nog mee, enigszins![]()
quote:
Je doet er wel onwijs lang mee he. Als je er 3 flessen gewone shampoo mee vervangt is het goedkoper dan geefutunnaam andrelon shampoo.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:24 schreef saaw het volgende:jeetje
Ik vind 8 euro voor zo'n stuk Hybrid al veel geld voor 'maar een shampoo'
Gebruiken jullie ook allemaal van die bewaardoosjes trouwens?
* saaw checkt .co.uk websitequote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen een bewaardoosje nog![]()
8 euro voor een shampoo is ook best duur.
Daarom bestellen wij in Engeland want das een stuk goedkoper , zeker nu de pond zo laag staat.
Maar omdat het zoveel goedkoper is gaat bij mij de rem dr helemaal af en ga ik straks dus alsnog een godsvermogen aan Lush spenderen
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:30 schreef saaw het volgende:
[..]
* saaw me checkt website
£4.84Dat is toch iets van ¤5,50 ofzo? Scheelt wel heel veel dan idd.
Mja gewoon naar de winkel lopen scheelt wel weer een hoop gedoe.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat ik bespaar als ik voor 129 pond bestel hè?
Mijn moeder ook nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind snowcake ook erg lekker, mijn moeder vond t niks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:49 schreef Dipkip het volgende:
Oh man. Tegelman liep al te mopperen op de 'stank' die uit mijn werkkamer komt (open grabbags, plus mn normale stashwalm). Dingdong, postbode. 7 pakjes soy tarts en tart buttons.
WALM!!!
Het was deze roze met witte, die Maes voor de helft heeft gebruikt!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of Comforter, die is donkerroze met wit en ruikt naar bosbessen, fris en fruitig. Candy Cane ruikt meer snoepgoed zoet.
Anders moet je Greys even vragen wat ze je gestuurd heeft?
Tis een groot huis hoor!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:13 schreef oh-oh het volgende:
Dip, met al die Lush in huis zijn zulke dingen toch helemaal niet nodig
Ben je ook aan het stoppen? Wat onwijs goed!! Hoe lang al??quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik voel me echt net zo vandaag, zonder enige reden, alleen maar door dat stomme stoppen met roken
Yay for oh-oh!!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:02 schreef Greys het volgende:
Jullie zijn lief!
Dipje, ik ga straks gewoon zelf nog een keer bestellen, want er zullen wel meer retro dingen bij zitten die ik er bij wil hebben hihi. Ik heb op de wishlist Sonic Death Monkey staan en Reincarnate en die Hybrid drop shampoo. Vinden jullie die drie allemaal ook lekker?
Oh-oh zit ook in het Stoppen met roken topic in LIF en ik vind haar een heldin!
Je hebt het langer volgehouden dan ik in Slankquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:28 schreef Greys het volgende:
Four weeks, one day, 16 hours, 28 minutes and 5 seconds. 534 cigarettes not smoked, saving ¤ 120,23. Life saved: 1 day, 20 hours, 30 minutes.
Zo lang ben ik nu al gestopt Cat!![]()
Ik vond je er al verdomd weinig posten, maar het is ook amper bij te houden en het gaat vaak over alles behalve Slank, zeg maar. Kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je hebt het langer volgehouden dan ik in Slankik kom nog wel s terug hoor
Jaaaaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:33 schreef Greys het volgende:
Ik vond je er al verdomd weinig posten, maar het is ook amper bij te houden en het gaat vaak over alles behalve Slank, zeg maar. Kan me er wel iets bij voorstellen
Ik kom wel wat vaker hier, oke?
OMG snap out of it!! Jij bent echt té lushverslaafd dat je random geldbedragen kunt omrekenen in winkelmandjes vol lushquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:35 schreef Cat22 het volgende:
Dus dus uhm.....
8 BBSen, 3 maal 250 gram douchegel, 4 body butters, 4 massage bars, 5 bad melts, 2 solid shampoos en nog geld over!![]()
En dan krijg je een shampoo tin, 2 body butter tins en 2 massage bar tins gratis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |