Ik heb gePMt!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:52 schreef rac het volgende:
Ik kan deze wel missen heb er al wat van thuis liggen
- angel's delight 1
- christmas cake slice 1
Dus al ze die wil ? vin dik het goed
In de OP van het Londen topic staan alle opties + prijzen. Ik heb zelf nooit met Easybus gereisd maar heb gehoord dat de reis lang (meer dan een uur) duurt. En zeker als jij 's morgens vroeg aankomt zal het geen lolletje zijn om die bus door de spits te wringen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:15 schreef rac het volgende:
Met de trein is dus de beste optie? Heb je ervaring met easy bus?
Nou, deze dus:quote:
Japanese Cherry Blossom ligt nu net in een waxinelichtjeshouder op de verwarming. Eens kijken of dat werkt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:54 schreef Dipkip het volgende:
Ik wil je ook wel wat toesturen hoor! Dan stuur ik je gewoon eentje van elke soort die ik heb en als je dan uiteindelijk bestelt hebt stuur je mij weer 1 van alle soorten die jij hebt en ik niet?
Dan kunnen we alletwee meer geurtjes testen, tis best lastig kiezen vind ik ondanks de omschrijvingen. En het kan in een gewoon bubbelenvelopje en weegt niks, denk 2 postzegels ofzo.
Ik heb:
- Lilac
- Tranquil Sleep
- Lavender, Apple & Oak
- Rose
- Japanese Cherry Blossom (die MOET je bestellen, die is echt goddelijk)
- Fruit Slices
- All Mixed Up (mijne ruikt naar aardbeien met room)
Het is allemaal best zoet, ik denk dat mn volgende bestelling meer fris en kruidig wordt en idd zo'n frisse was luchtje. Cranberry Citrus wil ik proberenik dacht eerst dat die te zuur zou zijn maar alles is zo zoet dat ie me nu wel lekker lijkt
Wat mij betreft wel, misschien willen ferrari en rac nog wat ruilen met elkaar. Ik denk dat ik jouw pakket maandag ga posten, tenzij in de tussentijd iemand zegt dat ie via UK order ruilmateriaal wil laten komen. Die van rac hoop ik komende week langs te gaan brengen en die van ferrari moet nog even wacht tot de UK order er isquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn we met het ruilen er al uit?
Ik kan niet wchtenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:21 schreef nokwanda het volgende:
Nog maar een paar dagen tot je gaat bestellen.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:39 schreef Dipkip het volgende:
Ik ga zelf van die wax tarts makenmoest ik even kwijt. Heb er heel veel zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |