abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:16:50 #251
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66267953
She put a spell on me..... and now.... i'm a lush addict
pi_66269338
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 09:52 schreef rac het volgende:
Ik kan deze wel missen heb er al wat van thuis liggen
- angel's delight 1
- christmas cake slice 1

Dus al ze die wil ? vin dik het goed
Ik heb gePMt!
pi_66269949
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:15 schreef rac het volgende:

Met de trein is dus de beste optie? Heb je ervaring met easy bus?
In de OP van het Londen topic staan alle opties + prijzen. Ik heb zelf nooit met Easybus gereisd maar heb gehoord dat de reis lang (meer dan een uur) duurt. En zeker als jij 's morgens vroeg aankomt zal het geen lolletje zijn om die bus door de spits te wringen.

Stel je vragen anders daar. Kan ik ze daar beantwoorden en daar zitten mensen die er nog veel meer vanaf weten dan ik.

En dan kunnen we (weer eens) een poging wagen het hier enigszins on topic te houden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:18:14 #254
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66270073
Cat , Je hebt helmaal gelijk , da's een beter idee'

Dip Ik neem aan dat je ferrari hebt gepm' t?
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:25:11 #255
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66270302
Mijn lush bestelling is nu al binnen!!! We hebben het zondag besteld dus ze waren er erg snel bij ! .
Alleen geen samples (en we hadden er nog wel om gevraagd) .
Ik upload zo even foto's .
KuikenGuppy
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:27:31 #256
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66270395
Mja, of niet, ik kan het snoertje van m'n camera nergens vinden . Vanavond dan maar!
KuikenGuppy
pi_66282125
Mijn tarts van Dipkip zijn binnen!

Ze ruiken door het papier heen allemaal hetzelfde nadat ze zo knus in de vlop hebben gezeten, al springt de roos er wel echt uit. Ruikt wel goed hoor!

Vanavond ga ik de eerste testen op de verwarming en dan morgen op brander jacht.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 20 februari 2009 @ 18:38:09 #258
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66286432
Welke geuren heb je ?
pi_66286782
Zijn we met het ruilen er al uit?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_66287177
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 18:38 schreef rac het volgende:
Welke geuren heb je ?
Nou, deze dus:
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:54 schreef Dipkip het volgende:
Ik wil je ook wel wat toesturen hoor! Dan stuur ik je gewoon eentje van elke soort die ik heb en als je dan uiteindelijk bestelt hebt stuur je mij weer 1 van alle soorten die jij hebt en ik niet?

Dan kunnen we alletwee meer geurtjes testen, tis best lastig kiezen vind ik ondanks de omschrijvingen. En het kan in een gewoon bubbelenvelopje en weegt niks, denk 2 postzegels ofzo.

Ik heb:
- Lilac
- Tranquil Sleep
- Lavender, Apple & Oak
- Rose
- Japanese Cherry Blossom (die MOET je bestellen, die is echt goddelijk)
- Fruit Slices
- All Mixed Up (mijne ruikt naar aardbeien met room)

Het is allemaal best zoet, ik denk dat mn volgende bestelling meer fris en kruidig wordt en idd zo'n frisse was luchtje. Cranberry Citrus wil ik proberen ik dacht eerst dat die te zuur zou zijn maar alles is zo zoet dat ie me nu wel lekker lijkt
Japanese Cherry Blossom ligt nu net in een waxinelichtjeshouder op de verwarming. Eens kijken of dat werkt.

Het is trouwens doodeng om een brandende lucifer kwijt te raken!
Ik redde het net niet tot de laatste kaars, wilde de lucifer uitdoen waarop hij uit mijn handen vloog en al brandende op de kast bleef liggen. Waar ik hem vanaf schoof en hem vervolgend kwijt was. Niet op het kastje, niet op de vloer. Nader onderzoek wees uit dat hij onder de draaischijf ligt waar de tv op staat. Gelukkig was hij al keurig uitgegaan. Pfew!
pi_66289058
Hmmm weet iemand dit? Ik heb in Londen een solid shampoo gekocht. Zo'n hockey-puck. Expliciet gevraagd om een shampoo tegen schilferen van de hoofdhuid. Hij ziet er niks niet vrolijk uit en hij meurt ook best. Maar tis wel hele fijne shampoo en hij lijkt te werken. Ik kan deze alleen niet op de site vinden (denk ik) niet op de NL en niet op de UK site.

Weet iemand welke dit zou kunnen zijn? En waarom hij niet op de site staat?

Dipkip (of andere UK grabbagers als we het ingewikkeld willen maken ) ik weet niet of er nog iets badderigs in mijn tas zit wat jullie willen hebben, maar waarvoor jullie niets uit jullie tas kunnen aanbieden. Ik wil ook nog wel een fles Veganes of een pot Curly Wurly, die dan eventueel met de UK order meebesteld kan worden. (Ga ik er even van uit dat deze nog niet gedaan is... De topics gaan zo snel dat ik dat best gemist hebben... En jullie nog niet aan de max qua gewicht zitten.)

Dan vraag ik me alleen af hoe je dan bepaalt wat tegen wat eerlijk is, want winkelwaarde tegen winkelwaarde voelt niet eerlijk omdat je voor het grabbag product geen winkelwaarde hebt betaald, maar wanneer je grabbagwaarde vs winkelwaar doet, is al je voordeel weg..... God lastig allemaal!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_66297883
Soak and Float?

Tap tap tap
  zaterdag 21 februari 2009 @ 00:01:34 #263
237486 HoneyTrap
Ol'blue eyes is back!
pi_66300977
soak and float ruikt vies, ziet er meestal raar uit. De ene keer bruin, de andere keer grijs..maar werkt als een wonder!!
pi_66305850
Ja, dat zou hem heel goed kunnen zijn!

Maar waarom verkopen ze die nou niet op de site(s)?
pi_66307117
Jawel hoor (UK)

Jawel hoor (NL)

Gewoon zoeken bij haarverzorging - shampoo- shampoo bars.
pi_66307428
Haha wat een muts ben ik dan ook. Ik keek naar de plaatjes ipv gewoon de namen te lezen. Maaaaaar in verdediging van mijzelf, mijn soak and float ziet er ook totaaaaal niet zo gezelllig uit als op dat plaatje!

Anyway, die mag dan ook als ruilmiddel worden ingezet.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 11:41:27 #267
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66309036
Het spijt me DP ik zit echt aan m'n max nu , misschien iemand anders.
pi_66309419
Het hoeft niet hoor. Wat ik nu heb is prima, alleen zit er misschien iets bij waar een ander heel blij mee is. Dakandan.
pi_66310673
Dat ding stinkt echt als de dood
Tap tap tap
  zaterdag 21 februari 2009 @ 13:43:48 #270
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66312464
Gisteren bij de post:

Wij kunnen weer in bad .
KuikenGuppy
pi_66314400
Nice! Jullie zijn TOB fans, geloof ik.

Ik ga eens bedenken wat ik in bad ga gooien. Heb ik wel verdiend na een ochtend winkelend volk in de stad trotseren en daarna tuinieren. Vind ik.
pi_66317548
Ik ben fan van Freeze Heel vreemd, dat koude spul onder de warme kraan, maar ontzettend effectief na een nachtje doorhalen

Ik was afgelopen week trouwens jarig en, je raadt het waarschijnlijk al , weer een stapeltje Lushspul gekregen:
- Comforter
- Comforter SP
- Butterball
- Relax, take a bath met daarin: Bathos , Dreamtime en Waving Not Drowning

Ikkes gaat morgen weer lekker in bad zitten
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_66317812
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 18:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn we met het ruilen er al uit?
Wat mij betreft wel, misschien willen ferrari en rac nog wat ruilen met elkaar. Ik denk dat ik jouw pakket maandag ga posten, tenzij in de tussentijd iemand zegt dat ie via UK order ruilmateriaal wil laten komen. Die van rac hoop ik komende week langs te gaan brengen en die van ferrari moet nog even wacht tot de UK order er is
pi_66318332
Nog maar een paar dagen tot je gaat bestellen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_66318374
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 17:21 schreef nokwanda het volgende:
Nog maar een paar dagen tot je gaat bestellen.
Ik kan niet wchten
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_66318706

Ik ben alvast dozen aan het verzamelen en heb tape gekocht enzo, dat ik het als het aankomt snel door kan sturen, voor mn vriend knettergek wordt van de geur
pi_66319072
kip, je mag m'n soft coeur wel van m'n bestelling afhalen
vind de geur fantastisch, maar het is geen handige bar om als bodylotion te gebruiken
pi_66319874
Hij is er af
pi_66325557
Ik ga zelf van die wax tarts maken moest ik even kwijt. Heb er heel veel zin in
  zaterdag 21 februari 2009 @ 22:01:49 #280
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_66326145
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 21:39 schreef Dipkip het volgende:
Ik ga zelf van die wax tarts maken moest ik even kwijt. Heb er heel veel zin in
Oh jij akelig wicht, straks ga ik echt bezwijken voor die prullen!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_66326393
Misschien stuur ik je wel wat eerste misbaksels zodat je het meteen grondig afleert

Denk dat het een behoorlijk gepruts gaat worden voor het goed gaat, maar het lijkt me wel een leuke hobby als het eenmaal lukt.
  † In Memoriam † zondag 22 februari 2009 @ 00:28:38 #282
43556 miss_dynastie
pi_66329966
Oh dip, dat lijkt me zo leuk he, maar geen tijd voor! Mocht je op bestelling gaan werken: American Cream!!!!
pi_66332767
Die is volgens mij niet zo moeilijk, das een aardbeien met room achtige toestand toch? Ik ga eerst wat kloten met geurtjes die ik zelf lekker vind, als het goed gaat wil ik wel s wat proberen te maken maar wie weet lukt het wel helemaal niet en ontploft mn gloednieuwe keuken, je weet maar nooit.
pi_66333797
Ik snap helemaal niks van dat Tarts verhaal. Hoe kun je die zelf maken en wat kun je ermee doen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_66334472
Crea Dipkip! Ik denk dat ik ze vooralsnog blijf kopen, er zijn genoeg geuren die ik wil testen en duur is het niet.

Gisteren heb ik volgens mij twee mensen overtuigd. Eerst heb ik ze gek gekregen van Lush en nu dan van de tarts.

Nokwanda: die tarts zijn wasklompjes ter grootte van een vingerhoedje Als je die op een oliebrandertje legt smelten ze en geven ze lekkere geur af. Ik heb al een paar online winkels bekeken en ben al zo'n 50+ geuren tegen gekomen. Ze zijn er ook in grotere maten, hangt af van de winkel. Duur zijn ze niet: bij één winkel kosten 12 van die vingerhoedjes (waar je uren mee doet) samen 80 cent.

Dinnetje was gisteren jarig, ik heb haar de Lily Savon parfum gegeven. Ze was helemaal blij.
pi_66335291
Dat zijn tart buttons, die kleine, tarts zijn de grotere in de vorm van een cupcake zeg maar.

En zelf maken is schijnbaar best makkelijk, je koopt was, etherische olie of parfumolie, evt. kleurstof, en je giet het mengsel als het verwarmd is in (bak)vormpjes en laat het dan afkoelen.
  zondag 22 februari 2009 @ 11:34:17 #287
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66335345
goedemorgen allen!

Ik denk dat het ruilen wel genoeg is geweest,

heb je al in gedachten wanneer je komt Dip?
en hoe gaat het met je badkamer , wanneer kun je ook in bad?
pi_66335604
Ik zal zo mn moeder weer eens bellen of ze nou al meer weet

De badkamer begint echt ergens op te lijken nu, de wanden zijn gevoegd, zo mooi nu moet er nog geschilderd worden, leidingwerk gedaan, en de vloer getegeld en gevoegd. Ik denk dat ik komend weekend in bad kan
  zondag 22 februari 2009 @ 11:53:41 #289
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66335665
Ah , Het resultaat begint te komen...

Misschien een af-tel- lush- kalendertje maken.
heeft dp haar pakketje al?
pi_66335702
Nee, ga morgen versturen
  zondag 22 februari 2009 @ 12:00:48 #291
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66335818
Pm je iedereen morgen voor het te overmaken bedrag?
Voor de Grouporder.
pi_66335842
Ik was van plan het zo te gaan doen
pi_66336302
Jeej, kan niet wachten tot de spullies binnenzijn
pi_66336440
Ik hoop stiekem ook dat ze extra spullies meesturen, omdat het zo een grote bestelling is
pi_66337507
Ik heb geen idee of ze dat doen, ik wil wel om samples / goodies gaan vragen maar hoe formuleer je dat netjes
pi_66338301
Ik ging er meer vanuit dat ze dat uit zichzelf zouden doen?
pi_66339206
Volgens mij niet...
  † In Memoriam † zondag 22 februari 2009 @ 14:26:19 #298
43556 miss_dynastie
pi_66339964
Nee hoor, dat doen ze niet uit zichzelf en vaak ook niet als je erom vraagt. Engeland is volgens mij niet zo'n sample/goodies land. Ik vind het best stom hoor, want bij lurebeauty.com (die van de tarts dus) sturen ze een hele berg samples mee en dat heeft ervoor gezorgd dat ik meer dan alleen tarts ben gaan bestellen.
pi_66346786
Lijkt me wel handig die wax tarts.
Ruikt dat beter dan geurolie?
Ik heb nou die geurolie van de bodyshop en die ruikt ook erg lekker.
(White musk en Floral passion)
pi_66346867
Ik vind het beter ja, de geuren zijn wat voller en was blijft langer in het bakje dan water. Je hebt dus niet dat het halverwege je waxientje droogkookt. En je staat niet te hannesen met druppels (ik zie nooit hoeveel ik er in gooi) gewoon een blokje er op en klaar.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 februari 2009 @ 18:30:19 #301
163650 Greys
pi_66347965
Wat is Freeze een lekkere douchegel!
Het was een van mijn samples en wauw, die ga ik dus echt wel bestellen volgende keer!

De Hot Java ballistic (retro ook, net als Freeze, helaas) viel ook super in de smaak bij Heer G. Heerlijke geur zeg, lekker kruidig. Jammer dat je hele bad er na vol met 'hout' zit, maar dat nemen we op de koop toe.

Beetje vervelend dat alles dat wij het lekkerst vinden tot nu toe (The Wuss, Hot Java, Freeze) allemaal retro is en dat Heer G dat dus nooit mee kan nemen uit de winkel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')