Hmmm weet iemand dit? Ik heb in Londen een solid shampoo gekocht. Zo'n hockey-puck. Expliciet gevraagd om een shampoo tegen schilferen van de hoofdhuid. Hij ziet er niks niet vrolijk uit en hij meurt ook best. Maar tis wel hele fijne shampoo en hij lijkt te werken. Ik kan deze alleen niet op de site vinden (denk ik) niet op de NL en niet op de UK site.
Weet iemand welke dit zou kunnen zijn? En waarom hij niet op de site staat?
Dipkip (of andere UK grabbagers als we het ingewikkeld willen maken

) ik weet niet of er nog iets badderigs in mijn tas zit wat jullie willen hebben, maar waarvoor jullie niets uit jullie tas kunnen aanbieden. Ik wil ook nog wel een fles Veganes of een pot Curly Wurly, die dan eventueel met de UK order meebesteld kan worden. (Ga ik er even van uit dat deze nog niet gedaan is... De topics gaan zo snel dat ik dat best gemist hebben... En jullie nog niet aan de max qua gewicht zitten.)
Dan vraag ik me alleen af hoe je dan bepaalt wat tegen wat eerlijk is, want winkelwaarde tegen winkelwaarde voelt niet eerlijk omdat je voor het grabbag product geen winkelwaarde hebt betaald, maar wanneer je grabbagwaarde vs winkelwaar doet, is al je voordeel weg..... God lastig allemaal!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors