Sssst! Dit is stoppen-met-roken motivatie!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
OMG snap out of it!! Jij bent echt té lushverslaafd dat je random geldbedragen kunt omrekenen in winkelmandjes vol lush
Hmhm. Tuuuurlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:43 schreef Cat22 het volgende:
Sssst! Dit is stoppen-met-roken motivatie!
En dacht je nu echt dat ik alles had opgeteld? Ik heb gewoon een boodschappenmandje op het UK forum aangemaakt en dat at random volgegooid.
Whaaaaa NU snap ik hem pas, door wat Dipkip er op zei!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:35 schreef Cat22 het volgende:
Heldin!
![]()
Dus dus uhm.....
8 BBSen, 3 maal 250 gram douchegel, 4 body butters, 4 massage bars, 5 bad melts, 2 solid shampoos en nog geld over!![]()
En dan krijg je een shampoo tin, 2 body butter tins en 2 massage bar tins gratis.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
Whaaaaa NU snap ik hem pas, door wat Dipkip er op zei!![]()
Ik dacht dat die Lush opsomming voor een ander bedoeld was en ik snapte het al niet
Nee die was voor jou gekkie! Maar jullie waren al door aan het beppen terwijl ik aan het winkelen was.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Whaaaaa NU snap ik hem pas, door wat Dipkip er op zei!![]()
Ik dacht dat die Lush opsomming voor een ander bedoeld was en ik snapte het al niet
Ja moet hoor!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:54 schreef Cat22 het volgende:
En nu mot ik opeens ook van die soja dingen hebben. En een brandertje.
Ik wil ook een lekker ruikend Lush huis! Maar niet té.
Dat lijkt me dus een hele goed manier om jezelf te blijven motiveren. En hoe duurder de verslaving, hoe meer beloning erin zit als je stopt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:57 schreef Dipkip het volgende:
Bij mij hielp het vooral om die visualisaties in werkelijkheden om te zettenik kocht vaak bloemen voor mezelf, omdat ik die nu eindelijk eens echt goed kon ruiken. Geloof dat er de eerste week wel drie bossen in huis stonden terwijl ik normaal nooit bloemen had.
Plus dat een bos bloemen ongeveer evenveel kostte als een halve gram. Ik kocht enorm veel dingen die gelijk stonden aan een halve of hele gram. Afgeprijsde DVD's bijvoorbeeld, en make-upjes, en afgeorijsde shirtjes van H&M, en zakken schepsnoep. Dat laatste is overigens niet zo'n enorm geweldig plan want daardoor kom ik nu in Slank, maar het hielp wel. Als ik echt de aanvechting had wat te gaan halen haalde ik in plaats van zeg 5 gram daarvan, het equivalend van een halve of hele gram aan verwennerij. Dus mn bankrekening groeide ook nog eens exponentieel ondanks de DVD's en dergelijke.
Had ik toen nou maar van Lush geweten
Die tarts klinken toch wel erg leuk. En ik ben over een maand jarig.. hmmm... misschien dinnetje eens aanstoten..... Heb je een linkje voor me?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja moet hoor!![]()
Het is best wel goedkoop vind ik, nou ja veel goedkoper dan een Lushverslaving iigIk was 10 euro 50 kwijt inclusief verzenden uit de US, voor 6 zakjes van 12 buttons en 1 hele tart + 3 tart buttons als proefje gratis. Afhankelijk van hoe lang je je brander aan hebt zou je daar iets van 75-150 keer mee moeten kunnen branden. En mn brandertje was 2 euro 50 bij de Xenos, best een leuk ding wel, van speksteen.
Edit: rekenfout.
Ik heb ook 7 snowshowersquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Duuuhuuud veel dezelfde Jellies!
Maar ik heb er geen zicht op. Zolang ik niet met een leftovertasje blijf zitten vind ik alles best!
6 maal GF&B jelly geloof ik!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Duuuhuuud veel dezelfde Jellies!
Maar ik heb er geen zicht op. Zolang ik niet met een leftovertasje blijf zitten vind ik alles best!
www.theserenedreamshop.comquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:05 schreef Cat22 het volgende:
Die tarts klinken toch wel erg leuk. En ik ben over een maand jarig.. hmmm... misschien dinnetje eens aanstoten..... Heb je een linkje voor me?
Njah, ik wilde dus met ferrari rood ruilen, maar die heeft nu juist niet zoveel lekker badspul erin zitten. En heeft deze week geen tijd om via Dipkip nog met jullie onderling te ruilen en ik kan natuurlijk niet voor haar beslissen welk badspul zij weg zou moeten doen om mijn heerlijkheidjes te krijgen die zij weer met mij kan ruilen voor douchespul. (snappuhem nog?)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:05 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb ook 7 snowshowers![]()
Probleem is gewoon dat er bijna geen douchespullen in de tasjes zaten. Dus krijg je nu veel van dezelfde, want we hebben allemaal het zelfde douchespul. Het is dat ik dus zelf ook al zo veel dezelfde jellies heb, anders zou ik kijken of ik wat anders met je kon ruilen, maar dan heb ik zelf straks 9 snowshowers![]()
Tis gewoon domme pech voor je dat er zo onwijs veel badspul in zit en dat alles op de emotibomb na kerst is. Je kunt proberen of iemand van de grouporder deelnemers wil ruilen? Dat zij iets voor jou bijbestellen en ik wat je niet wil van je grabbag bij hun pakket in doe?
Apple Cinnamon!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
www.theserenedreamshop.com
Klik op scent descriptions onderaan voor de beschrijvingen van de geuren.
Ik zou je vriendin alleen wel aanraden de brander gewoon in nederland te kopen, want daarmee knallen de verzendkosten omhoog en ze zijn breekbaar, en je kan bij iedere xenos / de tuinen / zweefteefwinkel zo'n ding kopen voor een paar euro.
Let er ook op met verzenden dat je geen envelop kiest maar international first class. Bij mij duurde het exact een week voor ik het binnen had
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:21 schreef ferrari_rood het volgende:
De topics gaan zo snel dat ik dat wat in mijn grabbag zit nu al niet meer terug kan vinden.
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:58 schreef Dipkip het volgende:
Tas van ferrari_rood:
[ afbeelding ]
Inhoud:
- marzibain
- 1/2 chocolate santa
- lush pud
- ruby red slippers
- twinkle
- snow showers jelly
- GFB jelly
- angel's delight