Het is een heel aparte geur he? Ik vind hem wel lekker en het is supershampoo. Maar ik ben net aan een 500 ml fles begonnen dus ik kan nog wel vooruit. Als je hier geen klanten vindt zou je hem ook kunnen aanbieden op het nederlandse Lush forum (daar mag je alleen ruilen, niet verkopen). Of je zet hem op marktplaats.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:12 schreef teigan het volgende:
* teigan breekt hier even in..
Ik heb een fles van 500 mL Taaitaai staan, en ik vind hem zo vies.... Ik heb hem nu een keer of 3 geprobeerd onder de douche, maar ik kan er niet aan wennen..
Is er hier misschien iemand die er interesse in heeft? Ik vind het ook niet erg om te ruilen tegen andere spulletjes..
Wat dan? Uitslag ofzo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Wil je nu likken ter compensatie van minder zuigen?
Ik lik niet aan Lush.
Dochtertje van mn vriendin likt aan alle Lush en aan haar gezicht te zien is van mijn stash niks lickable
Dat moet je dus niet al te letterlijk nemen?quote:The honey toffee bar with a soft core.
The Soft Coeur was designed by for a romantic tryst. It got its name because it's got a chocolate and honey soft centre which you can melt and smooth all over your lover's body to make him or her extra tasty. Helen wanted to call it Soft Centre, then it morphed into Soft Core before metamorphosing into Soft Coeur to which Mark added The Honeymooner, because it's made with honey and suitable for honeymoons. You will be delighted to hear that it's good for your skin as well as your relationship.
Nee joh, vieze bekt trekt ze dr bij als ze ergens aan liktquote:
Ik ben niet zo van de massage bars dus misschien dat de Soft Coeur wel smaakt. Maar Lush is in het algemeen wat hyper met de omschrijvingen, dus ik zou het met een korreltje zout nemen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:51 schreef Greys het volgende:
Maar kijk, hier bij de Soft Coeur staat wel:
[..]
Dat moet je dus niet al te letterlijk nemen?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:43 schreef Mirjam het volgende:
De mange toodas een massagebar die je ook kunt aflikken, zoek maar ff op
Jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:12 schreef oh-oh het volgende:een Maastrichtse zak ?
Wow, zo veel coolaulin alleen is al 20 euro waard!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:29 schreef -Peach het volgende:
[..]
Jahad een lekker zware uitgekozen omdat ik graag veel badspul wou
laatst was het meisje achter de balie iemand aan het vertellen wat er allemaal in dr grabbag zat, zei ze zo: 'Oh je hebt geluk, ik zie dat ik hier ¤45 aan spullen in heb gedaan!'
Dus zo nauw nemen ze het niet schijnbaar...
Nog zo'n groot wandrek helemaal vol (staan normaal cadeaupakketjes in ofzo?) en nog op de grond wat...denk zeker nog wel 30! (dit wil je helemaal niet weten natuurlijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chips, stonden dr nog veel?
Nee nee ik mag nie meer, echt nie
Dank Mirjam!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:43 schreef Mirjam het volgende:
De mange toodas een massagebar die je ook kunt aflikken, zoek maar ff op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |