Het was deze roze met witte, die Maes voor de helft heeft gebruikt!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of Comforter, die is donkerroze met wit en ruikt naar bosbessen, fris en fruitig. Candy Cane ruikt meer snoepgoed zoet.
Anders moet je Greys even vragen wat ze je gestuurd heeft?
Tis een groot huis hoor!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:13 schreef oh-oh het volgende:
Dip, met al die Lush in huis zijn zulke dingen toch helemaal niet nodig
Ben je ook aan het stoppen? Wat onwijs goed!! Hoe lang al??quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik voel me echt net zo vandaag, zonder enige reden, alleen maar door dat stomme stoppen met roken
Yay for oh-oh!!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:02 schreef Greys het volgende:
Jullie zijn lief!
Dipje, ik ga straks gewoon zelf nog een keer bestellen, want er zullen wel meer retro dingen bij zitten die ik er bij wil hebben hihi. Ik heb op de wishlist Sonic Death Monkey staan en Reincarnate en die Hybrid drop shampoo. Vinden jullie die drie allemaal ook lekker?
Oh-oh zit ook in het Stoppen met roken topic in LIF en ik vind haar een heldin!
Je hebt het langer volgehouden dan ik in Slankquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:28 schreef Greys het volgende:
Four weeks, one day, 16 hours, 28 minutes and 5 seconds. 534 cigarettes not smoked, saving ¤ 120,23. Life saved: 1 day, 20 hours, 30 minutes.
Zo lang ben ik nu al gestopt Cat!![]()
Ik vond je er al verdomd weinig posten, maar het is ook amper bij te houden en het gaat vaak over alles behalve Slank, zeg maar. Kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je hebt het langer volgehouden dan ik in Slankik kom nog wel s terug hoor
Jaaaaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:33 schreef Greys het volgende:
Ik vond je er al verdomd weinig posten, maar het is ook amper bij te houden en het gaat vaak over alles behalve Slank, zeg maar. Kan me er wel iets bij voorstellen
Ik kom wel wat vaker hier, oke?
OMG snap out of it!! Jij bent echt té lushverslaafd dat je random geldbedragen kunt omrekenen in winkelmandjes vol lushquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:35 schreef Cat22 het volgende:
Dus dus uhm.....
8 BBSen, 3 maal 250 gram douchegel, 4 body butters, 4 massage bars, 5 bad melts, 2 solid shampoos en nog geld over!![]()
En dan krijg je een shampoo tin, 2 body butter tins en 2 massage bar tins gratis.
Sssst! Dit is stoppen-met-roken motivatie!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
OMG snap out of it!! Jij bent echt té lushverslaafd dat je random geldbedragen kunt omrekenen in winkelmandjes vol lush
Hmhm. Tuuuurlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:43 schreef Cat22 het volgende:
Sssst! Dit is stoppen-met-roken motivatie!
En dacht je nu echt dat ik alles had opgeteld? Ik heb gewoon een boodschappenmandje op het UK forum aangemaakt en dat at random volgegooid.
Whaaaaa NU snap ik hem pas, door wat Dipkip er op zei!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:35 schreef Cat22 het volgende:
Heldin!
![]()
Dus dus uhm.....
8 BBSen, 3 maal 250 gram douchegel, 4 body butters, 4 massage bars, 5 bad melts, 2 solid shampoos en nog geld over!![]()
En dan krijg je een shampoo tin, 2 body butter tins en 2 massage bar tins gratis.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
Whaaaaa NU snap ik hem pas, door wat Dipkip er op zei!![]()
Ik dacht dat die Lush opsomming voor een ander bedoeld was en ik snapte het al niet
Nee die was voor jou gekkie! Maar jullie waren al door aan het beppen terwijl ik aan het winkelen was.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Whaaaaa NU snap ik hem pas, door wat Dipkip er op zei!![]()
Ik dacht dat die Lush opsomming voor een ander bedoeld was en ik snapte het al niet
Ja moet hoor!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:54 schreef Cat22 het volgende:
En nu mot ik opeens ook van die soja dingen hebben. En een brandertje.
Ik wil ook een lekker ruikend Lush huis! Maar niet té.
Dat lijkt me dus een hele goed manier om jezelf te blijven motiveren. En hoe duurder de verslaving, hoe meer beloning erin zit als je stopt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:57 schreef Dipkip het volgende:
Bij mij hielp het vooral om die visualisaties in werkelijkheden om te zettenik kocht vaak bloemen voor mezelf, omdat ik die nu eindelijk eens echt goed kon ruiken. Geloof dat er de eerste week wel drie bossen in huis stonden terwijl ik normaal nooit bloemen had.
Plus dat een bos bloemen ongeveer evenveel kostte als een halve gram. Ik kocht enorm veel dingen die gelijk stonden aan een halve of hele gram. Afgeprijsde DVD's bijvoorbeeld, en make-upjes, en afgeorijsde shirtjes van H&M, en zakken schepsnoep. Dat laatste is overigens niet zo'n enorm geweldig plan want daardoor kom ik nu in Slank, maar het hielp wel. Als ik echt de aanvechting had wat te gaan halen haalde ik in plaats van zeg 5 gram daarvan, het equivalend van een halve of hele gram aan verwennerij. Dus mn bankrekening groeide ook nog eens exponentieel ondanks de DVD's en dergelijke.
Had ik toen nou maar van Lush geweten
Die tarts klinken toch wel erg leuk. En ik ben over een maand jarig.. hmmm... misschien dinnetje eens aanstoten..... Heb je een linkje voor me?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja moet hoor!![]()
Het is best wel goedkoop vind ik, nou ja veel goedkoper dan een Lushverslaving iigIk was 10 euro 50 kwijt inclusief verzenden uit de US, voor 6 zakjes van 12 buttons en 1 hele tart + 3 tart buttons als proefje gratis. Afhankelijk van hoe lang je je brander aan hebt zou je daar iets van 75-150 keer mee moeten kunnen branden. En mn brandertje was 2 euro 50 bij de Xenos, best een leuk ding wel, van speksteen.
Edit: rekenfout.
Ik heb ook 7 snowshowersquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Duuuhuuud veel dezelfde Jellies!
Maar ik heb er geen zicht op. Zolang ik niet met een leftovertasje blijf zitten vind ik alles best!
6 maal GF&B jelly geloof ik!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Duuuhuuud veel dezelfde Jellies!
Maar ik heb er geen zicht op. Zolang ik niet met een leftovertasje blijf zitten vind ik alles best!
www.theserenedreamshop.comquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:05 schreef Cat22 het volgende:
Die tarts klinken toch wel erg leuk. En ik ben over een maand jarig.. hmmm... misschien dinnetje eens aanstoten..... Heb je een linkje voor me?
Njah, ik wilde dus met ferrari rood ruilen, maar die heeft nu juist niet zoveel lekker badspul erin zitten. En heeft deze week geen tijd om via Dipkip nog met jullie onderling te ruilen en ik kan natuurlijk niet voor haar beslissen welk badspul zij weg zou moeten doen om mijn heerlijkheidjes te krijgen die zij weer met mij kan ruilen voor douchespul. (snappuhem nog?)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:05 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb ook 7 snowshowers![]()
Probleem is gewoon dat er bijna geen douchespullen in de tasjes zaten. Dus krijg je nu veel van dezelfde, want we hebben allemaal het zelfde douchespul. Het is dat ik dus zelf ook al zo veel dezelfde jellies heb, anders zou ik kijken of ik wat anders met je kon ruilen, maar dan heb ik zelf straks 9 snowshowers![]()
Tis gewoon domme pech voor je dat er zo onwijs veel badspul in zit en dat alles op de emotibomb na kerst is. Je kunt proberen of iemand van de grouporder deelnemers wil ruilen? Dat zij iets voor jou bijbestellen en ik wat je niet wil van je grabbag bij hun pakket in doe?
Apple Cinnamon!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
www.theserenedreamshop.com
Klik op scent descriptions onderaan voor de beschrijvingen van de geuren.
Ik zou je vriendin alleen wel aanraden de brander gewoon in nederland te kopen, want daarmee knallen de verzendkosten omhoog en ze zijn breekbaar, en je kan bij iedere xenos / de tuinen / zweefteefwinkel zo'n ding kopen voor een paar euro.
Let er ook op met verzenden dat je geen envelop kiest maar international first class. Bij mij duurde het exact een week voor ik het binnen had
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:21 schreef ferrari_rood het volgende:
De topics gaan zo snel dat ik dat wat in mijn grabbag zit nu al niet meer terug kan vinden.
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:58 schreef Dipkip het volgende:
Tas van ferrari_rood:
[ afbeelding ]
Inhoud:
- marzibain
- 1/2 chocolate santa
- lush pud
- ruby red slippers
- twinkle
- snow showers jelly
- GFB jelly
- angel's delight
- christmas cake slice
- christmas morning
- christmas cake slice
- snowfairy 100 gr.
- christmas kisses
- chocolate santa
- too drunk emotibomb
- christmas cake slice
- angel's delight
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Vanochtend geschoren met shave your planet, lekker spul wel
Kan ermee te maken hebben dat het produkt Shave the Planet heet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]Wat een naam. PlaneetJE dan toch, mag ik hopen. Shave your Star was ook goed geweest
Ja hoiquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:16 schreef Dipkip het volgende:
Erg he? Er zijn echt té veel geuren. Op het lush forum liet iemand een plaatje zien van van die bakken waar mensen kralen gesorteerd in bewaren en dan in ieder bakje een geurtje
quote:
Ik heb van die sjieke bakjesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mwehehehe![]()
Passen er nou 12 in zo'n bakje? Of bewaar je de rest apart ofzo?
De geur én de houdbaarheid. Gewoon minder lekker. Maar misschien is het inmiddels al verbeterd weer, zal misschien wel weer een keer bestellen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:53 schreef Dipkip het volgende:
Wat viel er tegen dan? De geur?
Zie je de dymolabeltjes?quote:Kan ik weer lekker labelen
Siets vindt het geweldig om bovenop de doos te gaan liggen als een nieuwe bestelling is binnen gekomen. Of om te gaan slapen op het inpakpaier. En Naartjie hengelt graag in bad als ik niet met iets té bloemigs badder. Dus ik denk dat katten er best tegen kunnen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:31 schreef Dipkip het volgende:
Mijn katten ruiken ook naar Lush, want die slapen naast de grabbagsis dat niet zielig? Ze kunnen toch veel beter ruiken dan wij? Op zich gaan ze er ook uit zichzelf liggen maar ja hun krabpaal staat dan ook daar...
Ik las laatst in een review van één van de producten op de lush-site: "I had to stop my cats from eating it"quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:57 schreef Dipkip het volgende:
Ja mijn katten stuiven er ook op af als ik een pakket Lush krijg, maar ik weet vrij zeker dat ze ook op een bloeddorstige Dobermann zouden afstuiven als ie in een doos zit. Katten en dozen
Karma is wel een leuke naam voor een hond eigenlijk hč?quote:
Mieuw, I'm Shave the planetquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:44 schreef Cat22 het volgende:
Lush puppies!
Ik ben vorig jaar pleegmoeder geweest voor dakloze poezebeesten en dan mag je je nestjes ook zelf een naam geven. Ik heb gedacht over een Lush nestje, maar vind die namen toch vaak te flauw om kattebeesten ermee op te zadelen.Je moet tenslotte ook denken aan de adopteerbaarheid.
'Hoi, ik ben Hua s'uan Hwa!'
'Miauw! Ik heet Quinequeréme of Nevineh.'
'Yo! ik ben Sex Bomb.'
Miranda, Cupcake, Candy Cane, Honey Bee, Juicy, Happy Hippy, Snowcakequote:Op woensdag 18 februari 2009 10:44 schreef Cat22 het volgende:
Lush puppies!
Ik ben vorig jaar pleegmoeder geweest voor dakloze poezebeesten en dan mag je je nestjes ook zelf een naam geven. Ik heb gedacht over een Lush nestje, maar vind die namen toch vaak te flauw om kattebeesten ermee op te zadelen.Je moet tenslotte ook denken aan de adopteerbaarheid.
'Hoi, ik ben Hua s'uan Hwa!'
'Miauw! Ik heet Quinequeréme of Nevineh.'
'Yo! ik ben Sex Bomb.'
Het zijn maar stamboomnamen hoor, geen roepnamenquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:07 schreef Cat22 het volgende:
Laten we het erop houden dat het niet echt mijn ding is.
Ah, oké, snap ik. En als je dat leuk vindt moet je dat gewoon doen. Het heeft ergens ook iets grappigs.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het zijn maar stamboomnamen hoor, geen roepnamen![]()
Alhoewel Paradise Punch wel Punch heet.
Verder hebben ze allemaal een andere roepnaam gekregen.
Ik denk bij stamboomnamen altijd dat het wel een beetje gaaf moet staan in de catalogus als je dr mee wil gaan showen, dus ik vind t wel altijd belangrijk dat die stamboomnamen een beetje potentie hebben.
Staffords, leuk! Engelse of amerikaanse?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:13 schreef rac het volgende:
Met alle kerst lush namen voor een december nest,
Moeten wel hele kleine lieve puppie's zijn want om mijn staffordshire pups
nou zulke namen te geven![]()
MIjn Dicca is nu loops misschien een keertje puppies maar dan geen lushpuppie namen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |