Kan ermee te maken hebben dat het produkt Shave the Planet heet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]Wat een naam. PlaneetJE dan toch, mag ik hopen. Shave your Star was ook goed geweest
Ja hoiquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:16 schreef Dipkip het volgende:
Erg he? Er zijn echt té veel geuren. Op het lush forum liet iemand een plaatje zien van van die bakken waar mensen kralen gesorteerd in bewaren en dan in ieder bakje een geurtje
quote:
Ik heb van die sjieke bakjesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mwehehehe![]()
Passen er nou 12 in zo'n bakje? Of bewaar je de rest apart ofzo?
De geur én de houdbaarheid. Gewoon minder lekker. Maar misschien is het inmiddels al verbeterd weer, zal misschien wel weer een keer bestellen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:53 schreef Dipkip het volgende:
Wat viel er tegen dan? De geur?
Zie je de dymolabeltjes?quote:Kan ik weer lekker labelen
Siets vindt het geweldig om bovenop de doos te gaan liggen als een nieuwe bestelling is binnen gekomen. Of om te gaan slapen op het inpakpaier. En Naartjie hengelt graag in bad als ik niet met iets té bloemigs badder. Dus ik denk dat katten er best tegen kunnen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:31 schreef Dipkip het volgende:
Mijn katten ruiken ook naar Lush, want die slapen naast de grabbagsis dat niet zielig? Ze kunnen toch veel beter ruiken dan wij? Op zich gaan ze er ook uit zichzelf liggen maar ja hun krabpaal staat dan ook daar...
Ik las laatst in een review van één van de producten op de lush-site: "I had to stop my cats from eating it"quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:57 schreef Dipkip het volgende:
Ja mijn katten stuiven er ook op af als ik een pakket Lush krijg, maar ik weet vrij zeker dat ze ook op een bloeddorstige Dobermann zouden afstuiven als ie in een doos zit. Katten en dozen
Karma is wel een leuke naam voor een hond eigenlijk hè?quote:
Mieuw, I'm Shave the planetquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:44 schreef Cat22 het volgende:
Lush puppies!
Ik ben vorig jaar pleegmoeder geweest voor dakloze poezebeesten en dan mag je je nestjes ook zelf een naam geven. Ik heb gedacht over een Lush nestje, maar vind die namen toch vaak te flauw om kattebeesten ermee op te zadelen.Je moet tenslotte ook denken aan de adopteerbaarheid.
'Hoi, ik ben Hua s'uan Hwa!'
'Miauw! Ik heet Quinequeréme of Nevineh.'
'Yo! ik ben Sex Bomb.'
Miranda, Cupcake, Candy Cane, Honey Bee, Juicy, Happy Hippy, Snowcakequote:Op woensdag 18 februari 2009 10:44 schreef Cat22 het volgende:
Lush puppies!
Ik ben vorig jaar pleegmoeder geweest voor dakloze poezebeesten en dan mag je je nestjes ook zelf een naam geven. Ik heb gedacht over een Lush nestje, maar vind die namen toch vaak te flauw om kattebeesten ermee op te zadelen.Je moet tenslotte ook denken aan de adopteerbaarheid.
'Hoi, ik ben Hua s'uan Hwa!'
'Miauw! Ik heet Quinequeréme of Nevineh.'
'Yo! ik ben Sex Bomb.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |