Wij passen niet naast elkaar.quote:Op maandag 18 september 2006 11:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als jullie nu naast elkaar gaan staan, dan doorzeef ik jullie allebei. Missen is dan immers onmogelijk.![]()
Ai mijn gruwelijke fout staat er nog steeds in. (de uitleg)quote:
Als je Duitse teamgenoot dat zei wel jaquote:Op maandag 18 september 2006 11:17 schreef BMH het volgende:
"Frag und clear!" was het in RS3.
SP isquote:Op maandag 18 september 2006 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rainbow SixGa nu ook weer ns kijken of ik iets van de SP bak, maar bij RS3 nooit echt meer dan 2 levels gedaan geloof ik
Ik ook niet.. alleen dat terroristen jagen vond ik wel geinig.. of was dat ook online.. ja vlgs mij welquote:Op maandag 18 september 2006 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rainbow SixGa nu ook weer ns kijken of ik iets van de SP bak, maar bij RS3 nooit echt meer dan 2 levels gedaan geloof ik
quote:"Well, I have seen the demo of Lost Odyssey in action. The game is so very grown-up and pieced together with such seamless virtuousity that I really don't know what to say. I'm impressed as I've ever been with a videogame. It is beautiful. I'm about as excited about it now, as a fully functioning (really), independent adult, as I was excited about Final Fantasy VII as a college student, as I was about Final Fantasy IV as much younger man. I look forward to this game.
Seeing (and playing) is believing, and I am a believer in Lost Odyssey. My immediate judgment is a belief that it will sell this console to at least a million Japanese gamers. And Microsoft must think so too –it’s going to make sure this game is everywhere. It will be featured most prominently at the company’s booth at Tokyo Game Show, and, if its promise to host all show-floor demos on Xbox Live holds true, that should mean this game's demo will be available for download next Wednesday night."
These impressions are backed up by that Che guy (previously seen on 1UP) who said: "I played the TGS demo yesterday after all the hoopla and let me just say that for once in his life, Tim Rogers knows what he's talking about."
...
"So I checked out the first 15 action-packed minutes of the nearly hour long Lost Odyssey TGS demo yesterday and I was completely blindsided by how f'ing awesome this game looks and feels (in the emotion stirring sense).
I don't know if this game is going to "steal TGS" or sell a million Xbox 360s in Japan, but goddamn it is an impressive piece of work that will turn a lot of heads. Takehiko Inoue's art direction has taken on a maturity that goes even beyond his work in Vagabond, and seeing it in motion in both the CG and real-time graphics makes me think that his future isn't in manga but rather in 3D and games.
But what really got to me beyond the FF-style combat vs. like 1000 enemies and seamless integration of real-time and CG graphics is the way Lost Odyssey conveys a sense a mystery around its main character (who apparently is immortal). I walked away from the demo immediately wanting to know more about the game's scenario -- hero, villains, f'ed up world, everything.
I haven't played a J-RPG and haven't wanted to play one since... shit, I can't even remember, and now I suddenly can't wait for Mistwalker to finish the damn game. "
He also seemed impressed with Blue Dragon:
"Blue Dragon is good. Graphics are simplistic and clean, but it suits Toriyama's style perfectly and the quality of the models combined with the post-effects happening onscreen really make this game look almost CG in real-time. Gameplay-wise, there are some pretty major twists and I certainly don't want to give anything away, but if you love Dragon's Quest style JRPGs, this is going to be a real beast. The game also feels very lengthy. That's all I can say without getting Tenchu'ed."
When asked about how it compares to LO: "Totally different styles, both games look very next-gen.
In-game graphics in LO look shockingly close to CG. when the movie transitioned into gameplay, the seamlessness with which it happened literally shot chills down my spine. I was like, WTF...."
So... Could these games shift huge numbers of 360's in Japan?
Will be interesting to find out. One thing's for sure though: TGS is gonna be one hell of a show.
http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=3818&Itemid=2
Hij zit op 1 lijn met mijn verwachting. LO zal zoveel toffer zijn dan BD, daar hoef je alleen maar een paar beelden voor te zien.quote:
Terrorris Hunt jaquote:Op maandag 18 september 2006 11:22 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik ook niet.. alleen dat terroristen jagen vond ik wel geinig.. of was dat ook online.. ja vlgs mij wel
Ik wil zowel LO als BD, net als dat ik ook de next-gen FF en DQ wil hebbenquote:
Lost Odyssey trailersquote:Op maandag 18 september 2006 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft iemand wat screenshots van Lost Odyssey en Blue Dragon?![]()
Val anders ff om joh mafkees.quote:Op maandag 18 september 2006 13:08 schreef MMaRsu het volgende:
BD lijkt me echt geen zak aan LO daarintegen wel.
volgens mij zit er geen Terrorist Hunt in... Was laatst een bericht dat Terrorist Hunt exclusieve content is op de PSP, wat dus zou beteken dat het niet in de 360 versie zit...quote:Op maandag 18 september 2006 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Terrorris Hunt jaEn dan in de Garage. Ik hoop dat de levels weer net zo goed of zelfs beter worden
Dat zou jammer zijn, maar gewoon Team matches is ook primaquote:Op maandag 18 september 2006 13:13 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens mij zit er geen Terrorist Hunt in... Was laatst een bericht dat Terrorist Hunt exclusieve content is op de PSP, wat dus zou beteken dat het niet in de 360 versie zit...
De PSP ookquote:Op maandag 18 september 2006 13:13 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens mij zit er geen Terrorist Hunt in... Was laatst een bericht dat Terrorist Hunt exclusieve content is op de PSP, wat dus zou beteken dat het niet in de 360 versie zit...
ik snap het ook nietquote:
En dan komt het op een platform waar je straks moeite hebt om het spel met meerderen te spelenquote:Op maandag 18 september 2006 13:17 schreef kepler het volgende:
[..]
ik snap het ook niet
Terrorist Hunt was heerlijke ontspanning op de Xbox, beetje lullen en tegelijk terroristen omver knallen
Mooi was.. clear te roepen als dat helemaal niet zo was...quote:Op maandag 18 september 2006 13:17 schreef kepler het volgende:
[..]
ik snap het ook niet
Terrorist Hunt was heerlijke ontspanning op de Xbox, beetje lullen en tegelijk terroristen omver knallen
Ik moet nog iets van 200 Team DM kills maken en dan heb ik alle achievements.quote:
die andere kan dan lekker vanuit de lobby meekijkenquote:Op maandag 18 september 2006 13:19 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Mooi was.. clear te roepen als dat helemaal niet zo was...
"Neem jij die kamer?"
"ja"
"CLEAR!"
"ik ko.. BOEM"
Beetje onhandig gekozen naam voor een 360 spelquote:Microsoft announced today that they will publish the next installment of Kingdom Under Fire. Subtitled Circle of Doom, this new chapter swerves from the traditional action-strategy formula of earlier Kingdom Under Fire games into action-RPG territory. The press release (which unfortunately arrived with no accompanying art) flaunted the power of the 360 by proclaiming such features as randomly generated dungeons and landscapes and thousands of on-screen enemies.
Kingdom Under Fire: Circle of Doom is not strictly a sequel to the previous games and the press release suggested that characters from earlier games will make an appearance. While cooperative play with up to four other people over Xbox Live was hinted at, no specifics were given as to the online component of this indirect successor.
Lost odyssey wel, geen flauw idee of deze scans al eerder gepost zijn.quote:Op maandag 18 september 2006 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft iemand wat screenshots van Lost Odyssey en Blue Dragon?![]()
goh, een screencapture van een 3 maanden oude trailer, tofquote:
kquote:Op maandag 18 september 2006 15:42 schreef Wessiej het volgende:
22/29 september
Kut Microsoft ookquote:Op maandag 18 september 2006 16:00 schreef -Dries- het volgende:
Mijn proeftijd Live Gold van 1 maand zit erop
Nou idd, stelletje schoften!quote:Op maandag 18 september 2006 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godverdomme
Beetje geld vragen om online te kunnen gamen op het beste gaming netwerk ter wereld
Gelukkig gaat Sony het gratis doenquote:Op maandag 18 september 2006 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godverdomme
Beetje geld vragen om online te kunnen gamen op het beste gaming netwerk ter wereld
Kortom, kost geen kut?quote:Op maandag 18 september 2006 16:11 schreef Heintje het volgende:
Nou we het toch over geld hebben. Ik zag net dat er een PGR3 deck is voor UNO. Kosten: 100 punten.
quote:Op maandag 18 september 2006 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godverdomme
over welk spel hebben jullie hetquote:Op maandag 18 september 2006 13:19 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Mooi was.. clear te roepen als dat helemaal niet zo was...
"Neem jij die kamer?"
"ja"
"CLEAR!"
"ik ko.. BOEM"
RainbowSix 3quote:Op maandag 18 september 2006 16:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
over welk spel hebben jullie het
Word ik er dan niet vanaf gekicked omdat ik een newb ben ?quote:Op maandag 18 september 2006 16:51 schreef linuxje het volgende:
Wie doet vanavond nog meer met potje Ghost Recon Advanced Warfighter?
Iedereen he? Ik wil weer knallen zonder gezeur van anderen
Dus: vanavond om 20:00 (of 20:30 voor de gtst kijkers:P) starten we een servertje die werkt met invites voeg dus ff toe: RobnNL
Je staat al in mijn lijst dus stuur maar een invite.quote:Op maandag 18 september 2006 16:51 schreef linuxje het volgende:
Dus: vanavond om 20:00 (of 20:30 voor de gtst kijkers:P) starten we een servertje die werkt met invites voeg dus ff toe: RobnNL
tuurlijk niet!quote:Op maandag 18 september 2006 16:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Word ik er dan niet vanaf gekicked omdat ik een newb ben ?![]()
Niemand koopt 'm hier bijna vanwegequote:Op maandag 18 september 2006 17:00 schreef =HellFire= het volgende:
Zo, afgelopen week flink bezig geweest met TDU. Leuke game hoor, bevalt-ie hier een beetje? Moet nog steeds de review doen, hihi.
Ik heb de game net 1 dag en nog nooit gespeeldquote:Op maandag 18 september 2006 16:51 schreef linuxje het volgende:
Ik heb hetzelfde met N3, maar ik raad die game ook niet plots aan iedereen aanquote:Op maandag 18 september 2006 17:57 schreef =HellFire= het volgende:
[quote]Op maandag 18 september 2006 17:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niemand koopt 'm hier bijna vanwegeAtari
Including me. Laat ze de prijs maar verlagen naar 40 euro, dan haal ik 'm wel.
[/quote
Zonde jongens! Ik respecteer de principes maar het is het geld uiteindelijk wel waard. Heb de game het hele weekend volop gespeeld en vermaak me er nu nog mee.
Probeer je cache eens te legen, hoe je dit doet staat in de OP van het Saints Row topicquote:Op maandag 18 september 2006 17:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Loopt bij jullie SR ook vaak vast ik heb nu het liedje gevonden wat het veroorzaakte. maar nu loopt hij vast als ik een missie wil gaan doe
Verwacht niets maar GoW zal leuk zijn of Forza 2quote:Op maandag 18 september 2006 18:32 schreef Niek. het volgende:
welke downloads verwachten jullie dit weekend? (als we er even vanuit gaan dat microsoft dingen op XBL gaat zetten tijdens xo6)
Tijdens X06 verwacht ik de Furr & Splinter cell 4 demo's.quote:Op maandag 18 september 2006 18:32 schreef Niek. het volgende:
welke downloads verwachten jullie dit weekend? (als we er even vanuit gaan dat microsoft dingen op XBL gaat zetten tijdens xo6)
quote:It's past midnight here so just a quick non-update: I have no news for you except that none of the demos are expected to come very soon. I'm sorry I don't have anything more definitive to tell at this time.
bron?quote:Op maandag 18 september 2006 18:40 schreef BMH het volgende:
Splinter Cell 4 demo komt NIET tijdens X06
[..]
Klinkt primaquote:Op maandag 18 september 2006 18:51 schreef gtsmrt het volgende:
360 op ebay
Ik wil een xbox360, zou bovenstaande ebay verkopert betrouwbaar zijn. omgerekent heb je een premium xbox360 voor ongeveer 250 euro in huis met 5 games en een extra wireless controller. te mooi om waar te zijn?
bedankt ik ben dus niet de enigequote:Op maandag 18 september 2006 18:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Probeer je cache eens te legen, hoe je dit doet staat in de OP van het Saints Row topic
Ik zou hem gewoon nieuw kopen, zat zelf eerst ook te twijfelen en toch maar een nieuwe gekocht, je weet nooit wat er met zo'n 2de hands is gebeurd.quote:Op maandag 18 september 2006 18:51 schreef gtsmrt het volgende:
360 op ebay
Ik wil een xbox360, zou bovenstaande ebay verkopert betrouwbaar zijn. omgerekent heb je een premium xbox360 voor ongeveer 250 euro in huis met 5 games en een extra wireless controller. te mooi om waar te zijn?
hmm geen last van gehad wat voor tv heb je ?quote:Op maandag 18 september 2006 19:13 schreef nietteveranderen het volgende:
Hey hitman zeurt dat het spel geen pal-50 aankan en dat ik me systeem op pal-60 moet zetten, maar dat staat ie al!
Een hdtv, aangesloten via component. In mijn system settings staat ook gewoon 1080i pal60 dus hij staat toch echt op 60hz (koop ik daarvoor een 100hz scherm?quote:Op maandag 18 september 2006 19:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hmm geen last van gehad wat voor tv heb je ?
hitman is trouwens echt een geweldig spel
hmm ik game nog op sdtv dus ik heb daar geen idee van.quote:Op maandag 18 september 2006 19:18 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Een hdtv, aangesloten via component. In mijn system settings staat ook gewoon 1080i pal60 dus hij staat toch echt op 60hz (koop ik daarvoor een 100hz scherm?)
Zombies en mensenlijkjes! Gaaaaaaaar!quote:Op maandag 18 september 2006 19:21 schreef MMaRsu het volgende:
Zoals?
Jij bedoelt 1080p, 1080i kunnen de meeste HDTV's wel aan.quote:Op maandag 18 september 2006 19:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hmm ik game nog op sdtv dus ik heb daar geen idee van.
heb jij trouwens een 1080 scherm(aan die dingen is toch bijna niet te komen)
Heerlijke game DR, 3x uitgespeeld maar nu wel een beetje klaar meequote:Op maandag 18 september 2006 19:27 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Zombies en mensenlijkjes! Gaaaaaaaar!
Ik las het ergens, over dat knopje. Beetje raar want nu staan de instellingen in principe gewoon hetzelfde als voorheen maarja het werkt iig.quote:Op maandag 18 september 2006 19:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jij bedoelt 1080p, 1080i kunnen de meeste HDTV's wel aan.
En bij mij hoefde ik dat knopje niet om te zetten, vreemd dus. Maar het werkt nu in ieder geval
quote:Universal Studios moet niets hebben van Blu-Ray
De zogenaamde strijd tussen HD-DVD en Blu-Ray slaat wederom een nieuwe weg in. Dit maal is het filmmaatschappij Universal Studios die te kennen geeft de voorkeur te geven aan de HD-DVD.
Tijdens een interview met Craig Kornblau (president van Universal Studios home entertainment) liet hij het volgende weten:
"Look at the blogs, look at the reviews by the early adopters and even look at the mainstream media – HD DVD has maintained its first-to-market advantage and delivered on the promises of providing the best high definition image and sound quality at the best value for consumers today."
In een recentelijke screening werden drie films op beide opslagmedia getoond (Training Day, Kiss Kiss Bang Bang en Rumour has it...). Na afloop van de screening kwam de HD-DVD als betere uit de bus als het aankwam op beeldkwaliteit. De Blu-Ray disc scheen last te hebben van 'Cropping' problemen, 'Artifacting', overdadig veel ruis en een veel te donkere kleurstelling.
Of dit probleem eenmalig was valt te bezien en of games hier echt last van zullen gaan hebben laten we in het midden. Wel is een gegeven dat er op HD-DVD geen games zullen verschijnen en dat de Blu-Ray daar wel voor zal worden gebruikt.
Prima? Die gozer heeft 9 afhandelingen via eBay gehad. Kom op zeg, het enige wat er prima van is, is dat je de garantie hebt dat je voor dat bedrag een kartonnen doos in huis haalt. Voor de rest zou ik op weinig meer dan dat rekenen.quote:
Zou het niet doen. Land waaruit het gestuurd wordt vertrouw ik niet en feedback dat prive is? Wie weet zit hij zichzelf positief feedback te geven.quote:Op maandag 18 september 2006 18:51 schreef gtsmrt het volgende:
360 op ebay
toch raar .... "vroeger" (SNES-tijd en terug) was je maanden bezig met een game, en dat komt tegenwoordig zelden voor. Iedereen heeft zich er maar bij neergelegd volgens mij. De enige games die ik na lange tijd nog speel zijn Pro Evo 4, Burnout 3 en Spiderman 2. De laatste korte, maar erg goede game, die ik gespeeld heb was Black... die was nog de volle mep waard imho. Nou zal Dead Rising dat ook wel zijn, maar dit is dan ook meer een opvallende conclusie...quote:Op maandag 18 september 2006 20:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heerlijke game DR, 3x uitgespeeld maar nu wel een beetje klaar mee
Vroeger zaten mensen niet zoals MMaRsu 18 uur per dag aan een game.quote:Op maandag 18 september 2006 20:38 schreef Retarded het volgende:
[..]
toch raar .... "vroeger" (SNES-tijd en terug) was je maanden bezig met een game, en dat komt tegenwoordig zelden voor. Iedereen heeft zich er maar bij neergelegd volgens mij. De enige games die ik na lange tijd nog speel zijn Pro Evo 4, Burnout 3 en Spiderman 2. De laatste korte, maar erg goede game, die ik gespeeld heb was Black... die was nog de volle mep waard imho. Nou zal Dead Rising dat ook wel zijn, maar dit is dan ook meer een opvallende conclusie...
Ik zoek Hitman adviesquote:Op maandag 18 september 2006 20:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heerlijke game DR, 3x uitgespeeld maar nu wel een beetje klaar mee
Oblivion is niet zo heel moeilijk aangezien ze gebruik maken van speedtree, de game zelf zet de bomen neer, die planten ze niet zelfquote:Op maandag 18 september 2006 20:42 schreef devv05 het volgende:
Vroeger was het ontwikkelen van games dan ook een stuk eenvoudiger. Nu moet je hele steden en levels tot in detail opbouwen inclusief textures etc, is gewoon niet te vergelijken. Ik wil niet weten hoeveel werk het moet zijn geweest om een game als Oblivion (waar je wel nog zoals jij zegt maanden mee bezig bent) te maken.
Je hebt het pakket gekocht toch, dan kan je niet alleen het spel ruilen hoor.quote:Op maandag 18 september 2006 20:41 schreef HomerJ het volgende:
Vanmmidag dan eindelijk het Saint's Row pack gekocht.
Bij Dixons, die 10% korting is lekker als je met Visa betaald.![]()
Saint's Row ziet er aardig uit, had grafisch iets meer verwacht maar ik heb ook nog geen HD-TV.
Probeerde al mijn account te recoveren maar hij zegt steeds dat het nu niet mogelijk is al paar uur lang. Erg irritant.
Nou ja, Saint's Row is wel gaaf, maar niet mijn game. Misschien ruilen voor Dead Rising ofzo![]()
Wel met andere mensen op het internetquote:Op maandag 18 september 2006 20:45 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Je hebt het pakket gekocht toch, dan kan je niet alleen het spel ruilen hoor.
Pokerquote:Op maandag 18 september 2006 21:12 schreef MMaRsu het volgende:
Ja voor de hele spellen moet je wel betalen..Xbox points. Zijn gewoon simpele games ala pacman en meer van dat soort
.
Die kun je toch niet in MP spelen Bquote:
Waarom niet, ik geef steeds de joypad door na een paar beurtenquote:Op maandag 18 september 2006 21:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die kun je toch niet in MP spelen B
Wat dacht je van de verhaallijn, stemmen, indoor locaties, quests etc.quote:Op maandag 18 september 2006 20:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Oblivion is niet zo heel moeilijk aangezien ze gebruik maken van speedtree, de game zelf zet de bomen neer, die planten ze niet zelf
Alles met (goeie) demper of met close combat moves.quote:Op maandag 18 september 2006 20:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zoek Hitman advies![]()
Krijg die Silent Ratings maar niet.......... wat moet je daarvoor doen? Geen kogels gebruiken,.... geen lijken laten rondslingeren?..... wat ??
Klein nadeeltje van MS, je moet vrijwel overal voor betalen. Toch maar eens zo een live points ding halen voor 24,95quote:Op maandag 18 september 2006 21:12 schreef MMaRsu het volgende:
Ja voor de hele spellen moet je wel betalen..Xbox points. Zijn gewoon simpele games ala pacman en meer van dat soort
.
Ik betaal liever voor een goed product dan dat je iets gratis krijgt wat maar matig is.quote:Op maandag 18 september 2006 21:36 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Klein nadeeltje van MS, je moet vrijwel overal voor betalen. Toch maar eens zo een live points ding halen voor 24,95
Gelukkig voor jou zijn de patches nog gratis.quote:Op maandag 18 september 2006 21:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik betaal liever voor een goed product dan dat je iets gratis krijgt wat maar matig is.
het grootste gedeelte van oblivion word gegenereerd door middel van code/programmeer taal, hoe je het maar wilt noemen. het is dus niet zo dat voor de hele wereld textures zijn gemaakt, er zijn basis textures en door die op verschillende manieren toe te passen creeren ze verschillende locaties, zo werkt het ook met die bomen, ze hebben niet 1 miljoen aparte bomen, maar meerdere textures, als je die gaat combineren kan je in totaal 1 miljoen verschillende boemen maken. op die manier bespaar je dus gigantisch veel schijfruimte uit door niet voor elke boom verschillende textures aan te maken.quote:Op maandag 18 september 2006 21:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat dacht je van de verhaallijn, stemmen, indoor locaties, quests etc.
Ik heb nog nooit zo'n uitgebreide game gezien.
100 nieuwe dingenquote:In total, more than 100 pieces of new downloadable content will be available to gamers during the nine day period, including a never before announced major franchise on Xbox Live Arcade. In addition to new playable game demos, there will also be new game videos from the following titles being showcased at Tokyo Game Show and/or X06:
o Call of Duty® 3 (Activision)
o Forza Motorsport 2 (Microsoft Game Studios)
o Kane & Lynch: Dead Men (Eidos)
o Kingdom Under Fire: Circle of Doom (Microsoft)
o Project Sylpheed (Square-Enix)
o Shrek the Third ™ (Activision)
o Viva Piñata (Microsoft Game Studios)
o Plus additional high definition videos from games to be announced at Tokyo Game Show and X06
quote:Op maandag 18 september 2006 23:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
100 nieuwe dingen
Hopelijk veel demo's!
Zoveel goede games zo weinig tijdquote:
Het bespaart dan wel schijfruimte maar het is wel weer meer werk om te ontwikkelen. En daar ging het om, het is tegenwoordig veel meer werk om een spel te maken. Als je bij mario 1 level werkend had waren de volgende levels simpel. Nou is elk leven een hele berg werk. Vandaar dat spellen vaak korter worden.quote:Op maandag 18 september 2006 22:00 schreef Niek. het volgende:
[..]
het grootste gedeelte van oblivion word gegenereerd door middel van code/programmeer taal, hoe je het maar wilt noemen. het is dus niet zo dat voor de hele wereld textures zijn gemaakt, er zijn basis textures en door die op verschillende manieren toe te passen creeren ze verschillende locaties, zo werkt het ook met die bomen, ze hebben niet 1 miljoen aparte bomen, maar meerdere textures, als je die gaat combineren kan je in totaal 1 miljoen verschillende boemen maken. op die manier bespaar je dus gigantisch veel schijfruimte uit door niet voor elke boom verschillende textures aan te maken.
(ik weet het, erg vaag verhaal, maar hoop dat het een beetje duidelijker word(taalpuristen hoeven niet te gaan zeuren over spelling, heb even geen zin om daarop te letten/het door word te halen))
nou nee...quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het bespaart dan wel schijfruimte maar het is wel weer meer werk om te ontwikkelen. En daar ging het om, het is tegenwoordig veel meer werk om een spel te maken. Als je bij mario 1 level werkend had waren de volgende levels simpel. Nou is elk leven een hele berg werk. Vandaar dat spellen vaak korter worden.
Iest wat ook de houdbaarheid beperkt is de mogelijkheid tot het opslaan. Als je nou een uurtje speeld ben je eigenlijk altijd wel verder dan dat je was. En vroeger kon je niet verder komen. Je kon het spel uitspelen of niet. En meestal was het dat laatste.
Welke?quote:Op dinsdag 19 september 2006 07:45 schreef Eppie_NL het volgende:
doet er iemand mee met de inkoopactie van zuiderpark?
Nee.quote:Op dinsdag 19 september 2006 07:45 schreef Eppie_NL het volgende:
doet er iemand mee met de inkoopactie van zuiderpark?
Dat weet ik niet, maar ik woon in Groningen en heb daar de DimPlus.quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:15 schreef Niek. het volgende:
[..]
Heb er ook al redelijk wat slechte dingen over gehoord.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:15 schreef Niek. het volgende:
[..]
Heb er ook al redelijk wat slechte dingen over gehoord.
lijkt me erg sterk, waarom zou MS er dan niet gewoon 2 DVD's instoppenquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:43 schreef Legendkiller het volgende:
Haha, geeft Microsoft bij hoog en laag aan dat ze de HD-DVD speler enkel zullen gebruiken voor films, daar lijkt het erop dat ze hem ook voor games willen gebruiken. Collega van me sprak met een medewerker van Microsoft en die gaf gewoon aan dat je over enige tijd twee discs in een hoesje krijgt (voor dezelfde prijs), de ene is de normale disc zoals we die nu kennen, de tweede disc de HD disc met extra content, mooiere filmpjes, etc. Deze extra content is overigens ook te downloaden voor mensen die géén HD-DVD speler kopen.
Bron
wat heb je er allemaal op staan dan? Arcade-games zijn max 50 MB groot en die content kan ook nooit zoveel zijn.quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:42 schreef nietteveranderen het volgende:
Komt er eigenlijk een grotere harde schijf voor de 360? Ik vind die 20gb nogal karig eigenlijk.
En ik maar denken dat ik de enige was die er problemen heeft gehad...quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:44 schreef Legendkiller het volgende:
Ooit eens één keer besteld bij Zuiderpark, beviel me zeer slecht. Ging om een game die al uit was, maar moest er alsnog drie weken op wachten voordat hij binnen was, dus geen bestellingen meer voor mij daar.
We hebben hier enkel aangegeven wat een medewerker van Microsoft gisteren heeft verteld, en hij leek behoorlijk zeker van zijn zaak. Uiteraard moet je altijd afwachten in hoeverre zijn woorden kloppen, maar het was in ieder geval opvallend te noemen. Of hij was bezopen natuurlijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:44 schreef kepler het volgende:
[..]
lijkt me erg sterk, waarom zou MS er dan niet gewoon 2 DVD's instoppen![]()
Dat schijnen een helehoop mensen niet te doen dusquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:46 schreef kepler het volgende:
[..]
wat heb je er allemaal op staan dan? Arcade-games zijn max 50 MB groot en die content kan ook nooit zoveel zijn.
demo's en filmpjes kan je gewoon weg gooien nadat je het gezien hebt natuurlijk
Ik heb prima ervaringen ermeequote:Op dinsdag 19 september 2006 08:48 schreef Tain het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de enige was die er problemen heeft gehad...
Daarbij zou ik dit niet eens erg vinden. Iedereen krijgt hetzelfde, alleen als je HD gebruikt krijg je een wat hogere resolutie. (heb je plots een tv nodig die 1080p ondersteunt?)quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:44 schreef kepler het volgende:
[..]
lijkt me erg sterk, waarom zou MS er dan niet gewoon 2 DVD's instoppen![]()
quote:A bunch of us Xboxes held a candlelight vigil last night called 'Bring Back the Gaming' to protest the blatent ignoring of Xbox 360s everywhere. Check the blogs... we had lots of consoles participate... It really is too bad NotoriousRoy didn't play. He had quite a streak going.
Whahaha netjes hoor Gijsquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gister voor het eerst een 360-loze dag gehadNu heb ik geen 20 day streak gehaald
[..]
Er is altijd wel wat leuks te doen met dat ding inderdaadquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja manTof ding hoor
Kameo, Saints Row en strax Tomb Raider zijn stuk voor stuk games die ik cool vind. Daarnaast zijn Geom Wars en ook Hexic gewoon cool
100 kidnapingen en je bent negotiatorquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga die activities niet doen, ik doe ze alleen om respect te krijgen als ik een missie wil doen, maar ik ga liever mensen kidnappen voor respect
Ohw, daar zit ik nog lang niet aan denk ikquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:39 schreef koentje.k het volgende:
[..]
100 kidnapingen en je bent negotiator
Die activities zijn wel handig hoor..quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga die activities niet doen, ik doe ze alleen om respect te krijgen als ik een missie wil doen, maar ik ga liever mensen kidnappen voor respect
Dat heb ik gehoord ja, maar zo leuk vind ik de activities nou ook weer niet, er zijn er teveel met teveel levels.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:44 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Die activities zijn wel handig hoor..
Als je bv destruction derby hebt gehaald, krijg je 2 auto's.. en die kan je heel goed gebruiken bij de race activiteiten. (snel, bijna niet kanpot te krijgen en de tegenstand is minimaal)
Of de Mayhem dingen, krijg je vaste wapens voor in huis.. zoals een RPG of Pipeboms
Ik probeer van alles wat te doen eigenlijk.
Oh zie ik het niet eigenlijk... meer in de trant van "Er is altijd wat te beleven in Still Waters" en dan nog de missiesquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat heb ik gehoord ja, maar zo leuk vind ik de activities nou ook weer niet, er zijn er teveel met teveel levels.
Die hadden anders ook de primeur van de PES6 en Forza 2 demo hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 04:34 schreef MMaRsu het volgende:
Zozo gamed.nl komt met de primeur..lijkt me sterk
Ik heb nou niet echt het idee dat spellen alsmaar korter worden. Vroeger waren naar mijn idee de spellen veel korter. De consument eist gewoon steeds meer van een game. Ik vind tegenwoordig de meeste spellen nog vrij lang, maar dat zal wel komen doordat ik geen uren per dag zit te gamenquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het bespaart dan wel schijfruimte maar het is wel weer meer werk om te ontwikkelen. En daar ging het om, het is tegenwoordig veel meer werk om een spel te maken. Als je bij mario 1 level werkend had waren de volgende levels simpel. Nou is elk leven een hele berg werk. Vandaar dat spellen vaak korter worden.
Iest wat ook de houdbaarheid beperkt is de mogelijkheid tot het opslaan. Als je nou een uurtje speeld ben je eigenlijk altijd wel verder dan dat je was. En vroeger kon je niet verder komen. Je kon het spel uitspelen of niet. En meestal was het dat laatste.
Haha, dan ga je dus even met zn 2en een game kopen en dan neemt de ene de HD-DVD versie en de andere de DVD versiequote:Op dinsdag 19 september 2006 01:43 schreef Legendkiller het volgende:
Haha, geeft Microsoft bij hoog en laag aan dat ze de HD-DVD speler enkel zullen gebruiken voor films, daar lijkt het erop dat ze hem ook voor games willen gebruiken. Collega van me sprak met een medewerker van Microsoft en die gaf gewoon aan dat je over enige tijd twee discs in een hoesje krijgt (voor dezelfde prijs), de ene is de normale disc zoals we die nu kennen, de tweede disc de HD disc met extra content, mooiere filmpjes, etc. Deze extra content is overigens ook te downloaden voor mensen die géén HD-DVD speler kopen.
Bron
Lekker goedkoop gamenquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:55 schreef SToRM81 het volgende:
Haha, dan ga je dus even met zn 2en een game kopen en dan neemt de ene de HD-DVD versie en de andere de DVD versie![]()
Ik geloof hier echt niks van...
Er is niet bekend wie de medewerker is, logisch ook, want lekker wordt nooit gewaardeerd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:24 schreef Legendkiller het volgende:
We wachten het wel af, als het geheel niet blijkt te kloppen gaat die medewerker aardig op zijn bek ^_^
Aan het verhaal te zien werkt iemand zijn duim bij Microsoftquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Er is niet bekend wie de medewerker is, logisch ook, want lekker wordt nooit gewaardeerd.
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:38 schreef Ipho het volgende:
FIFA Road to the World Cup voor 5 euro nieuw gewonnen met een veiling.
Daar word je blij vanquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:38 schreef Ipho het volgende:
FIFA Road to the World Cup voor 5 euro nieuw gewonnen met een veiling.
Weet ik niet, even wat vermaakt. En zag dat je makkelijk achievments er mee kon halenquote:
Ja nogal ja, 500 punten zonder enige moeitequote:Op dinsdag 19 september 2006 10:50 schreef Ipho het volgende:
[..]
Weet ik niet, even wat vermaakt. En zag dat je makkelijk achievments er mee kon halen![]()
Het werd tijdens een presentatie van Mission 360 (gisteren) bekend gemaakt, later is dit bevestigd in een één op één gesprek. Hoewel ik geen naam heb gaat het om iemand van het Xbox Promo team die tevens de presentatie deed van "Living Room".quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:41 schreef Jheronimus het volgende:
Ik zou eerst naam en toenaam willen weten van die medewerker. Het kan wel een magazijnbediende zijn met een erg grote fantasie en dan staan alle fanboitjes weer op hun achterste poten
omg hoe dat?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja nogal ja, 500 punten zonder enige moeite
zou het niet zo kunnen zijn dat er op die HD-DVD alleen maar extra's zullen komen die niks met de game te maken hebben??? Een soort Special Edition, met op de HD-DVD hoge resolutie filmpjes over de ontwikkeling van de game en whatever er altijd op die extra dvd's staatquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:52 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Het werd tijdens een presentatie van Mission 360 (gisteren) bekend gemaakt, later is dit bevestigd in een één op één gesprek. Hoewel ik geen naam heb gaat het om iemand van het Xbox Promo team die tevens de presentatie deed van "Living Room".
persoonlijk denk ik dus dat het om filmpjes gaat die niet in de game zelf zitten (making of enzo), en dat die game niet op de HD-DVD staat. Op deze manier wordt de HD-DVD dus echt alleen als een soort promotie-disc gebruikt (er staat content op die ook te downloaden is, dat moet dan ook makkelijk op een DVD passen), en niet bruikbaar om een game mee af te spelenquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:58 schreef Legendkiller het volgende:
Volgens de man gaat het om filmpjes in betere kwaliteit en extra content op de disc. Bij dit laatste moet je bijvoorbeeld denken aan levels e.d. Deze content zal ook (gratis) op Xbox Live Marketplace komen voor de mensen die geen HD-DVD speler kopen.
"De HD-DVD uitbreiding zal enkel voor films gebruikt gaan worden. Games blijven op DVD uitkomen"quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:05 schreef Legendkiller het volgende:
Wie weet, hopelijk brengen ze snel iets officieels naar buiten
Dat hebben ze vorige maand nog herhaald inderdaadquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
"De HD-DVD uitbreiding zal enkel voor films gebruikt gaan worden. Games blijven op DVD uitkomen"
Ieder geval de manier die hierboven staat beschreven met de game op dvd en hd-dvd wordt niet gedaanquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
"De HD-DVD uitbreiding zal enkel voor films gebruikt gaan worden. Games blijven op DVD uitkomen"
voorlopig istie nog steeds exclusief op de 360quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:20 schreef Legendkiller het volgende:
Dat zegt tegenwoordig niet zo heel veel meer. Laatst nog: "Enchanted Arms komt exclusief naar de Xbox 360!". Dat hebben we geweten.
Maar goed, we merken het vanzelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Versla Duitslan 50 puntenquote:
Oh no you didn'tquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:36 schreef devv05 het volgende:
Verkeerde topic Roy...
quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb een beetje last last van een Carnales missieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh no you didn't
142 van de fokking 143 topics gaan over HDTV en dan kom ik met een vraag over een 360 game en dan krijg je dit
Tuurlijk is er een SR topic, maar please
Dat kan kloppen, bijna alle spellen worden eerder verkocht dan de officiele releasedatumquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:44 schreef DaMSWer het volgende:
Waar kun je kijken naar de meest accurate releasedates voor de games hiero in nederland? Heb altijd het gevoel een paar dagen te laat te zijn
Huilliequote:Op dinsdag 19 september 2006 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh no you didn't
142 van de fokking 143 topics gaan over HDTV en dan kom ik met een vraag over een 360 game en dan krijg je dit
Tuurlijk is er een SR topic, maar please
Mond he punk ass bitch. Ik ben ermee bezigquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:51 schreef Atuniel het volgende:
Ja bedankt voor de uitleg he Atuniel
Ja uiteindelijk heb ik m op een vroege zondagmorgen gedaan zonder bij die gasten na te denken en gewoon door te rijden naar het vliegtuigquote:
Schiet dan eens op biatch, kill the damm dumbass niggers, je weets!quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mond he punk ass bitch. Ik ben ermee bezig
Blue Dragon? Lost Odessey? Trusty Bell?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:03 schreef MMaRsu het volgende:
HET GAAT LOS!!!!
http://video.google.com/videoplay?docid=8409555813507496483&q=ogame
Met de 360 dus. Eind dit jaar komen de echte titels
Ga ze allemaal niet kopen helaas, en BD leek mij sowieso al niks, LO en TB welquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Blue Dragon? Lost Odessey? Trusty Bell?
Een horrorfilm is er niets bij, wat een idiootquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:03 schreef MMaRsu het volgende:
HET GAAT LOS!!!!
quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:17 schreef Atuniel het volgende:
OMG omg COD3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is geen COD3quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:25 schreef BMH het volgende:
Target render:
[afbeelding]
Wat we krijgen:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:25 schreef BMH het volgende:
Target render:
[afbeelding]
Wat we krijgen:
[afbeelding]
Jezus gast, dat filmpje is toch niet serieus?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:03 schreef MMaRsu het volgende:
HET GAAT LOS!!!!
Alleen jammer dat ik er niet 1 ga kopen( misschien Pro Evo though, ruil ik DR mooi in )
Ja dat filmpje is echtquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jezus gast, dat filmpje is toch niet serieus?
Ik heb ook wel eens een controller of een muis van me af gegooid, maar dit slaat werkelijk alles. Echt alles.
.....quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:17 schreef Atuniel het volgende:
OMG omg COD3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er zijn er meer van hem...quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jezus gast, dat filmpje is toch niet serieus?
Ik heb ook wel eens een controller of een muis van me af gegooid, maar dit slaat werkelijk alles. Echt alles.
Die ramt idd zn hele tv de tering in iddquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:35 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Er zijn er meer van hem...
Ik zou kunnen zeggen 'pc gamers"
Maar helaas zijn er ook meerdere filmpjes van een zeer aggresieve HALO speler.. die is nog een tikkie erger eigenlijk
quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:17 schreef Atuniel het volgende:
OMG omg COD3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik start een hypetrein om er dan bij de laatste halte uit te springenquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]Gijs,.... vind je het echt zo bijzonder... niks voor jou om zo te flippen.
Gaat om standaard updates, dus geen speciale dingen ofzo.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:52 schreef TheSouthsideKid het volgende:
Is het inmiddels alweer mogelijk om op Live in te loggen? Ik kon voor 2 uur er in ieder geval niet op ze waren er mee bezig stond bij die check.
Ben wel benieuwd of het iets te maken heeft met de TGS of dat er gewoon dat er gewoon iets fout zat ofzo...
BTW: Mocht iemand ook een lege friendslist hebben:
TheSouthsideKid
Dit deel van TW schijnt beter te zijn dan de voorgaande delen aldus gamespotquote:It's difficult to overstate how superior this system is from the old precision aiming system; suffice it to say, then, that this adds more of a feeling of randomness to every swing you make, and will test not only your shot-making skills, but your decision-making skills as well. For example, say you're aiming for the green from, say, 225 yards out, with water on the right side of the green. Because the aiming circle is larger the longer the club you are using, do you use a three wood and deal with the water hazard (which is occupying half of your aiming circle), or do you lay up with a two or three iron and play it safe? It's just one of the many new decisions you'll have to make thanks to the changes in Tiger 07.
Ben je klaar BMH?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:27 schreef MMaRsu het volgende:
Kun je hem beter voor de Xbox kopen, maar levels.
De DS heeft ook geen opslagproblemen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:27 schreef MMaRsu het volgende:
Net zoals TW worden ook de Fifa fans door EA genaaid..maar 6 leagues in Fifa 2007 op de 360.
http://fifa07.ea.com/extra/?id=4311
En ook minder stadions
http://fifa07.ea.com/extra/?id=4313
Zelfs de DS heeft meer![]()
Dat jochie verdient een spuitje. Potentiele psychopaatquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:03 schreef MMaRsu het volgende:
HET GAAT LOS!!!!
Alleen jammer dat ik er niet 1 ga kopen( misschien Pro Evo though, ruil ik DR mooi in )
Hij heet ook Bluebit, ei.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zag net een friend request van BlueBit, geen idee wie dat is helaas, maar toch maar geaccepteerd. Als het iemand van FOK is, zet dat er dan aub bij, incl je FOK nick. Dan weet ik wie wie is
Je speelt toch liever langer met een game met iets mindere graphics ? Tenminste dat lijkt mij logisch..quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je speelt toch liever langer met een game met iets mindere graphics ? Tenminste dat lijkt mij logisch..
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zag net een friend request van BlueBit, geen idee wie dat is helaas, maar toch maar geaccepteerd. Als het iemand van FOK is, zet dat er dan aub bij, incl je FOK nick. Dan weet ik wie wie is
Was ik toch heel even van plan deze Fifa een kans te geven... In PES zit de nederlandse competitie wel toch?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:27 schreef MMaRsu het volgende:
Net zoals TW worden ook de Fifa fans door EA genaaid..maar 6 leagues in Fifa 2007 op de 360.
http://fifa07.ea.com/extra/?id=4311
En ook minder stadions
http://fifa07.ea.com/extra/?id=4313
Zelfs de DS heeft meer![]()
Beetje goed beeld dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:23 schreef Strolie75 het volgende:
Wehehehehehe...ik heb de Xbox Vision Camera in huis. Leuk dingetje hoor
Ik weet alleen niet of de andere UNO speler erop zitten te wachten om mij in mijn trainingsbroek en witte sokken te zien liggen op de bank.
Ik heb je even vervolmaakt naar het kamperideaal. Wat zal jij opgedirkte tutjes met een Tomos en platinablond haar op Xbox Live scoren zegquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:23 schreef Strolie75 het volgende:
Wehehehehehe...ik heb de Xbox Vision Camera in huis. Leuk dingetje hoor
Ik weet alleen niet of de andere UNO speler erop zitten te wachten om mij in mijn trainingsbroek en witte sokken, wit hemd met vetvlekken, flesje Heineken steunend op mijn bierbuik, een glimmende gouden ketting en vlassig snorretje te zien liggen op de bank.
Heel erg goed beeld zelf, beter dan de gemiddelde webcam. In je icon heb je geen bewegend beeld, je kunt een foto van je kop (of piemel) nemen en als icon instellen. Maar tijdens een game (UNO of Poker) zie je in plaats van je user icon het beeld van de camera. Ook grappig is dat hij het beeld van de camera verwerkt in de achtergrond van je dashboard.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:26 schreef Atuniel het volgende:
Beetje goed beeld dan?
IK neem aan dat je geen bewegend beeld in je icon hebt? Dan moet je naar de tv lopen om goed te zien wat er gebeurt
Vraag 1: Hoe kom je er aanquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heel erg goed beeld zelf, beter dan de gemiddelde webcam. In je icon heb je geen bewegend beeld, je kunt een foto van je kop (of piemel) nemen en als icon instellen. Maar tijdens een game (UNO of Poker) zie je in plaats van je user icon het beeld van de camera. Ook grappig is dat hij het beeld van de camera verwerkt in de achtergrond van je dashboard.
Veel te klein tochquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar tijdens een game (UNO of Poker) zie je in plaats van je user icon het beeld van de camera.
Gamen is altijd zo lekker ontspannend hequote:Op dinsdag 19 september 2006 14:37 schreef Atuniel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=k6rbzBrvIDk
Dit is 1 van m
http://www.youtube.com/watch?v=GMErDsTgGmQ
Nog 1
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:51 schreef Atuniel het volgende:
Zie overigs nog steeds dat groene kut plaatje bij strolie als icon staan
Die komt er ook nog wel.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:17 schreef Atuniel het volgende:
OMG omg COD3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goede mensen huren ze in daar!quote:Het lijkt erop dat hij [de eerder genoemde Microsoft medewerker] zich vergist met hybride schijfjes waarop de ene kant de info als HD DVD formaat is weggeschreven en de andere zijde op gewoon DVD formaat. Heb je dus een dvd speler dan kun je DE FILM als DVD bekijken. Heb je HD DVD speler, dan kun je die gebruiken, terwijl je maar 1 disc hoeft te kopen. Een van de voordelen, volgens mij, boven Blu Ray. En heel duidelijk enkel van toepassing op films, want games gaan wij niet op HD-DVD uitbrengen.
En demo's van Splinter Cell, Viva Pinata, The Godfather, Lego Star Wars ...quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:23 schreef BroesWillems het volgende:
ik ga morgen naar de "geheime" Mr. X Xbox360 Party...
free Food & Drinks
Geheim nog welquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:23 schreef BroesWillems het volgende:
free Food & Drinks
ik wacht nog steeds op mijn kaartj evoor volgende week dinsdagquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:23 schreef BroesWillems het volgende:
free Food & Drinks
Kut, helemaal vergetenquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:24 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
En demo's van Splinter Cell, Viva Pinata, The Godfather, Lego Star Wars ...![]()
Ik ga zelf volgende maand, collega van me was gisteren al en vond het erg leuk.
__________O___________quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:04 schreef Mystikvm het volgende:
http://kotaku.com/gaming/(...)the-works-201580.php
Ikaruga 2 (Radiant Silvergun 3) naar 360?
Zou wel tof zijn, Ikaruga was vet lastig maar best wel gaaf.
Wie ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:09 schreef Niek. het volgende:
Gamed.nl
Als je niet weet hoe het zat moet je ook niet reageren.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:09 schreef Niek. het volgende:
Gamed.nl is echt kansloos: http://www.gamed.nl/view/21257
hebben vast even snel een paar vragen gesteld tijdens mission360 en gaan er dan meteen vanuit dat het 100% waar is en dat zij de wereld primeur hebben![]()
![]()
http://www.mission360.nl/quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:30 schreef =HellFire= het volgende:
Wtf is Mission 360?
Nu niet meerquote:
http://paulnaber.spaces.live.com/quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:33 schreef =HellFire= het volgende:
Oh. Leuk. Denk ik. Wie is hij? Paul Nabers? Misschien wel in het vliegtuig.
Ach, het was even leuk om een scoop te hebben ... dachten we danquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nu niet meer
Maar ja,... dat is lullig voor gamed.nl Die figuren heb je altijd. Denken inbreng te hebben. Het gaf hem wel een avond een cool gevoel denk ik
Ja,.... dat weten we ondertussenquote:Ik zit voor de zaak de maand september vrijwel de hele tijd in het buitenland (Duitsland, Belgie, Lissabon, Belgie, Barcelona), waardoor ik even de updates in de wacht moet zetten. Als ik weer terug ben heb ik vast weer een heleboel nieuws te delen: X06 in Barcelona, jumjum...
die p vd laan ben ik dusquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:25 schreef Tumble het volgende:
Hey Quantas!!
ehm ik zou die otto link maar weghalen want daarmee log ik in op jouw klantgegevens tenminste als je de heer p van der laan bent
ik heb de order al laten cancelen(gebeld naar Otto) maar voordat ze helemaal gek worden bij otto van je
Kan zijn dat je morgen een koelkast en een poef binnen krijgt, ....quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:39 schreef pmponer het volgende:
[..]
die p vd laan ben ik dus
Vreemd dat ie dan ook in andere browsers verschijnt
vreemd ook dat als ik op de link klik mijn gegevens niet in het scherm verschijnen
krijgen ze ook een kadootje mee?quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:24 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
En demo's van Splinter Cell, Viva Pinata, The Godfather, Lego Star Wars ...![]()
Ik ga zelf volgende maand, collega van me was gisteren al en vond het erg leuk.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan zijn dat je morgen een koelkast en een poef binnen krijgt, ....
Je krijgt een kortingsbon, waarmee je het volgende kunt krijgen voor 399 Euro:quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
krijgen ze ook een kadootje mee?
Voor de duidelijkheid: hij gaf die informatie niet, maar helderde het alleen op. Hij zit nu in het buitenland en was dus niet aanwezig.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Paul naber neem ik ook niet meer serieus
quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan zijn dat je morgen een koelkast en een poef binnen krijgt, ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |