Ik zoek Hitman adviesquote:Op maandag 18 september 2006 20:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heerlijke game DR, 3x uitgespeeld maar nu wel een beetje klaar mee
Oblivion is niet zo heel moeilijk aangezien ze gebruik maken van speedtree, de game zelf zet de bomen neer, die planten ze niet zelfquote:Op maandag 18 september 2006 20:42 schreef devv05 het volgende:
Vroeger was het ontwikkelen van games dan ook een stuk eenvoudiger. Nu moet je hele steden en levels tot in detail opbouwen inclusief textures etc, is gewoon niet te vergelijken. Ik wil niet weten hoeveel werk het moet zijn geweest om een game als Oblivion (waar je wel nog zoals jij zegt maanden mee bezig bent) te maken.
Je hebt het pakket gekocht toch, dan kan je niet alleen het spel ruilen hoor.quote:Op maandag 18 september 2006 20:41 schreef HomerJ het volgende:
Vanmmidag dan eindelijk het Saint's Row pack gekocht.
Bij Dixons, die 10% korting is lekker als je met Visa betaald.![]()
Saint's Row ziet er aardig uit, had grafisch iets meer verwacht maar ik heb ook nog geen HD-TV.
Probeerde al mijn account te recoveren maar hij zegt steeds dat het nu niet mogelijk is al paar uur lang. Erg irritant.
Nou ja, Saint's Row is wel gaaf, maar niet mijn game. Misschien ruilen voor Dead Rising ofzo![]()
Wel met andere mensen op het internetquote:Op maandag 18 september 2006 20:45 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Je hebt het pakket gekocht toch, dan kan je niet alleen het spel ruilen hoor.
Pokerquote:Op maandag 18 september 2006 21:12 schreef MMaRsu het volgende:
Ja voor de hele spellen moet je wel betalen..Xbox points. Zijn gewoon simpele games ala pacman en meer van dat soort
.
Die kun je toch niet in MP spelen Bquote:
Waarom niet, ik geef steeds de joypad door na een paar beurtenquote:Op maandag 18 september 2006 21:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die kun je toch niet in MP spelen B
Wat dacht je van de verhaallijn, stemmen, indoor locaties, quests etc.quote:Op maandag 18 september 2006 20:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Oblivion is niet zo heel moeilijk aangezien ze gebruik maken van speedtree, de game zelf zet de bomen neer, die planten ze niet zelf
Alles met (goeie) demper of met close combat moves.quote:Op maandag 18 september 2006 20:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zoek Hitman advies![]()
Krijg die Silent Ratings maar niet.......... wat moet je daarvoor doen? Geen kogels gebruiken,.... geen lijken laten rondslingeren?..... wat ??
Klein nadeeltje van MS, je moet vrijwel overal voor betalen. Toch maar eens zo een live points ding halen voor 24,95quote:Op maandag 18 september 2006 21:12 schreef MMaRsu het volgende:
Ja voor de hele spellen moet je wel betalen..Xbox points. Zijn gewoon simpele games ala pacman en meer van dat soort
.
Ik betaal liever voor een goed product dan dat je iets gratis krijgt wat maar matig is.quote:Op maandag 18 september 2006 21:36 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Klein nadeeltje van MS, je moet vrijwel overal voor betalen. Toch maar eens zo een live points ding halen voor 24,95
Gelukkig voor jou zijn de patches nog gratis.quote:Op maandag 18 september 2006 21:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik betaal liever voor een goed product dan dat je iets gratis krijgt wat maar matig is.
het grootste gedeelte van oblivion word gegenereerd door middel van code/programmeer taal, hoe je het maar wilt noemen. het is dus niet zo dat voor de hele wereld textures zijn gemaakt, er zijn basis textures en door die op verschillende manieren toe te passen creeren ze verschillende locaties, zo werkt het ook met die bomen, ze hebben niet 1 miljoen aparte bomen, maar meerdere textures, als je die gaat combineren kan je in totaal 1 miljoen verschillende boemen maken. op die manier bespaar je dus gigantisch veel schijfruimte uit door niet voor elke boom verschillende textures aan te maken.quote:Op maandag 18 september 2006 21:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat dacht je van de verhaallijn, stemmen, indoor locaties, quests etc.
Ik heb nog nooit zo'n uitgebreide game gezien.
100 nieuwe dingenquote:In total, more than 100 pieces of new downloadable content will be available to gamers during the nine day period, including a never before announced major franchise on Xbox Live Arcade. In addition to new playable game demos, there will also be new game videos from the following titles being showcased at Tokyo Game Show and/or X06:
o Call of Duty® 3 (Activision)
o Forza Motorsport 2 (Microsoft Game Studios)
o Kane & Lynch: Dead Men (Eidos)
o Kingdom Under Fire: Circle of Doom (Microsoft)
o Project Sylpheed (Square-Enix)
o Shrek the Third ™ (Activision)
o Viva Piñata (Microsoft Game Studios)
o Plus additional high definition videos from games to be announced at Tokyo Game Show and X06
quote:Op maandag 18 september 2006 23:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
100 nieuwe dingen
Hopelijk veel demo's!
Zoveel goede games zo weinig tijdquote:
Het bespaart dan wel schijfruimte maar het is wel weer meer werk om te ontwikkelen. En daar ging het om, het is tegenwoordig veel meer werk om een spel te maken. Als je bij mario 1 level werkend had waren de volgende levels simpel. Nou is elk leven een hele berg werk. Vandaar dat spellen vaak korter worden.quote:Op maandag 18 september 2006 22:00 schreef Niek. het volgende:
[..]
het grootste gedeelte van oblivion word gegenereerd door middel van code/programmeer taal, hoe je het maar wilt noemen. het is dus niet zo dat voor de hele wereld textures zijn gemaakt, er zijn basis textures en door die op verschillende manieren toe te passen creeren ze verschillende locaties, zo werkt het ook met die bomen, ze hebben niet 1 miljoen aparte bomen, maar meerdere textures, als je die gaat combineren kan je in totaal 1 miljoen verschillende boemen maken. op die manier bespaar je dus gigantisch veel schijfruimte uit door niet voor elke boom verschillende textures aan te maken.
(ik weet het, erg vaag verhaal, maar hoop dat het een beetje duidelijker word(taalpuristen hoeven niet te gaan zeuren over spelling, heb even geen zin om daarop te letten/het door word te halen))
nou nee...quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het bespaart dan wel schijfruimte maar het is wel weer meer werk om te ontwikkelen. En daar ging het om, het is tegenwoordig veel meer werk om een spel te maken. Als je bij mario 1 level werkend had waren de volgende levels simpel. Nou is elk leven een hele berg werk. Vandaar dat spellen vaak korter worden.
Iest wat ook de houdbaarheid beperkt is de mogelijkheid tot het opslaan. Als je nou een uurtje speeld ben je eigenlijk altijd wel verder dan dat je was. En vroeger kon je niet verder komen. Je kon het spel uitspelen of niet. En meestal was het dat laatste.
Welke?quote:Op dinsdag 19 september 2006 07:45 schreef Eppie_NL het volgende:
doet er iemand mee met de inkoopactie van zuiderpark?
Nee.quote:Op dinsdag 19 september 2006 07:45 schreef Eppie_NL het volgende:
doet er iemand mee met de inkoopactie van zuiderpark?
Dat weet ik niet, maar ik woon in Groningen en heb daar de DimPlus.quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:15 schreef Niek. het volgende:
[..]
Heb er ook al redelijk wat slechte dingen over gehoord.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:15 schreef Niek. het volgende:
[..]
Heb er ook al redelijk wat slechte dingen over gehoord.
lijkt me erg sterk, waarom zou MS er dan niet gewoon 2 DVD's instoppenquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:43 schreef Legendkiller het volgende:
Haha, geeft Microsoft bij hoog en laag aan dat ze de HD-DVD speler enkel zullen gebruiken voor films, daar lijkt het erop dat ze hem ook voor games willen gebruiken. Collega van me sprak met een medewerker van Microsoft en die gaf gewoon aan dat je over enige tijd twee discs in een hoesje krijgt (voor dezelfde prijs), de ene is de normale disc zoals we die nu kennen, de tweede disc de HD disc met extra content, mooiere filmpjes, etc. Deze extra content is overigens ook te downloaden voor mensen die géén HD-DVD speler kopen.
Bron
wat heb je er allemaal op staan dan? Arcade-games zijn max 50 MB groot en die content kan ook nooit zoveel zijn.quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:42 schreef nietteveranderen het volgende:
Komt er eigenlijk een grotere harde schijf voor de 360? Ik vind die 20gb nogal karig eigenlijk.
En ik maar denken dat ik de enige was die er problemen heeft gehad...quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:44 schreef Legendkiller het volgende:
Ooit eens één keer besteld bij Zuiderpark, beviel me zeer slecht. Ging om een game die al uit was, maar moest er alsnog drie weken op wachten voordat hij binnen was, dus geen bestellingen meer voor mij daar.
We hebben hier enkel aangegeven wat een medewerker van Microsoft gisteren heeft verteld, en hij leek behoorlijk zeker van zijn zaak. Uiteraard moet je altijd afwachten in hoeverre zijn woorden kloppen, maar het was in ieder geval opvallend te noemen. Of hij was bezopen natuurlijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:44 schreef kepler het volgende:
[..]
lijkt me erg sterk, waarom zou MS er dan niet gewoon 2 DVD's instoppen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |