quote:Op maandag 18 september 2006 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godverdomme
Beetje geld vragen om online te kunnen gamen op het beste gaming netwerk ter wereld
over welk spel hebben jullie hetquote:Op maandag 18 september 2006 13:19 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Mooi was.. clear te roepen als dat helemaal niet zo was...
"Neem jij die kamer?"
"ja"
"CLEAR!"
"ik ko.. BOEM"
RainbowSix 3quote:Op maandag 18 september 2006 16:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
over welk spel hebben jullie het
Word ik er dan niet vanaf gekicked omdat ik een newb ben ?quote:Op maandag 18 september 2006 16:51 schreef linuxje het volgende:
Wie doet vanavond nog meer met potje Ghost Recon Advanced Warfighter?
Iedereen he? Ik wil weer knallen zonder gezeur van anderen
Dus: vanavond om 20:00 (of 20:30 voor de gtst kijkers:P) starten we een servertje die werkt met invites voeg dus ff toe: RobnNL
Je staat al in mijn lijst dus stuur maar een invite.quote:Op maandag 18 september 2006 16:51 schreef linuxje het volgende:
Dus: vanavond om 20:00 (of 20:30 voor de gtst kijkers:P) starten we een servertje die werkt met invites voeg dus ff toe: RobnNL
tuurlijk niet!quote:Op maandag 18 september 2006 16:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Word ik er dan niet vanaf gekicked omdat ik een newb ben ?![]()
Niemand koopt 'm hier bijna vanwegequote:Op maandag 18 september 2006 17:00 schreef =HellFire= het volgende:
Zo, afgelopen week flink bezig geweest met TDU. Leuke game hoor, bevalt-ie hier een beetje? Moet nog steeds de review doen, hihi.
Ik heb de game net 1 dag en nog nooit gespeeldquote:Op maandag 18 september 2006 16:51 schreef linuxje het volgende:
Ik heb hetzelfde met N3, maar ik raad die game ook niet plots aan iedereen aanquote:Op maandag 18 september 2006 17:57 schreef =HellFire= het volgende:
[quote]Op maandag 18 september 2006 17:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niemand koopt 'm hier bijna vanwegeAtari
Including me. Laat ze de prijs maar verlagen naar 40 euro, dan haal ik 'm wel.
[/quote
Zonde jongens! Ik respecteer de principes maar het is het geld uiteindelijk wel waard. Heb de game het hele weekend volop gespeeld en vermaak me er nu nog mee.
Probeer je cache eens te legen, hoe je dit doet staat in de OP van het Saints Row topicquote:Op maandag 18 september 2006 17:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Loopt bij jullie SR ook vaak vast ik heb nu het liedje gevonden wat het veroorzaakte. maar nu loopt hij vast als ik een missie wil gaan doe
Verwacht niets maar GoW zal leuk zijn of Forza 2quote:Op maandag 18 september 2006 18:32 schreef Niek. het volgende:
welke downloads verwachten jullie dit weekend? (als we er even vanuit gaan dat microsoft dingen op XBL gaat zetten tijdens xo6)
Tijdens X06 verwacht ik de Furr & Splinter cell 4 demo's.quote:Op maandag 18 september 2006 18:32 schreef Niek. het volgende:
welke downloads verwachten jullie dit weekend? (als we er even vanuit gaan dat microsoft dingen op XBL gaat zetten tijdens xo6)
quote:It's past midnight here so just a quick non-update: I have no news for you except that none of the demos are expected to come very soon. I'm sorry I don't have anything more definitive to tell at this time.
bron?quote:Op maandag 18 september 2006 18:40 schreef BMH het volgende:
Splinter Cell 4 demo komt NIET tijdens X06
[..]
Klinkt primaquote:Op maandag 18 september 2006 18:51 schreef gtsmrt het volgende:
360 op ebay
Ik wil een xbox360, zou bovenstaande ebay verkopert betrouwbaar zijn. omgerekent heb je een premium xbox360 voor ongeveer 250 euro in huis met 5 games en een extra wireless controller. te mooi om waar te zijn?
bedankt ik ben dus niet de enigequote:Op maandag 18 september 2006 18:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Probeer je cache eens te legen, hoe je dit doet staat in de OP van het Saints Row topic
Ik zou hem gewoon nieuw kopen, zat zelf eerst ook te twijfelen en toch maar een nieuwe gekocht, je weet nooit wat er met zo'n 2de hands is gebeurd.quote:Op maandag 18 september 2006 18:51 schreef gtsmrt het volgende:
360 op ebay
Ik wil een xbox360, zou bovenstaande ebay verkopert betrouwbaar zijn. omgerekent heb je een premium xbox360 voor ongeveer 250 euro in huis met 5 games en een extra wireless controller. te mooi om waar te zijn?
hmm geen last van gehad wat voor tv heb je ?quote:Op maandag 18 september 2006 19:13 schreef nietteveranderen het volgende:
Hey hitman zeurt dat het spel geen pal-50 aankan en dat ik me systeem op pal-60 moet zetten, maar dat staat ie al!
Een hdtv, aangesloten via component. In mijn system settings staat ook gewoon 1080i pal60 dus hij staat toch echt op 60hz (koop ik daarvoor een 100hz scherm?quote:Op maandag 18 september 2006 19:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hmm geen last van gehad wat voor tv heb je ?
hitman is trouwens echt een geweldig spel
hmm ik game nog op sdtv dus ik heb daar geen idee van.quote:Op maandag 18 september 2006 19:18 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Een hdtv, aangesloten via component. In mijn system settings staat ook gewoon 1080i pal60 dus hij staat toch echt op 60hz (koop ik daarvoor een 100hz scherm?)
Zombies en mensenlijkjes! Gaaaaaaaar!quote:Op maandag 18 september 2006 19:21 schreef MMaRsu het volgende:
Zoals?
Jij bedoelt 1080p, 1080i kunnen de meeste HDTV's wel aan.quote:Op maandag 18 september 2006 19:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hmm ik game nog op sdtv dus ik heb daar geen idee van.
heb jij trouwens een 1080 scherm(aan die dingen is toch bijna niet te komen)
Heerlijke game DR, 3x uitgespeeld maar nu wel een beetje klaar meequote:Op maandag 18 september 2006 19:27 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Zombies en mensenlijkjes! Gaaaaaaaar!
Ik las het ergens, over dat knopje. Beetje raar want nu staan de instellingen in principe gewoon hetzelfde als voorheen maarja het werkt iig.quote:Op maandag 18 september 2006 19:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jij bedoelt 1080p, 1080i kunnen de meeste HDTV's wel aan.
En bij mij hoefde ik dat knopje niet om te zetten, vreemd dus. Maar het werkt nu in ieder geval
quote:Universal Studios moet niets hebben van Blu-Ray
De zogenaamde strijd tussen HD-DVD en Blu-Ray slaat wederom een nieuwe weg in. Dit maal is het filmmaatschappij Universal Studios die te kennen geeft de voorkeur te geven aan de HD-DVD.
Tijdens een interview met Craig Kornblau (president van Universal Studios home entertainment) liet hij het volgende weten:
"Look at the blogs, look at the reviews by the early adopters and even look at the mainstream media – HD DVD has maintained its first-to-market advantage and delivered on the promises of providing the best high definition image and sound quality at the best value for consumers today."
In een recentelijke screening werden drie films op beide opslagmedia getoond (Training Day, Kiss Kiss Bang Bang en Rumour has it...). Na afloop van de screening kwam de HD-DVD als betere uit de bus als het aankwam op beeldkwaliteit. De Blu-Ray disc scheen last te hebben van 'Cropping' problemen, 'Artifacting', overdadig veel ruis en een veel te donkere kleurstelling.
Of dit probleem eenmalig was valt te bezien en of games hier echt last van zullen gaan hebben laten we in het midden. Wel is een gegeven dat er op HD-DVD geen games zullen verschijnen en dat de Blu-Ray daar wel voor zal worden gebruikt.
Prima? Die gozer heeft 9 afhandelingen via eBay gehad. Kom op zeg, het enige wat er prima van is, is dat je de garantie hebt dat je voor dat bedrag een kartonnen doos in huis haalt. Voor de rest zou ik op weinig meer dan dat rekenen.quote:
Zou het niet doen. Land waaruit het gestuurd wordt vertrouw ik niet en feedback dat prive is? Wie weet zit hij zichzelf positief feedback te geven.quote:Op maandag 18 september 2006 18:51 schreef gtsmrt het volgende:
360 op ebay
toch raar .... "vroeger" (SNES-tijd en terug) was je maanden bezig met een game, en dat komt tegenwoordig zelden voor. Iedereen heeft zich er maar bij neergelegd volgens mij. De enige games die ik na lange tijd nog speel zijn Pro Evo 4, Burnout 3 en Spiderman 2. De laatste korte, maar erg goede game, die ik gespeeld heb was Black... die was nog de volle mep waard imho. Nou zal Dead Rising dat ook wel zijn, maar dit is dan ook meer een opvallende conclusie...quote:Op maandag 18 september 2006 20:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heerlijke game DR, 3x uitgespeeld maar nu wel een beetje klaar mee
Vroeger zaten mensen niet zoals MMaRsu 18 uur per dag aan een game.quote:Op maandag 18 september 2006 20:38 schreef Retarded het volgende:
[..]
toch raar .... "vroeger" (SNES-tijd en terug) was je maanden bezig met een game, en dat komt tegenwoordig zelden voor. Iedereen heeft zich er maar bij neergelegd volgens mij. De enige games die ik na lange tijd nog speel zijn Pro Evo 4, Burnout 3 en Spiderman 2. De laatste korte, maar erg goede game, die ik gespeeld heb was Black... die was nog de volle mep waard imho. Nou zal Dead Rising dat ook wel zijn, maar dit is dan ook meer een opvallende conclusie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |