Gecondoleerdquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:38 schreef Ipho het volgende:
FIFA Road to the World Cup voor 5 euro nieuw gewonnen met een veiling.
Daar word je blij vanquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:38 schreef Ipho het volgende:
FIFA Road to the World Cup voor 5 euro nieuw gewonnen met een veiling.
Weet ik niet, even wat vermaakt. En zag dat je makkelijk achievments er mee kon halenquote:
Ja nogal ja, 500 punten zonder enige moeitequote:Op dinsdag 19 september 2006 10:50 schreef Ipho het volgende:
[..]
Weet ik niet, even wat vermaakt. En zag dat je makkelijk achievments er mee kon halen![]()
Het werd tijdens een presentatie van Mission 360 (gisteren) bekend gemaakt, later is dit bevestigd in een één op één gesprek. Hoewel ik geen naam heb gaat het om iemand van het Xbox Promo team die tevens de presentatie deed van "Living Room".quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:41 schreef Jheronimus het volgende:
Ik zou eerst naam en toenaam willen weten van die medewerker. Het kan wel een magazijnbediende zijn met een erg grote fantasie en dan staan alle fanboitjes weer op hun achterste poten
omg hoe dat?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja nogal ja, 500 punten zonder enige moeite
zou het niet zo kunnen zijn dat er op die HD-DVD alleen maar extra's zullen komen die niks met de game te maken hebben??? Een soort Special Edition, met op de HD-DVD hoge resolutie filmpjes over de ontwikkeling van de game en whatever er altijd op die extra dvd's staatquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:52 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Het werd tijdens een presentatie van Mission 360 (gisteren) bekend gemaakt, later is dit bevestigd in een één op één gesprek. Hoewel ik geen naam heb gaat het om iemand van het Xbox Promo team die tevens de presentatie deed van "Living Room".
persoonlijk denk ik dus dat het om filmpjes gaat die niet in de game zelf zitten (making of enzo), en dat die game niet op de HD-DVD staat. Op deze manier wordt de HD-DVD dus echt alleen als een soort promotie-disc gebruikt (er staat content op die ook te downloaden is, dat moet dan ook makkelijk op een DVD passen), en niet bruikbaar om een game mee af te spelenquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:58 schreef Legendkiller het volgende:
Volgens de man gaat het om filmpjes in betere kwaliteit en extra content op de disc. Bij dit laatste moet je bijvoorbeeld denken aan levels e.d. Deze content zal ook (gratis) op Xbox Live Marketplace komen voor de mensen die geen HD-DVD speler kopen.
"De HD-DVD uitbreiding zal enkel voor films gebruikt gaan worden. Games blijven op DVD uitkomen"quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:05 schreef Legendkiller het volgende:
Wie weet, hopelijk brengen ze snel iets officieels naar buiten
Dat hebben ze vorige maand nog herhaald inderdaadquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
"De HD-DVD uitbreiding zal enkel voor films gebruikt gaan worden. Games blijven op DVD uitkomen"
Ieder geval de manier die hierboven staat beschreven met de game op dvd en hd-dvd wordt niet gedaanquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
"De HD-DVD uitbreiding zal enkel voor films gebruikt gaan worden. Games blijven op DVD uitkomen"
voorlopig istie nog steeds exclusief op de 360quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:20 schreef Legendkiller het volgende:
Dat zegt tegenwoordig niet zo heel veel meer. Laatst nog: "Enchanted Arms komt exclusief naar de Xbox 360!". Dat hebben we geweten.
Maar goed, we merken het vanzelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Versla Duitslan 50 puntenquote:
Oh no you didn'tquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:36 schreef devv05 het volgende:
Verkeerde topic Roy...
quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb een beetje last last van een Carnales missieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |