Was ik toch heel even van plan deze Fifa een kans te geven... In PES zit de nederlandse competitie wel toch?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:27 schreef MMaRsu het volgende:
Kun je hem beter voor de Xbox kopen, maar levels.
Net zoals TW worden ook de Fifa fans door EA genaaid..maar 6 leagues in Fifa 2007 op de 360.
http://fifa07.ea.com/extra/?id=4311
En ook minder stadions
http://fifa07.ea.com/extra/?id=4313
Zelfs de DS heeft meer![]()
Beetje goed beeld dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:23 schreef Strolie75 het volgende:
Wehehehehehe...ik heb de Xbox Vision Camera in huis. Leuk dingetje hoor
Ik weet alleen niet of de andere UNO speler erop zitten te wachten om mij in mijn trainingsbroek en witte sokken te zien liggen op de bank.
Ik heb je even vervolmaakt naar het kamperideaal. Wat zal jij opgedirkte tutjes met een Tomos en platinablond haar op Xbox Live scoren zegquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:23 schreef Strolie75 het volgende:
Wehehehehehe...ik heb de Xbox Vision Camera in huis. Leuk dingetje hoor
Ik weet alleen niet of de andere UNO speler erop zitten te wachten om mij in mijn trainingsbroek en witte sokken, wit hemd met vetvlekken, flesje Heineken steunend op mijn bierbuik, een glimmende gouden ketting en vlassig snorretje te zien liggen op de bank.
Heel erg goed beeld zelf, beter dan de gemiddelde webcam. In je icon heb je geen bewegend beeld, je kunt een foto van je kop (of piemel) nemen en als icon instellen. Maar tijdens een game (UNO of Poker) zie je in plaats van je user icon het beeld van de camera. Ook grappig is dat hij het beeld van de camera verwerkt in de achtergrond van je dashboard.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:26 schreef Atuniel het volgende:
Beetje goed beeld dan?
IK neem aan dat je geen bewegend beeld in je icon hebt? Dan moet je naar de tv lopen om goed te zien wat er gebeurt
Vraag 1: Hoe kom je er aanquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heel erg goed beeld zelf, beter dan de gemiddelde webcam. In je icon heb je geen bewegend beeld, je kunt een foto van je kop (of piemel) nemen en als icon instellen. Maar tijdens een game (UNO of Poker) zie je in plaats van je user icon het beeld van de camera. Ook grappig is dat hij het beeld van de camera verwerkt in de achtergrond van je dashboard.
Veel te klein tochquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar tijdens een game (UNO of Poker) zie je in plaats van je user icon het beeld van de camera.
Gamen is altijd zo lekker ontspannend hequote:Op dinsdag 19 september 2006 14:37 schreef Atuniel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=k6rbzBrvIDk
Dit is 1 van m
http://www.youtube.com/watch?v=GMErDsTgGmQ
Nog 1
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:51 schreef Atuniel het volgende:
Zie overigs nog steeds dat groene kut plaatje bij strolie als icon staan
Die komt er ook nog wel.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:17 schreef Atuniel het volgende:
OMG omg COD3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goede mensen huren ze in daar!quote:Het lijkt erop dat hij [de eerder genoemde Microsoft medewerker] zich vergist met hybride schijfjes waarop de ene kant de info als HD DVD formaat is weggeschreven en de andere zijde op gewoon DVD formaat. Heb je dus een dvd speler dan kun je DE FILM als DVD bekijken. Heb je HD DVD speler, dan kun je die gebruiken, terwijl je maar 1 disc hoeft te kopen. Een van de voordelen, volgens mij, boven Blu Ray. En heel duidelijk enkel van toepassing op films, want games gaan wij niet op HD-DVD uitbrengen.
En demo's van Splinter Cell, Viva Pinata, The Godfather, Lego Star Wars ...quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:23 schreef BroesWillems het volgende:
ik ga morgen naar de "geheime" Mr. X Xbox360 Party...
free Food & Drinks
Geheim nog welquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:23 schreef BroesWillems het volgende:
free Food & Drinks
ik wacht nog steeds op mijn kaartj evoor volgende week dinsdagquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:23 schreef BroesWillems het volgende:
free Food & Drinks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |