Zo, lijkt me nu wel duidelijk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:42 schreef peristilius het volgende:
Mensen kom op, het HD topic is er nier voor niets, geleuter over TV's is voor veel mensen behoorlijk vervelend. Hier gaat het over de 360, voor HD gaan we naar ---> [High Definition & Multichannel Audio] #6
Dank u.
Toepasselijk tagje ook.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:55 schreef Armageddon het volgende:
Welke HDTV kan ik nu het beste kopen?![]()
Zullen we die discussie hier verder voeren?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:57 schreef Strolie75 het volgende:
Zeik niet, Xbox360 ondersteund HDTV, dus is het logisch dat we het er hier over hebben.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:00 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zullen we die discussie hier verder voeren?
Kunnen we hier verder over de console en de games.
Is niet iets om trots op te zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Jongens, ik heb gezondigd... Ik heb gewoon al ruim 3 weken mijn X360 niet meer aan gehad...
Dan heb je geen SR of DR of TDU ..quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Jongens, ik heb gezondigd... Ik heb gewoon al ruim 3 weken mijn X360 niet meer aan gehad...
Kan nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:50 schreef Atuniel het volgende:
Zeg mensen, hoe zet je eigenlijk files op je harddrive?
Ik heb een cd.. met muziek, en ik heb niet de keuze om te rippen naar mn harddrive, hoe kan dat? Verkeerd formaat zeker. (WMA ipv MP3) ?
Dus het moet een echte cd zijn.. godverquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:15 schreef twi het volgende:
Vanaf een audio-cd, niet vanaf een WMA/MP3 cd.
Ik moest lachen..quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:17 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dus het moet een echte cd zijn.. godver
Ja dat sucked ook inderdaad.. muziek kan wel.. en video niet, tenzij je mediacentre hebt.. beetje jammer.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik moest lachen..
Nee.. Ik kwam het zelfde probleem tegen een paar weken terug... Echt een anticlimax is het.. Net als het "streamen van videos naar je 360"..
Zijn beide goede games en niet met elkaar te vergelijken. Dus tja, gewoon beide kopen en nu kiezen welke je als eerste wilt spelenquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:26 schreef linuxje het volgende:
ik zit te twijfelen tussen saints row en testdrive...ik weet echt niet wat ik moet kiezen lijken me allebei tof reacties zijn over beiden ook wel goed, iemand die ze alle 2 heeft en die me kan zeggen welke beter is ?
Als je van racen en auto's houd moet je TDU nemen, als je meer van rond knallen en politie fokken houdt moet je SR nemen! En anders beiden zoals ikquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zijn beide goede games en niet met elkaar te vergelijken. Dus tja, gewoon beide kopen en nu kiezen welke je als eerste wilt spelen
Ik krijg het al niet eens voor elkaar om muziek te streamen...quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:33 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja dat sucked ook inderdaad.. muziek kan wel.. en video niet, tenzij je mediacentre hebt.. beetje jammer.
Ben trouwens benieuwd of het Arma is gelukt om savegames terug te zetten, of andere data op zn disc te zetten met die mem stick..
quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:13 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Lul niet, er staat dat je muziek kan rippen = op je harddrive zetten.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:15 schreef twi het volgende:
Vanaf een audio-cd, niet vanaf een WMA/MP3 cd.
ja uuh beiden? ik vind het beetje zonde om in 1 keer 120 euro daaraan uit te geven ik speel niet heel veel daarom. En ik heb wel zin in beidenquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zijn beide goede games en niet met elkaar te vergelijken. Dus tja, gewoon beide kopen en nu kiezen welke je als eerste wilt spelen
Waar is steve irwin als je em nodig hebt?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:55 schreef thaWarhead het volgende:
Werkt de Xbox 360 VGA kabel ook op de originele Xbox?
Heb ze beiden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:26 schreef linuxje het volgende:
ik zit te twijfelen tussen saints row en testdrive...ik weet echt niet wat ik moet kiezen lijken me allebei tof reacties zijn over beiden ook wel goed, iemand die ze alle 2 heeft en die me kan zeggen welke beter is ?
Zet die mixen ff op je pc en stream je het daar vandaan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:17 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dus het moet een echte cd zijn.. godver
DVD copies pakt ie ook.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:12 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik heb wel gewoon illegale CD's geript met mijn 360
Wat is nou precies het doel van TDU behalve dat je online mensen kunt uitdagen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:06 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb ze beiden.
Sinds ik TDU heb speel ik geen Saints Row meer.![]()
Zit met TDU over 35 uur en nog maar op 56%.
Niggers With Attitude cd Gijs... die wilde ik op mn HDD zetten, zodat ik niet hoefde te streamen namelijk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zet die mixen ff op je pc en stream je het daar vandaan.
Niet zo moeilijk lijkt me he.![]()
Heb je geen CDRW? Dan brand je hem even als audio cd en kan je het cd'tje later weer ergens anders voor gebruikenquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:13 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Niggers With Attitude cd Gijs... die wilde ik op mn HDD zetten, zodat ik niet hoefde te streamen namelijk.
Vaag trouwens net.. ik ga een missie doen in SR.. ik denk ik jat een vrachtwagen met tanker onderweg.. dus ik er heen.
Begint de missie, ben ik die tanker ineens kwijt.. vrachtwagen wil niet meer rijden, komt een soort jeep aanrijden die ik moet afknallen... begint het beeld ineens in slowmo te draaien.. echt gewoon de hele fucking missie door!
Dat resetten van je cache werkt trouwens prima.. kan aan mijn ogen liggen maar ik zag 9 gig vrij totdat ik dat deed -> 10 gig vrij.
Vindt tie vast teveel moeitequote:Op vrijdag 15 september 2006 21:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb je geen CDRW? Dan brand je hem even als audio cd en kan je het cd'tje later weer ergens anders voor gebruiken
Wat doen een Wii poll in dit topicquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:06 schreef BMH het volgende:
De Wii kost 250Euros. Koop je er één?
» Ja! Dat stond al vast
» Ja! Dankzij de prijs.
» Weet ik nog niet
» Nee! Prijs valt tegen
» Nee! Wou er al geen
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Crossplatform polls.... mmhh Ik noem het: "Vote! anywhere"
echt een zinloze postquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:06 schreef BMH het volgende:
De Wii kost 250Euros. Koop je er één?
» Ja! Dat stond al vast
» Ja! Dankzij de prijs.
» Weet ik nog niet
» Nee! Prijs valt tegen
» Nee! Wou er al geen
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Crossplatform polls.... mmhh Ik noem het: "Vote! anywhere"
maar het lijkt me compleet nutteloos om in een 360topic te gaan discusieren over de Wii.... doe dat dan in he wii topicquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:39 schreef BMH het volgende:
Trieste reacties.. Ik wil enkel en alleen een beeld scheppen hoe iedereen over de wii en haar prijs denkt.
Dit is dus geen anti-360 actie of wat dan ook. Dit is enkel bedoeld als hulpmiddel tot het scheppen van nieuwe discussies.
Dan kan toch ook in Wii topic gebeuren?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:39 schreef BMH het volgende:
Trieste reacties.. Ik wil enkel en alleen een beeld scheppen hoe iedereen over de wii en haar prijs denkt.
Dit is dus geen anti-360 actie of wat dan ook. Dit is enkel bedoeld als hulpmiddel tot het scheppen van nieuwe discussies.
Bovenal geen tijd...quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:34 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dan heb je geen SR of DR of TDU ..
* BMH rent naar de dichtsbijzijnde 360 power adapter om er achter te schuilen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wat is oblivion trouwens een gigantisch overhyped spel zeg.
iemand ruilen tegen Dead rising/Saints row/Lego star wars II ?
Neuhj hoorquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:09 schreef -Dries- het volgende:
Je moet wel ff met de Wii gespeeld moeten hebben, voordat je der echt over kan oordelen denk ik..
Een ander spel ook goed, of een leuk bedrag ofzoquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
welk spel had je in gedachten? verkopen vind eig minder interessant.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een ander spel ook goed, of een leuk bedrag ofzo
Het is echt een spel wat je moet liggen en de main quest is gewoon saai, wel meer dan 100 uur prima mee vermaaktquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
echt hequote:Op zaterdag 16 september 2006 00:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
zonder ventilator is hij binnen paar uur ook al helemaal afgekoeld hoor, als je hem tenminste in een beetje geventileerde ruimte hebt staanquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:45 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Aargh, na een tijdje lang de ventilator op mijn 360 te hebben gezet ter verkoeling (en hem 4 uur niet te gebruiken), kreeg ik na 2 uurtjes Dead Rising spelen weer overheating error
Ik laat hem nu de hele avond afkoelen met ventilator, hopelijk daarna geen last meer van (het was vandaag namelijk nogal heet op mijn kamer).
ik zou gewoon MS bellen en de garantie gebruikenquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:45 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Aargh, na een tijdje lang de ventilator op mijn 360 te hebben gezet ter verkoeling (en hem 4 uur niet te gebruiken), kreeg ik na 2 uurtjes Dead Rising spelen weer overheating error
Ik laat hem nu de hele avond afkoelen met ventilator, hopelijk daarna geen last meer van (het was vandaag namelijk nogal heet op mijn kamer).
krijg je bij cutting edge technologyquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Jezus, er gaan er wel veel kapot zeg.
Blij dat ik een keer de dans ontspring *klopt af*.
mn xbox is al meerdere keren vastgelopen en dit was meestal als ik in een game op de ronde knop drukte waardoor het menu'tje tevoorschijn kwam (weet even niet hoe al die dingen heten...)quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh dus het is voornamelijk bij de launchconsoles?
Ik heb tot nu toe maar 1 vastlopertje gehad bij online Saints Row maar ik betwijfel dat dat aan de xbox lag
volgens mij zijn het meestal de launchconsoles inderdaad, en vergeet ook niet dat elke console die kapot gaat opvalt, maar alle werkende consoles nietquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh dus het is voornamelijk bij de launchconsoles?
Ik heb tot nu toe maar 1 vastlopertje gehad bij online Saints Row maar ik betwijfel dat dat aan de xbox lag
bij mij komt die rode ring waarschijnlijk net als dat ding 1 jaar en 1 dag oud isquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:45 schreef -Struikrover- het volgende:
Weet nog in het begin, launchgame PGR3. Liep 10 keer vast in 2 dagen voor ik erachterkwam dat het een bug in het spel wasals je naar een gamercard van een ander klikte
2 weken later alsnog die rooie ring
eindelijk rustquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:58 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik zit trouwens over een paar weken een week of 4 zonder Inet. Alle achievement die ik dan haal, slaat hij die op de HD op ofzo, zodat ik ze alsnog heb als ik weer op Live zit?
daar was ik al bang voor jaquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:09 schreef kepler het volgende:
[..]
eindelijk rust
maar volgens mij worden die achievements niet opgeslagen...
hoewel;quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:09 schreef kepler het volgende:
[..]
eindelijk rust
maar volgens mij worden die achievements niet opgeslagen...
schijnt dus idd wel te kunnen:quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
hoewel;
http://www.avforums.com/forums/archive/index.php/t-278642.html
SP is wel ruim hoop dingen die je moet doen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat is nou precies het doel van TDU behalve dat je online mensen kunt uitdagen?
Hier 138 uur en de main quest was niet saaiquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is echt een spel wat je moet liggen en de main quest is gewoon saai, wel meer dan 100 uur prima mee vermaakt
Ik moet nog steeds beginnen aan de main questquote:Op zaterdag 16 september 2006 08:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier 138 uur en de main quest was niet saai
Lijkt een beetje op 'carnaval' levelquote:Op zaterdag 16 september 2006 08:40 schreef Chocobo het volgende:
Rainbow Six movie: is al eens gepost zeg maar maar toch
http://media.xbox360.ign.com/media/815/815419/vids_1.html
[afbeelding]
Ja dat doet die, zit nu ook altijd zonder inet op Live, haal veel achievements, eerst naar xbox.com en zie ik ze niet staan, meldt mijzelf aan op Live en ze staan er meteen!quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:58 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik zit trouwens over een paar weken een week of 4 zonder Inet. Alle achievement die ik dan haal, slaat hij die op de HD op ofzo, zodat ik ze alsnog heb als ik weer op Live zit?
Nou het verschil met HDTV is werkelijk gigantisch. Maar dat betekent niet dat de Xbox 360 op kleine normale tv's ook niet al heel erg mooi isquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:56 schreef samjustme het volgende:
Ik heb ook geen HDTV en speel de games op mijn kleine 37 cm tv en de games zien stukken beter uit dan mijn PS2 spellen. Ik vraag me of mensen niet overdrijven hoe goed HDTV wel niet is voor gamen
En hoe zit het met LCD tv's zie je dan een verschil, LCD tv's zijn een stuk betaalbaarder dan HDTV'squote:Op zaterdag 16 september 2006 10:57 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nou het verschil met HDTV is werkelijk gigantisch. Maar dat betekent niet dat de Xbox 360 op kleine normale tv's ook niet al heel erg mooi is
LCD halen zonder dat ie HD-ready is is gewoon zonde van het geld...quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
En hoe zit het met LCD tv's zie dan een verschil, LCD tv's zijn een stuk betaalbaarder dan HDTV's
De meeste LCD TV's zijn gewoon HDTV's. Een LCD TV die niet HD is ziet er wel iets beter uit maar kun je beter niet kopen, spaar dan iets langer door voor een echte HDTV waarbij je echt optimaal beeld hebt. (meestal scheelt het maar 200-300 euro oid van LCD TV naar LCD HDTV.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
En hoe zit het met LCD tv's zie dan een verschil, LCD tv's zijn een stuk betaalbaarder dan HDTV's
Inmiddels 5 characters met elk een savegame van 50+ uren...quote:Op zaterdag 16 september 2006 08:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier 138 uur en de main quest was niet saai
Idd ik had hem juist gekocht omdat ik zoveel goeie recensies las maar ik vond het spel zelf saai.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is echt een spel wat je moet liggen en de main quest is gewoon saai, wel meer dan 100 uur prima mee vermaakt
tegen nba 2k6 ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
Of het dan echt crap is dat weet je nietquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:21 schreef kepler het volgende:
WAT IS DE FUCKING TITEL NU VAN DIT TOPIC!!!111
en nog gaat het om de tien posts over welke HD-tv het beste is...
Ik heb ook Oblivion, geen krasjes niks heb je Tom Clancy's, Ghost Recon, Advanced Warfighter?quote:
Ja idd,...quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:28 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op 'carnaval' level
Waar je je druk om kunt maken zeg.. de onderwerpen zijn nu eenmaal nauw met elkaar verbonden, deal with it.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:21 schreef kepler het volgende:
de discussie over of het er goed uitziet op HD of SD is het punt niet, wel dat het weer gaat over de soorten HD-tv... Plasma, LCD, LSD, OLED, blabla Niet interessant in een 360 topicquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Of het dan echt crap is dat weet je niet
er zijn niet voor niks al zes topic over HD-tv's. Wil je over HD-tv's lullen ga je lekker daar heen. Dit is een 360 topic, hoe vaak moet dat nog gezegd worden. Omdat je DVD's kan afspelen met de 360 gaan we het toch ook niet hebben over welke film beter isquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waar je je druk om kunt maken zeg.. de onderwerpen zijn nu eenmaal nauw met elkaar verbonden, deal with it.
Paradox hequote:Op zaterdag 16 september 2006 11:21 schreef kepler het volgende:
Vraag & Aanbodquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:49 schreef samjustme het volgende:
Ik weet dat het offtopic is maar weet iemand of je op fok eem page hebt waar je games met elkaar kan ruilen want ik wil af van Prey en Oblivion, heb ze nauwelijks gespeeld
Dit is wat je zoekt: [CENTRAAL] Xbox 360 ruil en verkooptopic #4quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:49 schreef samjustme het volgende:
Ik weet dat het offtopic is maar weet iemand of je op fok eem page hebt waar je games met elkaar kan ruilen want ik wil af van Prey en Oblivion, heb ze nauwelijks gespeeld
jah maar zelfs als ik het er niet over heb hebben ze het er toch overquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Paradox heJe wil het niet over HD hebben en daardooooor gaat het er juist over.
I don't give a flying fuck!quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:51 schreef JoMo0 het volgende:
HD-tv ?
Ik speel gewoon op een TFT'tje gaat prima
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:02 schreef Atuniel het volgende:
Jezus, begrijpend lezen is echt moeilijk voor sommige hier he? Wat is dat puberaal recalcitrant gedrag?
HD tv shit in het daarvoor bestemde topic, hoe moeilijk kan het zijn??
okequote:Op zaterdag 16 september 2006 13:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee sorry, sport spellen zijn niets voor mij.
Wat voor spellen heb je misschien wil ik het wel met je ruilen?quote:
tft kan ook een hoger resolutie aanquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:51 schreef JoMo0 het volgende:
HD-tv ?
Ik speel gewoon op een TFT'tje gaat prima
Jammer, heb je niet Tomb Raider Legend?quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:55 schreef jorienvdherik het volgende:
op dit moment alleen nba 2k6 die ik wil ruilen
idd me vader heeft gister een laptop gekocht van Sony met true HD scherm en een blue ray branderquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:45 schreef kepler het volgende:
Omdat je DVD's kan afspelen met de 360 gaan we het toch ook niet hebben over welke film beter is
da's niet duur voor die games...quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:45 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb vanmiddag Hitman gekocht.. 39 euro bij de e-plaza.. oblivion was 44 daar..
Dalijk maar lekker huurmoordenaartje spelentrainingsmissie is gedaan.. nu de 1e missie.. speel op normaal.. soms toch nog wel lastig
echt ziek ditquote:Moord wegens xbox
Gepost door Nick Naethuijs - Vrijdag 15 September 2006 - 18:00
Dat er vele mensen verslaafd zijn aan games dat is nu wel bekend, maar dat mensen er ook gek genoeg voor zijn om er anderen voor te vermoorden, dat is toch weer iets nieuws.
Zo heeft een 25 jarige man zijn dochter van 17 maanden doodgeslagen omdat zij zijn xbox liet vallen. Dit gebeurde toen de man een spelletje op zijn xbox zat te spelen en zijn dochter de xbox van het kastje aftrok omdat ze aan de draden zat te klooien. Blijkbaar was de man zo gehecht aan zijn xbox dat hij zonder na te denken zijn dochter heeft vermoord.
Hij heeft haar dood geslagen en zelfs door de kamer heen gesmeten. Toen de moeder van het meisje thuis kwam zei hij dat ze sliep terwijl ze al dood was. Familie leden kwamen er echter wel achter dat ze dood was en belden de politie die kort daarna arriveerde.
De man zei dat ze uit bed was gevallen, maar daar was geen bewijs voor om dat te vermoeden.
Waarom de man nu precies zijn dochter heeft vermoord vanwege een xbox is niet bekend. Waarschijnlijk was hij zo gefocused op het spelletje dat hij zat te spelen dat hij een woede aanval kreeg.
http://www.gamequarter.be/?p=news&nid=6982
Ik vond Spiderman 2 ook top, alleen veeeeeel te kort, heb nu Ultimate Spiderman, die vind ik nog net iets beter.quote:Op zaterdag 16 september 2006 08:25 schreef Retarded het volgende:
nog een paar weken en dan kan ik eindelijk mijn gekochte GRAW en DOA4 spelenDie liggen hier al 2 maanden, zonder dat ik een 360 heb
![]()
Ik kijk nu zooooo erg uit naar de nieuwe Spiderman game van Activision, niet normaal! Ik vond deel 2 helemaal geweldig... hopen dat de gameplay hetzelfde is gebleven! Maar eerst Superman Returns in november!!! Spel wordt echt kut, but I really don't care
[afbeelding]
Vet spel!quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:06 schreef devv05 het volgende:
Nieuwe trailer van Raving Rabbids
hier
controls van Ultimate zijn een stuk minder. Het slingeren heeft veel minder vrijheid dan bij deel 2 imho..quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik vond Spiderman 2 ook top, alleen veeeeeel te kort, heb nu Ultimate Spiderman, die vind ik nog net iets beter.Hopen dan Spiderman 3 wat langer wordt, het heeft iig veel potentie.
Mwa,.... hij had wel een punt... ik bedoel... het zijn wel Xbox gamesquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Inderdaad, maarja om dat meisje nou meteen te vermoorden vind ik toch wat te ver gaan.
Ik denk dat ze het niet hebben omdat ze op de eerste xbox een flop hadden met Quantum Redshift.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:06 schreef masterdave het volgende:
Ik wil dit op de 360!!!
Kleurrijke nieuwe screens Fatal Inertia
maar neeeeeee microsoft vind het niet nodig om zulk soort spellen de komende 10 jaar uit te brengen, en MOET ik dus een PS3 halen...
ik heb ultimate spiderman gekocht voor 6 euro bij de intertoys afgelopen week, zal em er vanavond eensch hendig sjiek inknallenquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik vond Spiderman 2 ook top, alleen veeeeeel te kort, heb nu Ultimate Spiderman, die vind ik nog net iets beter.Hopen dan Spiderman 3 wat langer wordt, het heeft iig veel potentie.
En dat was nog maar de xbox.. kun je nagaan wat ie had gedaan als ze de 360 had gesloopt!quote:
wmb vallen er binnenkort eens een paar bans hier!quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
leer..lezen..ffs
Was ook een verre van bijzondere game verder...quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het niet hebben omdat ze op de eerste xbox een flop hadden met Quantum Redshift.
Dat was zo'n soort game en sloeg niet echt aan
ik heb de Xbox-versie.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:20 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Zeker.. en hitman is echt lachenben nu nog steeds bezig in het tweede level
Correct.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:05 schreef jorienvdherik het volgende:
fifa zuigt !
quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wie hierna nog post krijgt een ban
Hopelijk gaan we daar niet achterkomen, en anders merken we dat vanzelf.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
Heb je daar ook de steun in van een FA? Anders sta je straks zo hard voor lul als je een ban d'r niet door krijgt.
hoe komt deze (wijze) constatering ineens?quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Lach allemaal maar heel hard, fifa op de 360 zuigt !
Ik haal de current gen versie wel !
360 versie wordt minder dan de current gen versiequote:Op zaterdag 16 september 2006 21:19 schreef quantas het volgende:
[..]
hoe komt deze (wijze) constatering ineens?
lol EA op next genquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
360 versie wordt minder dan de current gen versie
geen manager mode
maar 6 league ten opzichte van de 27 in de current gen versie http://fifa07.ea.com/extra/?id=4311
15 stadiums van de 51 van current gen http://fifa07.ea.com/extra/?id=4313
Zelfs de DS versie heeft bijna alle leaguesquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
geen manager mode
maar 6 league ten opzichte van de 27 in de current gen versie http://fifa07.ea.com/extra/?id=4311
Of je brengt gewoon geen game uitquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
geen manager mode
of gewoon een luie ontwikkelaarquote:Op zondag 17 september 2006 01:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
En maar ontkennen dat DVD te klein is als opslagmedium voor de next-gen consoles![]()
Wat een onzin zeg, alsof een game als Tiger Woods zoveel data in beslag neemt? En Oblivion, Saints Row, etc. past dan natuurlijk wel... surequote:Op zondag 17 september 2006 01:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
En maar ontkennen dat DVD te klein is als opslagmedium voor de next-gen consoles![]()
Gelukkig heb je nog een gevoel voor humorquote:Op zondag 17 september 2006 01:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zoals ik al eerder aanhaalde in een ander 360 topic komt dit waarschijnlijk voort uit luiheid bij EA. Het is of teveel werk om ze allemaal in superhoge resolutie er in te zetten of ze gaan niet slim met hun ruimte om.quote:Op zondag 17 september 2006 01:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
zeker wel, maar de vraag is hoe lang dat duurt. Ik denk dus dat we het nog wel een paar jaar met DVD kunnen uitzingen. We zien het allemaal wel, we kunnen er toch niks aan doenquote:Op zondag 17 september 2006 09:18 schreef Chocobo het volgende:
Mwa ben het wel met Noot eens.... op den duur houdt het op. De tijd en de ontwikkeling staat niet stil.
Nee precies,... ik zal de ontwikkelingen van games op de PS3 wel goed volgenquote:Op zondag 17 september 2006 09:28 schreef kepler het volgende:
[..]
zeker wel, maar de vraag is hoe lang dat duurt. Ik denk dus dat we het nog wel een paar jaar met DVD kunnen uitzingen. We zien het allemaal wel, we kunnen er toch niks aan doen
Naja, het is zo dat als developers de mogelijkheid hebben ze er vast wel gebruik van zullen maken, maar ik verwacht niet dat ze plots gigantische games gaan bouwen met 200 uur gameplay. De extra ruimte zal wel gestoken worden in HD cutscenes ed.quote:Op zondag 17 september 2006 09:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee precies,... ik zal de ontwikkelingen van games op de PS3 wel goed volgenKijken of er nu echt gebruik gemaakt gaat worden van al die extra ruimte.
Ik denk het eigenlijk ook.quote:Op zondag 17 september 2006 09:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
Naja, het is zo dat als developers de mogelijkheid hebben ze er vast wel gebruik van zullen maken, maar ik verwacht niet dat ze plots gigantische games gaan bouwen met 200 uur gameplay. De extra ruimte zal wel gestoken worden in HD cutscenes ed.
Hadden ze bij streamline studios moeten hebben ongeveer een jaar terugquote:Op zondag 17 september 2006 10:02 schreef Retuobak het volgende:
Compressietechnieken staan ook niet stil natuurlijk, er komen al XBLA games aan met een gigabyte aan assets.....die momenteel al 50MB groot zijn dankzij compressie.
Saints Row is wel groot, maar is nou niet echt mooi ofzo. Heel veel dezeflfde mensen en auto's bijvoorbeeld.quote:Op zondag 17 september 2006 09:19 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aanhaalde in een ander 360 topic komt dit waarschijnlijk voort uit luiheid bij EA. Het is of teveel werk om ze allemaal in superhoge resolutie er in te zetten of ze gaan niet slim met hun ruimte om.
Als dit al problemen oplevert hoe kan een game als oblivion of Saint's row dan gemaakt worden
Wat dacht je van misbruik maken van de consument?quote:Op zondag 17 september 2006 09:19 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aanhaalde in een ander 360 topic komt dit waarschijnlijk voort uit luiheid bij EA. Het is of teveel werk om ze allemaal in superhoge resolutie er in te zetten of ze gaan niet slim met hun ruimte om.
Als dit al problemen oplevert hoe kan een game als oblivion of Saint's row dan gemaakt worden
Welk spel hebben ze dat eerder gedaan dan? Niet dat ik ze er niet voor aan zie, maar dat is net zo goed met de overige ontwikkelaars eigenlijk.quote:Op zondag 17 september 2006 10:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat dacht je van misbruik maken van de consument?
zo van : op de 360 brengen we over een maand 10 nieuwe mappen uit voor 15 euro?
Daar zie ik EA iig voor aan
Maar dan nog slaan dit soort fratsen natuurlijk nergens op. Dan moeten ze er maar een tweede disc bij doen of zo (the horror... extra kosten!). Zo'n gecastreerde versie voor een geavanceerdere console is onvergeeflijk.quote:Op zondag 17 september 2006 09:19 schreef Fliepke het volgende:
[..]
weet ik niet maar als ik zo lees dat de current gen versies velen malen uitgebreider zijn ben ik bang dat ze het via de marketplace willen gaan uitmelkenquote:Op zondag 17 september 2006 10:49 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Welk spel hebben ze dat eerder gedaan dan? Niet dat ik ze er niet voor aan zie, maar dat is net zo goed met de overige ontwikkelaars eigenlijk.
Het kan er inderdaad aan liggen dat je bij een voetbalspel enorm veel verschillende spelers modellen hebt en dat neemt ruimte in beslag. Ik ben benieuwd hoeveel banen in de PS3 versie van Tiger Woods zitten. Want als die er meer heeft dan de 360 versie, dan kun je je pas echt gaan afvragen of dvd te klein is.quote:Op zondag 17 september 2006 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Saints Row is wel groot, maar is nou niet echt mooi ofzo. Heel veel dezeflfde mensen en auto's bijvoorbeeld.
kvm switch kopenquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:01 schreef Max-Westerman het volgende:
Vandaag een VGA kabel gehaald voor de 360
Beeld ziet er idd stukken beter uit
Alleen klote dat ik steeds kabeltje moet wisselen voor als ik de 360 wil gebruiken of me pc
Dacht dat me TFT 2 vga ingangen had maar hij heeft 1 vga en 1 dvi
Splinter cellquote:Op zondag 17 september 2006 11:19 schreef Wessiej het volgende:
Nee, maar over 2 weken komt er weer een shitload aan demo's, oa splinter cell, pes6, fifa 07, FEAR, en nog wat.
Mijn netwerklocatiesquote:Op zondag 17 september 2006 12:54 schreef MMaRsu het volgende:
Waar kan ik internet delen vinden op mijn pc?
Dan dit.quote:Op zondag 17 september 2006 13:05 schreef MMaRsu het volgende:
Ja daar zit ik, en dan?
Geadvanceerde tab van je netwerk kaart properties. Laatste tab iigquote:Op zondag 17 september 2006 13:05 schreef MMaRsu het volgende:
Ja daar zit ik, en dan?
Drugslab en Casino level heb ik Silent Assassin gehaald, dat verklaart denk ik al veelquote:Op zondag 17 september 2006 13:21 schreef Chocobo het volgende:
He Hitman gamers.... briljant spel overigens
Hoe haal je nu precies die silent hitman ratings? Ik bedoel.... heb in best wel wat missies al helemaal geen wapens gebruikt bvHeb nu net dat feest gehad van de Hell en de Hemel en ga nu naar het Witte Huis....
maar in ieder geval.... welk level kan ik even het beste en snel doen om te checken of de silent hit werkt? Snap gewoon even niet wat ik nog meer moet doen om een perfecte hit te creeren.
Hoe weet ik wat het IP van de 360 is dan?quote:
Zit ergens in de 2e level, met het theater.quote:Op zondag 17 september 2006 13:21 schreef Chocobo het volgende:
He Hitman gamers.... briljant spel overigens
Hoe haal je nu precies die silent hitman ratings? Ik bedoel.... heb in best wel wat missies al helemaal geen wapens gebruikt bvHeb nu net dat feest gehad van de Hell en de Hemel en ga nu naar het Witte Huis....
maar in ieder geval.... welk level kan ik even het beste en snel doen om te checken of de silent hit werkt? Snap gewoon even niet wat ik nog meer moet doen om een perfecte hit te creeren.
Statische route van de router naar je 360 maken...... zo heeft je 360 altijd dezelfde IP.quote:Op zondag 17 september 2006 13:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoe weet ik wat het IP van de 360 is dan?
Sorry hoor, heb dit nog nooit gedaan dus is toch niet zo raar dat ik ff om hulp vraag.quote:Op zondag 17 september 2006 13:27 schreef twi het volgende:
Door het in te stellen in je 360?
Het is maar een ideetje hoor
Ik heb hier geen router..ik moet ff bij een vriend van me zn 360 op internet zetten. Hij heeft een draadloze verbinding in z'n pc dmv een usb ontvanger, en nu heeft hij een cross cable van z'n pc naar 360 lopen. Ik had dit toen ook met mijn oude Xbox gedaan en hoefte ik alleen Internet delen aan te zetten en toen kon ik op XBL.quote:Op zondag 17 september 2006 13:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Statische route van de router naar je 360 maken...... zo heeft je 360 altijd dezelfde IP.
Die cross cable gaat vast iets van een netwerkkaart in toch? Draadloos en usb weet ik niet veel van. Normaal gesproken is het de advanced tab van de netwerkkaart,.... maar je kan ook de helpdesk bellen toch?quote:Op zondag 17 september 2006 13:53 schreef MMaRsu het volgende:
Niemand?
Theaterquote:Op zondag 17 september 2006 13:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zit ergens in de 2e level, met het theater.
Straks es verder kijken.
quote:Op zondag 17 september 2006 14:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
TheaterCool level dat......... ! Had daar echt een grand finale
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op zondag 17 september 2006 16:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 september 2006 17:08 schreef wc-eend het volgende:
[..]Ik schiet iedereen neer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nou juist cool aan Hitman, het maakt niet uit hoe je de missions doet.![]()
Nou,.... in latere levels zie ik je dat niet meer doenquote:Op zondag 17 september 2006 18:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ik schiet iedereen neer.
Dat is nou juist cool aan Hitman, het maakt niet uit hoe je de missions doet.![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 13:27 schreef twi het volgende:
Door het in te stellen in je 360?
Het is maar een ideetje hoor
Ik heb ze allemaal ook al eens met iedereen neerschieten gedaanquote:Op zondag 17 september 2006 20:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou,.... in latere levels zie ik je dat niet meer doen![]()
Zo speelde ik deel 2 ook.quote:Op zondag 17 september 2006 20:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou,.... in latere levels zie ik je dat niet meer doen![]()
Bring it on PC nerdsquote:Op de E3 kwam Microsoft met een verassende aankondiging. Met ging namelijk het Xbox Live van de Xbox 360 en het Windows van de PC combineren naar één grote online service. En zie hier, Live Anywhere is geboren waar je zowel als Xbox 360 bezitter als PC bezitter het tegen elkaar kan opnemen.
De eerste game die van deze nieuwe service gebruik ging maken is de first-person-shooter van FASA Studio, Shadowrun. Wellicht klinkt Shadowrun bij sommige al bekend in de oren, want er is een aantal jaren terug al een RPG van verschenen. Nu verschijnt de game ook als FPS versie, die voor het eerst gebruik gaat maken van Live Anywhere.
Momenteel staat de game gepland voor een release in januari 2007, tesamen met de release van Live Anywhere. FASA Studio heeft vandaag weer tien screenshots van de game vrijgegeven, die je hieronder kunt bekijken.
Denk niet dat je veel PC gamers zal vinden die shadowrun spelenquote:
Vooral omdat je dit spel kan combineren met vista gebruikers, dat wordt echt cool online, dan gaan alle console boys compleet afgeslacht worden met hun grote bek dat controller net zo fijn/snel als muis isquote:Op maandag 18 september 2006 09:22 schreef twi het volgende:
Dit Shadowrun is toch die game met die vage Zuid-Amerikaanse Inca/Aztec magie? In de presentatie leek het me echt een wereldgame.
totdat blijkt dat de controls helemaal niet zo goed werken met de muis en alle PC-users afgeslacht wordenquote:Op maandag 18 september 2006 09:30 schreef masterdave het volgende:
[..]
Vooral omdat je dit spel kan combineren met vista gebruikers, dat wordt echt cool online, dan gaan alle console boys compleet afgeslacht worden met hun grote bek dat controller net zo fijn/snel als muis is
Tis eerder andersom, dat is al eens getest namelijkquote:Op maandag 18 september 2006 09:30 schreef masterdave het volgende:
[..]
Vooral omdat je dit spel kan combineren met vista gebruikers, dat wordt echt cool online, dan gaan alle console boys compleet afgeslacht worden met hun grote bek dat controller net zo fijn/snel als muis is
denk het ook jaquote:Op maandag 18 september 2006 09:34 schreef kepler het volgende:
totdat blijkt dat de controls helemaal niet zo goed werken met de muis en alle PC-users afgeslacht worden
Ik heb er verder nog niks van gezien... maar vind hier de screens nou niet echt bepaald cool. Lege omgevingen..quote:Op maandag 18 september 2006 09:22 schreef twi het volgende:
Dit Shadowrun is toch die game met die vage Zuid-Amerikaanse Inca/Aztec magie? In de presentatie leek het me echt een wereldgame.
Op de E3 was dit dus andersom. De stoere jongens met mijn muis is beter piepten al snel een toontje lagerquote:Op maandag 18 september 2006 09:30 schreef masterdave het volgende:
[..]
bron?quote:Op maandag 18 september 2006 09:37 schreef Retuobak het volgende:
[..]
denk het ook ja
FASA verneukt namelijk de muis-controls opzettelijk.
Iedereen moet aan de 360 controller
waarom denk je dat de draadversie van de controller het ook doet op de pcquote:Op maandag 18 september 2006 09:38 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Op de E3 was dit dus andersom. De stoere jongens met mijn muis is beter piepten al snel een toontje lager.
quote:Op maandag 18 september 2006 09:42 schreef twi het volgende:
Ach, wat zal het mij boeien hoe de PC controls zijn. Gamen doe je op een console, niet op een opgevoerde tekstverwerker.
quote:Op maandag 18 september 2006 09:42 schreef Atuniel het volgende:
CS nooit gespeeld... maar beetje jammer dat die pc gamers nu al beginnen te huilen over hun nederlaag.
Ze hebben toch nog muisinstellingen, patches 1.2 tm 5.8, godmode, en andere cheats tot hun gewoonlijke beschikking?![]()
Boeien toch?quote:Op maandag 18 september 2006 09:47 schreef Strolie75 het volgende:
Zou M$ eindelijk een consoleseller hebben voor Japan?
maar toch, al er zo rond 17 november een tweetal hele toffe Japanse games beschikbaar zijn (Lost Odyssey en Blue Dragon) en maar 100.000 PS3's?? Niet dat de 360 ooit zal winnen Japan, maar met de goede games zullen ze zeker wel beter (relatief goed misschien welquote:Op maandag 18 september 2006 09:59 schreef Retuobak het volgende:
Nee Strolie75
Niks gaat de 360 daadwerkelijk goed doen verkopen in Japan. Het hele merk is dood, de Japanner wil gewoon geen Xbox omdat het A. totaal niet gericht is op de Japanse markt en B. het merk is dat al eens eerder flopte en dit keer weer aan het floppen is aldaar.
dit is niet het PS3 topic hoorquote:Op maandag 18 september 2006 09:44 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En ach, die tekstverwerker is toch nog altijd beter dan die opgevoerde CV die professioneel DVD's bekrast?
Nope, not gonna happenquote:Op maandag 18 september 2006 10:01 schreef kepler het volgende:
maar toch, al er zo rond 17 november een tweetal hele toffe Japanse games beschikbaar zijn (Lost Odyssey en Blue Dragon) en maar 100.000 PS3's?? Niet dat de 360 ooit zal winnen Japan, maar met de goede games zullen ze zeker wel beter (relatief goed misschien wel) gaan verkopen
Ow jij komt wekelijks in Japan dan?quote:Op maandag 18 september 2006 10:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nope, not gonna happen
Iedereen in Japan zegt ook dat zodra mensen horen dat Blue Dragon en Lost Oddysey op de 360 verschijnen dat ze geen interesse meer hebben. Niemand wil gewoon dat ding daar.
Ik hoop dat het een exacte kopie wordt. Twee grote pluspunten: a) gewoon een heel leuke online game en b) niet het risico om BMH tegen te komenquote:Op maandag 18 september 2006 10:12 schreef BMH het volgende:
Ik hoop maar dat het niets is als RS3.. Dat spel speelde zo houterig als Pinokkio en had leveldesign waar een gemiddelde davilex game mee kan concurreren.
Aangezien ze nu echte gebouwen proberen na te maken zou dat probleem wel verholpen worden.
Dat risico loop je ALTIJD aangezien ik haast alles wil proberenquote:Op maandag 18 september 2006 10:16 schreef twi het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een exacte kopie wordt. Twee grote pluspunten: a) gewoon een heel leuke online game en b) niet het risico om BMH tegen te komen
Dat zijn de lekkere potjes inderdaadquote:Op maandag 18 september 2006 10:24 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb zaterdagavond nog zitten pokeren met een dronken amerikaan van een jaar of 50. Heb me kapotgelachen. Gozer speelde al 20 jaar poker. Ik kwam binnen met 50.000 en ik ging weg met 350.000.
ik wil het zeker nog een keer spelen met/tegen jouquote:Op maandag 18 september 2006 10:18 schreef Atuniel het volgende:![]()
Wie speelt hier trouwens nog Poker?
Echt een wereldspel blijft dat, beste spel op arcade naar mijn mening
serieusquote:Op maandag 18 september 2006 10:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik speel games die ik niet leuk vind om ervaringen op te doen..
Kom eens online dan Gijsquote:Op maandag 18 september 2006 10:28 schreef kepler het volgende:
[..]
ik wil het zeker nog een keer spelen met/tegen jou
Ik wil deze week wel even met je gamen. Ik heb zo'n camera-ding voor de 360 waarvoor ik een review moet schrijven.quote:Op maandag 18 september 2006 10:18 schreef Atuniel het volgende:![]()
Wie speelt hier trouwens nog Poker?
Echt een wereldspel blijft dat, beste spel op arcade naar mijn mening
Als die games aanslaan porten ze die gewoon naar de PS3quote:Op maandag 18 september 2006 10:01 schreef kepler het volgende:
[..]
maar toch, al er zo rond 17 november een tweetal hele toffe Japanse games beschikbaar zijn (Lost Odyssey en Blue Dragon) en maar 100.000 PS3's?? Niet dat de 360 ooit zal winnen Japan, maar met de goede games zullen ze zeker wel beter (relatief goed misschien wel) gaan verkopen
* Atuniel stopt met lezenquote:Op maandag 18 september 2006 10:39 schreef kepler het volgende:
fantastische lijst van games die (waarschijnlijk) te zien zullen zijn op de Tokyo Game Show en de X06 komende twee weken:
Halo 3
Naar exclusiviteit wordt toch niet meer gekeken, dus dat zal me niks verbazenquote:Op maandag 18 september 2006 10:44 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Als die games aanslaan porten ze die gewoon naar de PS3![]()
Oh ja das prima... zeg maar wanneer Gijsjequote:Op maandag 18 september 2006 10:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil deze week wel even met je gamen. Ik heb zo'n camera-ding voor de 360 waarvoor ik een review moet schrijven.
ow, tegen jou wil ik wel eens TDU spelen.....ik zuig namelijk ook...quote:Op maandag 18 september 2006 10:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind Live nogal tegenvallen eigenlijk, de gemiddelde leeftijd lijkt niet hoger dan 15, en als ik eens een potje Ghost Recon bv. doe dan word ik continu van servers gekicked, waarschijnlijk omdat ik trueskill rating 1 heb.
Bij Saint’s Row kun je amper wat doen door de LAG, en word ik moe van het gelul van die jochies, bij Table Tennis krijg ik alle hoeken van de tafel te zien, en bij Test Drive zie ik alleen maar de achterkant van auto’s tot ze uit beeld verdwijnen.
Aan de andere kant kan het ook ergens anders aan liggen : ik zuig.
Ah, toegevoegdquote:Op maandag 18 september 2006 10:47 schreef bluebit het volgende:
[..]
ow, tegen jou wil ik wel eens TDU spelen.....ik zuig namelijk ook...
ow ik zie dat ik je al heb toegevoegd aan mijn friends list, maar blijkbaar moet je er nog over nadenken
(toegevoegd door bluebit)
Oh pleasequote:
Wow wel 30 seconden werk....quote:Op maandag 18 september 2006 09:03 schreef het_fokschaap het volgende:
wil ik gister Top Spin 2 spelen zegt iet dat het alleen werkt in Pal 60. Dat terwijl ik Pal 60 zie staan bij mn HDTV instellingen.
Nou ja, blijkt dus dat je terug moet gaan naar SD, daar Pal 60 moet configureren en dan werkt het wel in HD.
Jammer
Maar misschien is het een simpele check van het spel zelf. Die controleert of een bepaalde SD setting is gedaan.
Behalve dan dat je bolle schaduw je verraadde.quote:Op maandag 18 september 2006 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh pleaseIk ga je ze hard killen, zelfs met mn combat knife merk je niet eens dat ik het was.
kan helaas pas morgenavond weer aan mijn xbox gaan zitten, vanavond uitje met werk (gratis bier etc...)quote:
Ik roep 't ook al een tijdje, ik wil gvd een super high-res Guilty Gear XX, en wel nu !quote:Op maandag 18 september 2006 10:56 schreef Retarded het volgende:
Ben ik de enige die vind dat er te weinig vechtspellen zijn/komen voor de 360? De nieuwe MK zal er wel voor uitkomen, en daarnaast hebben we DOA4. Helaas is Virtua Fighter (_O_) PS3 exclusive.. en van Soul Calibur heb ik nog niets gelezen.
quote:Op maandag 18 september 2006 10:56 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Behalve dan dat je bolle schaduw je verraadde.
??quote:Op maandag 18 september 2006 10:56 schreef Atuniel het volgende:
Heeft iemand trouwens iemand al al die nieuwe achievment gedaan in pgr3?
Gewoon met je friendslist spelen, is veel leuker. Genoeg mensen op Fok! met live dus ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 18 september 2006 10:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind Live nogal tegenvallen eigenlijk, de gemiddelde leeftijd lijkt niet hoger dan 15, en als ik eens een potje Ghost Recon bv. doe dan word ik continu van servers gekicked, waarschijnlijk omdat ik trueskill rating 1 heb.
Nauwelijks meer last van, ligt aan je verbinding?,quote:Bij Saint’s Row kun je amper wat doen door de LAG, en word ik moe van het gelul van die jochies
Kwestie van oefenen.quote:bij Table Tennis krijg ik alle hoeken van de tafel te zien, en bij Test Drive zie ik alleen maar de achterkant van auto’s tot ze uit beeld verdwijnen.
Lijkt me duidelijkquote:Aan de andere kant kan het ook ergens anders aan liggen : ik zuig.
Gijs, als jij meedoet is er in het hele level geen licht te zienquote:Op maandag 18 september 2006 10:56 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Behalve dan dat je bolle schaduw je verraadde.
quote:Op maandag 18 september 2006 10:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik roep 't ook al een tijdje, ik wil gvd een super high-res Guilty Gear XX, en wel nu !
Zie je hem tenminste niet aankomenquote:Op maandag 18 september 2006 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, als jij meedoet is er in het hele level geen licht te zien
Als jullie nu naast elkaar gaan staan, dan doorzeef ik jullie allebei. Missen is dan immers onmogelijk.quote:Op maandag 18 september 2006 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, als jij meedoet is er in het hele level geen licht te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |