Zo, lijkt me nu wel duidelijk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:42 schreef peristilius het volgende:
Mensen kom op, het HD topic is er nier voor niets, geleuter over TV's is voor veel mensen behoorlijk vervelend. Hier gaat het over de 360, voor HD gaan we naar ---> [High Definition & Multichannel Audio] #6
Dank u.
Toepasselijk tagje ook.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:55 schreef Armageddon het volgende:
Welke HDTV kan ik nu het beste kopen?![]()
Zullen we die discussie hier verder voeren?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:57 schreef Strolie75 het volgende:
Zeik niet, Xbox360 ondersteund HDTV, dus is het logisch dat we het er hier over hebben.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:00 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zullen we die discussie hier verder voeren?
Kunnen we hier verder over de console en de games.
Is niet iets om trots op te zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Jongens, ik heb gezondigd... Ik heb gewoon al ruim 3 weken mijn X360 niet meer aan gehad...
Dan heb je geen SR of DR of TDU ..quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Jongens, ik heb gezondigd... Ik heb gewoon al ruim 3 weken mijn X360 niet meer aan gehad...
Kan nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:50 schreef Atuniel het volgende:
Zeg mensen, hoe zet je eigenlijk files op je harddrive?
Ik heb een cd.. met muziek, en ik heb niet de keuze om te rippen naar mn harddrive, hoe kan dat? Verkeerd formaat zeker. (WMA ipv MP3) ?
Dus het moet een echte cd zijn.. godverquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:15 schreef twi het volgende:
Vanaf een audio-cd, niet vanaf een WMA/MP3 cd.
Ik moest lachen..quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:17 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dus het moet een echte cd zijn.. godver
Ja dat sucked ook inderdaad.. muziek kan wel.. en video niet, tenzij je mediacentre hebt.. beetje jammer.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik moest lachen..
Nee.. Ik kwam het zelfde probleem tegen een paar weken terug... Echt een anticlimax is het.. Net als het "streamen van videos naar je 360"..
Zijn beide goede games en niet met elkaar te vergelijken. Dus tja, gewoon beide kopen en nu kiezen welke je als eerste wilt spelenquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:26 schreef linuxje het volgende:
ik zit te twijfelen tussen saints row en testdrive...ik weet echt niet wat ik moet kiezen lijken me allebei tof reacties zijn over beiden ook wel goed, iemand die ze alle 2 heeft en die me kan zeggen welke beter is ?
Als je van racen en auto's houd moet je TDU nemen, als je meer van rond knallen en politie fokken houdt moet je SR nemen! En anders beiden zoals ikquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zijn beide goede games en niet met elkaar te vergelijken. Dus tja, gewoon beide kopen en nu kiezen welke je als eerste wilt spelen
Ik krijg het al niet eens voor elkaar om muziek te streamen...quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:33 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja dat sucked ook inderdaad.. muziek kan wel.. en video niet, tenzij je mediacentre hebt.. beetje jammer.
Ben trouwens benieuwd of het Arma is gelukt om savegames terug te zetten, of andere data op zn disc te zetten met die mem stick..
quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:13 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Lul niet, er staat dat je muziek kan rippen = op je harddrive zetten.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:15 schreef twi het volgende:
Vanaf een audio-cd, niet vanaf een WMA/MP3 cd.
ja uuh beiden? ik vind het beetje zonde om in 1 keer 120 euro daaraan uit te geven ik speel niet heel veel daarom. En ik heb wel zin in beidenquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zijn beide goede games en niet met elkaar te vergelijken. Dus tja, gewoon beide kopen en nu kiezen welke je als eerste wilt spelen
Waar is steve irwin als je em nodig hebt?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:55 schreef thaWarhead het volgende:
Werkt de Xbox 360 VGA kabel ook op de originele Xbox?
Heb ze beiden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:26 schreef linuxje het volgende:
ik zit te twijfelen tussen saints row en testdrive...ik weet echt niet wat ik moet kiezen lijken me allebei tof reacties zijn over beiden ook wel goed, iemand die ze alle 2 heeft en die me kan zeggen welke beter is ?
Zet die mixen ff op je pc en stream je het daar vandaan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:17 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dus het moet een echte cd zijn.. godver
DVD copies pakt ie ook.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:12 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik heb wel gewoon illegale CD's geript met mijn 360
Wat is nou precies het doel van TDU behalve dat je online mensen kunt uitdagen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:06 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb ze beiden.
Sinds ik TDU heb speel ik geen Saints Row meer.![]()
Zit met TDU over 35 uur en nog maar op 56%.
Niggers With Attitude cd Gijs... die wilde ik op mn HDD zetten, zodat ik niet hoefde te streamen namelijk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zet die mixen ff op je pc en stream je het daar vandaan.
Niet zo moeilijk lijkt me he.![]()
Heb je geen CDRW? Dan brand je hem even als audio cd en kan je het cd'tje later weer ergens anders voor gebruikenquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:13 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Niggers With Attitude cd Gijs... die wilde ik op mn HDD zetten, zodat ik niet hoefde te streamen namelijk.
Vaag trouwens net.. ik ga een missie doen in SR.. ik denk ik jat een vrachtwagen met tanker onderweg.. dus ik er heen.
Begint de missie, ben ik die tanker ineens kwijt.. vrachtwagen wil niet meer rijden, komt een soort jeep aanrijden die ik moet afknallen... begint het beeld ineens in slowmo te draaien.. echt gewoon de hele fucking missie door!
Dat resetten van je cache werkt trouwens prima.. kan aan mijn ogen liggen maar ik zag 9 gig vrij totdat ik dat deed -> 10 gig vrij.
Vindt tie vast teveel moeitequote:Op vrijdag 15 september 2006 21:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb je geen CDRW? Dan brand je hem even als audio cd en kan je het cd'tje later weer ergens anders voor gebruiken
Wat doen een Wii poll in dit topicquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:06 schreef BMH het volgende:
De Wii kost 250Euros. Koop je er één?
» Ja! Dat stond al vast
» Ja! Dankzij de prijs.
» Weet ik nog niet
» Nee! Prijs valt tegen
» Nee! Wou er al geen
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Crossplatform polls.... mmhh Ik noem het: "Vote! anywhere"
echt een zinloze postquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:06 schreef BMH het volgende:
De Wii kost 250Euros. Koop je er één?
» Ja! Dat stond al vast
» Ja! Dankzij de prijs.
» Weet ik nog niet
» Nee! Prijs valt tegen
» Nee! Wou er al geen
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Crossplatform polls.... mmhh Ik noem het: "Vote! anywhere"
maar het lijkt me compleet nutteloos om in een 360topic te gaan discusieren over de Wii.... doe dat dan in he wii topicquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:39 schreef BMH het volgende:
Trieste reacties.. Ik wil enkel en alleen een beeld scheppen hoe iedereen over de wii en haar prijs denkt.
Dit is dus geen anti-360 actie of wat dan ook. Dit is enkel bedoeld als hulpmiddel tot het scheppen van nieuwe discussies.
Dan kan toch ook in Wii topic gebeuren?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:39 schreef BMH het volgende:
Trieste reacties.. Ik wil enkel en alleen een beeld scheppen hoe iedereen over de wii en haar prijs denkt.
Dit is dus geen anti-360 actie of wat dan ook. Dit is enkel bedoeld als hulpmiddel tot het scheppen van nieuwe discussies.
Bovenal geen tijd...quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:34 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dan heb je geen SR of DR of TDU ..
* BMH rent naar de dichtsbijzijnde 360 power adapter om er achter te schuilen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wat is oblivion trouwens een gigantisch overhyped spel zeg.
iemand ruilen tegen Dead rising/Saints row/Lego star wars II ?
Neuhj hoorquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:09 schreef -Dries- het volgende:
Je moet wel ff met de Wii gespeeld moeten hebben, voordat je der echt over kan oordelen denk ik..
Een ander spel ook goed, of een leuk bedrag ofzoquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
iemand ruilen tegen Dead rising/Saints row/Lego star wars II ?
welk spel had je in gedachten? verkopen vind eig minder interessant.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een ander spel ook goed, of een leuk bedrag ofzo
Het is echt een spel wat je moet liggen en de main quest is gewoon saai, wel meer dan 100 uur prima mee vermaaktquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
echt hequote:Op zaterdag 16 september 2006 00:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
zonder ventilator is hij binnen paar uur ook al helemaal afgekoeld hoor, als je hem tenminste in een beetje geventileerde ruimte hebt staanquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:45 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Aargh, na een tijdje lang de ventilator op mijn 360 te hebben gezet ter verkoeling (en hem 4 uur niet te gebruiken), kreeg ik na 2 uurtjes Dead Rising spelen weer overheating error
Ik laat hem nu de hele avond afkoelen met ventilator, hopelijk daarna geen last meer van (het was vandaag namelijk nogal heet op mijn kamer).
ik zou gewoon MS bellen en de garantie gebruikenquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:45 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Aargh, na een tijdje lang de ventilator op mijn 360 te hebben gezet ter verkoeling (en hem 4 uur niet te gebruiken), kreeg ik na 2 uurtjes Dead Rising spelen weer overheating error
Ik laat hem nu de hele avond afkoelen met ventilator, hopelijk daarna geen last meer van (het was vandaag namelijk nogal heet op mijn kamer).
krijg je bij cutting edge technologyquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Jezus, er gaan er wel veel kapot zeg.
Blij dat ik een keer de dans ontspring *klopt af*.
mn xbox is al meerdere keren vastgelopen en dit was meestal als ik in een game op de ronde knop drukte waardoor het menu'tje tevoorschijn kwam (weet even niet hoe al die dingen heten...)quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh dus het is voornamelijk bij de launchconsoles?
Ik heb tot nu toe maar 1 vastlopertje gehad bij online Saints Row maar ik betwijfel dat dat aan de xbox lag
volgens mij zijn het meestal de launchconsoles inderdaad, en vergeet ook niet dat elke console die kapot gaat opvalt, maar alle werkende consoles nietquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh dus het is voornamelijk bij de launchconsoles?
Ik heb tot nu toe maar 1 vastlopertje gehad bij online Saints Row maar ik betwijfel dat dat aan de xbox lag
bij mij komt die rode ring waarschijnlijk net als dat ding 1 jaar en 1 dag oud isquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:45 schreef -Struikrover- het volgende:
Weet nog in het begin, launchgame PGR3. Liep 10 keer vast in 2 dagen voor ik erachterkwam dat het een bug in het spel wasals je naar een gamercard van een ander klikte
2 weken later alsnog die rooie ring
eindelijk rustquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:58 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik zit trouwens over een paar weken een week of 4 zonder Inet. Alle achievement die ik dan haal, slaat hij die op de HD op ofzo, zodat ik ze alsnog heb als ik weer op Live zit?
daar was ik al bang voor jaquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:09 schreef kepler het volgende:
[..]
eindelijk rust
maar volgens mij worden die achievements niet opgeslagen...
hoewel;quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:09 schreef kepler het volgende:
[..]
eindelijk rust
maar volgens mij worden die achievements niet opgeslagen...
schijnt dus idd wel te kunnen:quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
hoewel;
http://www.avforums.com/forums/archive/index.php/t-278642.html
SP is wel ruim hoop dingen die je moet doen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat is nou precies het doel van TDU behalve dat je online mensen kunt uitdagen?
Hier 138 uur en de main quest was niet saaiquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is echt een spel wat je moet liggen en de main quest is gewoon saai, wel meer dan 100 uur prima mee vermaakt
Ik moet nog steeds beginnen aan de main questquote:Op zaterdag 16 september 2006 08:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier 138 uur en de main quest was niet saai
Lijkt een beetje op 'carnaval' levelquote:Op zaterdag 16 september 2006 08:40 schreef Chocobo het volgende:
Rainbow Six movie: is al eens gepost zeg maar maar toch
http://media.xbox360.ign.com/media/815/815419/vids_1.html
[afbeelding]
Ja dat doet die, zit nu ook altijd zonder inet op Live, haal veel achievements, eerst naar xbox.com en zie ik ze niet staan, meldt mijzelf aan op Live en ze staan er meteen!quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:58 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik zit trouwens over een paar weken een week of 4 zonder Inet. Alle achievement die ik dan haal, slaat hij die op de HD op ofzo, zodat ik ze alsnog heb als ik weer op Live zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |