Vooruit dan. Gal, én juichende mensen. Op één heul tof plaatje.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:38 schreef peristilius het volgende:
Toevallig zijn er vandaag ook 2 GAM mods geslaagd, dus die mag je hier ook feliciteren.![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:39 schreef Thomper het volgende:
[..]
Vooruit dan. Gal, én juichende mensen. Op één heul tof plaatje.
[afbeelding]
Vieze glitchers.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:56 schreef Termietje het volgende:
Deze kan ik jullie even niet onthouden
We hebben net in counter-strike de Pubmasters defuse geoefend en hem midden in een war toegepast. Enemy zat boven op A en plantte de bom, wij zaten beneden op B met een mooi torentjeZe hadden geen idee wat hun overkwam
Klik hier voor het resultaat
Lovely
Dankquote:Op maandag 26 juni 2006 00:31 schreef pkwarts het volgende:
We zullen er zeker naar kijken en navraag doen.
Ik zal straks even voor je zoeken, maar het ging via het knock out systeem. (steeds 1 tegen 1 dus)quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Een hele tijd geleden heeft hier ooit een tournament plaats gevonden om te bepalen wat het meest favoriete karakter was. (Geloof ik) Omdat de search tegenwoordig nog slechter werkt dan vroegâh, vroeg ik me af of iemand door even een linkje naar had. Ik wil namelijk kijken naar hoe dat toen precies was opgebouwd.
Niet erg, het spel is er geloof ik ook voor de consolesquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:15 schreef Troel het volgende:
Sorry, ik ben de [PC] tag vergeten bij het SIms2 deeltje 23.
ah okquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:13 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Niet erg, het spel is er geloof ik ook voor de consoles
je bent de enigequote:Op zondag 18 juni 2006 20:14 schreef MMaRsu het volgende:
KutmodsIk baal ervan dat ik mijn rechten kwijt ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |