abonnement Unibet Coolblue
pi_38891640
Hier verder dus.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  donderdag 15 juni 2006 @ 18:45:03 #2
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_38891912
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_38892606
Ik spui even wat gal
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_38896474
Toevallig zijn er vandaag ook 2 GAM mods geslaagd, dus die mag je hier ook feliciteren.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_38896531
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:38 schreef peristilius het volgende:
Toevallig zijn er vandaag ook 2 GAM mods geslaagd, dus die mag je hier ook feliciteren.
Vooruit dan. Gal, én juichende mensen. Op één heul tof plaatje.
pi_38896676
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:39 schreef Thomper het volgende:

[..]

Vooruit dan. Gal, én juichende mensen. Op één heul tof plaatje.
[afbeelding]
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  zondag 18 juni 2006 @ 20:14:19 #7
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_38980051
Kutmods Ik baal ervan dat ik mijn rechten kwijt ben.



[ Bericht 30% gewijzigd door peristilius op 18-06-2006 21:57:00 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_39025267
Deze kan ik jullie even niet onthouden
We hebben net in counter-strike de Pubmasters defuse geoefend en hem midden in een war toegepast. Enemy zat boven op A en plantte de bom, wij zaten beneden op B met een mooi torentje Ze hadden geen idee wat hun overkwam Klik hier voor het resultaat

Lovely

[ Bericht 12% gewijzigd door Termietje op 20-06-2006 05:02:46 ]
Is het al woonsdag?
pi_39033443
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 04:56 schreef Termietje het volgende:
Deze kan ik jullie even niet onthouden
We hebben net in counter-strike de Pubmasters defuse geoefend en hem midden in een war toegepast. Enemy zat boven op A en plantte de bom, wij zaten beneden op B met een mooi torentje Ze hadden geen idee wat hun overkwam Klik hier voor het resultaat

Lovely
Vieze glitchers.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:34:03 #10
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_39042147
(late) TVP
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_39232484
In het Torn Citytopic heeft Northernstar niet alleen een user bedreigd maar nam daarna ook nog even de moeite om was posts te verwijderen die hem niet aanstonden of zelfs niet eens gericht waren aan hem.

Graag zou ik zien dat de post weer terug komen op een of andere manier want dit slaat natuurlijk alles. Northernstar heeft hier geen drol te vertellen en ook zeker niet het recht om lukraak posts te verwijderen, het bedreigen van een user vanwege een spelletje ging me al veel te ver. Ik hoop dat jullie dit op kunnen lossen.

[RPG] Torncity #31 Cowabunga
Powered by Janetje®
  maandag 26 juni 2006 @ 00:31:34 #12
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_39234367
We zullen er zeker naar kijken en navraag doen.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_39234444
quote:
Op maandag 26 juni 2006 00:31 schreef pkwarts het volgende:
We zullen er zeker naar kijken en navraag doen.
Dank
Powered by Janetje®
  maandag 26 juni 2006 @ 16:48:35 #14
151527 KaMo
Boem, zei de bas
  maandag 26 juni 2006 @ 22:09:06 #15
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_39266361
Kan en Modje even de TT van het Algemeen Hattrick Topic ergens in veranderen, alvast bedankt
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  woensdag 28 juni 2006 @ 23:35:43 #16
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_39338810
Een hele tijd geleden heeft hier ooit een tournament plaats gevonden om te bepalen wat het meest favoriete karakter was. (Geloof ik) Omdat de search tegenwoordig nog slechter werkt dan vroegâh, vroeg ik me af of iemand door even een linkje naar had. Ik wil namelijk kijken naar hoe dat toen precies was opgebouwd.
  woensdag 28 juni 2006 @ 23:50:23 #17
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_39339404
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 23:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Een hele tijd geleden heeft hier ooit een tournament plaats gevonden om te bepalen wat het meest favoriete karakter was. (Geloof ik) Omdat de search tegenwoordig nog slechter werkt dan vroegâh, vroeg ik me af of iemand door even een linkje naar had. Ik wil namelijk kijken naar hoe dat toen precies was opgebouwd.
Ik zal straks even voor je zoeken, maar het ging via het knock out systeem. (steeds 1 tegen 1 dus)
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  woensdag 28 juni 2006 @ 23:54:43 #18
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_39339552
alles over het toernooi in 1 post:
FOK!s Populairste Gamefiguur bekend
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  donderdag 29 juni 2006 @ 00:39:13 #19
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_39341101
Dank je.
  donderdag 29 juni 2006 @ 18:15:55 #20
35189 Troel
scherp en bot
pi_39362812
Sorry, ik ben de [PC] tag vergeten bij het SIms2 deeltje 23.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39366447
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 18:15 schreef Troel het volgende:
Sorry, ik ben de [PC] tag vergeten bij het SIms2 deeltje 23.
Niet erg, het spel is er geloof ik ook voor de consoles
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  donderdag 29 juni 2006 @ 20:23:25 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_39366811
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:13 schreef pkwarts het volgende:

[..]

Niet erg, het spel is er geloof ik ook voor de consoles
ah ok
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39478409
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:14 schreef MMaRsu het volgende:
Kutmods Ik baal ervan dat ik mijn rechten kwijt ben.
je bent de enige
pi_39478474
quote:
Op maandag 3 juli 2006 16:52 schreef Xrenity het volgende:

[..]

je bent de enige
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_39485664
Geef me eens een links naar het Metal Gear Solid 4 topic !

Ik heb een mooie trailer

Ik kan hem zo niet vinden via het zoeken
  maandag 3 juli 2006 @ 23:37:15 #26
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_39491525
quote:
Op maandag 3 juli 2006 21:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Geef me eens een links naar het Metal Gear Solid 4 topic !

Ik heb een mooie trailer

Ik kan hem zo niet vinden via het zoeken
"Heeft er iemand toevallig een link voor me naar het Metal Gear Solid topic?"

Tuurlijk the_legend_killer. Ik heb mijn index op 3 maanden overzicht gedaan en gezocht op "metal" en kwam bij het volgende uit:
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

Succes ermee
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_39505168
waarom motten alle shoot um ups nou fucking aliens hebben.
zo hersenloos
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_39533564
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:44 schreef CecilBDemented het volgende:
waarom motten alle shoot um ups nou fucking aliens hebben.
zo hersenloos
Tja, op deze vraag kunnen zelfs de alwetende GAM mods geen antwoord geven.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_39533605
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:44 schreef CecilBDemented het volgende:
waarom motten alle shoot um ups nou fucking aliens hebben.
zo hersenloos
Ik wist het! Duitsers zijn aliens
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 9 juli 2006 @ 11:26:35 #30
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_39654282
Ik wil even melden dat ik het belachelijk vind dat het [DS]Homebrew topic dicht moet en het PSP homebrew topic gewoon open mag blijven.

In het PSP topic word stap voor stap uitgelegd hoe je de firmware van je PSP moet kraken om ze homebrew te kunnen spelen. Ook gaat het over emulators zoals een n64 emulator. In het DS topic ging het niet eens over het kraken van enige vorm van beveiliging of iets ilegaals.

De op linkte alleen naar development sites.. Als dat al niet mag dan moet het linken naar bvb google of wikipedia ook verboden worden omdat je daar ook dezelfde informatie kunt vinden.

p.s. Ik wil graag mijn getypte text van de OP van het DS topic gemailt krijgen als dat niet zo'n groot probleem is.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_39660465
quote:
Op zondag 9 juli 2006 11:26 schreef BMH het volgende:
Ik wil even melden dat ik het belachelijk vind dat het [DS]Homebrew topic dicht moet en het PSP homebrew topic gewoon open mag blijven.

In het PSP topic word stap voor stap uitgelegd hoe je de firmware van je PSP moet kraken om ze homebrew te kunnen spelen. Ook gaat het over emulators zoals een n64 emulator. In het DS topic ging het niet eens over het kraken van enige vorm van beveiliging of iets ilegaals.

De op linkte alleen naar development sites.. Als dat al niet mag dan moet het linken naar bvb google of wikipedia ook verboden worden omdat je daar ook dezelfde informatie kunt vinden.

p.s. Ik wil graag mijn getypte text van de OP van het DS topic gemailt krijgen als dat niet zo'n groot probleem is.
Het lijkt inderdaad niet erg consequent, maar je moet niet vergeten dat hetgene wat besproken wordt in de homebrew topic van de PSP zeer beperkt is. Alles wat met het downgraden van firmware te maken heeft wordt daar niet besproken. Ook linken naar emulatoren gebeurt daar niet en zodra het gebeurt wordt er ingegrepen.

Maar linken naar flashcards is als linken naar modchips (die trouwens ook op die site stonden), bovendien stonden er ook ROM's op die site waar je naar linkte. En zoals je hopelijk begrijpt, kan dat echt niet. Om eerlijkt te zijn zie ik de PSP homebrew topic ook liever dicht dan open, maar zolang er geen gebruik wordt gemaakt van middelen als flashcards of modchips of het downgraden van firmware, kan het in beperkte mate besproken worden, wat helaas niet het geval is bij de DS.

Toevallig heb ik je OP even opgeslagen in een txt-bestandje die ik even naar je toe zal mailen.
  zondag 9 juli 2006 @ 18:20:07 #32
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_39664568
quote:
Op zondag 9 juli 2006 15:41 schreef P-Style het volgende:

[..]

Het lijkt inderdaad niet erg consequent, maar je moet niet vergeten dat hetgene wat besproken wordt in de homebrew topic van de PSP zeer beperkt is. Alles wat met het downgraden van firmware te maken heeft wordt daar niet besproken. Ook linken naar emulatoren gebeurt daar niet en zodra het gebeurt wordt er ingegrepen.

Maar linken naar flashcards is als linken naar modchips (die trouwens ook op die site stonden), bovendien stonden er ook ROM's op die site waar je naar linkte. En zoals je hopelijk begrijpt, kan dat echt niet. Om eerlijkt te zijn zie ik de PSP homebrew topic ook liever dicht dan open, maar zolang er geen gebruik wordt gemaakt van middelen als flashcards of modchips of het downgraden van firmware, kan het in beperkte mate besproken worden, wat helaas niet het geval is bij de DS.

Toevallig heb ik je OP even opgeslagen in een txt-bestandje die ik even naar je toe zal mailen.
De site waar ik naar linkte (gbatemp) bied informatie over ge-releasede games.. De site bied geen mogelijkheid om software te downloaden.

En als die site het enige probleem is zie ik niet waarom ALLE informatie verwijderd diende te worden. Compleet onlogisch omdat er voor de DS net zo'n grote homebrew community bestaat als voor de PSP.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_39678162
quote:
[b]Op zondag 9 juli 2006 18:20 sEn als die site het enige probleem is zie ik niet waarom ALLE informatie verwijderd diende te worden. Compleet onlogisch omdat er voor de DS net zo'n grote homebrew community bestaat als voor de PSP.
Zo onlogisch is het niet. Ondanks dat de bedoelingen en het gebruik onschuldig zijn, worden flashcards hier niet behandeld, net als dat modchips niet besproken worden ookal zou je die enkel willen gebruiken om importgames te willen spelen. Dan blijft er niet veel over om besproken te worden.

Natuurlijk kun je de legale homebrew zèlf wel bespreken, maar vroeg of laat wordt er dan toch behandeld hoé je die homebrew aan de gang moet krijgen.
  maandag 10 juli 2006 @ 09:51:25 #34
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_39682952
quote:
Op maandag 10 juli 2006 00:30 schreef P-Style het volgende:

[..]

Zo onlogisch is het niet. Ondanks dat de bedoelingen en het gebruik onschuldig zijn, worden flashcards hier niet behandeld, net als dat modchips niet besproken worden ookal zou je die enkel willen gebruiken om importgames te willen spelen. Dan blijft er niet veel over om besproken te worden.

Natuurlijk kun je de legale homebrew zèlf wel bespreken, maar vroeg of laat wordt er dan toch behandeld hoé je die homebrew aan de gang moet krijgen.
Preventief topicje sluiten terwijl er nog niets aan de hand was. Je kon net zo goed de enige zin waar het woord "flashcart" in kwam verwijderen.

Ik vind het onzin dat het DS topic meteen word gesloten en niet gewoon word aangepast. En aangezien je zelf geen duidelijke reden kunt geven weet je het zelf waarschijnlijk ook niet.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_39682994
quote:
Op maandag 10 juli 2006 09:51 schreef BMH het volgende:

[..]

Preventief topicje sluiten terwijl er nog niets aan de hand was. Je kon net zo goed de enige zin waar het woord "flashcart" in kwam verwijderen.

Ik vind het onzin dat het DS topic meteen word gesloten en niet gewoon word aangepast. En aangezien je zelf geen duidelijke reden kunt geven weet je het zelf waarschijnlijk ook niet.
Bij de PSP kan je zonder iets aan je PSP te veranderen al homebrew afspelen als je een 1.50 PSP hebt. Bij een DS moet je een 'illegale' flashcart hebben
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 10 juli 2006 @ 10:03:08 #36
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_39683131
quote:
Op maandag 10 juli 2006 09:54 schreef Tain het volgende:

[..]

Bij de PSP kan je zonder iets aan je PSP te veranderen al homebrew afspelen als je een 1.50 PSP hebt. Bij een DS moet je een 'illegale' flashcart hebben
Wat een onzin. Bij beide handhelds omzeil je de beveiliging van de machine. En je kunt bij de DS homebrew ook vanaf een movie player draaien.
quote:
De Eloader kun je hier downloaden. Het is nog maar een betaversie op dit moment. Pak het bestand uit naar de hoofdmap van je PSP. Let op:
- Er moet minimaal 1 GTA:LCS savegame aanwezig zijn
- De Eloader overschrijft een eventuele savegame op positie 5!
- GTA:LCA laadt automatisch de het bestand met de nieuwste tijd&datum. Door het kopieëren zal dat Eloader zijn. Het is niet de bedoeling dat die altijd automatisch geladen wordt, ander kun je GTA:LCS niet meer spelen. Dit los je simpel op. Kopieer je eigen savegame tijdelijk naar de harde schijf, en wis de savegame van je PSP. Kopieer dan de backup van de harde schijf terug.
Start GTA:LCS op en laad de Eloader savegame:
Er zal weer een GTA:LCS laadscherm verschijnen en na enkele seconden zie je de eLoader:
vs.
quote:
Om homebrew op je DS te draaien heb je een flashcart nodig. Informatie over flashcarts kun je hier vinden.. Verder ga ik er niet over in
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_39683246
quote:
Op maandag 10 juli 2006 10:03 schreef BMH het volgende:

[..]

Wat een onzin. Bij beide handhelds omzeil je de beveiliging van de machine. En je kunt bij de DS homebrew ook vanaf een movie player draaien.
[..]

vs.
[..]
GTA LCS heb je geeneens nodig
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 10 juli 2006 @ 10:14:15 #38
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_39683307
quote:
Op maandag 10 juli 2006 10:10 schreef Tain het volgende:

[..]

GTA LCS heb je geeneens nodig
Je kunt het wel gebruiken om het doel te berijken.. Zelfde met een flashcart.. Je hebt het namelijk niet nodig om homebrew te draaien. Maar daar ga ik niet op in. Het PSP topic gaat er verder op in maar mag open blijven.

Het woord flashcart mag niet.. Firmware hacken & savegames editen om homebrew te draaien wel.

Totaal wanbeleid weer op Gam.

Neem het eens mee naar achteren, of geef een duidelijke reden waarom het niet mag.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_39683757
quote:
Op maandag 10 juli 2006 10:14 schreef BMH het volgende:

[..]

Je kunt het wel gebruiken om het doel te berijken.. Zelfde met een flashcart.. Je hebt het namelijk niet nodig om homebrew te draaien. Maar daar ga ik niet op in. Het PSP topic gaat er verder op in maar mag open blijven.

Het woord flashcart mag niet.. Firmware hacken & savegames editen om homebrew te draaien wel.

Totaal wanbeleid weer op Gam.

Neem het eens mee naar achteren, of geef een duidelijke reden waarom het niet mag.
Ik vind het zelf trouwens ook onzin om het ene homebrew topic niet toe te staan en het ander wel alleen maar omdat je een hulpmiddel nodig hebt. Een Xbox is net zoals de PSP ook softwarematig te kraken om andere content dan spellen te draaien en die mag ook niet
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 10 juli 2006 @ 10:41:46 #40
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_39683847
quote:
Op maandag 10 juli 2006 10:38 schreef Tain het volgende:

[..]

Ik vind het zelf trouwens ook onzin om het ene homebrew topic niet toe te staan en het ander wel alleen maar omdat je een hulpmiddel nodig hebt. Een Xbox is net zoals de PSP ook softwarematig te kraken om andere content dan spellen te draaien en die mag ook niet
Laten we naakt gaan dansen uit protest.

Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_39683888
quote:
Op maandag 10 juli 2006 10:41 schreef BMH het volgende:

[..]

Laten we naakt gaan dansen uit protest.

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:32:14 #42
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_39723045
Nog geen utispraak?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_39723080
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 14:32 schreef BMH het volgende:
Nog geen utispraak?
Ze staken denk ik
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_39726731
De uitspraak is al gedaan en de redenen zijn ook al gegeven. Wat dat betreft is het waarschijnlijker dat de regels voor de PSP homebrew topic nòg verder aangescherpt gaan worden of dat 'ie misschien wel helemaal dicht gaat, dan dat de DS homebrew topic weer open gaat.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 18:09:09 #45
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_39727955
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 17:28 schreef P-Style het volgende:
De uitspraak is al gedaan en de redenen zijn ook al gegeven. Wat dat betreft is het waarschijnlijker dat de regels voor de PSP homebrew topic nòg verder aangescherpt gaan worden of dat 'ie misschien wel helemaal dicht gaat, dan dat de DS homebrew topic weer open gaat.
Ik citeer jou:
quote:
Natuurlijk kun je de legale homebrew zèlf wel bespreken, maar vroeg of laat wordt er dan toch behandeld hoé je die homebrew aan de gang moet krijgen.
Kon je niet gewoon de informatie over de emulators & het zinnetje met het woord flashcart verwijderen?

Nog een keer de vraag: Waarom mag een PSP homebrew topic wel... en een NDS homebrew topic niet als we bij beide topics niet mogen vertellen hoe je de homebrew aan de praat krijgt? Er is dan toch geen verschil? Dus waarom de ene wel en de andere niet?

Wanbeleid +4
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 11 juli 2006 @ 20:00:30 #46
67385 ROG
Go on, say it.
pi_39731618
Warezverzoeken in Emergency 4
  dinsdag 11 juli 2006 @ 20:18:53 #47
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_39732197
* Spuit gal

Zo, nu we dat gehad hebben, kan een modje de titel van [gratis]Trackmania Nations #17
even veranderen in "[Gratis]Trackmania Nations #17: Met z'n allen de editor in" ?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_39830758

Hoe kan ik Counter Strike Source verwijderen?

Ik heb mijn CSS helemaal veranderd ( door skins en dergelijke ) en ik vind er nu geen zak meer aan.
Mijn vraag: Hoe kan ik Counter Strike: Source verwijderen zodat ik de normale instellingen heb ( dus geen gedownloade skins en Fushion Packs ) ??

Of kan iemand vertellen hoe ik de weapon skins, radio sounds, weapon sounds etc. weer normaal krijg ....

Een hopenloze Counter Striker
pi_39962426
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:05 schreef andre347 het volgende:


Hoe kan ik Counter Strike Source verwijderen?

Ik heb mijn CSS helemaal veranderd ( door skins en dergelijke ) en ik vind er nu geen zak meer aan.
Mijn vraag: Hoe kan ik Counter Strike: Source verwijderen zodat ik de normale instellingen heb ( dus geen gedownloade skins en Fushion Packs ) ??

Of kan iemand vertellen hoe ik de weapon skins, radio sounds, weapon sounds etc. weer normaal krijg ....

Een hopenloze Counter Striker
ff opnieuw instaleren
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_40078133
Waarom heeft de PC geen Centrale topic?

ik heb em namelijk niet kunnen vinden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')