Holy shit ja, een filmpje van de echte MGS4quote:TGS 2K5 Trailer - Gamemeca.com Cam
Holy S***!
Waarom?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:12 schreef peristilius het volgende:
Opa Snake heerst, eerst dacht ik WTF!! Nu denk ik geweldig!! OMG! BELIEVE!
Omdat het gewoon klopt, ik wil weten hoe zn leven verdergaat, hoe hij misschien eindelijk op kan houden met vechten. Dat hij ondertussen grijs is is alleen maar logisch, maar hij pwnt nog steeds.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom?
Ik zie liever de Snake uit Twin Snakes ofzo, dan deze oude knakker hoor..Moet je straks weer elke keer je medicijnen innemen
Ik las op Gamespot dat je inderdaad medicijnen moet nemen..quote:Ik zie liever de Snake uit Twin Snakes ofzo, dan deze oude knakker hoor..Moet je straks weer elke keer je medicijnen innemen
Geldt voor mij wel. Helaas vind ik de sfeer van MGS 1, 2 en 3 tot nu toe nog ontbreken. Voorlopig geen PS3 voor mij dus.quote:
Je hebt geluk: de PS3 is er nog lang nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:31 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Geldt voor mij wel. Helaas vind ik de sfeer van MGS 1, 2 en 3 tot nu toe nog ontbreken. Voorlopig geen PS3 voor mij dus.
Ik ook hoor.. Ik was heel nieuwschierig. Maar door omstandigheden *kuch*de revolution controller*kuch* even afgeleid.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:35 schreef Even het volgende:
Het valt met trouwens op dat niemand het filmpje nog gezien had![]()
Ik was al een week aan het aftellen tot ik em kon zien![]()
Zo noemen ze big boss ook hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
daar ga ik echt een PS3 voor kopen!!! WTF Snake pwnez.. eerst dacht ik dat die ouwe knakker big boss zou zijn.. maar in de trailer noemen ze hem snake
Jammer dat Big Boss dood isquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
daar ga ik echt een PS3 voor kopen!!! WTF Snake pwnez.. eerst dacht ik dat die ouwe knakker big boss zou zijn.. maar in de trailer noemen ze hem snake
Apart "Controller ding" by the wayquote:Ik ook hoor.. Ik was heel nieuwschierig. Maar door omstandigheden *kuch*de revolution controller*kuch* even afgeleid.
dude? cool.. wist ik niet... dan hoop ik dat het BB is en niet solidjequote:Op vrijdag 16 september 2005 17:37 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Zo noemen ze big boss ook hoor
Het is Solid, ten eerste is hij bevriend met otacon, ten tweede rookt hij sigaretten (en wordt er weer ingespeeld op dat hij gestopt zou zijn).quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dude? cool.. wist ik niet... dan hoop ik dat het BB is en niet solidje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |