Holy shit ja, een filmpje van de echte MGS4quote:TGS 2K5 Trailer - Gamemeca.com Cam
Holy S***!
Waarom?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:12 schreef peristilius het volgende:
Opa Snake heerst, eerst dacht ik WTF!! Nu denk ik geweldig!! OMG! BELIEVE!
Omdat het gewoon klopt, ik wil weten hoe zn leven verdergaat, hoe hij misschien eindelijk op kan houden met vechten. Dat hij ondertussen grijs is is alleen maar logisch, maar hij pwnt nog steeds.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom?
Ik zie liever de Snake uit Twin Snakes ofzo, dan deze oude knakker hoor..Moet je straks weer elke keer je medicijnen innemen
Ik las op Gamespot dat je inderdaad medicijnen moet nemen..quote:Ik zie liever de Snake uit Twin Snakes ofzo, dan deze oude knakker hoor..Moet je straks weer elke keer je medicijnen innemen
Geldt voor mij wel. Helaas vind ik de sfeer van MGS 1, 2 en 3 tot nu toe nog ontbreken. Voorlopig geen PS3 voor mij dus.quote:
Je hebt geluk: de PS3 is er nog lang nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:31 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Geldt voor mij wel. Helaas vind ik de sfeer van MGS 1, 2 en 3 tot nu toe nog ontbreken. Voorlopig geen PS3 voor mij dus.
Ik ook hoor.. Ik was heel nieuwschierig. Maar door omstandigheden *kuch*de revolution controller*kuch* even afgeleid.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:35 schreef Even het volgende:
Het valt met trouwens op dat niemand het filmpje nog gezien had![]()
Ik was al een week aan het aftellen tot ik em kon zien![]()
Zo noemen ze big boss ook hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
daar ga ik echt een PS3 voor kopen!!! WTF Snake pwnez.. eerst dacht ik dat die ouwe knakker big boss zou zijn.. maar in de trailer noemen ze hem snake
Jammer dat Big Boss dood isquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
daar ga ik echt een PS3 voor kopen!!! WTF Snake pwnez.. eerst dacht ik dat die ouwe knakker big boss zou zijn.. maar in de trailer noemen ze hem snake
Apart "Controller ding" by the wayquote:Ik ook hoor.. Ik was heel nieuwschierig. Maar door omstandigheden *kuch*de revolution controller*kuch* even afgeleid.
dude? cool.. wist ik niet... dan hoop ik dat het BB is en niet solidjequote:Op vrijdag 16 september 2005 17:37 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Zo noemen ze big boss ook hoor
Het is Solid, ten eerste is hij bevriend met otacon, ten tweede rookt hij sigaretten (en wordt er weer ingespeeld op dat hij gestopt zou zijn).quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dude? cool.. wist ik niet... dan hoop ik dat het BB is en niet solidje
Ik gok de Europese releasedate op maart 2008!quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:01 schreef Sickert het volgende:
lang! te lang!
Ruilen voor deel 3 op de cube.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:53 schreef donald_dick het volgende:
ik wil 1st MGS 3 op de xbox!
Vergeet het maar!quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:53 schreef donald_dick het volgende:
tief opquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:53 schreef donald_dick het volgende:
Mee eens.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:09 schreef BMH het volgende:
Filmpje was langdradig maar had weer de gebruikelijke MGS trailer humor.
Jammer inderdaad. Maar reken er maar op dat we dat de komende 2 jaar niet te zien zullen krijgen. De ontwikkeling van MGS4 is nog in een zéér pril beginstadium.quote:Verder is het jammer dat we niets zien van de game. Ik wil wel eens weten hoe die nieuwe locaties effect hebben op de gameplay.
Ik vond het weldegelijk een vernieuwende ervaring, uiteraard wel met de vertrouwde MGS-gameplay.quote:Bij MGS3 had een totaal andere setting ook niet bepaald DE impact die het zou moeten hebben.
Klopt.quote:We zullen zien.
De vertrouwde MGS-gameplay is nu echt outdated. Bij the twin snakes was het al merkbaar, maar bij MGS3 viel het helemaal op.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik vond het weldegelijk een vernieuwende ervaring, uiteraard wel met de vertrouwde MGS-gameplay.
In te leveren bij het beste deel uit de serie tot nu toe!quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:19 schreef BMH het volgende:
...en weer in te leveren voor MGS3.
Ik ben old-skool. Deel 1/twin snakes is MGS voor mijquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:21 schreef P-Style het volgende:
[..]
In te leveren bij het beste deel uit de serie tot nu toe!
quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:23 schreef Markster het volgende:
ow en de gameplay van mgs is juist geweldig, lekker uniek!!
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:31 schreef P-Style het volgende:
[..]Ik ben dan ook erg "benieuwd" naar de 3d-roteerbare camera in MGS3: Subsistence. Ik ben namelijk een beetje bang dat het spel te makkelijk wordt hierdoor.
Geboortedatum: 1987-07-02.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ben old-skool. Deel 1/twin snakes is MGS voor mij![]()
Dat ga ik dus echt doen voor MGS.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:01 schreef P-Style het volgende:
[..]
Vergeet het maar!Koop maar een mooie PS2!
De beide delen op de MSX2quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:24 schreef BMH het volgende:
Ik ben old-skool. Deel 1/twin snakes is MGS voor mij![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |