Dan heb je geen SR of DR of TDU ..quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Jongens, ik heb gezondigd... Ik heb gewoon al ruim 3 weken mijn X360 niet meer aan gehad...
Kan nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:50 schreef Atuniel het volgende:
Zeg mensen, hoe zet je eigenlijk files op je harddrive?
Ik heb een cd.. met muziek, en ik heb niet de keuze om te rippen naar mn harddrive, hoe kan dat? Verkeerd formaat zeker. (WMA ipv MP3) ?
Dus het moet een echte cd zijn.. godverquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:15 schreef twi het volgende:
Vanaf een audio-cd, niet vanaf een WMA/MP3 cd.
Ik moest lachen..quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:17 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dus het moet een echte cd zijn.. godver
Ja dat sucked ook inderdaad.. muziek kan wel.. en video niet, tenzij je mediacentre hebt.. beetje jammer.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik moest lachen..
Nee.. Ik kwam het zelfde probleem tegen een paar weken terug... Echt een anticlimax is het.. Net als het "streamen van videos naar je 360"..
Zijn beide goede games en niet met elkaar te vergelijken. Dus tja, gewoon beide kopen en nu kiezen welke je als eerste wilt spelenquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:26 schreef linuxje het volgende:
ik zit te twijfelen tussen saints row en testdrive...ik weet echt niet wat ik moet kiezen lijken me allebei tof reacties zijn over beiden ook wel goed, iemand die ze alle 2 heeft en die me kan zeggen welke beter is ?
Als je van racen en auto's houd moet je TDU nemen, als je meer van rond knallen en politie fokken houdt moet je SR nemen! En anders beiden zoals ikquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zijn beide goede games en niet met elkaar te vergelijken. Dus tja, gewoon beide kopen en nu kiezen welke je als eerste wilt spelen
Ik krijg het al niet eens voor elkaar om muziek te streamen...quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:33 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja dat sucked ook inderdaad.. muziek kan wel.. en video niet, tenzij je mediacentre hebt.. beetje jammer.
Ben trouwens benieuwd of het Arma is gelukt om savegames terug te zetten, of andere data op zn disc te zetten met die mem stick..
quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:13 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Lul niet, er staat dat je muziek kan rippen = op je harddrive zetten.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:15 schreef twi het volgende:
Vanaf een audio-cd, niet vanaf een WMA/MP3 cd.
ja uuh beiden? ik vind het beetje zonde om in 1 keer 120 euro daaraan uit te geven ik speel niet heel veel daarom. En ik heb wel zin in beidenquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zijn beide goede games en niet met elkaar te vergelijken. Dus tja, gewoon beide kopen en nu kiezen welke je als eerste wilt spelen
Waar is steve irwin als je em nodig hebt?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:55 schreef thaWarhead het volgende:
Werkt de Xbox 360 VGA kabel ook op de originele Xbox?
Heb ze beiden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:26 schreef linuxje het volgende:
ik zit te twijfelen tussen saints row en testdrive...ik weet echt niet wat ik moet kiezen lijken me allebei tof reacties zijn over beiden ook wel goed, iemand die ze alle 2 heeft en die me kan zeggen welke beter is ?
Zet die mixen ff op je pc en stream je het daar vandaan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:17 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dus het moet een echte cd zijn.. godver
DVD copies pakt ie ook.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:12 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik heb wel gewoon illegale CD's geript met mijn 360
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |