Mwa,.... hij had wel een punt... ik bedoel... het zijn wel Xbox gamesquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Inderdaad, maarja om dat meisje nou meteen te vermoorden vind ik toch wat te ver gaan.
Ik denk dat ze het niet hebben omdat ze op de eerste xbox een flop hadden met Quantum Redshift.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:06 schreef masterdave het volgende:
Ik wil dit op de 360!!!
Kleurrijke nieuwe screens Fatal Inertia
maar neeeeeee microsoft vind het niet nodig om zulk soort spellen de komende 10 jaar uit te brengen, en MOET ik dus een PS3 halen...
ik heb ultimate spiderman gekocht voor 6 euro bij de intertoys afgelopen week, zal em er vanavond eensch hendig sjiek inknallenquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik vond Spiderman 2 ook top, alleen veeeeeel te kort, heb nu Ultimate Spiderman, die vind ik nog net iets beter.Hopen dan Spiderman 3 wat langer wordt, het heeft iig veel potentie.
En dat was nog maar de xbox.. kun je nagaan wat ie had gedaan als ze de 360 had gesloopt!quote:
wmb vallen er binnenkort eens een paar bans hier!quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
leer..lezen..ffs
Was ook een verre van bijzondere game verder...quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het niet hebben omdat ze op de eerste xbox een flop hadden met Quantum Redshift.
Dat was zo'n soort game en sloeg niet echt aan
ik heb de Xbox-versie.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:20 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Zeker.. en hitman is echt lachenben nu nog steeds bezig in het tweede level
Correct.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:05 schreef jorienvdherik het volgende:
fifa zuigt !
quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wie hierna nog post krijgt een ban
Hopelijk gaan we daar niet achterkomen, en anders merken we dat vanzelf.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
Heb je daar ook de steun in van een FA? Anders sta je straks zo hard voor lul als je een ban d'r niet door krijgt.
hoe komt deze (wijze) constatering ineens?quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Lach allemaal maar heel hard, fifa op de 360 zuigt !
Ik haal de current gen versie wel !
360 versie wordt minder dan de current gen versiequote:Op zaterdag 16 september 2006 21:19 schreef quantas het volgende:
[..]
hoe komt deze (wijze) constatering ineens?
lol EA op next genquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
360 versie wordt minder dan de current gen versie
geen manager mode
maar 6 league ten opzichte van de 27 in de current gen versie http://fifa07.ea.com/extra/?id=4311
15 stadiums van de 51 van current gen http://fifa07.ea.com/extra/?id=4313
Zelfs de DS versie heeft bijna alle leaguesquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
geen manager mode
maar 6 league ten opzichte van de 27 in de current gen versie http://fifa07.ea.com/extra/?id=4311
Of je brengt gewoon geen game uitquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
geen manager mode
of gewoon een luie ontwikkelaarquote:Op zondag 17 september 2006 01:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
En maar ontkennen dat DVD te klein is als opslagmedium voor de next-gen consoles![]()
Wat een onzin zeg, alsof een game als Tiger Woods zoveel data in beslag neemt? En Oblivion, Saints Row, etc. past dan natuurlijk wel... surequote:Op zondag 17 september 2006 01:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
En maar ontkennen dat DVD te klein is als opslagmedium voor de next-gen consoles![]()
Gelukkig heb je nog een gevoel voor humorquote:Op zondag 17 september 2006 01:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zoals ik al eerder aanhaalde in een ander 360 topic komt dit waarschijnlijk voort uit luiheid bij EA. Het is of teveel werk om ze allemaal in superhoge resolutie er in te zetten of ze gaan niet slim met hun ruimte om.quote:Op zondag 17 september 2006 01:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
zeker wel, maar de vraag is hoe lang dat duurt. Ik denk dus dat we het nog wel een paar jaar met DVD kunnen uitzingen. We zien het allemaal wel, we kunnen er toch niks aan doenquote:Op zondag 17 september 2006 09:18 schreef Chocobo het volgende:
Mwa ben het wel met Noot eens.... op den duur houdt het op. De tijd en de ontwikkeling staat niet stil.
Nee precies,... ik zal de ontwikkelingen van games op de PS3 wel goed volgenquote:Op zondag 17 september 2006 09:28 schreef kepler het volgende:
[..]
zeker wel, maar de vraag is hoe lang dat duurt. Ik denk dus dat we het nog wel een paar jaar met DVD kunnen uitzingen. We zien het allemaal wel, we kunnen er toch niks aan doen
Naja, het is zo dat als developers de mogelijkheid hebben ze er vast wel gebruik van zullen maken, maar ik verwacht niet dat ze plots gigantische games gaan bouwen met 200 uur gameplay. De extra ruimte zal wel gestoken worden in HD cutscenes ed.quote:Op zondag 17 september 2006 09:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee precies,... ik zal de ontwikkelingen van games op de PS3 wel goed volgenKijken of er nu echt gebruik gemaakt gaat worden van al die extra ruimte.
Ik denk het eigenlijk ook.quote:Op zondag 17 september 2006 09:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
Naja, het is zo dat als developers de mogelijkheid hebben ze er vast wel gebruik van zullen maken, maar ik verwacht niet dat ze plots gigantische games gaan bouwen met 200 uur gameplay. De extra ruimte zal wel gestoken worden in HD cutscenes ed.
Hadden ze bij streamline studios moeten hebben ongeveer een jaar terugquote:Op zondag 17 september 2006 10:02 schreef Retuobak het volgende:
Compressietechnieken staan ook niet stil natuurlijk, er komen al XBLA games aan met een gigabyte aan assets.....die momenteel al 50MB groot zijn dankzij compressie.
Saints Row is wel groot, maar is nou niet echt mooi ofzo. Heel veel dezeflfde mensen en auto's bijvoorbeeld.quote:Op zondag 17 september 2006 09:19 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aanhaalde in een ander 360 topic komt dit waarschijnlijk voort uit luiheid bij EA. Het is of teveel werk om ze allemaal in superhoge resolutie er in te zetten of ze gaan niet slim met hun ruimte om.
Als dit al problemen oplevert hoe kan een game als oblivion of Saint's row dan gemaakt worden
Wat dacht je van misbruik maken van de consument?quote:Op zondag 17 september 2006 09:19 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aanhaalde in een ander 360 topic komt dit waarschijnlijk voort uit luiheid bij EA. Het is of teveel werk om ze allemaal in superhoge resolutie er in te zetten of ze gaan niet slim met hun ruimte om.
Als dit al problemen oplevert hoe kan een game als oblivion of Saint's row dan gemaakt worden
Welk spel hebben ze dat eerder gedaan dan? Niet dat ik ze er niet voor aan zie, maar dat is net zo goed met de overige ontwikkelaars eigenlijk.quote:Op zondag 17 september 2006 10:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat dacht je van misbruik maken van de consument?
zo van : op de 360 brengen we over een maand 10 nieuwe mappen uit voor 15 euro?
Daar zie ik EA iig voor aan
Maar dan nog slaan dit soort fratsen natuurlijk nergens op. Dan moeten ze er maar een tweede disc bij doen of zo (the horror... extra kosten!). Zo'n gecastreerde versie voor een geavanceerdere console is onvergeeflijk.quote:Op zondag 17 september 2006 09:19 schreef Fliepke het volgende:
[..]
weet ik niet maar als ik zo lees dat de current gen versies velen malen uitgebreider zijn ben ik bang dat ze het via de marketplace willen gaan uitmelkenquote:Op zondag 17 september 2006 10:49 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Welk spel hebben ze dat eerder gedaan dan? Niet dat ik ze er niet voor aan zie, maar dat is net zo goed met de overige ontwikkelaars eigenlijk.
Het kan er inderdaad aan liggen dat je bij een voetbalspel enorm veel verschillende spelers modellen hebt en dat neemt ruimte in beslag. Ik ben benieuwd hoeveel banen in de PS3 versie van Tiger Woods zitten. Want als die er meer heeft dan de 360 versie, dan kun je je pas echt gaan afvragen of dvd te klein is.quote:Op zondag 17 september 2006 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Saints Row is wel groot, maar is nou niet echt mooi ofzo. Heel veel dezeflfde mensen en auto's bijvoorbeeld.
kvm switch kopenquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:01 schreef Max-Westerman het volgende:
Vandaag een VGA kabel gehaald voor de 360
Beeld ziet er idd stukken beter uit
Alleen klote dat ik steeds kabeltje moet wisselen voor als ik de 360 wil gebruiken of me pc
Dacht dat me TFT 2 vga ingangen had maar hij heeft 1 vga en 1 dvi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |