quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Staat tie al voor je neus ?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:10 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Er zal vast helemaal niets mee mis zijn hoor.
.
Ik heb hem al thuis, en draait perfect.. echt nieuw in doos...quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:13 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Lege case met bakstenen ftw!!
quote:25/08/2006 Dead Rising Verzonden
Ja ik vind hem ook geweldigquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, even eenvoor Saint's Row. Die game is wat ik van GTA SA verwachtte
Zo goed
Terug Vind Postquote:
terug vind post, een nutteloos bericht zodat hij in je My Active Topics lijstje komt te staan.quote:
Zolang duurt het niet, ligt vooral aan van waar naar waar je het overmaakt en wanneer je dat doet. Doe je het overdag van postbank naar postbank dan staat het er direct op.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:35 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Aaargh, wat doet dat toch altijd lang met het geld overmaken via postbank.
Denk dat ik ga overstappen naar Rabobank want dit is echt niet meer normaal.
2 weken? hoe krijg je dat elkaar? gewoon via internet bankieren gaat het altijd hartstikke snel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:50 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik doe het digitaal maar dan nog duurt het soms wel 2 weken![]()
Proestquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:39 schreef Ipho het volgende:
Iemand omgeving zwolle hattem, die zijn Tin Box versie van Saints Row wel wil ruilen voor een plastic hoesje.
Ja ik vind hem echt geweldig... zeer zeker op het niveau van GTA. Gameplay is echter veel beter..... missies zijn wat beter te doen.... niet direct het complete Amerikaanse leger en FBI op je dak als je wat fouts doet........ cool verhaal, goede voice-acting..... wereld besturing voor auto's,.... heerlijke custom create tooling voor de auto's in je garage. Heb daar al aardig wat uurtjes aan besteedt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:30 schreef TheSouthsideKid het volgende:
[..]
Hou nou op, straks wil ik hem ook nog kopen... Me portenomee is al zo leeg...![]()
Echt, koop een bril.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:28 schreef Retuobak het volgende:
Oh en wat is Saint's Row gedowngrade sinds de demo qua graphics zeg
Allejezus, op SD ziet het er grondig current-gen uit.
Op HD komt het nog in de buurt van de demo in SD.
Dat zeg ik ook altijdquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:28 schreef Retuobak het volgende:
Maar het is zo tof dat ik deze game wel 3-4 keer helemaal ga uitspelen denk ik.
Heb jij een andere versie dan ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:28 schreef Retuobak het volgende:
Oh en wat is Saint's Row gedowngrade sinds de demo qua graphics zeg
Allejezus, op SD ziet het er grondig current-gen uit.
Op HD komt het nog in de buurt van de demo in SD.
Dat adviseer ik meer mensen op dit forum.. Ik zie namelijk vaak dingen die anderen niet zien..quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat adviseer ik meer mensen op dit forum.. Ik zie namelijk vaak dingen die anderen niet zien..
Maar ik draag dan ook echt een bril
Links +2 rechts +2.5 met een kwart cilinder. En ieder jaar komt er .5 waardoor ik over 20 jaar ongeveer blind ben... Misschien vind ik daarom graphics niet zo belangrijk.![]()
Mjah.. teveel info...
Ik ben bang dat Retuo gelijk heeft. Sterker nog, ik nodig IEDEREEN UIT om het hier te zien. MMaRsu had bij mij ook de preview build (lees: final build) gezien... en inderdaad, het was minder mooi. Jammer dat de full dezelfde kwaaltjes heeft.quote:
ik dacht dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:42 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Retuo gelijk heeft. Sterker nog, ik nodig IEDEREEN UIT om het hier te zien. MMaRsu had bij mij ook de preview build (lees: final build) gezien... en inderdaad, het was minder mooi. Jammer dat de full dezelfde kwaaltjes heeft.
Bronquote:Dinsdag 05 september 2006 - Ubisoft timmert al een aantal jaren flink aan de weg en brengt steeds weer nieuwe, originele toppers de winkels in. Ook nu weer wordt er een nieuwe franchise de wereld in geslingerd. Het gaat om de game met de naam ‘Alive’.
Met titels als Rainbow Six, Splinter Cell, Brothers in Arms, Prince of Persia en nog vele anderen heeft het Canadese bedrijf al heel veel geweldige games voortgebracht. Er wordt dus veel verwacht van de titels die zij aankondigen. Pasgeleden werd een van hun nieuwste projecten, Assassins Creed, omgedoopt tot een van de meest veelbelovende games van het moment.
Alive moet een project worden dat draait om characters die vertrouwen op hun eigen instinct en dat van anderen. Dit doen ze na een zware aardbeving die hun leven door elkaar schud. Wat je krijgt is een action game waar het hoofddoel overleven is. Met dat laatste in gedachten willen ze meer drama en beter uitgediepte characters brengen. Bovendien zul je het niet redden met enkel het neerknallen van de gevaren die je tegenkomt.
Het spel moet in het voorjaar van 2007 uit gaan komen. Meer informatie over de game wordt dus snel verwacht.
Yep, SOS nog wat. Het idee was grappig maar erg mager uitgewerkt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:48 schreef Strolie75 het volgende:
Was er een paar jaar geleden niet een Japanse game met deze zelfde setting?
Je wilt de prijsvraag winnen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:54 schreef BMH het volgende:
Ik vroeg mij af hoeveel bendes er eigenlijk in SR zijn..
Ik doelde meer op het :quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:42 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Retuo gelijk heeft. Sterker nog, ik nodig IEDEREEN UIT om het hier te zien. MMaRsu had bij mij ook de preview build (lees: final build) gezien... en inderdaad, het was minder mooi. Jammer dat de full dezelfde kwaaltjes heeft.
Het ligt wel aan de setup van je 360/TV of monitor.
Ik speel 't op een 100hz breedbeeld (geen HD dus) en ik heb me juist een aantal keren verbaasd over hoe mooi SR is voor een free-roaming game, zeker wel next-gen dus naar mijn mening.quote:Allejezus, op SD ziet het er grondig current-gen uit.
Hoezo ga je nog een maand wachten?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:58 schreef Retarded het volgende:
Nog een maandje en dan staat de 360 hier ook!!![]()
![]()
Pro Evolution Soccer 6
Waar is datquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:09 schreef Retarded het volgende:
Met mn personeelskorting bij FRS heb ik em ook voor een euro voor 50... prima hoor
En volgende maand krijgen we op een 360-info avond een speciale aanbieding van MS waar ik gebruik van ga maken
Hij is te pre-orderen voor nog geen 40 euroquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:09 schreef Retarded het volgende:
Met mn personeelskorting bij FRS heb ik em ook voor een euro voor 50... prima hoor
En volgende maand krijgen we op een 360-info avond een speciale aanbieding van MS waar ik gebruik van ga maken
Vond PGR3 zwaar tegenvallen. Besturing was minder dan deel 2 en de laadtijden zijn echt lang. Online schijnt hij wel leuk te zijn, maar daar koop ik een game niet voor.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:58 schreef Retarded het volgende:
![]()
nu mis ik alleen nog een goede race-game. Ik heb PGR2 op xbox en ook Burnout 3 en 4 zijn al in mijn bezit... iemand een goede tip?? Een goede rallygame is nog niet te krijgen, en om nog een Burnout te kopen zie ik niet zitten. Is PGR3 echt veel beter dan deel 2, of is het meer alleen een grafische update?
Ik heb me altijd goed vermaakt met Racing Evoluzione, Rallisport Challenge, Burnout 3 en PGR2.
Heb PGR3(deel 2 nooit gespeeld) en vind hem top, rijd lekker online is best leuk en die laadtijden dat overleef je ook wel, daarnaast ziet het er erg strak uit allemaalquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:14 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Vond PGR3 zwaar tegenvallen. Besturing was minder dan deel 2 en de laadtijden zijn echt lang. Online schijnt hij wel leuk te zijn, maar daar koop ik een game niet voor.
Jammerrquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:29 schreef Tumble het volgende:
ehm sorry wil niet het eigenwijze mannetje gaan uithangen maar de avond is absoluut voor personeel van zb Bart smit Mediamarkt Dixons Bcc etc etc...
Vorig jaar deelden ze aan een ieder de PGR faceplate uit
check de website www.mission360.nl maar eens
Volgens mij kun je er gewoon heen, je zegt op dat formulier gewoon dat je van FRS bent en niemand die het controleert denk ikquote:
Maar je hebt er zelf geen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:32 schreef peristilius het volgende:
Wat tvp's verwijderd, was een beetje overdreven.
Gisteren ff Dead Rising demo gecheckt op de 360 van pkwarts, dat spel is briljant!
Test Drive Unlimited komt deze week uit.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:58 schreef Retarded het volgende:
![]()
nu mis ik alleen nog een goede race-game. Ik heb PGR2 op xbox en ook Burnout 3 en 4 zijn al in mijn bezit... iemand een goede tip?? Een goede rallygame is nog niet te krijgen, en om nog een Burnout te kopen zie ik niet zitten. Is PGR3 echt veel beter dan deel 2, of is het meer alleen een grafische update?
Ik heb me altijd goed vermaakt met Racing Evoluzione, Rallisport Challenge, Burnout 3 en PGR2.
Beetje jack bauer actiequote:Op dinsdag 5 september 2006 20:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je er gewoon heen, je zegt op dat formulier gewoon dat je van FRS bent en niemand die het controleert denk ikIk denk dat ze Premium 360 voor 300 euro aan gaan bieden, gokje.
probleem is dat je dan daar/in de bus iemand tegen kan komen die wel voor frs werkt.... verzin gewoon een eigen winkelquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je er gewoon heen, je zegt op dat formulier gewoon dat je van FRS bent en niemand die het controleert denk ikIk denk dat ze Premium 360 voor 300 euro aan gaan bieden, gokje.
Nog steeds niet nee, mijn banksaldo werkt niet mee.quote:
Same herequote:Op dinsdag 5 september 2006 20:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nog steeds niet nee, mijn banksaldo werkt niet mee.
nog nieuws?quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nog steeds niet nee, mijn banksaldo werkt niet mee.
investeren!quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:08 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
..misschien dat ze tegen Sinterklaas/Kerst een kicke aanbieding hebben
![]()
3 weken oud nieuwsquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Vorige maand waren we nog laaiend enthousiast over de mogelijkheid van DirectX10 om op de XBOX360 te verschijnen. Dit discussie werd toen opgelaaid door Crysis, welke overigens gewoon op DirectX9 gemaakt wordt maar ook op DirectX10 kan meedraaien.
ATI heeft eindelijk officieel een reactie gegeven. Het bedrijf stelt dat de XBOX360 geen DirectX10 kan draaien. Wel kan de console DirectX10 in zekere zin emuleren tot op beperkte hoogte, maar het mag geen officiële DirectX10 genoemd worden. Voor de ondersteuning van DirectX10 heb je dus echt gewoon een high-end PC nodig.
Heel schattig dat je nieuws post, maar 1) het is al oud (vorige week oud ofzo) en 2) geef er een bron bij. Dit staat zo karig...quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Vorige maand waren we nog laaiend enthousiast over de mogelijkheid van DirectX10 om op de XBOX360 te verschijnen. Dit discussie werd toen opgelaaid door Crysis, welke overigens gewoon op DirectX9 gemaakt wordt maar ook op DirectX10 kan meedraaien.
ATI heeft eindelijk officieel een reactie gegeven. Het bedrijf stelt dat de XBOX360 geen DirectX10 kan draaien. Wel kan de console DirectX10 in zekere zin emuleren tot op beperkte hoogte, maar het mag geen officiële DirectX10 genoemd worden. Voor de ondersteuning van DirectX10 heb je dus echt gewoon een high-end PC nodig.
Trust me, hier ziet het er in SD niet uit als een next-gen game.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik speel 't op een 100hz breedbeeld (geen HD dus) en ik heb me juist een aantal keren verbaasd over hoe mooi SR is voor een free-roaming game, zeker wel next-gen dus naar mijn mening.
Hmmm, ik ben het er deels wel mee eens; ik heb een 100Hz breedbeeld SDTV en een HD beamer. Het verschil is echt heel erg groot, maar vooral; in SD lijken er (vooral in de tussenscenes) heel veel artifacts te zijn, er lijkt een soort artifact aura om elke NPC te zitten. Kan de rare effecten niet helemaal uitleggen, maar op HD (en tja, zeker op een beamer natuurlijk) is er VEEEEL meer detail en zie ik (op de ramen idd) geen artifacten in de scenes....quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:01 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Trust me, hier ziet het er in SD niet uit als een next-gen game.
De textures zien er kut uit, de kleuren zijn niet goed, haar en ruiten zijn niet om aan te zien (serieus, lelijker dan GTA:SA) etc.
Zal wel aan mijn setup liggen, maar het is echt ERG lelijk. In HD ziet alles er, op de ruiten na, prima uit.
Persoonlijk lijkt mij het spel snel saai worden. Ik ga hem ook niet halenquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:19 schreef JeOma het volgende:
Ik ga morgen denk ik DR ff halen, maar op 1 enthousiasteling in dit topic na, heb ik nog geen reacties. Is het een spel wat leuk blijft, of is de VET-factor tijdelijk? De demo-film heb ik wel 5x gezien, vond ik erg ok.
Is een informatieavond van MS voor winkelier. Wat ze kunnen verwachten de aankomende maanden/jaar. De winkeliers kunnen dan via hun hoofdkantoor een speciale aanbieding ontvangen.. meestal betekend dat een console voor een hoop minder, of een console voor de winkelprijs maar dan met een paar games.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij is te pre-orderen voor nog geen 40 euro
En wat houdt die actie nou in? Heb er al meer mensen over gehoord.
mwah... ligt eraan. Bij de PSP avond controleerde er niemand, maar ik ben ook wel eens naar avonden geweest (volgens mij nintendo of MS) waar ze wel controleerde bij het hoofdkantoor (je inschrijving etc.).quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ze willen iedereen gewoon snel aan de HDTV en terechttttquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:21 schreef 1-0-Ed het volgende:
[..]
Hmmm, ik ben het er deels wel mee eens; ik heb een 100Hz breedbeeld SDTV en een HD beamer. Het verschil is echt heel erg groot, maar vooral; in SD lijken er (vooral in de tussenscenes) heel veel artifacts te zijn, er lijkt een soort artifact aura om elke NPC te zitten. Kan de rare effecten niet helemaal uitleggen, maar op HD (en tja, zeker op een beamer natuurlijk) is er VEEEEL meer detail en zie ik (op de ramen idd) geen artifacten in de scenes....
Dat zijn echt de betere aanbiedingen ja, zo haal je mensen wel over de streepquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:30 schreef Retarded het volgende:
[..]
mwah... ligt eraan. Bij de PSP avond controleerde er niemand, maar ik ben ook wel eens naar avonden geweest (volgens mij nintendo of MS) waar ze wel controleerde bij het hoofdkantoor (je inschrijving etc.).
Ik hoop zelf op Premium voor 300,- of Premium voor 400,- + 2 of 3 gratis games naar keuze
Ik hoop nog steeds om voor het einde van dit jaar een HDTV te hebbenquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ze willen iedereen gewoon snel aan de HDTV en terechtttt
Duidelijk de demo niet gespeeldquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:24 schreef Robhimself.2 het volgende:Zonet pakte ik een pan, zette m op een vuurtje en hij werd helemaal rood! Je kan de pan tegen het gezicht van een zombie aandrukken. Ssssssssssssss!
![]()
precies! Toen de normale Xbox 290 euro was (ten tijde van de Sega pack) was ie in oktober voor winkelpersoneel maar 150 euro'squote:Op dinsdag 5 september 2006 22:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat zijn echt de betere aanbiedingen ja, zo haal je mensen wel over de streepMaar ik snap dat ze graag dat soort medewerkers aan de 360 willen, die moeten die dingen uiteindelijk verkopen en het is handig als ze dan enthousiast zijn en persoonlijke ervaring met de console hebben.
Nooit geprobeerd, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:33 schreef TheSouthsideKid het volgende:
[..]
Duidelijk de demo niet gespeeld![]()
Maar het is net wat ze bij gamekings zeiden, die zombies zijn gemaakt om de vernederen en te verminken![]()
Als een maniak met een winkelkarretje een menigte inrijden vond ik ook altijd wel leukquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:39 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd, eerlijk gezegd.
Foldertje meenemen is handig, of een webadres waar het op staat.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:17 schreef Theebag het volgende:
Wat kost de 360 Premium bij de Saturn en hoe lang is die prijs geldig bij E-Plaza Zuidplein ?Ik ga hem dit weekend halen bij de MM te Rijswijk ( Dichterbij ) en ga een beroep doen op die laagste prijs garantie van hun ( moet ik daarvoor nog iets van bewijs meenemen ? )
Games die onderweg zijn :
Halo 2
Crimson Skies
GR:AW
Dead Rising
En weer een tik uitgedeeld naar Sony, gaat lekker zoquote:Elveon alleen nog voor Xbox 360 en PC
Nieuws | 5 september 2006 - Elveon komt alleen nog maar op de Xbox 360 en de PC, volgens de jongens van PS3Land. PR Manager Marcel Jung zou dit tegenover PS3Land hebben toegegeven. Het ontbreken van een Playstation logo op de Elveon site lijkt een bevestiging van het verhaal.
PR Manager Marcel Jung confirmed to PS3Land that there are currently no PS3 titles planned or in development.
Nog niet zo lang geleden wisten wij te vertellen dat Elveon op de Xbox 360, PC èn PlayStation 3 kwam. Wat er met de PlayStation 3 versie is gebeurd, is niet duidelijk, maar de kans is er dat deze uiteindelijk nog komt.
Elveon is een game die er prachtig uit ziet, maar toch verwacht ik er niet te veel van. Dus in feite zal dit enkel op papier een tik zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
En weer een tik uitgedeeld naar Sony, gaat lekker zo
Het is evengoed een redelijk grote titel en ik denk dat de game best potentieel heeft. Maar het gaat er meer om dat MS de laatste tijd gewoon goed bezig is en langzaam maar zeker terrein verovert door (kleine) successen te boeken. Sony blijft een beetje achter de feiten aanhobbelen, heeft nog maar weinig indrukwekkende exclusives en er worden steeds games gecancelled.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Elveon is een game die er prachtig uit ziet, maar toch verwacht ik er niet te veel van. Dus in feite zal dit enkel op papier een tik zijn.
Die grasmaaier werkt anders ook wel fijn. De kettingzaag ook!quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:41 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Als een maniak met een winkelkarretje een menigte inrijden vond ik ook altijd wel leuk
Alleen de AA is 2x geworden ipv 4x.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd
[..]
Heb jij een andere versie dan ik, heb echt geen idee waar je het over hebt
Ligt aan je setup ben ik bang, ik heb die problemen serieus niet op mijn breedbeeld tv.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:01 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Trust me, hier ziet het er in SD niet uit als een next-gen game.
De textures zien er kut uit, de kleuren zijn niet goed, haar en ruiten zijn niet om aan te zien (serieus, lelijker dan GTA:SA) etc.
Zal wel aan mijn setup liggen, maar het is echt ERG lelijk. In HD ziet alles er, op de ruiten na, prima uit.
ik ken het, maar ik wil sowieso nog even verder met saints row alvorens ik weer volledig overstap op dead rising en geen tijd voor overige spellen heb.quote:Op woensdag 6 september 2006 07:34 schreef Strolie75 het volgende:
Grmblll....Dead Rising ligt straks vermoedelijk in de brievenbus, maar ik kan hem donderdagavond pas spelen.![]()
jajajaja, maar ze zijn allemaal zo leukquote:Jullie weten toch dat het een hobby is? Het is geen werk waarbij je je moet haasten om voor een deadline een game af te hebben omdat de volgende weer voor de deur staat.
Ik heb me voorgenomen om gewoon lekker van elke game te genieten en als deze af is, dan komt de volgende wel. Ze lopen niet weg uit de winkel.
Relax. Geniet. Game.
Met een uurtje gamen gemiddeld per dag tops zou ik een vrij luie werknemer zijnquote:Op woensdag 6 september 2006 07:49 schreef Strolie75 het volgende:
Jullie weten toch dat het een hobby is? Het is geen werk waarbij je je moet haasten om voor een deadline een game af te hebben omdat de volgende weer voor de deur staat.
Ik heb me voorgenomen om gewoon lekker van elke game te genieten en als deze af is, dan komt de volgende wel. Ze lopen niet weg uit de winkel.
Relax. Geniet. Game.
quote:Op woensdag 6 september 2006 07:34 schreef Strolie75 het volgende:
Grmblll....Dead Rising ligt straks vermoedelijk in de brievenbus, maar ik kan hem donderdagavond pas spelen.![]()
Allemaal zo leuk...Da's waar, maar dan speel je toch gewoon meer dan 1 game? Ik vind het ook teveel op werk lijken als je per sé 1 game uit wilt spelen voordat je verder gaat met de volgende. Zolang ik plezier heb van games wil ik er ook wel 10 tegelijk spelen....Als het plezier in een game weggaat dan leg ik hem aan de kant.quote:Op woensdag 6 september 2006 07:49 schreef bluebit het volgende:
ow....ik zie het in de webshops met de datum 1-12-2006 staan.
maar ik geloof je direct, een goed geinformeerde gamer is beter dan een commerciele webshop, naar mijn mening.
*bluebit gooit zijn agenda maar weer de hoek in, zat tijd voor CoD3 dus....
[..]
jajajaja, maar ze zijn allemaal zo leuk![]()
doe mij die maar!quote:Op woensdag 6 september 2006 08:26 schreef DaMSWer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
http://xbox360.ign.com/articles/730/730609p1.htmlquote:Mass Effect Is Officially 2007
Bioware's badly kept secret is now official.
by Douglass C. Perry
September 5, 2006 - It's official: Mass Effect is coming to an Xbox 360 near you in Q1 2007. While this was unofficial news for the last six months or so, Microsoft is finally admitting it, the company told us today.
When we first saw Bioware's Mass Effect in Amsterdam in fall 2005, IGN asked when the game was due. The folks at Bioware said, "winter," without saying a date. When pressed, they said "winter 2006" and winked. Unless you're a complete noob, winking and referring to winter means in the next year. We got a good schooling in this PR procedure with Gran Turismo 2 and GT 3 A-spec, and so we weren't surprised to see the game get an official date in 2007.
Which is why you don't see Mass Effect on our Games of Fall list. It's neither coming out this fall nor this winter. Instead, it's coming in the first three months of 2007. Save your money, don't buy too many crap games this fall, and remember, Bioware + Mass Effect = Good.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 6 september 2006 08:54 schreef Tain het volgende:
[..]
http://xbox360.ign.com/articles/730/730609p1.html
Demo pods hebben 2 memory gleuvenquote:Op woensdag 6 september 2006 07:09 schreef bluebit het volgende:
weet iemand iets over die xbox kiosken waar je gratis dingen op je memory cardr kunt laten zien (n.a.v. een post in een vorig topic)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand?
[ Bericht 11% gewijzigd door Robhimself.2 op 06-09-2006 10:22:48 ]I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
goed punt, veel mensen moeten de game nog gaan spelenquote:Op woensdag 6 september 2006 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je spoilertags gebruiken Rob?
iddquote:Op woensdag 6 september 2006 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op woensdag 6 september 2006 09:28 schreef Robhimself.2 het volgende:
Gvd ik zit klem bij Dead Rising. Nu al? Ja, nu al.
Iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
Ik heb 'm in pre-order staan en hoop op een telefoontje.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:45 schreef Tumble het volgende:
Iemand vandaag op zoek naar testdrive of ben ik de enige die hem wil gaan halen?
Als dit ingame is, en ook nog vloeiend loopt, dan eet ik mijn schoenen op, check dat detail, brrrrrrrrquote:
Fixed, sorry!quote:Op woensdag 6 september 2006 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op woensdag 6 september 2006 09:40 schreef DaMSWer het volgende:
[..]Met auto-aim of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Je vriend is flink genaaid. Vergeet niet hem het nieuws met een dikke glimlach te vertellen, misschien kan hij z'n pre-order nog omzetten naar een Wiiquote:Op woensdag 6 september 2006 00:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mja was pas bij een vriend van me, en die had me de dag ervoor gevraagd, wat ie moest doen, ik zei ga voor de 360, scheelt je 200 euro (als ie ps3 kocht, wou ie meteen die van 600 euro..)
en er komen hele mooie games voor uit, die jij zeker tof gaat vinden.
Nou, de dag erop ga ik er langs, verteld ie heeeeeeel trots, Ja, ik heb die ps3 alvast gereserveerd, ik dacht van, damn ben je dan eigenwijs of hoe zit dat..![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat je toch nog gaat lachen : PS3 uitgesteld tot maart 2007quote:Op woensdag 6 september 2006 00:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mja was pas bij een vriend van me, en die had me de dag ervoor gevraagd, wat ie moest doen, ik zei ga voor de 360, scheelt je 200 euro (als ie ps3 kocht, wou ie meteen die van 600 euro..)
en er komen hele mooie games voor uit, die jij zeker tof gaat vinden.
Nou, de dag erop ga ik er langs, verteld ie heeeeeeel trots, Ja, ik heb die ps3 alvast gereserveerd, ik dacht van, damn ben je dan eigenwijs of hoe zit dat..![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Katana, hoe lang gaat ie mee? Gevonden op de luifel bij Columbian Roastmasters
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:32 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]je hebt de demo echt niet gespeeld destijds heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Katana, hoe lang gaat ie mee? Gevonden op de luifel bij Columbian Roastmasters
hij gaat in ieder geval niet zo lang mee...helaas
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:32 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Katana, hoe lang gaat ie mee? Gevonden op de luifel bij Columbian RoastmastersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Katana kan je ook in North Plaza krijgen, daar ligt 'ie gewoon in een vitrine in een winkel.
ik wou net gaan zoeken iddquote:Op woensdag 6 september 2006 10:42 schreef Tain het volgende:
[X360] Dead Rising #1
Wordt wel tijd dat het Dead Rising topic ook daadwerkelijk gebruikt gaat worden
Inderdaad. Zorg er gewoon voor dat ie zn belachelijke pre-order cancelled en lekker een 360 haalt. Lijkt me nu niet zoveel overtuigingskracht meer voor nodigquote:Op woensdag 6 september 2006 10:29 schreef bluebit het volgende:
[..]
ik denk dat je toch nog gaat lachen : PS3 uitgesteld tot maart 2007
whaha ik lach nu al, zal hem vandaag eens smsenquote:Op woensdag 6 september 2006 10:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je vriend is flink genaaid. Vergeet niet hem het nieuws met een dikke glimlach te vertellen, misschien kan hij z'n pre-order nog omzetten naar een Wii
Dus? Dit is het 360 topic, in case you haven't noticed...quote:Op woensdag 6 september 2006 10:42 schreef Zeiksnor het volgende:
Stop de persen, Sony zet PS3 op releasedatum van Halo3 om het succes tegen te gaan![]()
Met je silver US account wel.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:32 schreef BMH het volgende:
En ik ben weer silver
Ik zag op ebay Amerikaanse 12 maanden live kits.. Zijn deze gewoon te gebruiken met mijn bestaande live account? (ik begrijp dat je als land iig Amerika moet selecteren).
http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/860394/-/Product.html iets voor jou?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:32 schreef BMH het volgende:
En ik ben weer silver
Ik zag op ebay Amerikaanse 12 maanden live kits.. Zijn deze gewoon te gebruiken met mijn bestaande live account? (ik begrijp dat je als land iig Amerika moet selecteren).
Op ebay staan ze voor 30 euro.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/860394/-/Product.html iets voor jou?
da's eem halve game die ik kan besparen op mijn live gold aboquote:Op woensdag 6 september 2006 12:12 schreef =HellFire= het volgende:
BMH is een cheapskate en wil alles zo goedkoop mogelijk hebben. Echte Nederlander.
Yep.. Waarom 55 betalen als je ook <30 kunt betalen voor het zelfde resultaat.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:12 schreef bluebit het volgende:
[..]
da's eem halve game die ik kan besparen op mijn live gold abo
Van mij krijg je wel antwoord hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 12:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Yep.. Waarom 55 betalen als je ook <30 kunt betalen voor het zelfde resultaat.
Maar ik neem aan dat we hier weer geen antwoord krijgen.
Omdat je straks met US-accounts zit terwijl je in Europa woont? Lijkt me gewoon ronduit vervelend. Als het gaat om demo's en downloads kun je ook wel een US silver account aanmaken, heb ik ook eens gedaan.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Yep.. Waarom 55 betalen als je ook <30 kunt betalen voor het zelfde resultaat.
doe fifa 2006 erin, denk aan andere namen bij spelers en je hebt 2007, full version!quote:Op woensdag 6 september 2006 12:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Hopelijk vandaag een FIFA 07 demo op Marktplace
Helemaal niet ze komen dit jaar met vernieuwende gameplay !!!!quote:Op woensdag 6 september 2006 13:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
doe fifa 2006 erin, denk aan andere namen bij spelers en je hebt 2007, full version!
Wie gaat er dan ook naar de Intertoys voor gamesquote:Op woensdag 6 september 2006 13:28 schreef Enchanter het volgende:
Net bij intertoys geweest voor DR . ik denk als ik dan zaterdag toch m'm XBOX binnenkrijg heb ik zondag wat te doen , hebben ze hem niet.
Wateen droevige winkel is dat toch zeg![]()
BF1942quote:Op woensdag 6 september 2006 13:32 schreef twi het volgende:
Jaja, EA is heel gul met hun demo's.
Had DICE toen niet al toevallig die demo compleet klaar liggen voordat ze overgenomen werden?quote:
Ik heb geen zin om naar het centrum te gaan , terwijl ik er 15 minuten (lopen) vandaan woon , met de tram ben ik er binnen 5 minuten.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook naar de Intertoys voor games
wij weten ook niet alles hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 12:20 schreef BMH het volgende:
[..]
ehmm je hebt de demo gespeeld neem ik aan? zo ja, hoezo dan hoera?quote:Op woensdag 6 september 2006 13:48 schreef XTracer het volgende:
Test Drive is ook uit, hoera! Tenminste, ik geloof dat ik hem al ergens zag.
Je weet dat de 2e demo ongeveer 100 keer zo goed was als de eerste, en de full game weer wat beter is dan de 2e demo ?quote:Op woensdag 6 september 2006 13:50 schreef pmponer het volgende:
[..]
ehmm je hebt de demo gespeeld neem ik aan? zo ja, hoezo dan hoera?
Ehh dit heb ik al een maand geleden gemeld ofzo dat die was uitgesteld...quote:Op woensdag 6 september 2006 13:50 schreef kepler het volgende:
Forza 2 dit jaar niet in de winkels
niet geheel onverwacht, en eigenlijk ook wel beter![]()
ik vond de besturing in de 2e demo van de auto's en vooral de motoren niet echt dat je zegt goed. Voor mij dus geen TDUquote:Op woensdag 6 september 2006 13:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je weet dat de 2e demo ongeveer 100 keer zo goed was als de eerste, en de full game weer wat beter is dan de 2e demo ?
Edge geeft TDU een 8, het is maar dat je het weet
jah dat er geruchten waren, nu is het dus bevestigdquote:Op woensdag 6 september 2006 13:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehh dit heb ik al een maand geleden gemeld ofzo dat die was uitgesteld...
Kwestie van wennen naar mijn meningquote:Op woensdag 6 september 2006 13:54 schreef pmponer het volgende:
[..]
ik vond de besturing in de 2e demo van de auto's en vooral de motoren niet echt dat je zegt goed. Voor mij dus geen TDU
een 8 ????quote:Op woensdag 6 september 2006 13:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je weet dat de 2e demo ongeveer 100 keer zo goed was als de eerste, en de full game weer wat beter is dan de 2e demo ?
8 is heeeeel netjes.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
daar ben ik het mee eens, maar ik ga toch af op mijn eigen oordeel ondanks dat het een demo is geweest, ik vond/vind de besturing gewoon niet "goed" voelenquote:
Ik niet, de MP van TDU is nog niet vertoond, en kan je dus innovatief noemen. Saints Row blijft (al dan niet een goede, persoonlijke mening) rip-off van de GTA serie. Tegenwoordig is het erg belangrijk om origineel te zijn. Bij het krampachtige aan toe.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:04 schreef MMaRsu het volgende:
EDGE is niet heilig. Ik heb zeker veel respect voor EDGE maar een 6 voor Saints Row en een 8 voor TDU is toch een beetje vreemd imo.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een game die ik had en die door EDGe met een hoog cijfer beoordeeld werd slecht was.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:04 schreef MMaRsu het volgende:
EDGE is niet heilig. Ik heb zeker veel respect voor EDGE maar een 6 voor Saints Row en een 8 voor TDU is toch een beetje vreemd imo.
Tsja, EDGE heeft zijn eigen eisen en stijlquote:Op woensdag 6 september 2006 14:04 schreef MMaRsu het volgende:
Hij lijkt me tof...maar er komt nu gewoon teveel uit.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Toch jammer dat velen hier TDU niet halen, ik zag er nog wel naar uit om ingemaakt te worden door Twi ofzo
Geen goedkope Test Drive in Europaquote:Op woensdag 6 september 2006 14:44 schreef Strolie75 het volgende:
Wat? Is hij hier ook nog full price?
Fuck Atari
Dikke kans dat je mij nog gaat treffen, mits mijn andere favoriete reviewsources er ook tevreden over zijn. En ik wil weten of het online wel leuk is, ik zit niet te wachten op mensen die mij van de weg af gaan beuken als ik aan het cruisen ben. Of spookrijders. Dat verpest de game en dan hoef ik hem niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Toch jammer dat velen hier TDU niet halen, ik zag er nog wel naar uit om ingemaakt te worden door Twi ofzo
Ik ga hem ook morgen ophalen, heb mij heel goed vermaakt met de demo.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:36 schreef PBateman1978 het volgende:
daar zullen we maar niks over zeggenquote:Op woensdag 6 september 2006 13:03 schreef pmponer het volgende:
ik hoop die van pes :p
Vind je het gek met die cijfers daar?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:44 schreef Tain het volgende:
Japanners
Core pack gaat vanaf 2 november ongeveer 200 euro kosten en zal geleverd worden met de spellen Ninety-Nine Nights en PGR3
HDD gaat naar ongeveer 66 euro
de 360 moet altijd 300 en 400 blijven kosten, anders voel ik me genaaidquote:Op woensdag 6 september 2006 16:44 schreef Tain het volgende:
Japanners
Core pack gaat vanaf 2 november ongeveer 200 euro kosten en zal geleverd worden met de spellen Ninety-Nine Nights en PGR3
En de premium pack dan?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:44 schreef Tain het volgende:
Japanners
Terecht.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:33 schreef SToRM81 het volgende:
Aangezien de PS3 toch uitgesteld is, ga ik toch maar GoW halen op 17 november![]()
Belachelijk! Heb meteen Atari even gemaild (niet dat het iets uithaalt, maar wilde ze het toch even laten weten)quote:
quote:Beste Atari,
Tot mijn verbazing heb ik vernomen dat Test Drive Unlimited hier in Europa voor een prijs van 60-65 euro in de schappen ligt, terwijl men in de Verenigde Staten slechts 30-40 dollar voor exact hetzelfde spel betaald, dat is zo ongeveer de helft van het bedrag dat wij moeten betalen!!
Op diverse sites wordt daarom opgeroepen tot een boycot van dit spel, in mijn ogen volledig terecht. Graag ben ik benieuwd naar jullie motivatie voor dit enorme prijsverschil.
Ik was onder de indruk van de tweede demo en daarom werkelijk van plan om het spel in de winkel op de releasedag te kopen, maar door deze schandalige actie weiger ik dit te doen, en vele mensen met mij.
Het moet maar eens afgelopen zijn dat Europa het ondergeschoven kindje van de gamesindustrie is. Ik verwacht niet dat jullie mijn email serieus zullen nemen of uberhaupt zullen lezen, maar ik vond het toch nodig dit even te melden. Dan hoeven jullie in ieder geval niet vreemd op te kijken wanneer de verkopen in Europa sterk tegenvallen.
Natuurlijk bent u altijd van harte welkom om mij toch met een reactie op dit schrijven te verrassen.
Met teleurgestelde groet,
Lijdt jij aan een ziekte waarbij dagelijks je aantal hersencellen gehalveerd worden?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:57 schreef jorienvdherik het volgende:
de 360 moet altijd 300 en 400 blijven kosten, anders voel ik me genaaid
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Belachelijk! Heb meteen Atari even gemaild (niet dat het iets uithaalt, maar wilde ze het toch even laten weten)
[..]
Proestquote:Op woensdag 6 september 2006 19:21 schreef twi het volgende:
[..]
Lijdt jij aan een ziekte waarbij dagelijks je aantal hersencellen gehalveerd worden?
Hij is voor Feijenoord daar kan geen ziekte tegen opquote:Op woensdag 6 september 2006 19:21 schreef twi het volgende:
[..]
Lijdt jij aan een ziekte waarbij dagelijks je aantal hersencellen gehalveerd worden?
Zal weinig uitmaken en denk neit dat de verkopen zullen tegenvallen, heel veel mensen weten neit dat die game in amerika goedkoper is.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Belachelijk! Heb meteen Atari even gemaild (niet dat het iets uithaalt, maar wilde ze het toch even laten weten)
[..]
Nou, ik wou um ook kopen, maar als dat waar is koop ik um dus echt niet he.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:46 schreef Niek. het volgende:
[..]
Zal weinig uitmaken en denk neit dat de verkopen zullen tegenvallen, heel veel mensen weten neit dat die game in amerika goedkoper is.
Ik ben 't even kwijt en kan ook niet vinden hoe/waar, maar hoe doe je dat?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:50 schreef Niek. het volgende:
Heb gister trouwens een us live account aangemaakt is echt aan te raden, op de amerikaanse marketplace staat veel meer dan die van ons.
Ik zag em vandaag nog voor 399 bij Media Markt in Rotterdamquote:Op woensdag 6 september 2006 18:37 schreef devv05 het volgende:
Xbox 360 Premium deze week 375 euro bij de MediaMarkt jongens
Lijkt me een perfecte actie voor de twijfelaars of degene die toch al van plan waren er 1 aan te schaffen (helemaal na het PS3 nieuws van vandaag)
uhmmm op dashboard, even uitloggen en dan kan je daar ergens een nieuwe account aanmaken, je moet wel een amerikaans adres invoeren maar die pluk je gewoon van internet (of uit een handleiding van nintendo, heb als adres eht hoofdkantoor van nintendo ingevuldquote:Op woensdag 6 september 2006 20:34 schreef JeOma het volgende:
[..]
Ik ben 't even kwijt en kan ook niet vinden hoe/waar, maar hoe doe je dat?
Nog twee dagen en dan komt de Saints Row bundel (Premium 360 + Saints Row voor 439 adviesprijs)quote:Op woensdag 6 september 2006 20:34 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ik zag em vandaag nog voor 399 bij Media Markt in Rotterdam..E-plaza had em voor 369...wel opvallend dat ze nergens een pakket met een spel meer hebben
![]()
429, dacht ik zelfsquote:Op woensdag 6 september 2006 20:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog twee dagen en dan komt de Saints Row bundel (Premium 360 + Saints Row voor 439 adviesprijs)
kan je niet tussendoor saven dan?quote:Op woensdag 6 september 2006 20:49 schreef Wessiej het volgende:
Hmm Dead Rising, eerst heel tof totdat je dood gaat.
Ben nu 2 keer dood gegaan op hetzelfde punt, beetje klote stukje, maar dan moet je hélemaal weer vanaf het begin beginnen, weer 2x een half uur lopen.
Erg zonde van dat, als dat eenmaal op een groot stuk gebeurd denk ik dat je dat spel niet zo snel weer oppakt.
Nice1! Ik heb die nog steeds nergens gewonnenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:15 schreef Niek. het volgende:lees net op 360party dat ik dead rising heb gewonnen
zou die game niet snel kopen maar winnen is altijd leuk
Denk het welquote:Op woensdag 6 september 2006 21:31 schreef MMaRsu het volgende:
Saints Row Premium pack?
ik heb het een paar maanden terug ook maar gedaan na veel wikken en wegen. ik vond het toch wel veel geld.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:27 schreef Max-Westerman het volgende:
Denk toch dat ik binnenkort de 360 ga halen vrijdag al anders volgende maand
Ik denk Microsoftquote:Op woensdag 6 september 2006 21:41 schreef bluebit het volgende:
[..]
ik heb het een paar maanden terug ook maar gedaan na veel wikken en wegen. ik vond het toch wel veel geld.
maar ja, toen heb ik twee nachten achter elkaar over een xbox 360 gedroomd en dat beschouwde ik dan toch maar als een teken van boven (god, allah, microsoft of wie daar de controle heeft...)
SA vind ik eerlijk gezegd niet zo tofquote:Op woensdag 6 september 2006 21:40 schreef MMaRsu het volgende:, ik weet dat je GtaSA helemaal tof vond ( heb je veel in dat topic zien posten afaik ) dus je gaat zeker weten van Saints Row genieten!
in saint's row schijnt de zon redelijk vaakquote:Op woensdag 6 september 2006 21:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
SA vind ik eerlijk gezegd niet zo tof
Geef mij maar Vice city![]()
Maar ik vermaak me altijd wel met GTA achtige games![]()
That will be Sonyquote:Op woensdag 6 september 2006 21:41 schreef bluebit het volgende:
[..]
maar ja, toen heb ik twee nachten achter elkaar over een xbox 360 gedroomd en dat beschouwde ik dan toch maar als een teken van boven (god, allah, microsoft of wie daar de controle heeft...)
1 case per save-sessie afhandelen en het is te doen hoor, al is het spel nu al (na 2 uurtjes oid)zeker pittig.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:49 schreef Wessiej het volgende:
Hmm Dead Rising, eerst heel tof totdat je dood gaat.
Ben nu 2 keer dood gegaan op hetzelfde punt, beetje klote stukje, maar dan moet je hélemaal weer vanaf het begin beginnen, weer 2x een half uur lopen.
Erg zonde van dat, als dat eenmaal op een groot stuk gebeurd denk ik dat je dat spel niet zo snel weer oppakt.
quote:The spaced out save points create a wonderfully rare sense of dread. You'll want to stock up on inventory and weapons before attempting a particularly difficult passage. And you're not always secure whether you're going to make it. This is where Dead Rising's sandbox zombie killing comes into its own.
De PS3 wordt ongetwijfeld een mooie console, maar ik kan je uit eigen ervaring zeggen dat de 360 een geweldige keuze is en dat je moeilijk spijt kan krijgen van deze beslissing.quote:
heerlijk, dat Sony gebash. En zo terecht ook, dat bedrijf heeft echt totaal schijt aan haar klanten en de community. Lanceer dat ding dan nergens of zoquote:Op woensdag 6 september 2006 22:57 schreef devv05 het volgende:
You won't regret it
LOL @ http://www.thisiswaiting.com
[afbeelding]
100.000 units in Japan is geen lancering... Dat is gewoon zorgen voor woekerprijzen.. Net doen alsof de PS3 zoooo gewild is zodat er meer meer aandacht voor het product komt..quote:Op woensdag 6 september 2006 23:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
heerlijk, dat Sony gebash. En zo terecht ook, dat bedrijf heeft echt totaal schijt aan haar klanten en de community. Lanceer dat ding dan nergens of zo
Er was toch een vrije verkoopprijs in Japan voor de PS3, gebaseerd op vraag en aanbod? Het is toch voor die mensen niet te hopen dat dat werkelijk het geval gaat zijn....quote:Op woensdag 6 september 2006 23:38 schreef BMH het volgende:
[..]
100.000 units in Japan is geen lancering... Dat is gewoon zorgen voor woekerprijzen.. Net doen alsof de PS3 zoooo gewild is zodat er meer meer aandacht voor het product komt..
"PS3 na 2 uur overal uitverkocht"
"Snelste uitverkoop van een console ooit"
"ps3's te koop op ebay voor 200.000yen."
Ah joh, das maar 1224,29 euro, koopje.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:38 schreef BMH het volgende:
[..]
"ps3's te koop op ebay voor 200.000yen."
Shame on you!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ah joh, das maar 1224,29 euro, koopje.
Maar ja, meer 360, minder PS3 (mbt het topic dus).
* peristilius zit nog steeds zonder.
Zeker ervaringen met Hitman: Blood Money, imho nog steeds een van de beste games die dit jaar verschenen is. Omdat ik geen tijd heb voor lange verhalen, maar ff bulletpoints:quote:Op woensdag 6 september 2006 23:46 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Saint Row is niet echt mijn genre...ik ga de premium en als spel Hitman Bloodmoney, denk ik
Iemand ervaringen met dit spel?
en 20 oktober natuurlijk pes 6 als hij netjes wordt thuis geleverd![]()
![]()
De kunst is om die rotsen vooruit te schieten met 'x' en daarmee een partij vijanden te pletten, zodra je dat doorhebt is het een eitje.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:49 schreef Morthill het volgende:
Naja, N3 bijna met de 5e chara uitgespeeld. Wat een kut missie zat daar tussen zeg. In een Grand Canyan idee, jij vs oneindig veel vijanden. En als dat het enige was, er zijn ook erg veel vallen. Rotsen die vallen ed. Totaal zinloos en bloedirritant.
Hitman!!!!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:46 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Saint Row is niet echt mijn genre...ik ga de premium en als spel Hitman Bloodmoney, denk ik
Iemand ervaringen met dit spel?
en 20 oktober natuurlijk pes 6 als hij netjes wordt thuis geleverd![]()
![]()
Zodra ik op rotsen begon te schieten kwamen ze op mij afquote:Op woensdag 6 september 2006 23:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De kunst is om die rotsen vooruit te schieten met 'x' en daarmee een partij vijanden te pletten, zodra je dat doorhebt is het een eitje.
Je hebt het echte einde eigenlijk gehad?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:56 schreef devv05 het volgende:
en het einde vond ik erg tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hitman!!!!Geweldige game en helaas erg onderschat. Heerlijk gevarieerde levels en gewoon wat je van een goede Hitman game mag verwachten. Speelt lekker weg op de 360 en ziet er bovendien prima uit voor een multi-platform game, zeker niet zomaar een gepoorte PS2 versie ofzo. Aanrader!
en het einde vond ik erg tof
Ik kijk nu al uit naar het volgende deel en natuurlijk naar Kane & Lynch (van dezelfde makers)
Zozooquote:Op woensdag 6 september 2006 23:52 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zeker ervaringen met Hitman: Blood Money, imho nog steeds een van de beste games die dit jaar verschenen is. Omdat ik geen tijd heb voor lange verhalen, maar ff bulletpoints:
Pro:
+Gevarieerde settings
+Veel keus binnen missies hoe iets te doen
+Briljante sfeer, mede dankzij de beste soundtrack van dit jaar (Jesper Kyd is een genie)
+Goede grafische stijl
+Game speelt erg lekker
Con:
-Game zou ietsje langer mogen zijn imho.
-Maps soms wat klein, zeker tov voorgangers
Kleine maps ja maar ben ik 1 avond bezig om die te verkennen hoor...... erg groot project om dat spel uit te spelen.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:52 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zeker ervaringen met Hitman: Blood Money, imho nog steeds een van de beste games die dit jaar verschenen is. Omdat ik geen tijd heb voor lange verhalen, maar ff bulletpoints:
Pro:
+Gevarieerde settings
+Veel keus binnen missies hoe iets te doen
+Briljante sfeer, mede dankzij de beste soundtrack van dit jaar (Jesper Kyd is een genie)
+Goede grafische stijl
+Game speelt erg lekker
Con:
-Game zou ietsje langer mogen zijn imho.
-Maps soms wat klein, zeker tov voorgangers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:10 schreef devv05 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:15 schreef Retuobak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja okee, we kennen jouw speelwijze ondertussen wel een beetje.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kleine maps ja maar ben ik 1 avond bezig om die te verkennen hoor...... erg groot project om dat spel uit te spelen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston![]()
Zijn iets van 8/9 man met semi-automatische geweren en je pistool is heel snel leeg. Heb met 1 clip de helft neer en dan is het over.![]()
Hoelang heb je er wel niet over gedaan dan. Ben er nu toch al een aardig tijdje mee bezig en toch lukt het steeds niet. Misschien maar eens een moeilijkheidsgraadje lager proberen![]()
![]()
We hebben het over Hitman toch?
Dat is me volgens mij in 2x gelukt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Nee, voor zover ik weet niet. Zijn wel een aantal multiplayer demo's, die kan je online spelen.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:08 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
[..]
Zozoo, duidelijk! Doe mij die maar
![]()
Kan je de demo's die je download ook met 2 players spelen btw?![]()
zal vandaag TDU binnekomen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
Hier net zoquote:Op donderdag 7 september 2006 01:03 schreef MMaRsu het volgende:
We hebben het over Hitman toch?
Dat is me volgens mij in 2x gelukt.![]()
![]()
Je hebt de review al af! Laten liggen dat spel!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:49 schreef Morthill het volgende:
Naja, N3 bijna met de 5e chara uitgespeeld. Wat een kut missie zat daar tussen zeg. In een Grand Canyan idee, jij vs oneindig veel vijanden. En als dat het enige was, er zijn ook erg veel vallen. Rotsen die vallen ed. Totaal zinloos en bloedirritant.![]()
![]()
Maar.... de game is tofquote:Op donderdag 7 september 2006 10:12 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Je hebt de review al af! Laten liggen dat spel!<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
Wow ik heb nog antwoord van Atari ook. Niet dat ik er iets mee kan, maar dat ze gereageerd hebben vind ik al heel wat..Ik zal wel vragen of ie dan niet ff een kopietje op kan sturenquote:Hoi x,
Wij zijn ook op de hoogte van dit prijsverschil.
Daar het aantal Xbox Live gebruikers in de US veel hoger ligt, en er veel
meer met Marketplace gedaan wordt (downloads etc.) is daar de mogelijkheid
om de game goedkoper in de winkels te leggen.
Dit is geen beslissing van Atari internationaal: maar van Atari US.
De game ligt (waarschijnlijk nu al) in de winkels!
Ik heb em al binnen en ik vind het (SERIEUS!) een van de beste games voor
360 en een Must Have!
Groeten,
Wouter
Atari Benelux
PR Assistant/Helpdesk![]()
![]()
verkoop praatje er gelijk bijquote:Op donderdag 7 september 2006 10:20 schreef devv05 het volgende:
Wow ik heb nog antwoord van Atari ook. Niet dat ik er iets mee kan, maar dat ze gereageerd hebben vind ik al heel wat..
[..]
Ik zal wel vragen of ie dan niet ff een kopietje op kan sturentriestelingen
Ja wij naaien je voor 20 euro, but thats okay! ITZ TZIE BEST XBOX 360 GEEM EVAH!1!!1111!!!1 koop em nu!!
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
Hey das Wouter, die ken ik wel een beetje. Samen met Mr. Subtle en nog wat anderen eens wezen gamen in Eindhoven nota bene. Tof dat ie overal op reageert. Ja, of het is een standaard mail.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:20 schreef devv05 het volgende:
Wow ik heb nog antwoord van Atari ook. Niet dat ik er iets mee kan, maar dat ze gereageerd hebben vind ik al heel wat..
[..]
Ik zal wel vragen of ie dan niet ff een kopietje op kan sturen
Between you and me: Wouter is altijd erg enthousiast over games en meent het vaak wel. Enige punt van kritiek is wel dat hij dit ook deed bij Pariah...![]()
![]()
Je hebt mijn review niet gelezenquote:Op donderdag 7 september 2006 10:27 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Oh ok. Whatever turns you on.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
Ook met slechte games kan je plezier hebbenquote:Op donderdag 7 september 2006 10:27 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Oh ok. Whatever turns you on.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Jawel. Daarom vind ik het juist raar, want heel erg lovend was het nou ook weer niet. En die 61% kan me de broek ook niet laten bollen. Of moet ik tussen de regels doorlezen?quote:Op donderdag 7 september 2006 10:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je hebt mijn review niet gelezen
En met Over G Fighters had ik geen momentje plezier en die game was toch ZO SLECHT. Ja, dat ik achievements had unlocked was wel aardig.![]()
![]()
Mijn conclusie:quote:Op donderdag 7 september 2006 10:41 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Jawel. Daarom vind ik het juist raar, want heel erg lovend was het nou ook weer niet. En die 61% kan me de broek ook niet laten bollen. Of moet ik tussen de regels doorlezen?
En met Over G Fighters had ik geen momentje plezier en die game was toch ZO SLECHT. Ja, dat ik achievements had unlocked was wel aardig.
Ik heb zelf de game een 70% gegeven.quote:Toch greep de game mij aan, het is namelijk een prima manier om van je agressie af te komen. Wat is er nu beter dan honderden vijanden afslachten met de meest brute combo's. Ondanks dat de game me enorm gefrustreerd heeft bezorgd bleef ik spelen, ik heb uren achtereen op de bank gezeten en geprobeerd nog mooiere en effectievere combo's uit mijn controller te schudden. Veel mensen zullen hier absoluut geen behoefte aan hebben. Zoals ik al in de inleiding zei, realisme is tegenwoordig belangrijk en daar ontbreekt het volledig aan bij deze game. Ik aan de andere kant heb best genoten van N3 en een eventueel vervolg zie ik ook absoluut zitten<@Richardfun> top Morthill ^O^
quote:Op donderdag 7 september 2006 10:24 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hey das Wouter, die ken ik wel een beetje. Samen met Mr. Subtle en nog wat anderen eens wezen gamen in Eindhoven nota bene. Tof dat ie overal op reageert. Ja, of het is een standaard mail.
Between you and me: Wouter is altijd erg enthousiast over games en meent het vaak wel. Enige punt van kritiek is wel dat hij dit ook deed bij Pariah...Trof ik in mijn mailbox vanmorgenquote:Hoi Bart,
Wij zijn ook op de hoogte van dit prijsverschil.
Daar het aantal Xbox Live gebruikers in de US veel hoger ligt, en er veel
meer met Marketplace gedaan wordt (downloads etc.) is daar de mogelijkheid
om de game goedkoper in de winkels te leggen.
Dit is geen beslissing van Atari internationaal: maar van Atari US.
De game ligt (waarschijnlijk nu al) in de winkels!
Ik heb em al binnen en ik vind het (SERIEUS!) een van de beste games voor
360 en een Must Have!
Met vriendelijke groet,
Atari Benelux
Wouter van Vugt
PR Assistant/Helpdesk![]()
![]()
Zeg eens even dat Dead Rising een hoger must-have factor heeft.
En in de woorden van http://www.angry-gamer.net
Fuck Atari."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Agressie? Hak dan zombies.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mijn conclusie:
[..]
Ik heb zelf de game een 70% gegeven.![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 10:58 schreef devv05 het volgende:
Whehe ff terugmailenquote:Beste,
> Wij zijn ook op de hoogte van dit prijsverschil.
> Daar het aantal Xbox Live gebruikers in de US veel hoger ligt, en er veel
> meer met Marketplace gedaan wordt (downloads etc.) is daar de mogelijkheid
> om de game goedkoper in de winkels te leggen.
Dus er zit genoeg winst in de Marketplace USA om een Amerikaanse consument zo'n 20 tot 30 euro uit te laten geven aan downloads om dit verschil te compenseren? Da's mooi, dan kunnen wij Europese gamers zeker verwachten dat al deze content voor ons allemaal gratis is waar de Amerikanen ervoor zullen moeten betalen, omdat dit verschil nu eenmaal niet meer gecompenseert hoeft te worden? Soort prepay-service, da's een prima idee.
> Dit is geen beslissing van Atari internationaal: maar van Atari US.
> De game ligt (waarschijnlijk nu al) in de winkels!
> Ik heb em al binnen en ik vind het (SERIEUS!) een van de beste games voor
> 360 en een Must Have!
Ik vond de demo ook prima, maar door die prachtige beslissing van Atari International laat ik deze waarschijnlijk maar even aan me voorbij gaan, tenzij het prijsverschil via Marketplace gelijkgetrokken zal worden.
Vriendelijke groet
Bart
Forum Opties Forumhop: Hop naar: