heerlijk, dat Sony gebash. En zo terecht ook, dat bedrijf heeft echt totaal schijt aan haar klanten en de community. Lanceer dat ding dan nergens of zoquote:Op woensdag 6 september 2006 22:57 schreef devv05 het volgende:
You won't regret it
LOL @ http://www.thisiswaiting.com
[afbeelding]
100.000 units in Japan is geen lancering... Dat is gewoon zorgen voor woekerprijzen.. Net doen alsof de PS3 zoooo gewild is zodat er meer meer aandacht voor het product komt..quote:Op woensdag 6 september 2006 23:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
heerlijk, dat Sony gebash. En zo terecht ook, dat bedrijf heeft echt totaal schijt aan haar klanten en de community. Lanceer dat ding dan nergens of zo
Er was toch een vrije verkoopprijs in Japan voor de PS3, gebaseerd op vraag en aanbod? Het is toch voor die mensen niet te hopen dat dat werkelijk het geval gaat zijn....quote:Op woensdag 6 september 2006 23:38 schreef BMH het volgende:
[..]
100.000 units in Japan is geen lancering... Dat is gewoon zorgen voor woekerprijzen.. Net doen alsof de PS3 zoooo gewild is zodat er meer meer aandacht voor het product komt..
"PS3 na 2 uur overal uitverkocht"
"Snelste uitverkoop van een console ooit"
"ps3's te koop op ebay voor 200.000yen."
Ah joh, das maar 1224,29 euro, koopje.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:38 schreef BMH het volgende:
[..]
"ps3's te koop op ebay voor 200.000yen."
Shame on you!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ah joh, das maar 1224,29 euro, koopje.
Maar ja, meer 360, minder PS3 (mbt het topic dus).
* peristilius zit nog steeds zonder.
Zeker ervaringen met Hitman: Blood Money, imho nog steeds een van de beste games die dit jaar verschenen is. Omdat ik geen tijd heb voor lange verhalen, maar ff bulletpoints:quote:Op woensdag 6 september 2006 23:46 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Saint Row is niet echt mijn genre...ik ga de premium en als spel Hitman Bloodmoney, denk ik
Iemand ervaringen met dit spel?
en 20 oktober natuurlijk pes 6 als hij netjes wordt thuis geleverd![]()
![]()
De kunst is om die rotsen vooruit te schieten met 'x' en daarmee een partij vijanden te pletten, zodra je dat doorhebt is het een eitje.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:49 schreef Morthill het volgende:
Naja, N3 bijna met de 5e chara uitgespeeld. Wat een kut missie zat daar tussen zeg. In een Grand Canyan idee, jij vs oneindig veel vijanden. En als dat het enige was, er zijn ook erg veel vallen. Rotsen die vallen ed. Totaal zinloos en bloedirritant.
Hitman!!!!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:46 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Saint Row is niet echt mijn genre...ik ga de premium en als spel Hitman Bloodmoney, denk ik
Iemand ervaringen met dit spel?
en 20 oktober natuurlijk pes 6 als hij netjes wordt thuis geleverd![]()
![]()
Zodra ik op rotsen begon te schieten kwamen ze op mij afquote:Op woensdag 6 september 2006 23:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De kunst is om die rotsen vooruit te schieten met 'x' en daarmee een partij vijanden te pletten, zodra je dat doorhebt is het een eitje.
Je hebt het echte einde eigenlijk gehad?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:56 schreef devv05 het volgende:
en het einde vond ik erg tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hitman!!!!Geweldige game en helaas erg onderschat. Heerlijk gevarieerde levels en gewoon wat je van een goede Hitman game mag verwachten. Speelt lekker weg op de 360 en ziet er bovendien prima uit voor een multi-platform game, zeker niet zomaar een gepoorte PS2 versie ofzo. Aanrader!
en het einde vond ik erg tof
Ik kijk nu al uit naar het volgende deel en natuurlijk naar Kane & Lynch (van dezelfde makers)
Zozooquote:Op woensdag 6 september 2006 23:52 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zeker ervaringen met Hitman: Blood Money, imho nog steeds een van de beste games die dit jaar verschenen is. Omdat ik geen tijd heb voor lange verhalen, maar ff bulletpoints:
Pro:
+Gevarieerde settings
+Veel keus binnen missies hoe iets te doen
+Briljante sfeer, mede dankzij de beste soundtrack van dit jaar (Jesper Kyd is een genie)
+Goede grafische stijl
+Game speelt erg lekker
Con:
-Game zou ietsje langer mogen zijn imho.
-Maps soms wat klein, zeker tov voorgangers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleine maps ja maar ben ik 1 avond bezig om die te verkennen hoor...... erg groot project om dat spel uit te spelen.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:52 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zeker ervaringen met Hitman: Blood Money, imho nog steeds een van de beste games die dit jaar verschenen is. Omdat ik geen tijd heb voor lange verhalen, maar ff bulletpoints:
Pro:
+Gevarieerde settings
+Veel keus binnen missies hoe iets te doen
+Briljante sfeer, mede dankzij de beste soundtrack van dit jaar (Jesper Kyd is een genie)
+Goede grafische stijl
+Game speelt erg lekker
Con:
-Game zou ietsje langer mogen zijn imho.
-Maps soms wat klein, zeker tov voorgangers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:10 schreef devv05 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:15 schreef Retuobak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja okee, we kennen jouw speelwijze ondertussen wel een beetje.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kleine maps ja maar ben ik 1 avond bezig om die te verkennen hoor...... erg groot project om dat spel uit te spelen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
Forum Opties Forumhop: Hop naar: