kan je niet tussendoor saven dan?quote:Op woensdag 6 september 2006 20:49 schreef Wessiej het volgende:
Hmm Dead Rising, eerst heel tof totdat je dood gaat.
Ben nu 2 keer dood gegaan op hetzelfde punt, beetje klote stukje, maar dan moet je hélemaal weer vanaf het begin beginnen, weer 2x een half uur lopen.
Erg zonde van dat, als dat eenmaal op een groot stuk gebeurd denk ik dat je dat spel niet zo snel weer oppakt.
Nice1! Ik heb die nog steeds nergens gewonnenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:15 schreef Niek. het volgende:lees net op 360party dat ik dead rising heb gewonnen
zou die game niet snel kopen maar winnen is altijd leuk
Denk het welquote:Op woensdag 6 september 2006 21:31 schreef MMaRsu het volgende:
Saints Row Premium pack?
ik heb het een paar maanden terug ook maar gedaan na veel wikken en wegen. ik vond het toch wel veel geld.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:27 schreef Max-Westerman het volgende:
Denk toch dat ik binnenkort de 360 ga halen vrijdag al anders volgende maand
Ik denk Microsoftquote:Op woensdag 6 september 2006 21:41 schreef bluebit het volgende:
[..]
ik heb het een paar maanden terug ook maar gedaan na veel wikken en wegen. ik vond het toch wel veel geld.
maar ja, toen heb ik twee nachten achter elkaar over een xbox 360 gedroomd en dat beschouwde ik dan toch maar als een teken van boven (god, allah, microsoft of wie daar de controle heeft...)
SA vind ik eerlijk gezegd niet zo tofquote:Op woensdag 6 september 2006 21:40 schreef MMaRsu het volgende:, ik weet dat je GtaSA helemaal tof vond ( heb je veel in dat topic zien posten afaik ) dus je gaat zeker weten van Saints Row genieten!
in saint's row schijnt de zon redelijk vaakquote:Op woensdag 6 september 2006 21:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
SA vind ik eerlijk gezegd niet zo tof
Geef mij maar Vice city![]()
Maar ik vermaak me altijd wel met GTA achtige games![]()
That will be Sonyquote:Op woensdag 6 september 2006 21:41 schreef bluebit het volgende:
[..]
maar ja, toen heb ik twee nachten achter elkaar over een xbox 360 gedroomd en dat beschouwde ik dan toch maar als een teken van boven (god, allah, microsoft of wie daar de controle heeft...)
1 case per save-sessie afhandelen en het is te doen hoor, al is het spel nu al (na 2 uurtjes oid)zeker pittig.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:49 schreef Wessiej het volgende:
Hmm Dead Rising, eerst heel tof totdat je dood gaat.
Ben nu 2 keer dood gegaan op hetzelfde punt, beetje klote stukje, maar dan moet je hélemaal weer vanaf het begin beginnen, weer 2x een half uur lopen.
Erg zonde van dat, als dat eenmaal op een groot stuk gebeurd denk ik dat je dat spel niet zo snel weer oppakt.
quote:The spaced out save points create a wonderfully rare sense of dread. You'll want to stock up on inventory and weapons before attempting a particularly difficult passage. And you're not always secure whether you're going to make it. This is where Dead Rising's sandbox zombie killing comes into its own.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |