abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:19:14 #76
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_41530866
Ik ga morgen denk ik DR ff halen, maar op 1 enthousiasteling in dit topic na, heb ik nog geen reacties. Is het een spel wat leuk blijft, of is de VET-factor tijdelijk? De demo-film heb ik wel 5x gezien, vond ik erg ok.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_41530947
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:01 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Trust me, hier ziet het er in SD niet uit als een next-gen game.
De textures zien er kut uit, de kleuren zijn niet goed, haar en ruiten zijn niet om aan te zien (serieus, lelijker dan GTA:SA) etc.
Zal wel aan mijn setup liggen, maar het is echt ERG lelijk. In HD ziet alles er, op de ruiten na, prima uit.
Hmmm, ik ben het er deels wel mee eens; ik heb een 100Hz breedbeeld SDTV en een HD beamer. Het verschil is echt heel erg groot, maar vooral; in SD lijken er (vooral in de tussenscenes) heel veel artifacts te zijn, er lijkt een soort artifact aura om elke NPC te zitten. Kan de rare effecten niet helemaal uitleggen, maar op HD (en tja, zeker op een beamer natuurlijk) is er VEEEEL meer detail en zie ik (op de ramen idd) geen artifacten in de scenes....
Gravity sucks...
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:21:22 #78
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41530954
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:19 schreef JeOma het volgende:
Ik ga morgen denk ik DR ff halen, maar op 1 enthousiasteling in dit topic na, heb ik nog geen reacties. Is het een spel wat leuk blijft, of is de VET-factor tijdelijk? De demo-film heb ik wel 5x gezien, vond ik erg ok.
Persoonlijk lijkt mij het spel snel saai worden. Ik ga hem ook niet halen
pi_41531095
Zonet pakte ik een pan, zette m op een vuurtje en hij werd helemaal rood! Je kan de pan tegen het gezicht van een zombie aandrukken. Ssssssssssssss!
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
pi_41531173
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 20:12 schreef devv05 het volgende:

[..]

Hij is te pre-orderen voor nog geen 40 euro

En wat houdt die actie nou in? Heb er al meer mensen over gehoord.
Is een informatieavond van MS voor winkelier. Wat ze kunnen verwachten de aankomende maanden/jaar. De winkeliers kunnen dan via hun hoofdkantoor een speciale aanbieding ontvangen.. meestal betekend dat een console voor een hoop minder, of een console voor de winkelprijs maar dan met een paar games.
pi_41531353
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 20:38 schreef devv05 het volgende:

[..]

Volgens mij kun je er gewoon heen, je zegt op dat formulier gewoon dat je van FRS bent en niemand die het controleert denk ik Ik denk dat ze Premium 360 voor 300 euro aan gaan bieden, gokje.
mwah... ligt eraan. Bij de PSP avond controleerde er niemand, maar ik ben ook wel eens naar avonden geweest (volgens mij nintendo of MS) waar ze wel controleerde bij het hoofdkantoor (je inschrijving etc.).

Ik hoop zelf op Premium voor 300,- of Premium voor 400,- + 2 of 3 gratis games naar keuze
pi_41531372
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:21 schreef 1-0-Ed het volgende:

[..]

Hmmm, ik ben het er deels wel mee eens; ik heb een 100Hz breedbeeld SDTV en een HD beamer. Het verschil is echt heel erg groot, maar vooral; in SD lijken er (vooral in de tussenscenes) heel veel artifacts te zijn, er lijkt een soort artifact aura om elke NPC te zitten. Kan de rare effecten niet helemaal uitleggen, maar op HD (en tja, zeker op een beamer natuurlijk) is er VEEEEL meer detail en zie ik (op de ramen idd) geen artifacten in de scenes....
Ze willen iedereen gewoon snel aan de HDTV en terechtttt
pi_41531452
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:30 schreef Retarded het volgende:

[..]

mwah... ligt eraan. Bij de PSP avond controleerde er niemand, maar ik ben ook wel eens naar avonden geweest (volgens mij nintendo of MS) waar ze wel controleerde bij het hoofdkantoor (je inschrijving etc.).

Ik hoop zelf op Premium voor 300,- of Premium voor 400,- + 2 of 3 gratis games naar keuze
Dat zijn echt de betere aanbiedingen ja, zo haal je mensen wel over de streep Maar ik snap dat ze graag dat soort medewerkers aan de 360 willen, die moeten die dingen uiteindelijk verkopen en het is handig als ze dan enthousiast zijn en persoonlijke ervaring met de console hebben.
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:32:11 #84
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41531462
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:30 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ze willen iedereen gewoon snel aan de HDTV en terechtttt
Ik hoop nog steeds om voor het einde van dit jaar een HDTV te hebben
25 loten met kans op een Sony Bravia
pi_41531528
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:24 schreef Robhimself.2 het volgende:
Zonet pakte ik een pan, zette m op een vuurtje en hij werd helemaal rood! Je kan de pan tegen het gezicht van een zombie aandrukken. Ssssssssssssss!
Duidelijk de demo niet gespeeld

Maar het is net wat ze bij gamekings zeiden, die zombies zijn gemaakt om de vernederen en te verminken
pi_41531800
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:32 schreef devv05 het volgende:

[..]

Dat zijn echt de betere aanbiedingen ja, zo haal je mensen wel over de streep Maar ik snap dat ze graag dat soort medewerkers aan de 360 willen, die moeten die dingen uiteindelijk verkopen en het is handig als ze dan enthousiast zijn en persoonlijke ervaring met de console hebben.
precies! Toen de normale Xbox 290 euro was (ten tijde van de Sega pack) was ie in oktober voor winkelpersoneel maar 150 euro's Zo ben ik aan mijn Xbox gekomen, en nog steeds veel plezier van! Ik wilde eigenlijk voor PS2 gaan, maar ben blij dat MS de aanbieding had... want achteraf gezien had ik ook niet anders gewild!
pi_41531814
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:33 schreef TheSouthsideKid het volgende:

[..]

Duidelijk de demo niet gespeeld

Maar het is net wat ze bij gamekings zeiden, die zombies zijn gemaakt om de vernederen en te verminken
Nooit geprobeerd, eerlijk gezegd.
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
pi_41531884
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:39 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Nooit geprobeerd, eerlijk gezegd.
Als een maniak met een winkelkarretje een menigte inrijden vond ik ook altijd wel leuk
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_41533534
Wat kost de 360 Premium bij de Saturn en hoe lang is die prijs geldig bij E-Plaza Zuidplein ? Ik ga hem dit weekend halen bij de MM te Rijswijk ( dichterbij ) en ga een beroep doen op die laagste prijs garantie van hun. ( Moet ik daarvoor nog iets van een bewijs voor meenemen ? )

Games die onderweg zijn :
Halo 2
Crimson Skies
GR:AW
Dead Rising

[ Bericht 2% gewijzigd door Theebag op 05-09-2006 23:25:38 ]
Dobbert nu even niet de wereld rond.
pi_41533817
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:17 schreef Theebag het volgende:
Wat kost de 360 Premium bij de Saturn en hoe lang is die prijs geldig bij E-Plaza Zuidplein ?Ik ga hem dit weekend halen bij de MM te Rijswijk ( Dichterbij ) en ga een beroep doen op die laagste prijs garantie van hun ( moet ik daarvoor nog iets van bewijs meenemen ? )

Games die onderweg zijn :
Halo 2
Crimson Skies
GR:AW
Dead Rising
Foldertje meenemen is handig, of een webadres waar het op staat.
pi_41533850
quote:
Elveon alleen nog voor Xbox 360 en PC

Nieuws | 5 september 2006 - Elveon komt alleen nog maar op de Xbox 360 en de PC, volgens de jongens van PS3Land. PR Manager Marcel Jung zou dit tegenover PS3Land hebben toegegeven. Het ontbreken van een Playstation logo op de Elveon site lijkt een bevestiging van het verhaal.

PR Manager Marcel Jung confirmed to PS3Land that there are currently no PS3 titles planned or in development.

Nog niet zo lang geleden wisten wij te vertellen dat Elveon op de Xbox 360, PC èn PlayStation 3 kwam. Wat er met de PlayStation 3 versie is gebeurd, is niet duidelijk, maar de kans is er dat deze uiteindelijk nog komt.
En weer een tik uitgedeeld naar Sony, gaat lekker zo
pi_41533939
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:26 schreef devv05 het volgende:

[..]

En weer een tik uitgedeeld naar Sony, gaat lekker zo
Elveon is een game die er prachtig uit ziet, maar toch verwacht ik er niet te veel van. Dus in feite zal dit enkel op papier een tik zijn.
pi_41534103
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Elveon is een game die er prachtig uit ziet, maar toch verwacht ik er niet te veel van. Dus in feite zal dit enkel op papier een tik zijn.
Het is evengoed een redelijk grote titel en ik denk dat de game best potentieel heeft. Maar het gaat er meer om dat MS de laatste tijd gewoon goed bezig is en langzaam maar zeker terrein verovert door (kleine) successen te boeken. Sony blijft een beetje achter de feiten aanhobbelen, heeft nog maar weinig indrukwekkende exclusives en er worden steeds games gecancelled.
pi_41534275
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:41 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

Als een maniak met een winkelkarretje een menigte inrijden vond ik ook altijd wel leuk
Die grasmaaier werkt anders ook wel fijn. De kettingzaag ook!

Potje voetbal in het park, leek wel een flipperkast.
  woensdag 6 september 2006 @ 00:08:11 #95
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_41535443
tvp
Ik ben inmiddels overleden
pi_41536848
Mja was pas bij een vriend van me, en die had me de dag ervoor gevraagd, wat ie moest doen, ik zei ga voor de 360, scheelt je 200 euro (als ie ps3 kocht, wou ie meteen die van 600 euro.. )
en er komen hele mooie games voor uit, die jij zeker tof gaat vinden.

Nou, de dag erop ga ik er langs, verteld ie heeeeeeel trots, Ja, ik heb die ps3 alvast gereserveerd, ik dacht van, damn ben je dan eigenwijs of hoe zit dat..
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 6 september 2006 @ 01:27:50 #97
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41537651

Beste tvp ooit zeg ik je
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 6 september 2006 @ 01:28:52 #98
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41537675
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:32 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook altijd
[..]

Heb jij een andere versie dan ik , heb echt geen idee waar je het over hebt
Alleen de AA is 2x geworden ipv 4x.

Het is idd mooi, maar ik ben geen graphicswhore . De gameplay bevalt me erg goed, heb een hoop plezier met deze game!
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:01 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Trust me, hier ziet het er in SD niet uit als een next-gen game.
De textures zien er kut uit, de kleuren zijn niet goed, haar en ruiten zijn niet om aan te zien (serieus, lelijker dan GTA:SA) etc.
Zal wel aan mijn setup liggen, maar het is echt ERG lelijk. In HD ziet alles er, op de ruiten na, prima uit.
Ligt aan je setup ben ik bang, ik heb die problemen serieus niet op mijn breedbeeld tv.

[ Bericht 22% gewijzigd door MMaRsu op 06-09-2006 01:35:26 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_41539688
weet iemand iets over die xbox kiosken waar je gratis dingen op je memory cardr kunt laten zien (n.a.v. een post in een vorig topic)
pi_41539796
Grmblll....Dead Rising ligt straks vermoedelijk in de brievenbus, maar ik kan hem donderdagavond pas spelen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')