Tsja, EDGE heeft zijn eigen eisen en stijlquote:Op woensdag 6 september 2006 14:04 schreef MMaRsu het volgende:
EDGE is niet heilig. Ik heb zeker veel respect voor EDGE maar een 6 voor Saints Row en een 8 voor TDU is toch een beetje vreemd imo.
Hij lijkt me tof...maar er komt nu gewoon teveel uit.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Toch jammer dat velen hier TDU niet halen, ik zag er nog wel naar uit om ingemaakt te worden door Twi ofzo
Geen goedkope Test Drive in Europaquote:Op woensdag 6 september 2006 14:44 schreef Strolie75 het volgende:
Wat? Is hij hier ook nog full price?
Fuck Atari
Dikke kans dat je mij nog gaat treffen, mits mijn andere favoriete reviewsources er ook tevreden over zijn. En ik wil weten of het online wel leuk is, ik zit niet te wachten op mensen die mij van de weg af gaan beuken als ik aan het cruisen ben. Of spookrijders. Dat verpest de game en dan hoef ik hem niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Toch jammer dat velen hier TDU niet halen, ik zag er nog wel naar uit om ingemaakt te worden door Twi ofzo
Ik ga hem ook morgen ophalen, heb mij heel goed vermaakt met de demo.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:36 schreef PBateman1978 het volgende:
daar zullen we maar niks over zeggenquote:Op woensdag 6 september 2006 13:03 schreef pmponer het volgende:
ik hoop die van pes :p
Vind je het gek met die cijfers daar?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:44 schreef Tain het volgende:
Japanners
Core pack gaat vanaf 2 november ongeveer 200 euro kosten en zal geleverd worden met de spellen Ninety-Nine Nights en PGR3
HDD gaat naar ongeveer 66 euro
de 360 moet altijd 300 en 400 blijven kosten, anders voel ik me genaaidquote:Op woensdag 6 september 2006 16:44 schreef Tain het volgende:
Japanners
Core pack gaat vanaf 2 november ongeveer 200 euro kosten en zal geleverd worden met de spellen Ninety-Nine Nights en PGR3
En de premium pack dan?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:44 schreef Tain het volgende:
Japanners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |