Helemaal niet ze komen dit jaar met vernieuwende gameplay !!!!quote:Op woensdag 6 september 2006 13:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
doe fifa 2006 erin, denk aan andere namen bij spelers en je hebt 2007, full version!
Wie gaat er dan ook naar de Intertoys voor gamesquote:Op woensdag 6 september 2006 13:28 schreef Enchanter het volgende:
Net bij intertoys geweest voor DR . ik denk als ik dan zaterdag toch m'm XBOX binnenkrijg heb ik zondag wat te doen , hebben ze hem niet.
Wateen droevige winkel is dat toch zeg![]()
BF1942quote:Op woensdag 6 september 2006 13:32 schreef twi het volgende:
Jaja, EA is heel gul met hun demo's.
Had DICE toen niet al toevallig die demo compleet klaar liggen voordat ze overgenomen werden?quote:
Ik heb geen zin om naar het centrum te gaan , terwijl ik er 15 minuten (lopen) vandaan woon , met de tram ben ik er binnen 5 minuten.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook naar de Intertoys voor games
wij weten ook niet alles hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 12:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat we hier weer geen antwoord krijgen.
ehmm je hebt de demo gespeeld neem ik aan? zo ja, hoezo dan hoera?quote:Op woensdag 6 september 2006 13:48 schreef XTracer het volgende:
Test Drive is ook uit, hoera! Tenminste, ik geloof dat ik hem al ergens zag.
Je weet dat de 2e demo ongeveer 100 keer zo goed was als de eerste, en de full game weer wat beter is dan de 2e demo ?quote:Op woensdag 6 september 2006 13:50 schreef pmponer het volgende:
[..]
ehmm je hebt de demo gespeeld neem ik aan? zo ja, hoezo dan hoera?
Ehh dit heb ik al een maand geleden gemeld ofzo dat die was uitgesteld...quote:Op woensdag 6 september 2006 13:50 schreef kepler het volgende:
Forza 2 dit jaar niet in de winkels
niet geheel onverwacht, en eigenlijk ook wel beter![]()
ik vond de besturing in de 2e demo van de auto's en vooral de motoren niet echt dat je zegt goed. Voor mij dus geen TDUquote:Op woensdag 6 september 2006 13:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je weet dat de 2e demo ongeveer 100 keer zo goed was als de eerste, en de full game weer wat beter is dan de 2e demo ?
Edge geeft TDU een 8, het is maar dat je het weet
jah dat er geruchten waren, nu is het dus bevestigdquote:Op woensdag 6 september 2006 13:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehh dit heb ik al een maand geleden gemeld ofzo dat die was uitgesteld...
Kwestie van wennen naar mijn meningquote:Op woensdag 6 september 2006 13:54 schreef pmponer het volgende:
[..]
ik vond de besturing in de 2e demo van de auto's en vooral de motoren niet echt dat je zegt goed. Voor mij dus geen TDU
een 8 ????quote:Op woensdag 6 september 2006 13:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je weet dat de 2e demo ongeveer 100 keer zo goed was als de eerste, en de full game weer wat beter is dan de 2e demo ?
8 is heeeeel netjes.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
daar ben ik het mee eens, maar ik ga toch af op mijn eigen oordeel ondanks dat het een demo is geweest, ik vond/vind de besturing gewoon niet "goed" voelenquote:
Ik niet, de MP van TDU is nog niet vertoond, en kan je dus innovatief noemen. Saints Row blijft (al dan niet een goede, persoonlijke mening) rip-off van de GTA serie. Tegenwoordig is het erg belangrijk om origineel te zijn. Bij het krampachtige aan toe.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:04 schreef MMaRsu het volgende:
EDGE is niet heilig. Ik heb zeker veel respect voor EDGE maar een 6 voor Saints Row en een 8 voor TDU is toch een beetje vreemd imo.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een game die ik had en die door EDGe met een hoog cijfer beoordeeld werd slecht was.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:04 schreef MMaRsu het volgende:
EDGE is niet heilig. Ik heb zeker veel respect voor EDGE maar een 6 voor Saints Row en een 8 voor TDU is toch een beetje vreemd imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |