ik denk dat je toch nog gaat lachen : PS3 uitgesteld tot maart 2007quote:Op woensdag 6 september 2006 00:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mja was pas bij een vriend van me, en die had me de dag ervoor gevraagd, wat ie moest doen, ik zei ga voor de 360, scheelt je 200 euro (als ie ps3 kocht, wou ie meteen die van 600 euro..)
en er komen hele mooie games voor uit, die jij zeker tof gaat vinden.
Nou, de dag erop ga ik er langs, verteld ie heeeeeeel trots, Ja, ik heb die ps3 alvast gereserveerd, ik dacht van, damn ben je dan eigenwijs of hoe zit dat..![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Katana, hoe lang gaat ie mee? Gevonden op de luifel bij Columbian Roastmasters
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:32 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]je hebt de demo echt niet gespeeld destijds heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Katana, hoe lang gaat ie mee? Gevonden op de luifel bij Columbian Roastmasters
hij gaat in ieder geval niet zo lang mee...helaas
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:32 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Katana, hoe lang gaat ie mee? Gevonden op de luifel bij Columbian RoastmastersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Katana kan je ook in North Plaza krijgen, daar ligt 'ie gewoon in een vitrine in een winkel.
ik wou net gaan zoeken iddquote:Op woensdag 6 september 2006 10:42 schreef Tain het volgende:
[X360] Dead Rising #1
Wordt wel tijd dat het Dead Rising topic ook daadwerkelijk gebruikt gaat worden
Inderdaad. Zorg er gewoon voor dat ie zn belachelijke pre-order cancelled en lekker een 360 haalt. Lijkt me nu niet zoveel overtuigingskracht meer voor nodigquote:Op woensdag 6 september 2006 10:29 schreef bluebit het volgende:
[..]
ik denk dat je toch nog gaat lachen : PS3 uitgesteld tot maart 2007
whaha ik lach nu al, zal hem vandaag eens smsenquote:Op woensdag 6 september 2006 10:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je vriend is flink genaaid. Vergeet niet hem het nieuws met een dikke glimlach te vertellen, misschien kan hij z'n pre-order nog omzetten naar een Wii
Dus? Dit is het 360 topic, in case you haven't noticed...quote:Op woensdag 6 september 2006 10:42 schreef Zeiksnor het volgende:
Stop de persen, Sony zet PS3 op releasedatum van Halo3 om het succes tegen te gaan![]()
Met je silver US account wel.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:32 schreef BMH het volgende:
En ik ben weer silver
Ik zag op ebay Amerikaanse 12 maanden live kits.. Zijn deze gewoon te gebruiken met mijn bestaande live account? (ik begrijp dat je als land iig Amerika moet selecteren).
http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/860394/-/Product.html iets voor jou?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:32 schreef BMH het volgende:
En ik ben weer silver
Ik zag op ebay Amerikaanse 12 maanden live kits.. Zijn deze gewoon te gebruiken met mijn bestaande live account? (ik begrijp dat je als land iig Amerika moet selecteren).
Op ebay staan ze voor 30 euro.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/860394/-/Product.html iets voor jou?
da's eem halve game die ik kan besparen op mijn live gold aboquote:Op woensdag 6 september 2006 12:12 schreef =HellFire= het volgende:
BMH is een cheapskate en wil alles zo goedkoop mogelijk hebben. Echte Nederlander.
Yep.. Waarom 55 betalen als je ook <30 kunt betalen voor het zelfde resultaat.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:12 schreef bluebit het volgende:
[..]
da's eem halve game die ik kan besparen op mijn live gold abo
Van mij krijg je wel antwoord hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 12:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Yep.. Waarom 55 betalen als je ook <30 kunt betalen voor het zelfde resultaat.
Maar ik neem aan dat we hier weer geen antwoord krijgen.
Omdat je straks met US-accounts zit terwijl je in Europa woont? Lijkt me gewoon ronduit vervelend. Als het gaat om demo's en downloads kun je ook wel een US silver account aanmaken, heb ik ook eens gedaan.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Yep.. Waarom 55 betalen als je ook <30 kunt betalen voor het zelfde resultaat.
Maar ik neem aan dat we hier weer geen antwoord krijgen.
doe fifa 2006 erin, denk aan andere namen bij spelers en je hebt 2007, full version!quote:Op woensdag 6 september 2006 12:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Hopelijk vandaag een FIFA 07 demo op Marktplace
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |