Da's alweer voorbij, ze zit er weer bij met een grafkop.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:24 schreef rijzwijk het volgende:
gezellig groepje zo zonder tanja
niet iets zeggen wel iets vragen ...Mag Tanja nu naar huis!quote:Op woensdag 28 september 2005 20:24 schreef Rica het volgende:
Iemand hier die nog iets wil zeggen?
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:24 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Jongens willen jullie zachter aan doen, ik heb rust nodig want ik heb geen verse groenten gegeten en ik krijg een kind en jullie weten niet hoe t is om zwanger te zijn..
Dat zeg ik ook niet dat dat niet zo is, maar Dido is er denk ik nog niet uit voor haarzelf of ze echt iets wil of nietquote:Op woensdag 28 september 2005 20:25 schreef riri het volgende:
[..]
Nou,je kan duidelijk merken dat ze Roel heel erg waardeert,er groeit echt iets tussen die twee
Volgens mij is ie aan het rokenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:29 schreef BB-King het volgende:
Dit is wel de sofste groep die ik heb meegemaakt.
Nog maar 5 weekjes bij elkaar en dan al gaan janken.
Rob zit nog steeds te snikken in de badkamer...![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:29 schreef Dr_Greene het volgende:
Volgens mij heeft Rob nu zèlf psychologische begeleiding nodig...
Ik vind ze wel leuk zo hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:29 schreef BB-King het volgende:
Dit is wel de sofste groep die ik heb meegemaakt.
Nog maar 5 weekjes bij elkaar en dan al gaan janken.
En niemand die het ff voor hem waarneemtquote:Op woensdag 28 september 2005 20:29 schreef Dr_Greene het volgende:
Volgens mij heeft Rob nu zèlf psychologische begeleiding nodig...
Rob zelf ook.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:30 schreef cuall het volgende:
Wat een theatraal gedrag van Rob zeg, ik moet er haast van braken
teiltje staat in vorige topicquote:Op woensdag 28 september 2005 20:30 schreef cuall het volgende:
Wat een theatraal gedrag van Rob zeg, ik moet er haast van braken
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:28 schreef golfer het volgende:
Van zoveel uien moet je natuurlijk op een gegeven moment wel gaan janken.![]()
quote:
Wacht, ik neem hem wel weer even mee!quote:Op woensdag 28 september 2005 20:31 schreef elskreeft het volgende:
[..]
teiltje staat in vorige topic
Ach ik vind het niet erg hoor... levert zeker vermakelijke beelden op.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:31 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk zo hoor.
Geef die gasten gewoon een nieuwe kans en gooi Tanja er morgen uit!
ik ben het wel eens al zie ik liever Tanja vertrekken ipv deze 3quote:Op woensdag 28 september 2005 20:32 schreef mijn23 het volgende:
Ik heb me bedacht. Ik vind toch dat Lieske eruit moet,er is geen spanning meer tussen Dido,Roel en Dido.Roel heeft voor dido gekozen en lieske vind dat prima. Lieske wil ook stiekem best naar huis.Toch wil ik dat RAlph blijft nu,gewoon om zijn droge persoontje ,wie is het met me eens?? scan niet denk ik he
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:33 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Wacht, ik neem hem wel weer even mee!
[afbeelding]
Ralluf moet blijven! Altijd handig zo'n brandweermenneke in huis bij noodgevallen...quote:Op woensdag 28 september 2005 20:32 schreef mijn23 het volgende:
Toch wil ik dat RAlph blijft nu,gewoon om zijn droge persoontje ,wie is het met me eens??
Een middel om zijn doel te kunnen bereiken, BB winnen...quote:Op woensdag 28 september 2005 20:32 schreef Kinga het volgende:
Waarom zit Rob te janken eigenlijk?
Scan, je hebt die toespraken aan tafel toch niet gemist hoop ik??quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:31 schreef misterDre het volgende:
[..]
En niemand die het ff voor hem waarneemt![]()
Sjon?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:34 schreef Debbus het volgende:
Welke idioot zoekt eigenlijk de bewoners uit !?
Nahhhh, Tanja is gewoon haarzelf....quote:Op woensdag 28 september 2005 20:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Weet je wat pas echt een stunt zou zijn?
Als zou blijken dat Tanja eigenlijk een actrice is en dat ze in werkelijkheid een heel beschaafd iemand is met een welgesteld inkomen. Dat ze niet zwanger is geworden van Shurendy maar tijdens een affaire met Ruud de Wild. En dat dat arrogante, irritante crackhoerengedrag van haar ook maar gespeeld is.![]()
het riaggquote:Op woensdag 28 september 2005 20:34 schreef Debbus het volgende:
Rob huilt omdat ie nu ergens is waar ie eigenlijk niet wil zijn...
Tanja rookt omdat ze nu ergens is waar ze eigenlijk niet wil zijn...
Welke idioot zoekt eigenlijk de bewoners uit !?
Sjon samen met van der Trollenkreek. Ze staan te posten bij het RIAGG voor de deur en pikken zo de bewoners van straat eb zetten ze het huis in.quote:
Houden we het wel begrijpelijk hier?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Weet je wat pas echt een stunt zou zijn?
Als zou blijken dat Tanja eigenlijk een actrice is en dat ze in werkelijkheid een heel beschaafd iemand is
Z'n been verloren... beseft het nu pas echt.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:36 schreef mazaru het volgende:
Een snikkende Rob???
Wat heb ik gemist? Iemand die het in steno kan uitleggen?
Done!quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef Kokstra het volgende:
Mag stream 1 ff van die misselijke kop van Tanja af?
Oh, bedankt.
Idd, alles komt nu in 1 keer naar buiten...quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef flugeltje het volgende:
De sluizen van Rob staan écht open geloof ik......
Rob speelde toneel bij het afscheid nemen van eventuele afvaller.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:36 schreef mazaru het volgende:
Een snikkende Rob???
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef BB-King het volgende:
[..]
Z'n been verloren... beseft het nu pas echt.
ze moet wel, als ze aandacht wil hebben. Nu kunnen ze niet om haar heenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:36 schreef Kinga het volgende:
Waarom zit dat asociale mens nu wel bij de anderen?
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef Maurisico het volgende:
Is Tanja al aan het woord geweest?
ZOU MOOI ZIJN II: Rob is verdietig en doet een bekentenis: "Ik doe allles in opdracht van Hummie. Als ik niet meewerk, krijg ik mijn been niet terug..."
Waar is die foto van de regiekamer?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:35 schreef Pinball het volgende:
Ik zou de regiekamer nu wel eens willen zien. Daar is een continu orgasme aan de gang denk ik.
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef BB-King het volgende:
[..]
Z'n been verloren... beseft het nu pas echt.
Gooi Dr.Phil het huis maar in.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef flugeltje het volgende:
De sluizen van Rob staan écht open geloof ik......
Hij heeft net, voor het eerst, verteld over z'n been.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef Darklight het volgende:
Wat een wijf die Rob, jankt nog steeds, waarom eigenlijk
Misschien opgebouwde spanning ofzo.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef TRiXeS het volgende:
Waarom huilt Rob nou? Ik weet niet waarom, maar vind het sneu voor hem.
jawel hoor, ze negeren haar gewoon, zoals ieder normaal mens zou doenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:38 schreef cuall het volgende:
[..]
ze moet wel, als ze aandacht wil hebben. Nu kunnen ze niet om haar heen
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:39 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Hij heeft net, voor het eerst, verteld over z'n been.
Dat is nep, hij heeft een ongeluk gehad.
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef Maurisico het volgende:
Is Tanja al aan het woord geweest?
ZOU MOOI ZIJN: Tanja: "vindt jullie allemaal en stel teringlijers en nou ben ik weg"![]()
ZOU MOOI ZIJN II: Rob is verdietig en doet een bekentenis: "Ik doe allles in opdracht van Hummie. Als ik niet meewerk, krijg ik mijn been niet terug..."
ZOU MOOI ZIJN III: Bridget: "vreemde situatie hier, er heeft nog niemand gsms't .... Ruud: Er gaan geruchten dat u, publiek wil dat Tanja het huis verlaat, anders gaat u niet stemmen?"
Tanja: "Ik zit hier met 11 acteurs. BB5 is nep, alleen ik ben de echte bewoner"quote:Op woensdag 28 september 2005 20:38 schreef milagro het volgende:
Je ziet Tanja al weer van alles denken
Jij verdenkt haar van denkenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:38 schreef milagro het volgende:
Je ziet Tanja al weer van alles denken
Wat hebben ze haar ook te vertellen. Ze hebben net allemaal iets heel emotioneels meegemaakt, waar zij niks mee te maken heeft gehad. Nu valt ze echt buiten de groep.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:39 schreef Darklight het volgende:
[..]
jawel hoor, ze negeren haar gewoon, zoals ieder normaal mens zou doen![]()
Tanja?quote:20:23Rob laat emoties de vrije loop
Rob zit op zijn bed en huilt hard. Tanja is deze keer de persoon die om hém een arm slaat, in plaats van andersom. Ook Nathalie komt hem bijstaan: "de ontlading hè." "Ja, alles kwam naar boven, niet alleen wat er hier in het Huis gebeurde, maar alles. Echt alles. Nathalie lacht lief: "Daarom kwam ik af en toe naar jou toe, omdat ik zag dat je een masker op hebt."
Als Nathalie de kamer weer uitloopt, komt er een huilende Joost op haar af. "Ik was zo trots op je toen je dat zei over Ralph. Hij is ook een leuke jongen." Nathalie sprak lovende woorden over Ralph tijdens haar speech. Kwamen toen de tranen naar boven, dat is nu weer bijna zo. Rob is inmiddels alleen in de Badkamer. Hij leunt voorover op de wasbak waarin het water stroomt en hij huilt. Schouderschokkend laat hij z'n emoties stromen.Chantal: "Allemensen zeg. Ik hoop niet dat ze voor mij zoiets in petto hebben!"
Tja, als je zolang moet acteren... kan me wel voorstellen, is natuurlijk heel intensief... dan had Rob het vroeger toch wat makkelijkere rollen, beet je de actieheld spelen...quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
Wow, iets breekt in Rob
Zou iedereen dat vroeg of laat hebben?
Verdronken in z'n eigen tranen Linda!!!!quote:
De groep wil denk ik Tanja laten opnemen... is niet helemaal hetzelfdequote:Op woensdag 28 september 2005 20:42 schreef D.Rose het volgende:
Tanja wordt alweer doe de groep opgenomen
[afbeelding]
Ze heeft bijna weer peukenpauze ( die baby moet aardig stoned zijn nu..wat een klap krijgt dat arme kindje)quote:Op woensdag 28 september 2005 20:43 schreef Sputnik het volgende:
Iemand moet tanja ff een douw geven want volgens mij is ze dood..ze heeft al ene hele tijd niet bewogen
oh ja, sorryquote:Op woensdag 28 september 2005 20:41 schreef Furby het volgende:
[..]
Jij verdenkt haar van denkenHeb je daar bewijs voor
Denk dat je er niet ver naast zit peterquote:Op woensdag 28 september 2005 20:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien opgebouwde spanning ofzo.
Of alsnog zijn scheiding, dat hij normaal alleen maar doorwerkt, en niet hoeft na te denken, en nu 5 weken moest stilstaan.
Hehe, eindelijk komt iemand hem troosten
Pindakaas, uien, alcohol, zeggen dat je van mekaar houdtquote:Op woensdag 28 september 2005 20:36 schreef mazaru het volgende:
Een snikkende Rob???
Lafbekken, in haar gezicht zijn ze liefquote:Op woensdag 28 september 2005 20:45 schreef Stereotomy het volgende:
Chantal en Ingrid kraken Tanja in het washok af
Ik zag Roel daarnet ook een peuk roken.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:46 schreef BONG4002 het volgende:
Bew
Weekopdracht is dus nog actief aangezien ik heb begrepen dat Dido nu is gestopt met roken ipv Tanja?
Ik kan niet kiezen.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop werkelijk dat Lieske eruit moet morgen. Ik erger me mateloos aan haar kleutergedrag.
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:44 schreef Debbus het volgende:
De groep wil denk ik Tanja laten opnemen... is niet helemaal hetzelfde![]()
Oud nieuws.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lafbekken, in haar gezicht zijn ze lief![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doorgaans gaat het gewoon over zichzelf (en een beetje over 10 anderen en de kijkers in NL )quote:Op woensdag 28 september 2005 20:46 schreef regenworm het volgende:
Chantal staat weer te roddelen.
.... dus ik weet niet precies over wie ze het hebben.
Baan voorbij????quote:20:30Schijt aan de rookpolitie
"Gaat het?", vraagt Ralph aan Rob. Hij zegt van wel. Als Ralph hem weer even alleen laat, verbergt Rob zijn hoofd in een handdoek. Ondertussen omhelst Joost Linda aan de Keukentafel. "Wat een avond hè'?" Linda spreekt zonder woorden en glimlacht lief naar hem. Even later zegt Joost: "Ik heb zo de schijt aan de rookpolitie!" Hij is blij dat zijn tijdelijke baan voorbij is.
valt wel mee, chantal,tanja,natje zijn veel erger.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop werkelijk dat Lieske eruit moet morgen. Ik erger me mateloos aan haar kleutergedrag.
Ik ben Scan niet maar heb liever dat Lieske blijft... te schattig om weg te mogen.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:48 schreef mijn23 het volgende:
Ik heb me bedacht. Ik vind toch dat Lieske eruit moet,er is geen spanning meer tussen Dido,Roel en Dido.Roel heeft voor dido gekozen en lieske vind dat prima. Lieske wil ook stiekem best naar huis.Toch wil ik dat RAlph blijft nu,gewoon om zijn droge persoontje ,wie is het met me eens?? Scan jij niet?
Ik snap haar ook niet. Ze hebben net een ultiem bonding moment gehad, en het eerste waar ze over begint is huize pijperquote:Op woensdag 28 september 2005 20:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik denk dat ze blijft, maar ik weet niets zeker.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:50 schreef scanman01 het volgende:
Ikk an er niets over vinden dus ik vraag het even.
Is het vertrek van Tanja al volkomen van de baan? Ik hoor er niemand meer over.
Tuurlijk oneens. Lieske zorgt veel heel veel spanning tussen haar en de roddeltantes. Ralph zorgt voor................ niets eigenlijk. Je ziet hem op tv totaal niet en ook op de streams komt hij nauwelijks voor. Hele simpele keuze dus.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:48 schreef mijn23 het volgende:
Ik heb me bedacht. Ik vind toch dat Lieske eruit moet,er is geen spanning meer tussen Dido,Roel en Dido.Roel heeft voor dido gekozen en lieske vind dat prima. Lieske wil ook stiekem best naar huis.Toch wil ik dat RAlph blijft nu,gewoon om zijn droge persoontje ,wie is het met me eens?? Scan jij niet?
Denk dat ze het even laat rusten na het emotionele gedoe van het afgelopen halfuur.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:50 schreef scanman01 het volgende:
die opdracht is al misluktquote:Op woensdag 28 september 2005 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Baan voorbij????
Roel 10.000 EUR![]()
![]()
![]()
http://www.talpa.tv/big-brother/dagboek.html
sorry, gekleurde bril, Roel fan enzo...
Het is voorbij denk ik. De opdracht hoort nu nog niet afgelopen te zijn. De quote komt uit het dagboek ding op de BB site.quote:Even later zegt Joost: "Ik heb zo de schijt aan de rookpolitie!" Hij is blij dat zijn tijdelijke baan voorbij is.
ze heeft dr ... nog niet open gedaan dus geen ideequote:Op woensdag 28 september 2005 20:50 schreef scanman01 het volgende:
Met degene die Lieske kiest? Hoezo die Lieske kiest dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar eigenlijk zou de rookpolitie morgen op de bank moeten zitten met degene die Lieske kiest. (als zwakste schakel, tot ziens)
Het boeit ook niemand meer op dit momentquote:Op woensdag 28 september 2005 20:50 schreef scanman01 het volgende:
erger nog ze is nog niet wegquote:Op woensdag 28 september 2005 21:45 schreef flugeltje het volgende:
Eindelijk.......
En Tanja heeft de hele sfeer weer verpest.
Ook de laatste persoon in het zonnestelselquote:Op woensdag 28 september 2005 21:47 schreef Pinball het volgende:
Er is maar 1 persoon in het zonnestelsel die nu nog enige sympathie heeft voor TAnja.
Peter2000, hoe voel je je nu?
Gaat ze nou al eens naar huis toe?quote:Op woensdag 28 september 2005 21:46 schreef Knurkie het volgende:
ze praten nu maar Tanja wil niets zeggen zoals elke keer
Morgen pasquote:Op woensdag 28 september 2005 21:48 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Gaat ze nou al eens naar huis toe?![]()
Ik kom je helpen. Wat een graf tyfus wijfquote:Op woensdag 28 september 2005 21:48 schreef Dynabite het volgende:
Grrr..ik zou die trut zo dat huis uit willen trekken.
* meldtquote:Op woensdag 28 september 2005 21:50 schreef misterDre het volgende:
Ik kom je helpen. Wat een graf tyfus wijf![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 21:51 schreef milagro het volgende:
"jullie moeten mij eens een keer erbij halen, als jullie het weer over me hebben"
"hebben we gedaan en toen wilde je niet!"
"ja, vind je het gek!?"
"nou, zeg NU dan wat je dwars zit"
"nee, geen zin in nu... "
Wát wil je nu dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????? Aaaaaaaaaaaah![]()
mag ze weg ipv Roel of Lies of Ralph, ik wil nu geen van die drie kwijt!
Rijden er ook treinen in trollenland dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 21:49 schreef Knurkie het volgende:
ik wil morgen naar Aalsmeer en die ....eh...zwangere het huis uit sleuren aan dr haren en dr op de trein zetten naar waar ze vandaan komt ongelooflijk wat een geduld hebben die mensen
Ditquote:Op woensdag 28 september 2005 21:51 schreef milagro het volgende:
Wát wil je nu dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????
boeien hahahahquote:Op woensdag 28 september 2005 21:52 schreef Kimske het volgende:
[..]
Rijden er ook treinen in trollenland dan?
Dan pas, dat duurt nog zo langquote:
Ze is gewoon te groot geworden om zich snel in veiligheid te rollenquote:Op woensdag 28 september 2005 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
Goede confrontatie.
Knap van Tan, dat ze dit aangaat, met een hele groep tegen zich.
quote:Op woensdag 28 september 2005 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
Goede confrontatie.
quote:Op woensdag 28 september 2005 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
Goede confrontatie.
da's wel waar... ik had allang geroepen over het feit dat ze met z'n allen tegen 1 persoon zitten te blaten...quote:Op woensdag 28 september 2005 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
Goede confrontatie.
heeft hij een onbeperkte voorraad dope?quote:Op woensdag 28 september 2005 21:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij ben jij de perfecte vadervoorhetkindje dat ze zo zoekt![]()
Lul niet zo dom, ze gaat niets aanquote:Op woensdag 28 september 2005 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
Goede confrontatie.
Gooi het er uit!!quote:Op woensdag 28 september 2005 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
Game on!!!!!!!1
Tanja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godseklereteringtyfustakketrut zeg :|
Neem maar van mij aan dat het ook voor Tan energie vreet hoor, zoiets.quote:Op woensdag 28 september 2005 21:52 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
da's wel waar... ik had allang geroepen over het feit dat ze met z'n allen tegen 1 persoon zitten te blaten...
maar toch is het een egoistisch klotewijf
Ja, lucht op, dankquote:Op woensdag 28 september 2005 21:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gooi het er uit!!![]()
![]()
Krop het niet op!!![]()
![]()
dat kunnen ze niet meer doenquote:Op woensdag 28 september 2005 21:54 schreef Dr_Greene het volgende:
Zullen de bewoners volgende week met zijn allen, tegen het beleid van BB in, Tanja nomineren....
...en zal BB zo met de stemmen sjoemelen dat ze erin blijft???
ga AJB je mond spoelenquote:Op woensdag 28 september 2005 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat het ook voor Tan energie vreet hoor, zoiets.
Eigenlijk zou Linda ff weg moeten. Zij spreekt in WIJ tegen ZIJ.
Op die manier komen ze er niet uit.
Ja, Linda moet weg. Tanja moet blijven. Jij snapt het.quote:Op woensdag 28 september 2005 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
Reken maar!quote:Op woensdag 28 september 2005 21:56 schreef charlysilva het volgende:
Is Hummie al onderweg met een bak geld?![]()
Ben jij een Tanja fan of zo?quote:Op woensdag 28 september 2005 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Makkelijk he Linda, op Tan inhakken
ik val net in... wat heeft tanja gedaan?quote:Op woensdag 28 september 2005 21:55 schreef Darklight het volgende:
haha die Linda
Tanja vind dat ze de weekopdracht niet heeft verpest, hoe dom kun je zijn
quote:Op woensdag 28 september 2005 21:56 schreef milagro het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
sorry het moet even
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
sorry nog eens !!
en nog maar eens
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
nee, het gaat niet weg
lul toch niet zo dom, waarom verdedig je die crackhoer nog?quote:Op woensdag 28 september 2005 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
...dan moeten de bewoners maar drastischer maatregelen nemen...quote:
Misschien kan je even met je trash vriendinnetje tussen wal en schip gaan spelen?quote:Op woensdag 28 september 2005 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Dat mormel krijgt genoeg energie, de rest van het huis is op rantsoen...quote:Op woensdag 28 september 2005 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze gaan dr sowieso niet uitkomen hoor, Tanja spreekt zichzelf constant tegen en heeft gewoon psychische hulp nodig. Ik kan niet meer boos zijn op Tanja, ze is gewoon diep en diep triestquote:Op woensdag 28 september 2005 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Logisch, iedere keer als er gepraat kon worden riep ze: geen zin anquote:Op woensdag 28 september 2005 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Het is ook een flinke oppervlaktequote:Op woensdag 28 september 2005 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
IK DOE MEEquote:Op woensdag 28 september 2005 21:56 schreef milagro het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
sorry het moet even
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
sorry nog eens !!
en nog maar eens
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
nee, het gaat niet weg
neee Auto door de schutting rijden sloerie eruit trekkenquote:Op woensdag 28 september 2005 21:57 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit een fractie verwijderd van het moment om nu nog in de auto te jumpen en naar dat huis te rijden om één en ander over de schutting te roepen...
Voorzichtig met hem. Hij is de laatste dodo.quote:
ze heeft een peuk opgestoken vanmiddag, daarmee heeft ze de weekopdracht verpestquote:Op woensdag 28 september 2005 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik val net in... wat heeft tanja gedaan?
Linda zegt het zonder omhaalquote:Op woensdag 28 september 2005 21:56 schreef caradoc het volgende:
Linda is best wel cool. Linda is nooit irritant geweest en linda is niet lelijk ook. Dat moest ik even zeggen.
O doe nou, doe nou, das leukquote:Op woensdag 28 september 2005 21:57 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit een fractie verwijderd van het moment om nu nog in de auto te jumpen en naar dat huis te rijden om één en ander over de schutting te roepen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |