Da's alweer voorbij, ze zit er weer bij met een grafkop.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:24 schreef rijzwijk het volgende:
gezellig groepje zo zonder tanja
niet iets zeggen wel iets vragen ...Mag Tanja nu naar huis!quote:Op woensdag 28 september 2005 20:24 schreef Rica het volgende:
Iemand hier die nog iets wil zeggen?
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:24 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Jongens willen jullie zachter aan doen, ik heb rust nodig want ik heb geen verse groenten gegeten en ik krijg een kind en jullie weten niet hoe t is om zwanger te zijn..
Dat zeg ik ook niet dat dat niet zo is, maar Dido is er denk ik nog niet uit voor haarzelf of ze echt iets wil of nietquote:Op woensdag 28 september 2005 20:25 schreef riri het volgende:
[..]
Nou,je kan duidelijk merken dat ze Roel heel erg waardeert,er groeit echt iets tussen die twee
Volgens mij is ie aan het rokenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:29 schreef BB-King het volgende:
Dit is wel de sofste groep die ik heb meegemaakt.
Nog maar 5 weekjes bij elkaar en dan al gaan janken.
Rob zit nog steeds te snikken in de badkamer...![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:29 schreef Dr_Greene het volgende:
Volgens mij heeft Rob nu zèlf psychologische begeleiding nodig...
Ik vind ze wel leuk zo hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:29 schreef BB-King het volgende:
Dit is wel de sofste groep die ik heb meegemaakt.
Nog maar 5 weekjes bij elkaar en dan al gaan janken.
En niemand die het ff voor hem waarneemtquote:Op woensdag 28 september 2005 20:29 schreef Dr_Greene het volgende:
Volgens mij heeft Rob nu zèlf psychologische begeleiding nodig...
Rob zelf ook.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:30 schreef cuall het volgende:
Wat een theatraal gedrag van Rob zeg, ik moet er haast van braken
teiltje staat in vorige topicquote:Op woensdag 28 september 2005 20:30 schreef cuall het volgende:
Wat een theatraal gedrag van Rob zeg, ik moet er haast van braken
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:28 schreef golfer het volgende:
Van zoveel uien moet je natuurlijk op een gegeven moment wel gaan janken.![]()
quote:
Wacht, ik neem hem wel weer even mee!quote:Op woensdag 28 september 2005 20:31 schreef elskreeft het volgende:
[..]
teiltje staat in vorige topic
Ach ik vind het niet erg hoor... levert zeker vermakelijke beelden op.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:31 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk zo hoor.
Geef die gasten gewoon een nieuwe kans en gooi Tanja er morgen uit!
ik ben het wel eens al zie ik liever Tanja vertrekken ipv deze 3quote:Op woensdag 28 september 2005 20:32 schreef mijn23 het volgende:
Ik heb me bedacht. Ik vind toch dat Lieske eruit moet,er is geen spanning meer tussen Dido,Roel en Dido.Roel heeft voor dido gekozen en lieske vind dat prima. Lieske wil ook stiekem best naar huis.Toch wil ik dat RAlph blijft nu,gewoon om zijn droge persoontje ,wie is het met me eens?? scan niet denk ik he
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:33 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Wacht, ik neem hem wel weer even mee!
[afbeelding]
Ralluf moet blijven! Altijd handig zo'n brandweermenneke in huis bij noodgevallen...quote:Op woensdag 28 september 2005 20:32 schreef mijn23 het volgende:
Toch wil ik dat RAlph blijft nu,gewoon om zijn droge persoontje ,wie is het met me eens??
Een middel om zijn doel te kunnen bereiken, BB winnen...quote:Op woensdag 28 september 2005 20:32 schreef Kinga het volgende:
Waarom zit Rob te janken eigenlijk?
Scan, je hebt die toespraken aan tafel toch niet gemist hoop ik??quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:31 schreef misterDre het volgende:
[..]
En niemand die het ff voor hem waarneemt![]()
Sjon?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:34 schreef Debbus het volgende:
Welke idioot zoekt eigenlijk de bewoners uit !?
Nahhhh, Tanja is gewoon haarzelf....quote:Op woensdag 28 september 2005 20:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Weet je wat pas echt een stunt zou zijn?
Als zou blijken dat Tanja eigenlijk een actrice is en dat ze in werkelijkheid een heel beschaafd iemand is met een welgesteld inkomen. Dat ze niet zwanger is geworden van Shurendy maar tijdens een affaire met Ruud de Wild. En dat dat arrogante, irritante crackhoerengedrag van haar ook maar gespeeld is.![]()
het riaggquote:Op woensdag 28 september 2005 20:34 schreef Debbus het volgende:
Rob huilt omdat ie nu ergens is waar ie eigenlijk niet wil zijn...
Tanja rookt omdat ze nu ergens is waar ze eigenlijk niet wil zijn...
Welke idioot zoekt eigenlijk de bewoners uit !?
Sjon samen met van der Trollenkreek. Ze staan te posten bij het RIAGG voor de deur en pikken zo de bewoners van straat eb zetten ze het huis in.quote:
Houden we het wel begrijpelijk hier?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Weet je wat pas echt een stunt zou zijn?
Als zou blijken dat Tanja eigenlijk een actrice is en dat ze in werkelijkheid een heel beschaafd iemand is
Z'n been verloren... beseft het nu pas echt.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:36 schreef mazaru het volgende:
Een snikkende Rob???
Wat heb ik gemist? Iemand die het in steno kan uitleggen?
Done!quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef Kokstra het volgende:
Mag stream 1 ff van die misselijke kop van Tanja af?
Oh, bedankt.
Idd, alles komt nu in 1 keer naar buiten...quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef flugeltje het volgende:
De sluizen van Rob staan écht open geloof ik......
Rob speelde toneel bij het afscheid nemen van eventuele afvaller.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:36 schreef mazaru het volgende:
Een snikkende Rob???
Wat heb ik gemist? Iemand die het in steno kan uitleggen?
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef BB-King het volgende:
[..]
Z'n been verloren... beseft het nu pas echt.
ze moet wel, als ze aandacht wil hebben. Nu kunnen ze niet om haar heenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:36 schreef Kinga het volgende:
Waarom zit dat asociale mens nu wel bij de anderen?
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef Maurisico het volgende:
Is Tanja al aan het woord geweest?
ZOU MOOI ZIJN II: Rob is verdietig en doet een bekentenis: "Ik doe allles in opdracht van Hummie. Als ik niet meewerk, krijg ik mijn been niet terug..."
Waar is die foto van de regiekamer?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:35 schreef Pinball het volgende:
Ik zou de regiekamer nu wel eens willen zien. Daar is een continu orgasme aan de gang denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |