quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef BB-King het volgende:
[..]
Z'n been verloren... beseft het nu pas echt.
Gooi Dr.Phil het huis maar in.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef flugeltje het volgende:
De sluizen van Rob staan écht open geloof ik......
Hij heeft net, voor het eerst, verteld over z'n been.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef Darklight het volgende:
Wat een wijf die Rob, jankt nog steeds, waarom eigenlijk
Misschien opgebouwde spanning ofzo.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef TRiXeS het volgende:
Waarom huilt Rob nou? Ik weet niet waarom, maar vind het sneu voor hem.
jawel hoor, ze negeren haar gewoon, zoals ieder normaal mens zou doenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:38 schreef cuall het volgende:
[..]
ze moet wel, als ze aandacht wil hebben. Nu kunnen ze niet om haar heen
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:39 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Hij heeft net, voor het eerst, verteld over z'n been.
Dat is nep, hij heeft een ongeluk gehad.
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef Maurisico het volgende:
Is Tanja al aan het woord geweest?
ZOU MOOI ZIJN: Tanja: "vindt jullie allemaal en stel teringlijers en nou ben ik weg"![]()
ZOU MOOI ZIJN II: Rob is verdietig en doet een bekentenis: "Ik doe allles in opdracht van Hummie. Als ik niet meewerk, krijg ik mijn been niet terug..."
ZOU MOOI ZIJN III: Bridget: "vreemde situatie hier, er heeft nog niemand gsms't .... Ruud: Er gaan geruchten dat u, publiek wil dat Tanja het huis verlaat, anders gaat u niet stemmen?"
Tanja: "Ik zit hier met 11 acteurs. BB5 is nep, alleen ik ben de echte bewoner"quote:Op woensdag 28 september 2005 20:38 schreef milagro het volgende:
Je ziet Tanja al weer van alles denken
Jij verdenkt haar van denkenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:38 schreef milagro het volgende:
Je ziet Tanja al weer van alles denken
Wat hebben ze haar ook te vertellen. Ze hebben net allemaal iets heel emotioneels meegemaakt, waar zij niks mee te maken heeft gehad. Nu valt ze echt buiten de groep.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:39 schreef Darklight het volgende:
[..]
jawel hoor, ze negeren haar gewoon, zoals ieder normaal mens zou doen![]()
Tanja?quote:20:23Rob laat emoties de vrije loop
Rob zit op zijn bed en huilt hard. Tanja is deze keer de persoon die om hém een arm slaat, in plaats van andersom. Ook Nathalie komt hem bijstaan: "de ontlading hè." "Ja, alles kwam naar boven, niet alleen wat er hier in het Huis gebeurde, maar alles. Echt alles. Nathalie lacht lief: "Daarom kwam ik af en toe naar jou toe, omdat ik zag dat je een masker op hebt."
Als Nathalie de kamer weer uitloopt, komt er een huilende Joost op haar af. "Ik was zo trots op je toen je dat zei over Ralph. Hij is ook een leuke jongen." Nathalie sprak lovende woorden over Ralph tijdens haar speech. Kwamen toen de tranen naar boven, dat is nu weer bijna zo. Rob is inmiddels alleen in de Badkamer. Hij leunt voorover op de wasbak waarin het water stroomt en hij huilt. Schouderschokkend laat hij z'n emoties stromen.Chantal: "Allemensen zeg. Ik hoop niet dat ze voor mij zoiets in petto hebben!"
Tja, als je zolang moet acteren... kan me wel voorstellen, is natuurlijk heel intensief... dan had Rob het vroeger toch wat makkelijkere rollen, beet je de actieheld spelen...quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
Wow, iets breekt in Rob
Zou iedereen dat vroeg of laat hebben?
Verdronken in z'n eigen tranen Linda!!!!quote:
De groep wil denk ik Tanja laten opnemen... is niet helemaal hetzelfdequote:Op woensdag 28 september 2005 20:42 schreef D.Rose het volgende:
Tanja wordt alweer doe de groep opgenomen
[afbeelding]
Ze heeft bijna weer peukenpauze ( die baby moet aardig stoned zijn nu..wat een klap krijgt dat arme kindje)quote:Op woensdag 28 september 2005 20:43 schreef Sputnik het volgende:
Iemand moet tanja ff een douw geven want volgens mij is ze dood..ze heeft al ene hele tijd niet bewogen
oh ja, sorryquote:Op woensdag 28 september 2005 20:41 schreef Furby het volgende:
[..]
Jij verdenkt haar van denkenHeb je daar bewijs voor
Denk dat je er niet ver naast zit peterquote:Op woensdag 28 september 2005 20:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien opgebouwde spanning ofzo.
Of alsnog zijn scheiding, dat hij normaal alleen maar doorwerkt, en niet hoeft na te denken, en nu 5 weken moest stilstaan.
Hehe, eindelijk komt iemand hem troosten
Pindakaas, uien, alcohol, zeggen dat je van mekaar houdtquote:Op woensdag 28 september 2005 20:36 schreef mazaru het volgende:
Een snikkende Rob???
Wat heb ik gemist? Iemand die het in steno kan uitleggen?
Lafbekken, in haar gezicht zijn ze liefquote:Op woensdag 28 september 2005 20:45 schreef Stereotomy het volgende:
Chantal en Ingrid kraken Tanja in het washok af
Ik zag Roel daarnet ook een peuk roken.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:46 schreef BONG4002 het volgende:
Bew
Weekopdracht is dus nog actief aangezien ik heb begrepen dat Dido nu is gestopt met roken ipv Tanja?
Ik kan niet kiezen.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop werkelijk dat Lieske eruit moet morgen. Ik erger me mateloos aan haar kleutergedrag.
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:44 schreef Debbus het volgende:
De groep wil denk ik Tanja laten opnemen... is niet helemaal hetzelfde![]()
Oud nieuws.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lafbekken, in haar gezicht zijn ze lief![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doorgaans gaat het gewoon over zichzelf (en een beetje over 10 anderen en de kijkers in NL )quote:Op woensdag 28 september 2005 20:46 schreef regenworm het volgende:
Chantal staat weer te roddelen.
.... dus ik weet niet precies over wie ze het hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |