Nahhhh, Tanja is gewoon haarzelf....quote:Op woensdag 28 september 2005 20:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Weet je wat pas echt een stunt zou zijn?
Als zou blijken dat Tanja eigenlijk een actrice is en dat ze in werkelijkheid een heel beschaafd iemand is met een welgesteld inkomen. Dat ze niet zwanger is geworden van Shurendy maar tijdens een affaire met Ruud de Wild. En dat dat arrogante, irritante crackhoerengedrag van haar ook maar gespeeld is.![]()
het riaggquote:Op woensdag 28 september 2005 20:34 schreef Debbus het volgende:
Rob huilt omdat ie nu ergens is waar ie eigenlijk niet wil zijn...
Tanja rookt omdat ze nu ergens is waar ze eigenlijk niet wil zijn...
Welke idioot zoekt eigenlijk de bewoners uit !?
Sjon samen met van der Trollenkreek. Ze staan te posten bij het RIAGG voor de deur en pikken zo de bewoners van straat eb zetten ze het huis in.quote:
Houden we het wel begrijpelijk hier?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Weet je wat pas echt een stunt zou zijn?
Als zou blijken dat Tanja eigenlijk een actrice is en dat ze in werkelijkheid een heel beschaafd iemand is
Z'n been verloren... beseft het nu pas echt.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:36 schreef mazaru het volgende:
Een snikkende Rob???
Wat heb ik gemist? Iemand die het in steno kan uitleggen?
Done!quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef Kokstra het volgende:
Mag stream 1 ff van die misselijke kop van Tanja af?
Oh, bedankt.
Idd, alles komt nu in 1 keer naar buiten...quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef flugeltje het volgende:
De sluizen van Rob staan écht open geloof ik......
Rob speelde toneel bij het afscheid nemen van eventuele afvaller.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:36 schreef mazaru het volgende:
Een snikkende Rob???
Wat heb ik gemist? Iemand die het in steno kan uitleggen?
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef BB-King het volgende:
[..]
Z'n been verloren... beseft het nu pas echt.
ze moet wel, als ze aandacht wil hebben. Nu kunnen ze niet om haar heenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:36 schreef Kinga het volgende:
Waarom zit dat asociale mens nu wel bij de anderen?
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef Maurisico het volgende:
Is Tanja al aan het woord geweest?
ZOU MOOI ZIJN II: Rob is verdietig en doet een bekentenis: "Ik doe allles in opdracht van Hummie. Als ik niet meewerk, krijg ik mijn been niet terug..."
Waar is die foto van de regiekamer?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:35 schreef Pinball het volgende:
Ik zou de regiekamer nu wel eens willen zien. Daar is een continu orgasme aan de gang denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |