Betekend "doorgaan"quote:
Ze hadden gewoon die zooi in de dbk moeten gooien en roepen: 'BB, bekijk het maarquote:Op donderdag 22 september 2005 17:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb wel medelijden met ze dat ze de (een na) laatste SCHITTERENDE zomerdag niet buiten kunnen doorbrengen.
Hij is volmaaktquote:Op donderdag 22 september 2005 17:08 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dit beter![]()
[afbeelding]
BTW Hallo allemaal!, Gaan ze de opdracht nog halen? Hoop het niet, ;Pindakaas en Uien Ole Ole Ole
![]()
Oh oh lasagna, daar komt Tanja straks weerquote:Op donderdag 22 september 2005 17:14 schreef BBscanner het volgende:
Ingrid & Meno maken lasangne!![]()
[afbeelding]
Peper in d'r reet.....of.......schoonmaakhormoon aktief.......of......quote:
Ja ik ookquote:Op donderdag 22 september 2005 17:16 schreef BONG4002 het volgende:
Ik krijg nu al trek als ik het zie
Met de vraag hoe de magnetron ook alweer werkt.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh oh lasagna, daar komt Tanja straks weer![]()
Tanja doet ook bijna altijd de was voor zover ik gezien hebquote:Op donderdag 22 september 2005 17:16 schreef CGJung het volgende:
[..]
Peper in d'r reet.....of.......schoonmaakhormoon aktief.......of......
ik geloof dat de troonrede makkelijker te begrijpen is dan Tanja met een stofzuiger
Vindt het alleen zeer onsmakelijk om te zien dat Menno dat in zijn blote borst staat klaar te maken! Eigenlijk zouden ze ook haar-netjes op moeten!quote:Op donderdag 22 september 2005 17:16 schreef BONG4002 het volgende:
Ik krijg nu al trek als ik het zie
Zou dat haar probleem zijn: een innerlijk conflict tussen haar luiheid en haar nestdrang??quote:Op donderdag 22 september 2005 17:18 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Tanja doet ook bijna altijd de was voor zover ik gezien heb
ik hoor haar altijd vragen of iemand nog wasgoed heeft
maar ook zal de schoonmaakwoede wel toeslaan
Ze is gewoon schijtbenauwd dat BB denkt dat ze lazy is en haar ook geen sigaretten meer geeft.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:16 schreef CGJung het volgende:
Peper in d'r reet.....of.......schoonmaakhormoon aktief.......of......
De zwangerschap basis-behoefte; slof sigaretten, 5 zakken knotsen, 3 zakken mini-mars-repen, activatroep drankjesquote:Op donderdag 22 september 2005 17:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ze is gewoon schijtbenauwd dat BB denkt dat ze lazy is en haar ook geen sigaretten meer geeft.![]()
Slof sigaretten???? Zware Shag !!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 17:33 schreef BBscanner het volgende:
[..]
De zwangerschap basis-behoefte; slof sigaretten
uienbrood stamppot uien met pindakaasquote:Op donderdag 22 september 2005 17:34 schreef flugeltje het volgende:
Maar goed, ze gaan dus op rantsoen en krijgen alleen brood uien en pindakaas.
Brood met pindakaas snap ik... Maar wat kun je in hemelsnaam, behalve soep, met uien fabriceren? Aardappelen zou ik dan logischer hebben gevonden.
Ui-brood, misschien is het wel de bedoeling dat ze hun eigen drank gaan stoken van uien. Gebakken uien zijn lekker zoet (ipv knotsen), gedroogde uienschillen kun je roken (niet aan te raden), Uien hebben veel lagen dus zijn ze het meest veelzijdige stukje.....quote:Op donderdag 22 september 2005 17:34 schreef flugeltje het volgende:
Brood met pindakaas snap ik... Maar wat kun je in hemelsnaam, behalve soep, met uien fabriceren? Aardappelen zou ik dan logischer hebben gevonden.
Ui-brood, Broodje Ui, uhh uierpindakaas!quote:Op donderdag 22 september 2005 17:34 schreef flugeltje het volgende:
zeiksnor,wat boeit dat nu in hemelsnaam?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:40 schreef Kinga het volgende:
Ook lekker, als iemand met zijn kont op het aanrecht zit..
Van de Talpa -sitequote:Op donderdag 22 september 2005 17:41 schreef CartWOman het volgende:
Vreemd dat de rantsoen-omschrijving niet op de Talpa-site is terug te vinden.
edit: nu ik het zelf lees zie ik ook nergens dat dít het rantsoen is... Dit is alleen de sanctie als ze op zouden geven.quote:Weekopdracht herzien!Omdat de Bewoners bang zijn dat ze de Weekopdracht niet gaan halen, komt Big Brother met een voorstel. “In dit tempo gaat het niet lukken”, vertelt Roel, die net uit de Dagboekkamer komt samen met Rob. ”De dwangbuizen mogen uit. Met acht man mogen we nu dag en nacht doorwerken om in totaal 31.000 stuks voor donderdagavond 20:00 uur klaar te krijgen. Dus vier man mogen geen doos aanraken. Nemen we dit voorstel niet aan, dan moeten we de komende dagen leven op brood, uien, pindakaas en water. Sigaretten moeten dan ingeleverd worden.” Big Brother heeft dit voorstel gebaseerd op opmerkingen die de Bewoners tijdens het werken hebben gemaakt. “Alleen maar omdat we af en toe een grote mond hebben uit irritatie”, zegt Roel.
quote:Op donderdag 22 september 2005 17:42 schreef flugeltje het volgende:
edit: nu ik het zelf lees zie ik ook nergens dat dít het rantsoen is... Dit is alleen de sanctie als ze op zouden geven.
quote:Op donderdag 22 september 2005 17:16 schreef BBscanner het volgende:
Speciaal voor alle Tanja fans nog maar een keertje!
Tanja's Usericon met ijsje!
[afbeelding]
misschien zien wij het tegelijk met de bewonersquote:Op donderdag 22 september 2005 17:46 schreef nicoleV het volgende:
gaan ze nu live nomineren???dat hadden ze toch al gedaan?
En af en toe ff lekker met de haren wapperen boven het eten. Dat kind heeft totaal geen manieren. Beetje zielig om aandacht vragen.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:40 schreef Kinga het volgende:
Ook lekker, als iemand met zijn kont op het aanrecht zit..
Is dat het enige verschil?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:47 schreef nodisch18 het volgende:
Die met ribbeltjes is Lasagnette, Lieske!
quote:Op donderdag 22 september 2005 17:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En af en toe ff lekker met de haren wapperen boven het eten. Dat kind heeft totaal geen manieren. Beetje zielig om aandacht vragen.
En dat menno niet ff wat aan doet is ook goor bij het koken.
Als ze nu stoppen moeten ze nu al op rantsoen. Dat willen ze al niet, dus volgende week gaat erg zwaar worden voor zequote:Op donderdag 22 september 2005 17:49 schreef Darklight het volgende:
Waarom werken ze eigenlijk nog? Ze halen het toch niet
welk verschil is er nog meerquote:Op donderdag 22 september 2005 17:49 schreef nodisch18 het volgende:
Nee
Liever dat dan een meelopende overjarige puber zoals jij.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:50 schreef Kokstra het volgende:
[..]
je bent echt zo'n zeugfan zeker...
omdat iedereen tegen Tanja is, ben jij voor Tanja, dat is nog veel zieligerquote:Op donderdag 22 september 2005 17:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Liever dat dan een meelopende overjarige puber zoals jij.
quote:Op donderdag 22 september 2005 17:56 schreef Darklight het volgende:
[..]
omdat iedereen tegen Tanja is, ben jij voor Tanja, dat is nog veel zieliger
Goh, moet iemand anders antwoord voor je geven? hahahahahaquote:
Daarna lekker ruften......quote:Op donderdag 22 september 2005 17:37 schreef CGJung het volgende:
[..]
Ui-brood, misschien is het wel de bedoeling dat ze hun eigen drank gaan stoken van uien. Gebakken uien zijn lekker zoet (ipv knotsen), gedroogde uienschillen kun je roken (niet aan te raden), Uien hebben veel lagen dus zijn ze het meest veelzijdige stukje.....
Misschien wil BB kijken waar ze het eerste om gaan zeuren: tabak, alcohol of echt eten![]()
Voorspelbare reactie, "hahahahaha". Dat je mij een meeloper vindt zegt meer over jou dan over mij iig.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Goh, moet iemand anders antwoord voor je geven? hahahahaha
@DarkLight: Ik was vanaf begin al pro-Tanja. Niet dat ik re op voor was dat er een zwangere vrouw meedeed. Maar so be it. En ik mag haar wel ja....
quote:Op donderdag 22 september 2005 18:03 schreef Knurkie het volgende:
http://www.bigbrother5.uitnederland.nl/
ik kan het stukje niet kopieren maar volgens deze site betaald Talpa Tanja dr schulden![]()
Bron: http://www.bigbrother5.uitnederland.nl/quote:In een onderschepte e-mail van een Big Brother medewerker zijn aanwijzingen te vinden dat Tanja alleen maar in het huis zit zwanger te zijn. In de Story van deze week staat namelijk dat Tanja in het huis blijft tot de laatste dag.
Was haar dreigment om het huis te verlaten een show-tje? Of om de kijkers een plezier te doen?
Verder blijkt uit de onderschepte mail ook dat de rokende schoorsteen zelf in het complot zit. Wie is de Mol?
In diversen chatboxen dook begin vorige week iemand op, die wist te melden dat Tanja deze mol is. Ook werd er gesproken over de deal die Tanja heeft met Big Brother, Tanja blijft in het huis tot en met de bevalling en BB (red. Talpa) betaalt al haar schulden.
Alle bewoners hebben een geheim, is dit 'Tanja's geheim'?
zo klinkt het idd wel, maar kan haast niet gelovenquote:Op donderdag 22 september 2005 18:05 schreef Knurkie het volgende:
zijn ze de opdracht aan het halen?????
quote:Op donderdag 22 september 2005 18:06 schreef eborn het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.bigbrother5.uitnederland.nl/
klokje van het bubbelbad staat 1,5 uur achterquote:Op donderdag 22 september 2005 18:07 schreef NG het volgende:
Wat lullen ze nou over BigBrother-tijd / Reallife-tijd?
Ik zou het enger vinden als hij het niet had gezienquote:Op donderdag 22 september 2005 18:08 schreef Kokstra het volgende:
Rob had het over de tieten van Lieske en dat hij de tieten van zijn dochter ook wel eens had gezien.
Dat je het even weet.
hahaquote:Op donderdag 22 september 2005 18:06 schreef newsman het volgende:
Tanja, flikker nou is op met die kut stofzuiger.
Ik geloof er niets van....quote:18:01Winnie genomineerd
Het was bloed, zweet en tranen. Maar de Weekopdracht lijkt toch gehaald. Althans dat denken de Bewoners. Rob beweert dat er meer dan 31.000 mapjes zijn gevuld. “Laten we er nog een paar extra doen.” stelt hij voor , dan weten we zeker dat we het gehaald hebben. Roel en Rob weten in ieder geval al wie ze gaan nomineren vanavond, namelijk Winnie de Poeh.
en waarom hebben wij de tieten van zn dochter nog niet gezien ????? nou?nou?nou?nou?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:08 schreef Kokstra het volgende:
Rob had het over de tieten van Lieske en dat hij de tieten van zijn dochter ook wel eens had gezien.
Dat je het even weet.
Ah gatsie zeg..quote:Op donderdag 22 september 2005 18:08 schreef Kokstra het volgende:
Dat je het even weet.
Ik heb het in Firefox gedaan, misschien werkt het in Internet Explorer inderdaad nietquote:Op donderdag 22 september 2005 18:13 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat lukte niet(ben blond en vrouw)
ok dan is dat het haha gelukkig ligt het niet aan mijquote:Op donderdag 22 september 2005 18:14 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik heb het in Firefox gedaan, misschien werkt het in Internet Explorer inderdaad niet
ik dacht 18000 maar weet niet heel zekerquote:Op donderdag 22 september 2005 18:17 schreef flugeltje het volgende:
Maar goed, hoeveel mapjes moesten ze vanochtend ook alweer?
Dan gaat Flugel ff rekenen...
En de telling van 14.000 vannacht klopt? Dan kan het idd niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:22 schreef flugeltje het volgende:
Okay, om vier uur vannacht hadden ze er ongeveer 14.000, een uurtje later zijn ze naar bed gegaan. Laten we zeggen dat ze er toen zo'n 15.000 hadden.
Ze zijn vanmiddag pas rond half twee begonnen. Dan zouden ze er in pakweg 4 uur tijd nog eens 16.000 gemaakt hebben?
Dat zijn er dus 4000 per uur, is dus ongeveer 1 mapje per seconde...
Kan dus niet... PUNT!
lol nee Tanja dr idee was goed maar niet zoooo goed en een groot deel van de dames is ook eerder gestoptquote:Op donderdag 22 september 2005 18:22 schreef flugeltje het volgende:
Okay, om vier uur vannacht hadden ze er ongeveer 14.000, een uurtje later zijn ze naar bed gegaan. Laten we zeggen dat ze er toen zo'n 15.000 hadden.
Ze zijn vanmiddag pas rond half twee begonnen. Dan zouden ze er in pakweg 4 uur tijd nog eens 16.000 gemaakt hebben?
Kan dus niet... PUNT!
Precies ! Punt !quote:Op donderdag 22 september 2005 18:22 schreef flugeltje het volgende:
Kan dus niet... PUNT!
quote:Op donderdag 22 september 2005 18:23 schreef Kokstra het volgende:
Even een flauwe tussendoor. Overeenkomst tussen Chantal die zich opmaakt en deze weekopdracht?
Allebei een verloren zaak.
Die telling heb ik uit het streamverslagentopic.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:23 schreef eborn het volgende:
[..]
En de telling van 14.000 vannacht klopt? Dan kan het idd niet.
Je bent maar 1x jong!quote:Op donderdag 22 september 2005 18:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sjankwallllllll .... De Keilerweg is al gesloten hoor..... jezus wat heeft ze weer een greppelhoerenoutfit aan
Ze gaan hem dus nú vertellen dat hij verkeerd gerekend heeft.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rob DBK
Geluid is altijd slecht als er iemand naar de dbk moet.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:28 schreef wendy79 het volgende:
is het geluid bij jullie ook zo kut??
en welke stream kijken jullie nu>?
Ik ben dus niet de enige met slecht geluid?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:25 schreef Nostalgist het volgende:
~Regie ? Geluid aub ?
haah die gaan echt niet tellen die gaan wegen en dan gokkenquote:Op donderdag 22 september 2005 18:30 schreef eborn het volgende:
Big Brother gaat tellen....... 1.... 2.... 3... mogen ze wel opschieten voor half 9
Ingrid meteen paranoia omdat ze Rob z'n omroep niet gehoord had
Hebben meer mensen trouwens een bromvlieg geluid op de streams?
quote:Op donderdag 22 september 2005 18:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Alle dozen naar het washok?
Dus ook Sjankwal, Dildo, Lieske en Natte Lie....
Nee hooor. Daar doet stream 1 het ook niet goedquote:Op donderdag 22 september 2005 18:30 schreef Knurkie het volgende:
geluid is goed bij mij via http://www.gillesdesmit.com/bb/geluid is goed bij mij via
Ik ook, al een tijdje jaquote:Op donderdag 22 september 2005 18:30 schreef eborn het volgende:
Hebben meer mensen trouwens een bromvlieg geluid op de streams?
net nog wel nu niet meer idd 2 is ook minder nuquote:Op donderdag 22 september 2005 18:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hooor. Daar doet stream 1 het ook niet goed
Nou, dat Rob dat denkt bestaat wel gok ikquote:Op donderdag 22 september 2005 18:30 schreef scanman01 het volgende:
Rob denkt dat ze de 310000 hebben
Dat bestaat inderdaad niet.
Het bleek dat ze meer hadden dan ze zeiden ofzoiets heb ik opgevangenquote:Op donderdag 22 september 2005 18:22 schreef flugeltje het volgende:
Kan dus niet... PUNT!
Dat kan ook niet. Ze wilden niet voorniets vanmiddag al stoppen.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook, al een tijdje ja
Ik geloof er trouwens niks van dat ze die opdracht gehaald hebben..
Yepz, voor de kijkers. Zo komt het misschien nog geloofwaardig over als ze vanavond vertellen dat het gelukt is.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:35 schreef nicoleV het volgende:
moest Rob net doen alsof
Dat was ook het eerste wat ik dacht.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:36 schreef Debbus het volgende:
[..]
Yepz, voor de kijkers. Zo komt het misschien nog geloofwaardig over als ze vanavond vertellen dat het gelukt is.
Dan hebben ze het zeker niet gehaald, want alles van Sjankwal moet je juist het tegenovergestelde van nemen.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:34 schreef Knurkie het volgende:
chantal zegt dat ze het wel gehaald hebben ze hebben zoveel gedaan
haha ja iddquote:Op donderdag 22 september 2005 18:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan hebben ze het zeker niet gehaald, want alles van Sjankwal moet je juist het tegenovergestelde van nemen.
Euhh... zij moeten paranoia worden, wij niet!quote:Op donderdag 22 september 2005 18:32 schreef flugeltje het volgende:
Als BB nu vanavond zegt dat ze het wél gehaald hebben ga ik dat dus niet geloven... Zou het wéér een complot zijn?
Klopt Chantal overdrijft vreselijkquote:Op donderdag 22 september 2005 18:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan hebben ze het zeker niet gehaald, want alles van Sjankwal moet je juist het tegenovergestelde van nemen.
Ja dat zou belachelijk zijn huh!!quote:Op donderdag 22 september 2005 18:38 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Euhh... zij moeten paranoia worden, wij niet!![]()
t lijkt wel een trogquote:Op donderdag 22 september 2005 18:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ernstige waarschuwing!!!!!!!!!!!!!
Doe geen stream 2 aan als je nog eten moet, daar zit Sjankwal te eten
die 150 hadden ze toestemming voor gekregen van BBquote:Op donderdag 22 september 2005 18:41 schreef phileine het volgende:
Maar Tanja mocht toch niet meer meedoen? En zij heeft er vanmiddag flink wat gedaan, dus dan zou de opdracht toch mislukt zijn.
die andere met dat kunstgebit is beter hahaahahhquote:Op donderdag 22 september 2005 18:45 schreef scanman01 het volgende:
Iemand nog een avatar nodig?
[afbeelding]
En ze heeft hem vast genomineerd. Vals kreng.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:46 schreef Foreverblue het volgende:
Nathalie tegen Ralph: Je bent zooooooooo goed
de rest is aan het etenquote:Op donderdag 22 september 2005 18:49 schreef kwakveense het volgende:
en waarom zitten ze nu nog maar met zijn drieen te werken dan?
ah...kwakveense bevestigt wederom openbaar haar haarkleur...quote:
wie is dan die jongen die sprekend op Ralph lijkt die in de bloemenstal van zn pa werkt?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:52 schreef MissHobje het volgende:
Ohh even leuk inside nieuwtje
Mijn mams verzorgt de oma van Ralphen Ralph heeft echt alleen maar een zus
![]()
En Nathalie schij t echt een kwal van een aandachtsgeil, rritant grietje te zijn.. en Ralph en Nathalie hebben wel vaker nog seks gehad toen het soort van uit was![]()
Leuk dat die oma dat weetquote:Op donderdag 22 september 2005 18:52 schreef MissHobje het volgende:
Ohh even leuk inside nieuwtje
Mijn mams verzorgt de oma van Ralphen Ralph heeft echt alleen maar een zus
![]()
En Nathalie schij t echt een kwal van een aandachtsgeil, rritant grietje te zijn.. en Ralph en Nathalie hebben wel vaker nog seks gehad toen het soort van uit was![]()
Dat hoorde ik dus gister![]()
Misschien is hij stiekem gekloondquote:Op donderdag 22 september 2005 18:53 schreef Knurkie het volgende:
[..]
wie is dan die jongen die sprekend op Ralph lijkt die in de bloemenstal van zn pa werkt?
zoiets zei ik dus ook alquote:Op donderdag 22 september 2005 18:53 schreef Knurkie het volgende:
[..]
wie is dan die jongen die sprekend op Ralph lijkt die in de bloemenstal van zn pa werkt?
Kan best hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 18:57 schreef Day het volgende:
@MissHobje, dit heeft Nathalie zelf ook al verteld (in de tuin). Ze vertelde dat het haar heel veel moeite kosten om zich los te maken van Ralph en dat ze daarom blij was dat Joost in haar leven kwam.
Bron: Talpamediaquote:Het kostte bloed, zweet en tranen. Maar de Weekopdracht lijkt toch gehaald. Althans dat denken de Bewoners. Rob beweert dat er meer dan 31.000 mapjes zijn gevuld. “Laten we er nog een paar extra doen”, stelt hij voor. "Dan weten we zeker dat we het gehaald hebben."
Niet opeens op 1 hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 19:07 schreef BONG4002 het volgende:
Ik krijg de kriebels van die bromvlieg op S1![]()
Er gebeurd ook niet veel op het moment maar ik ben behoorlijk wakker hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 19:11 schreef Day het volgende:
HALLO! WAKKER WORDEN! ZIJN JULLIE ER NOG?
Het is ineens zo stil?
ja en dat dan achteraf sjankwal en dildo nog gaan lopen roddelen onderling en ervan overtuigd zijn dat t wel meevalt allemaal..bah....quote:Op donderdag 22 september 2005 19:11 schreef MissHobje het volgende:
Ja gemeen he hoe ze zo over Lieske deden![]()
Goed van Lieske om het toch te zeggen!!
Is er eigenlijk nog iets naar buiten gekomen over bepaalde nominaties? Zoals vorige keer tussen Rob en Nathalie. Even ter controlequote:Op donderdag 22 september 2005 19:18 schreef kwakveense het volgende:
op de bb site doen ze alsof liekses uitbarsting de nominaties beinvloed zou kunne hebben...maar die waren vanochtend allang geweest....
Volgens Talpa zijn de nominaties live... de argeloze kijkbuiskindertjes worden waarschijnlijk dus gewoon bedrogen.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:18 schreef kwakveense het volgende:
op de bb site doen ze alsof liekses uitbarsting de nominaties beinvloed zou kunne hebben...maar die waren vanochtend allang geweest....
lekkerslim bb...lieske is ws genomineerd dus, anders maken ze niet zo'n voorspelling...
jammer hoor een tweeling had toch net iets meer spanning gegeven hahahquote:Op donderdag 22 september 2005 18:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
zoiets zei ik dus ook al
Vast een vriend of familie.. maar geen broer..
Ze vinden het zo leuk, ze gaan nog door tot dag 100quote:Op donderdag 22 september 2005 19:21 schreef kwakveense het volgende:
volgens mij niet hoor...waarom gaan ze anders door?
Ja daarom snap ik er ook niks van......quote:Op donderdag 22 september 2005 19:21 schreef kwakveense het volgende:
volgens mij niet hoor...waarom gaan ze anders door?
dacht echt dat dat een geintje was, vooral omdat linda er achteraan zei "fijn dat ze dat ook meteen zeggen he..." met een not so pleased blik...quote:Op donderdag 22 september 2005 19:22 schreef newsman het volgende:
Ze zeiden dus net dat de opdracht geslaagd is duidelijk.
Nee, da's hun humor.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:22 schreef newsman het volgende:
Ze zeiden dus net dat de opdracht geslaagd is duidelijk.
Ik vind het niet heel erg duidelijk.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:25 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga me klaarmaken voor de reguliere zit zometeen en daarna dus de live, ben heel erg benieuwd of ze nog met een verassing komen, een ding is wel duidelijk en dat is dat de weekopdracht helaas is geslaagd dus echt heel boeiend zal het niet worden denk ik
Oja, na de live ben ik weer terug
Spontaan mijn eetlust wegquote:
Alleen maar nominaties. En dan weer een week wachten op de uitslag. Zo gaat het 'altijd'quote:Op donderdag 22 september 2005 19:25 schreef Flyduck het volgende:
Er gaat toch wel iemand uit vanavond of wordt er alleen maar genomineerd ??
huh? dan gaan er dus per maand maar 2 bewoners uit? Dan zijn ze in maart volgend jaar nog bezigquote:Op donderdag 22 september 2005 19:29 schreef eborn het volgende:
[..]
Alleen maar nominaties. En dan weer een week wachten op de uitslag. Zo gaat het 'altijd'
Dido heeft ook wel iets pottigs.quote:
Die Roel ookquote:Op donderdag 22 september 2005 19:45 schreef kwakveense het volgende:
roel en ralph hebben geruild...roel wilde tussen zn chickies zitten natuurlijk...
"Wat als je alles hebt gehad.... "quote:Op donderdag 22 september 2005 19:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
En toen kwamen Joling en Gordon eraan
Omdat het oplichters zijn.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:48 schreef Rianne84 het volgende:
waarom staat op de bb site dat ze live gaan nomineren?
Ook aan de bewoners lijkt mij wel lachen. Dat hebben ze niet in alle BB's gedaan.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:52 schreef Knurkie het volgende:
[..]
![]()
al denk ik dat ze de nominaties laten zien aan ons en de bewoners
Die komen gewoon in de live uitzending gok ik.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:57 schreef jalla het volgende:
er is niet veel tijd meer over om die nominaties te laten zien :-(
Zeker een strontvlieg danquote:Op donderdag 22 september 2005 20:04 schreef Flyduck het volgende:
ik wordt scheitziek van die vlieg !!!
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:07 schreef eborn het volgende:
[..]
Zeker een strontvlieg danHet klinkt soms ook wel alsof de cameraman even flink zijn neus aan het snuiten is
alleen de "live"quote:Op donderdag 22 september 2005 20:10 schreef jalla het volgende:
wat een vreselijk irritant geluid elke keer.
edit: zZ hebben allemaal hun mooie kleren aangetrokken en zijn nu bijna klaar met opruimen. Het is net of er wat gaat gebeuren, maar zal wel niet,
allemaal behalve Chantalquote:Op donderdag 22 september 2005 20:10 schreef jalla het volgende:
wat een vreselijk irritant geluid elke keer.
edit: zZ hebben allemaal hun mooie kleren aangetrokken en zijn nu bijna klaar met opruimen. Het is net of er wat gaat gebeuren, maar zal wel niet,
Heeft ze overgekocht van een collega van de Keilerweg, voor een prikkie.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:10 schreef Day het volgende:
Leuke combi heeft Chantal aan: roze trui, zwarte rok, grove bruine laarzen.![]()
quote:
Je vergeet er 1quote:Op donderdag 22 september 2005 18:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Alle dozen naar het washok?
Dus ook Sjankwal, Dildo, Lieske en Natte Lie....
Dan heb je zeker Gerard Joling nog niet in zijn roze korte broek rond zien wandelenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:16 schreef jalla het volgende:
vind roze echt vreselijk, vind het bij mannen vaak nog beter staan dan bij vrouwen
hahahaquote:Op donderdag 22 september 2005 20:17 schreef eborn het volgende:
[..]
Dan heb je zeker Gerard Joling nog niet in zijn roze korte broek rond zien wandelen
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heeft ze overgekocht van een collega van de Keilerweg, voor een prikkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |