zeiksnor,wat boeit dat nu in hemelsnaam?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:40 schreef Kinga het volgende:
Ook lekker, als iemand met zijn kont op het aanrecht zit..
Van de Talpa -sitequote:Op donderdag 22 september 2005 17:41 schreef CartWOman het volgende:
Vreemd dat de rantsoen-omschrijving niet op de Talpa-site is terug te vinden.
edit: nu ik het zelf lees zie ik ook nergens dat dít het rantsoen is... Dit is alleen de sanctie als ze op zouden geven.quote:Weekopdracht herzien!Omdat de Bewoners bang zijn dat ze de Weekopdracht niet gaan halen, komt Big Brother met een voorstel. “In dit tempo gaat het niet lukken”, vertelt Roel, die net uit de Dagboekkamer komt samen met Rob. ”De dwangbuizen mogen uit. Met acht man mogen we nu dag en nacht doorwerken om in totaal 31.000 stuks voor donderdagavond 20:00 uur klaar te krijgen. Dus vier man mogen geen doos aanraken. Nemen we dit voorstel niet aan, dan moeten we de komende dagen leven op brood, uien, pindakaas en water. Sigaretten moeten dan ingeleverd worden.” Big Brother heeft dit voorstel gebaseerd op opmerkingen die de Bewoners tijdens het werken hebben gemaakt. “Alleen maar omdat we af en toe een grote mond hebben uit irritatie”, zegt Roel.
quote:Op donderdag 22 september 2005 17:42 schreef flugeltje het volgende:
edit: nu ik het zelf lees zie ik ook nergens dat dít het rantsoen is... Dit is alleen de sanctie als ze op zouden geven.
quote:Op donderdag 22 september 2005 17:16 schreef BBscanner het volgende:
Speciaal voor alle Tanja fans nog maar een keertje!
Tanja's Usericon met ijsje!
[afbeelding]
misschien zien wij het tegelijk met de bewonersquote:Op donderdag 22 september 2005 17:46 schreef nicoleV het volgende:
gaan ze nu live nomineren???dat hadden ze toch al gedaan?
En af en toe ff lekker met de haren wapperen boven het eten. Dat kind heeft totaal geen manieren. Beetje zielig om aandacht vragen.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:40 schreef Kinga het volgende:
Ook lekker, als iemand met zijn kont op het aanrecht zit..
Is dat het enige verschil?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:47 schreef nodisch18 het volgende:
Die met ribbeltjes is Lasagnette, Lieske!
quote:Op donderdag 22 september 2005 17:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En af en toe ff lekker met de haren wapperen boven het eten. Dat kind heeft totaal geen manieren. Beetje zielig om aandacht vragen.
En dat menno niet ff wat aan doet is ook goor bij het koken.
Als ze nu stoppen moeten ze nu al op rantsoen. Dat willen ze al niet, dus volgende week gaat erg zwaar worden voor zequote:Op donderdag 22 september 2005 17:49 schreef Darklight het volgende:
Waarom werken ze eigenlijk nog? Ze halen het toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |