Die Roel ookquote:Op donderdag 22 september 2005 19:45 schreef kwakveense het volgende:
roel en ralph hebben geruild...roel wilde tussen zn chickies zitten natuurlijk...
"Wat als je alles hebt gehad.... "quote:Op donderdag 22 september 2005 19:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
En toen kwamen Joling en Gordon eraan
Omdat het oplichters zijn.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:48 schreef Rianne84 het volgende:
waarom staat op de bb site dat ze live gaan nomineren?
Ook aan de bewoners lijkt mij wel lachen. Dat hebben ze niet in alle BB's gedaan.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:52 schreef Knurkie het volgende:
[..]
![]()
al denk ik dat ze de nominaties laten zien aan ons en de bewoners
Die komen gewoon in de live uitzending gok ik.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:57 schreef jalla het volgende:
er is niet veel tijd meer over om die nominaties te laten zien :-(
Zeker een strontvlieg danquote:Op donderdag 22 september 2005 20:04 schreef Flyduck het volgende:
ik wordt scheitziek van die vlieg !!!
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:07 schreef eborn het volgende:
[..]
Zeker een strontvlieg danHet klinkt soms ook wel alsof de cameraman even flink zijn neus aan het snuiten is
alleen de "live"quote:Op donderdag 22 september 2005 20:10 schreef jalla het volgende:
wat een vreselijk irritant geluid elke keer.
edit: zZ hebben allemaal hun mooie kleren aangetrokken en zijn nu bijna klaar met opruimen. Het is net of er wat gaat gebeuren, maar zal wel niet,
allemaal behalve Chantalquote:Op donderdag 22 september 2005 20:10 schreef jalla het volgende:
wat een vreselijk irritant geluid elke keer.
edit: zZ hebben allemaal hun mooie kleren aangetrokken en zijn nu bijna klaar met opruimen. Het is net of er wat gaat gebeuren, maar zal wel niet,
Heeft ze overgekocht van een collega van de Keilerweg, voor een prikkie.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:10 schreef Day het volgende:
Leuke combi heeft Chantal aan: roze trui, zwarte rok, grove bruine laarzen.![]()
quote:
Je vergeet er 1quote:Op donderdag 22 september 2005 18:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Alle dozen naar het washok?
Dus ook Sjankwal, Dildo, Lieske en Natte Lie....
Dan heb je zeker Gerard Joling nog niet in zijn roze korte broek rond zien wandelenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:16 schreef jalla het volgende:
vind roze echt vreselijk, vind het bij mannen vaak nog beter staan dan bij vrouwen
hahahaquote:Op donderdag 22 september 2005 20:17 schreef eborn het volgende:
[..]
Dan heb je zeker Gerard Joling nog niet in zijn roze korte broek rond zien wandelen
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heeft ze overgekocht van een collega van de Keilerweg, voor een prikkie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |