Bron: Talpamediaquote:Het kostte bloed, zweet en tranen. Maar de Weekopdracht lijkt toch gehaald. Althans dat denken de Bewoners. Rob beweert dat er meer dan 31.000 mapjes zijn gevuld. “Laten we er nog een paar extra doen”, stelt hij voor. "Dan weten we zeker dat we het gehaald hebben."
Niet opeens op 1 hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 19:07 schreef BONG4002 het volgende:
Ik krijg de kriebels van die bromvlieg op S1![]()
Er gebeurd ook niet veel op het moment maar ik ben behoorlijk wakker hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 19:11 schreef Day het volgende:
HALLO! WAKKER WORDEN! ZIJN JULLIE ER NOG?
Het is ineens zo stil?
ja en dat dan achteraf sjankwal en dildo nog gaan lopen roddelen onderling en ervan overtuigd zijn dat t wel meevalt allemaal..bah....quote:Op donderdag 22 september 2005 19:11 schreef MissHobje het volgende:
Ja gemeen he hoe ze zo over Lieske deden![]()
Goed van Lieske om het toch te zeggen!!
Is er eigenlijk nog iets naar buiten gekomen over bepaalde nominaties? Zoals vorige keer tussen Rob en Nathalie. Even ter controlequote:Op donderdag 22 september 2005 19:18 schreef kwakveense het volgende:
op de bb site doen ze alsof liekses uitbarsting de nominaties beinvloed zou kunne hebben...maar die waren vanochtend allang geweest....
Volgens Talpa zijn de nominaties live... de argeloze kijkbuiskindertjes worden waarschijnlijk dus gewoon bedrogen.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:18 schreef kwakveense het volgende:
op de bb site doen ze alsof liekses uitbarsting de nominaties beinvloed zou kunne hebben...maar die waren vanochtend allang geweest....
lekkerslim bb...lieske is ws genomineerd dus, anders maken ze niet zo'n voorspelling...
jammer hoor een tweeling had toch net iets meer spanning gegeven hahahquote:Op donderdag 22 september 2005 18:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
zoiets zei ik dus ook al
Vast een vriend of familie.. maar geen broer..
Ze vinden het zo leuk, ze gaan nog door tot dag 100quote:Op donderdag 22 september 2005 19:21 schreef kwakveense het volgende:
volgens mij niet hoor...waarom gaan ze anders door?
Ja daarom snap ik er ook niks van......quote:Op donderdag 22 september 2005 19:21 schreef kwakveense het volgende:
volgens mij niet hoor...waarom gaan ze anders door?
dacht echt dat dat een geintje was, vooral omdat linda er achteraan zei "fijn dat ze dat ook meteen zeggen he..." met een not so pleased blik...quote:Op donderdag 22 september 2005 19:22 schreef newsman het volgende:
Ze zeiden dus net dat de opdracht geslaagd is duidelijk.
Nee, da's hun humor.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:22 schreef newsman het volgende:
Ze zeiden dus net dat de opdracht geslaagd is duidelijk.
Ik vind het niet heel erg duidelijk.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:25 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga me klaarmaken voor de reguliere zit zometeen en daarna dus de live, ben heel erg benieuwd of ze nog met een verassing komen, een ding is wel duidelijk en dat is dat de weekopdracht helaas is geslaagd dus echt heel boeiend zal het niet worden denk ik
Oja, na de live ben ik weer terug
Spontaan mijn eetlust wegquote:
Alleen maar nominaties. En dan weer een week wachten op de uitslag. Zo gaat het 'altijd'quote:Op donderdag 22 september 2005 19:25 schreef Flyduck het volgende:
Er gaat toch wel iemand uit vanavond of wordt er alleen maar genomineerd ??
huh? dan gaan er dus per maand maar 2 bewoners uit? Dan zijn ze in maart volgend jaar nog bezigquote:Op donderdag 22 september 2005 19:29 schreef eborn het volgende:
[..]
Alleen maar nominaties. En dan weer een week wachten op de uitslag. Zo gaat het 'altijd'
Dido heeft ook wel iets pottigs.quote:
Die Roel ookquote:Op donderdag 22 september 2005 19:45 schreef kwakveense het volgende:
roel en ralph hebben geruild...roel wilde tussen zn chickies zitten natuurlijk...
"Wat als je alles hebt gehad.... "quote:Op donderdag 22 september 2005 19:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
En toen kwamen Joling en Gordon eraan
Omdat het oplichters zijn.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:48 schreef Rianne84 het volgende:
waarom staat op de bb site dat ze live gaan nomineren?
Ook aan de bewoners lijkt mij wel lachen. Dat hebben ze niet in alle BB's gedaan.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:52 schreef Knurkie het volgende:
[..]
![]()
al denk ik dat ze de nominaties laten zien aan ons en de bewoners
Die komen gewoon in de live uitzending gok ik.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:57 schreef jalla het volgende:
er is niet veel tijd meer over om die nominaties te laten zien :-(
Zeker een strontvlieg danquote:Op donderdag 22 september 2005 20:04 schreef Flyduck het volgende:
ik wordt scheitziek van die vlieg !!!
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:07 schreef eborn het volgende:
[..]
Zeker een strontvlieg danHet klinkt soms ook wel alsof de cameraman even flink zijn neus aan het snuiten is
alleen de "live"quote:Op donderdag 22 september 2005 20:10 schreef jalla het volgende:
wat een vreselijk irritant geluid elke keer.
edit: zZ hebben allemaal hun mooie kleren aangetrokken en zijn nu bijna klaar met opruimen. Het is net of er wat gaat gebeuren, maar zal wel niet,
allemaal behalve Chantalquote:Op donderdag 22 september 2005 20:10 schreef jalla het volgende:
wat een vreselijk irritant geluid elke keer.
edit: zZ hebben allemaal hun mooie kleren aangetrokken en zijn nu bijna klaar met opruimen. Het is net of er wat gaat gebeuren, maar zal wel niet,
Heeft ze overgekocht van een collega van de Keilerweg, voor een prikkie.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:10 schreef Day het volgende:
Leuke combi heeft Chantal aan: roze trui, zwarte rok, grove bruine laarzen.![]()
quote:
Je vergeet er 1quote:Op donderdag 22 september 2005 18:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Alle dozen naar het washok?
Dus ook Sjankwal, Dildo, Lieske en Natte Lie....
Dan heb je zeker Gerard Joling nog niet in zijn roze korte broek rond zien wandelenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:16 schreef jalla het volgende:
vind roze echt vreselijk, vind het bij mannen vaak nog beter staan dan bij vrouwen
hahahaquote:Op donderdag 22 september 2005 20:17 schreef eborn het volgende:
[..]
Dan heb je zeker Gerard Joling nog niet in zijn roze korte broek rond zien wandelen
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heeft ze overgekocht van een collega van de Keilerweg, voor een prikkie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |