Bron: Talpamediaquote:Het kostte bloed, zweet en tranen. Maar de Weekopdracht lijkt toch gehaald. Althans dat denken de Bewoners. Rob beweert dat er meer dan 31.000 mapjes zijn gevuld. “Laten we er nog een paar extra doen”, stelt hij voor. "Dan weten we zeker dat we het gehaald hebben."
Niet opeens op 1 hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 19:07 schreef BONG4002 het volgende:
Ik krijg de kriebels van die bromvlieg op S1![]()
Er gebeurd ook niet veel op het moment maar ik ben behoorlijk wakker hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 19:11 schreef Day het volgende:
HALLO! WAKKER WORDEN! ZIJN JULLIE ER NOG?
Het is ineens zo stil?
ja en dat dan achteraf sjankwal en dildo nog gaan lopen roddelen onderling en ervan overtuigd zijn dat t wel meevalt allemaal..bah....quote:Op donderdag 22 september 2005 19:11 schreef MissHobje het volgende:
Ja gemeen he hoe ze zo over Lieske deden![]()
Goed van Lieske om het toch te zeggen!!
Is er eigenlijk nog iets naar buiten gekomen over bepaalde nominaties? Zoals vorige keer tussen Rob en Nathalie. Even ter controlequote:Op donderdag 22 september 2005 19:18 schreef kwakveense het volgende:
op de bb site doen ze alsof liekses uitbarsting de nominaties beinvloed zou kunne hebben...maar die waren vanochtend allang geweest....
Volgens Talpa zijn de nominaties live... de argeloze kijkbuiskindertjes worden waarschijnlijk dus gewoon bedrogen.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:18 schreef kwakveense het volgende:
op de bb site doen ze alsof liekses uitbarsting de nominaties beinvloed zou kunne hebben...maar die waren vanochtend allang geweest....
lekkerslim bb...lieske is ws genomineerd dus, anders maken ze niet zo'n voorspelling...
jammer hoor een tweeling had toch net iets meer spanning gegeven hahahquote:Op donderdag 22 september 2005 18:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
zoiets zei ik dus ook al
Vast een vriend of familie.. maar geen broer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |