En de telling van 14.000 vannacht klopt? Dan kan het idd niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:22 schreef flugeltje het volgende:
Okay, om vier uur vannacht hadden ze er ongeveer 14.000, een uurtje later zijn ze naar bed gegaan. Laten we zeggen dat ze er toen zo'n 15.000 hadden.
Ze zijn vanmiddag pas rond half twee begonnen. Dan zouden ze er in pakweg 4 uur tijd nog eens 16.000 gemaakt hebben?
Dat zijn er dus 4000 per uur, is dus ongeveer 1 mapje per seconde...
Kan dus niet... PUNT!
lol nee Tanja dr idee was goed maar niet zoooo goed en een groot deel van de dames is ook eerder gestoptquote:Op donderdag 22 september 2005 18:22 schreef flugeltje het volgende:
Okay, om vier uur vannacht hadden ze er ongeveer 14.000, een uurtje later zijn ze naar bed gegaan. Laten we zeggen dat ze er toen zo'n 15.000 hadden.
Ze zijn vanmiddag pas rond half twee begonnen. Dan zouden ze er in pakweg 4 uur tijd nog eens 16.000 gemaakt hebben?
Kan dus niet... PUNT!
Precies ! Punt !quote:Op donderdag 22 september 2005 18:22 schreef flugeltje het volgende:
Kan dus niet... PUNT!
quote:Op donderdag 22 september 2005 18:23 schreef Kokstra het volgende:
Even een flauwe tussendoor. Overeenkomst tussen Chantal die zich opmaakt en deze weekopdracht?
Allebei een verloren zaak.
Die telling heb ik uit het streamverslagentopic.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:23 schreef eborn het volgende:
[..]
En de telling van 14.000 vannacht klopt? Dan kan het idd niet.
Je bent maar 1x jong!quote:Op donderdag 22 september 2005 18:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sjankwallllllll .... De Keilerweg is al gesloten hoor..... jezus wat heeft ze weer een greppelhoerenoutfit aan
Ze gaan hem dus nú vertellen dat hij verkeerd gerekend heeft.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rob DBK
Geluid is altijd slecht als er iemand naar de dbk moet.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:28 schreef wendy79 het volgende:
is het geluid bij jullie ook zo kut??
en welke stream kijken jullie nu>?
Ik ben dus niet de enige met slecht geluid?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:25 schreef Nostalgist het volgende:
~Regie ? Geluid aub ?
haah die gaan echt niet tellen die gaan wegen en dan gokkenquote:Op donderdag 22 september 2005 18:30 schreef eborn het volgende:
Big Brother gaat tellen....... 1.... 2.... 3... mogen ze wel opschieten voor half 9
Ingrid meteen paranoia omdat ze Rob z'n omroep niet gehoord had
Hebben meer mensen trouwens een bromvlieg geluid op de streams?
quote:Op donderdag 22 september 2005 18:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Alle dozen naar het washok?
Dus ook Sjankwal, Dildo, Lieske en Natte Lie....
Nee hooor. Daar doet stream 1 het ook niet goedquote:Op donderdag 22 september 2005 18:30 schreef Knurkie het volgende:
geluid is goed bij mij via http://www.gillesdesmit.com/bb/geluid is goed bij mij via
Ik ook, al een tijdje jaquote:Op donderdag 22 september 2005 18:30 schreef eborn het volgende:
Hebben meer mensen trouwens een bromvlieg geluid op de streams?
net nog wel nu niet meer idd 2 is ook minder nuquote:Op donderdag 22 september 2005 18:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hooor. Daar doet stream 1 het ook niet goed
Nou, dat Rob dat denkt bestaat wel gok ikquote:Op donderdag 22 september 2005 18:30 schreef scanman01 het volgende:
Rob denkt dat ze de 310000 hebben
Dat bestaat inderdaad niet.
Het bleek dat ze meer hadden dan ze zeiden ofzoiets heb ik opgevangenquote:Op donderdag 22 september 2005 18:22 schreef flugeltje het volgende:
Kan dus niet... PUNT!
Dat kan ook niet. Ze wilden niet voorniets vanmiddag al stoppen.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook, al een tijdje ja
Ik geloof er trouwens niks van dat ze die opdracht gehaald hebben..
Yepz, voor de kijkers. Zo komt het misschien nog geloofwaardig over als ze vanavond vertellen dat het gelukt is.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:35 schreef nicoleV het volgende:
moest Rob net doen alsof
Dat was ook het eerste wat ik dacht.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:36 schreef Debbus het volgende:
[..]
Yepz, voor de kijkers. Zo komt het misschien nog geloofwaardig over als ze vanavond vertellen dat het gelukt is.
Dan hebben ze het zeker niet gehaald, want alles van Sjankwal moet je juist het tegenovergestelde van nemen.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:34 schreef Knurkie het volgende:
chantal zegt dat ze het wel gehaald hebben ze hebben zoveel gedaan
haha ja iddquote:Op donderdag 22 september 2005 18:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan hebben ze het zeker niet gehaald, want alles van Sjankwal moet je juist het tegenovergestelde van nemen.
Euhh... zij moeten paranoia worden, wij niet!quote:Op donderdag 22 september 2005 18:32 schreef flugeltje het volgende:
Als BB nu vanavond zegt dat ze het wél gehaald hebben ga ik dat dus niet geloven... Zou het wéér een complot zijn?
Klopt Chantal overdrijft vreselijkquote:Op donderdag 22 september 2005 18:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan hebben ze het zeker niet gehaald, want alles van Sjankwal moet je juist het tegenovergestelde van nemen.
Ja dat zou belachelijk zijn huh!!quote:Op donderdag 22 september 2005 18:38 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Euhh... zij moeten paranoia worden, wij niet!![]()
t lijkt wel een trogquote:Op donderdag 22 september 2005 18:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ernstige waarschuwing!!!!!!!!!!!!!
Doe geen stream 2 aan als je nog eten moet, daar zit Sjankwal te eten
die 150 hadden ze toestemming voor gekregen van BBquote:Op donderdag 22 september 2005 18:41 schreef phileine het volgende:
Maar Tanja mocht toch niet meer meedoen? En zij heeft er vanmiddag flink wat gedaan, dus dan zou de opdracht toch mislukt zijn.
die andere met dat kunstgebit is beter hahaahahhquote:Op donderdag 22 september 2005 18:45 schreef scanman01 het volgende:
Iemand nog een avatar nodig?
[afbeelding]
En ze heeft hem vast genomineerd. Vals kreng.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:46 schreef Foreverblue het volgende:
Nathalie tegen Ralph: Je bent zooooooooo goed
de rest is aan het etenquote:Op donderdag 22 september 2005 18:49 schreef kwakveense het volgende:
en waarom zitten ze nu nog maar met zijn drieen te werken dan?
ah...kwakveense bevestigt wederom openbaar haar haarkleur...quote:
wie is dan die jongen die sprekend op Ralph lijkt die in de bloemenstal van zn pa werkt?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:52 schreef MissHobje het volgende:
Ohh even leuk inside nieuwtje
Mijn mams verzorgt de oma van Ralphen Ralph heeft echt alleen maar een zus
![]()
En Nathalie schij t echt een kwal van een aandachtsgeil, rritant grietje te zijn.. en Ralph en Nathalie hebben wel vaker nog seks gehad toen het soort van uit was![]()
Leuk dat die oma dat weetquote:Op donderdag 22 september 2005 18:52 schreef MissHobje het volgende:
Ohh even leuk inside nieuwtje
Mijn mams verzorgt de oma van Ralphen Ralph heeft echt alleen maar een zus
![]()
En Nathalie schij t echt een kwal van een aandachtsgeil, rritant grietje te zijn.. en Ralph en Nathalie hebben wel vaker nog seks gehad toen het soort van uit was![]()
Dat hoorde ik dus gister![]()
Misschien is hij stiekem gekloondquote:Op donderdag 22 september 2005 18:53 schreef Knurkie het volgende:
[..]
wie is dan die jongen die sprekend op Ralph lijkt die in de bloemenstal van zn pa werkt?
zoiets zei ik dus ook alquote:Op donderdag 22 september 2005 18:53 schreef Knurkie het volgende:
[..]
wie is dan die jongen die sprekend op Ralph lijkt die in de bloemenstal van zn pa werkt?
Kan best hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 18:57 schreef Day het volgende:
@MissHobje, dit heeft Nathalie zelf ook al verteld (in de tuin). Ze vertelde dat het haar heel veel moeite kosten om zich los te maken van Ralph en dat ze daarom blij was dat Joost in haar leven kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |