haah die gaan echt niet tellen die gaan wegen en dan gokkenquote:Op donderdag 22 september 2005 18:30 schreef eborn het volgende:
Big Brother gaat tellen....... 1.... 2.... 3... mogen ze wel opschieten voor half 9
Ingrid meteen paranoia omdat ze Rob z'n omroep niet gehoord had
Hebben meer mensen trouwens een bromvlieg geluid op de streams?
quote:Op donderdag 22 september 2005 18:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Alle dozen naar het washok?
Dus ook Sjankwal, Dildo, Lieske en Natte Lie....
Nee hooor. Daar doet stream 1 het ook niet goedquote:Op donderdag 22 september 2005 18:30 schreef Knurkie het volgende:
geluid is goed bij mij via http://www.gillesdesmit.com/bb/geluid is goed bij mij via
Ik ook, al een tijdje jaquote:Op donderdag 22 september 2005 18:30 schreef eborn het volgende:
Hebben meer mensen trouwens een bromvlieg geluid op de streams?
net nog wel nu niet meer idd 2 is ook minder nuquote:Op donderdag 22 september 2005 18:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hooor. Daar doet stream 1 het ook niet goed
Nou, dat Rob dat denkt bestaat wel gok ikquote:Op donderdag 22 september 2005 18:30 schreef scanman01 het volgende:
Rob denkt dat ze de 310000 hebben
Dat bestaat inderdaad niet.
Het bleek dat ze meer hadden dan ze zeiden ofzoiets heb ik opgevangenquote:Op donderdag 22 september 2005 18:22 schreef flugeltje het volgende:
Okay, om vier uur vannacht hadden ze er ongeveer 14.000, een uurtje later zijn ze naar bed gegaan. Laten we zeggen dat ze er toen zo'n 15.000 hadden.
Ze zijn vanmiddag pas rond half twee begonnen. Dan zouden ze er in pakweg 4 uur tijd nog eens 16.000 gemaakt hebben?
Dat zijn er dus 4000 per uur, is dus ongeveer 1 mapje per seconde...
Kan dus niet... PUNT!
Dat kan ook niet. Ze wilden niet voorniets vanmiddag al stoppen.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook, al een tijdje ja
Ik geloof er trouwens niks van dat ze die opdracht gehaald hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |