Die om screenshots loopt te zeuren voor die site van 'm. Dezelfde die ook altijd om GTST-pics/filmpjes komt bietsen in dit topic.quote:
Oh, okquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die om screenshots loopt te zeuren voor die site van 'm. Dezelfde die ook altijd om GTST-pics/filmpjes komt bietsen in dit topic..
De alter-aflevering:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:57 schreef Wup het volgende:
Robin Rienstra in Baantjer op de Belg
Alleen omdat ik je zo aardig vindquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:00 schreef Lovechild het volgende:
Waar is de link naar topic 150? Was nog niet bijgelezen![]()
Hier.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:00 schreef Lovechild het volgende:
Waar is de link naar topic 150? Was nog niet bijgelezen![]()
yeps, die is het, nog zonder plofkop:)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:12 schreef Iwan1976 het volgende:
De alter-aflevering:
Dan kan ze lang bezig blijvenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:05 schreef Wup het volgende:
niet zo lui, gewoon even scrollen........
Dat filmpje van Hugo in de leader kan echt niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:14 schreef Wup het volgende:
yeps, die is het, nog zonder plofkop:)
Ooooh, bof ik even!!! Dankquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:12 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Alleen omdat ik je zo aardig vind![]()
Daar staan dus alle topics waar je in gepost hebt, kun je ze makkelijk terugvindenquote:
Hmmm...kan je dat ook verbergen (niet jij, maar ikquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar staan dus alle topics waar je in gepost hebt, kun je ze makkelijk terugvinden!
Ja, volgens mij speelde hij in Die Wache de rol van Daniel van Eck. Best een goede krimiserie van RTL Television.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:26 schreef Lovechild het volgende:
Hmmm...kan je dat ook verbergen (niet jij, maar ik) Ik vind het helemaal niet nodig dat iedereen zomaar kan zien waar ik post.
On topic:
Mijn man zit in het Veronica Magazine te kijken en zegt: "Chris Vroman die heeft in een populaire duitse crimi gespeeld"![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:07 schreef babette21 het volgende:
* Babette zwaait liefjes naar haar fok!-vrienden
ben ik even stoerquote:Whehe, babette's site staat gewoon op Wikipedia
Eva, wat doe?!?!? Nu zijn we geen buurtjes meer.... *snik*quote:Zijn er naast je werk nog nieuwe ontwikkelingen?
Eva Duijvestein: Ik ben verhuisd, sinds kort ben ik een echte Amsterdammer geworden.
Haai Babette, lekkere vakantie gehad????quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ben ik even stoer
[..]
Eva, wat doe?!?!? Nu zijn we geen buurtjes meer.... *snik*
wb de hele P&Z discussie: ik heb 'n tijdje terug al lyrisch lopen doen over die preview
een vergelijking met Spangen zie ik zo snel niet, dit ziet er veel ruiger uit
Mooi zo, optyfen met die slet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:22 schreef LeefbaarFok het volgende:
Zie je!? Hoertje Branca gaat al met Pa Frommel neuken!
D'r jurkje schijnt wel lekker doorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:22 schreef LeefbaarFok het volgende:
Iris moet niet zo janken. Ze is nu tenminste van Hilly af.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:22 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wat heeft dat met Julia te maken?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:31 schreef pberends het volgende:
Iris moet niet zo janken. Ze is nu tenminste van Hilly af.
Verkeerde quotequote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:32 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Julia te maken?
Ja HALLO! Dat gehoer zag je in de preview voor de STER.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:53 schreef TheVulture het volgende:
Toen ik die Chris Tates binnen zag komen dacht ik meteen, die gaat het met Julia aanleggen en het heeft welgeteld 20 minuten geduurd en mijn vermoedens worden bevestigd. lekker voorspelbaar![]()
Tonny en Elif zullen ook nog wel gaan neuken...
Wat dat betreft geef ik Ilyas gelijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:47 schreef haagse_elfje het volgende:
ja hoor daar gaan we, het moslim gezeik kan beginnen, vrouwen zijn minder
LeefbaarFok&Lizzyquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:56 schreef haagse_elfje het volgende:
dat denk ik ook...
tonny&elif
vroman sr & julia
sanne&renee
niels&iris
kyra&daan ( lekker ouwe koeie uit de sloot halen)
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:56 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Wat dat betreft geef ik Ilyas gelijk.
Super... En Iwan, geen sneeuw in de Dolomieten voor mij, maar zon in Toscane:)quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:28 schreef soapie het volgende:
Haai Babette, lekkere vakantie gehad????
Lieve schat! Jij hebt de hiërarchie nog niet begrepen! Eerst IK, dan IK en dan JIJ! Ik wil op de even dagen Iris, op de oneven dagen Lizzy en in het weekend mag jij ze hebben. Maarehhhh ... wil je je inhouden? Anders ben ik ze kwijt!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:59 schreef haagse_elfje het volgende:
vergeet ik toch
joost&lizzy (nog meer ouwe koeie)
leefbaarfok je mag lizzy ook hebbuh hoor
neem ik wel iris, zolang ze maar niet praat
Het grote nieuws al gehoord dat Dian en Linda terugkomen in GTST? Bron: GTST.Nlquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
Super... En Iwan, geen sneeuw in de Dolomieten voor mij, maar zon in Toscane:)
ONM vervalt snel in oude gewoontes: wat een saaie bedoeling vandaag
maar Julia verdient inmiddels bijna een standbeeld. meer hiervan graag...
Stomme vraag, maar wat heeft dit met ONM te maken???quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:04 schreef Nano het volgende:
[..]
Het grote nieuws al gehoord dat Dian en Linda terugkomen in GTST? Bron: GTST.Nl
Dian is oud nieuws, Linda heb ik zelf geregeld...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:04 schreef Nano het volgende:
Het grote nieuws al gehoord dat Dian en Linda terugkomen in GTST? Bron: GTST.Nl
Helaas geen screenshots. Het kwam erop neer dat er geen mensen ontslagen zijn en Mark (Jack) vertelde dat hij als kind al naar GTST keek. Hij kon zich de scène met Frits van Houten in de badkuip nog goed herinneren.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:22 schreef Nano het volgende:
Iwan, heb jij screenshots van Jack Woods genomen? Of weet jij wat hij vertelde, en of het echt waar was van Dennis/Arnie?![]()
Die mag geeneens meer over straat.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:57 schreef haagse_elfje het volgende:
![]()
dit zeg jij echt niet tegen je vriendin....of loopt jouw vriendin ook gesluierd rond?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Vooral die neusgatenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:28 schreef babette21 het volgende:
wat je al niet tegenkomt in Italië... uit een verdwaalde Revu:
[afbeelding]
voor hen met goede ogen: Simone Cobben in Nieuwe Revu, wk 27 2005
*vraagt zich af of zij ook een vriend is en zwaait terugquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:07 schreef babette21 het volgende:
* Babette zwaait liefjes naar haar fok!-vrienden
net een onm-marathon uitgezeten...
de nieuwe leader is wel wennen, maar dat gaat wel lukken denk ik
verder vraag ik me af of de lampjes bij bnn op zijn: waarom zijn 9 van de 10 scenes in het donker?!?!
geen fijne combinatie met het breedbeeld-effect [nu hebben ze allemaal een plofkop!!] op een kleine tv
de dood van Ron had ik al voorspeld...
Victor terug is leuk, zijn rendez-vous met Bettina en zijn ontmoeting met Niels vond ik erg vermakelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door brombeertje_soaps op 19-08-2005 13:22:26 ]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:10 schreef brombeertje_soaps het volgende:ik wist niet dat Niels en Maurice bevriend warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Shirina for presidentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
precies, de intentie is er, de rest volgt welquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:37 schreef Iwan1976 het volgende:
Het zal wel weer een dood vogeltje zijn, maar het gaat om het gebaar heh.![]()
quote:KOOPTIP:
Medisch Centrum West (Seizoen 2)
De prijs is EUR 15,95 + 2,50 verzendkosten. (Winkelprijs: EUR 19,99)
De eerste 100 bestellers maken kans op een door hoofdrolspeler Rob van Hulst (Erik Koning) persoonlijk gesigneerd exemplaar!
De actie is geldig t/m 22 augustus tot 00:00 uur 's nachts.
BRON: www.houseofknowledge.nl
Zo jongen, jij komt weer eens lekker uit je woorden. Die cursus "spraakwater" heeft je goed gedaan!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik wist dat ik iets vergeten was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:14 schreef Wup het volgende:
ik kom er een beetje laat achter maar nu op ned3 Kristen Mulder met jong koppie
Ach, het kleffe lebbertje van Claire!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:14 schreef Wup het volgende:
hai & zwaai Babetje
ik kom er een beetje laat achter maar nu op ned3 Kirsten Mulder met jong koppie
Mooi zo! Dat die overtollige rooie maar oprot.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:24 schreef haagse_elfje het volgende:
thanks for the spoilers! klinkt erg leuk voor het komende seizoen...
ik zie Victor dus nog zijn eigen zusje om zeep helpen...
Die had ik niet gezien hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:55 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ja HALLO! Dat gehoer zag je in de preview voor de STER.
Hilbrand Nawijn?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:43 schreef Airelle het volgende:
Hilbrand nu op Ned.3 in Oppassen.
Hoe grappig.
Die jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:46 schreef haagse_elfje het volgende:
hillard bedoel je
ik lees het nu pasquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:14 schreef Wup het volgende:
hai & zwaai Babetje
ik kom er een beetje laat achter maar nu op ned3 Kirsten Mulder met jong koppie
Toch is het hemquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:50 schreef pberends het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0599026/
Staat niet op IMDB.
1. het is "preview"quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:47 schreef xtravical het volgende:
Waarom lieten ze btw de cliffhanger in de previeuw zien
Volgens mij herhalen ze alleen de resterende afleveringen van seizoen 6 (t/m afl. 122) en Wim speelde geloof ik mee in seizoen 7.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:57 schreef babette21 het volgende:
zit Erik Arens nu momenteel in Oppassen???
dan komt Wim Bax binnenkort ook, hij speelde een tijdje 't vriendje van Anna [Michiel, een ballo]
Je ne comprend pas.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:15 schreef Airelle het volgende:
Is niets dus nu op BNN?
Voor moi is het een nadeel.quote:Dus de reclame-reductie is het enige voordeel?
Dat ONM niets meer is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:24 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Je ne comprend pas.![]()
[..]
Voor moi is het een nadeel.
ik vind 't eigenlijk wel vermakelijk nu:quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:29 schreef Airelle het volgende:
Dat ONM niets meer is.
Ik vind dat ONM eigenlijk wel opgeknapt is met Victor als mad scientist.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:29 schreef Airelle het volgende:
Dat ONM niets meer is.
Een cap-technisch nadeel.quote:Waarom een nadeel?.
Ik kijk het al heel lang niet meer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vind 't eigenlijk wel vermakelijk nu:
de rentree van Victor & Julia die een soort Simons Sister denkt te zijn
de rest negeer ik gewoon
oh en ik zag 't vandaag op 'n normale tv [wb formaat] en dan ziet 't er best strak uit
precies, dat bedoel ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik vind dat ONM eigenlijk wel opgeknapt is met Victor als mad scientist.
Wat gemeen! Zo mag je niet over haar praten! Dat meisje is zo geboren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:17 schreef haagse_elfje het volgende:
sanne is al verminkt
haar moeder schrok zo erg dat ze het arme schaap gewoon bij haar ook zo verminkte papa heeft gedumpt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:26 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Wat gemeen! Zo mag je niet over haar praten! Dat meisje is zo geboren.
Ach, ik vind wel meer ongeloofwaardig...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:00 schreef Lovechild het volgende:
Ben ik nou de enige die het zeer ongeloofwaardig is dat Chris Tates is gecast als papa Vroman?
Een oudere broer, zijn vader
![]()
Jawel, daar is het een soap voor natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:15 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Ach, ik vind wel meer ongeloofwaardig...![]()
Cees Spanbroek werd vast en zeker voor een andere serie gerecycled. Of moest hij bij Japie wat meer KingKorn eten?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:30 schreef haagse_elfje het volgende:
het is mega ongeloofwaardig als je na gaat, dat de eerste dude die vroman sr. speelde ongelofelijk oud was, nu hebben ze iemand die kan gewoon zijn broer zijn mja ach daarvoor is het soap
Chris Tates is toch alweer 41....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:00 schreef Lovechild het volgende:
Ben ik nou de enige die het zeer ongeloofwaardig is dat Chris Tates is gecast als papa Vroman?
Een oudere broer, zijn vader
![]()
Ach wat sneu.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:57 schreef LeefbaarFok het volgende:
Groot nieuws: Gurkan Dingeses is 100% anti-Verdonk! Dat zei hij vanochtend op Radio 1. Hij wenst 't dan ook niet om aan een spotje dat extremisme moet tegengaan mee te werken.
In ONM speelt hij in principe zichzelf.
Ja, voor hem, want nu hebben we nog meer reden om 'm dood te zwijgen zodat de meelurkers hier 'm uit de serie schrijven.quote:
echt iets om trots op te zijnquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:57 schreef LeefbaarFok het volgende:
In ONM speelt hij in principe zichzelf.
aan bronvermelding doen ze bij Troskompas kennelijk niet, daarom doe ik het zelf maar:quote:
Ouwe Frommel was er bijtijds bij! Op zijn veertiende al papa geworden ......quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:16 schreef haagse_elfje het volgende:
Chris Tates - 3 February 1962
Arem van de Rest - 4 April 1976
Arme schat, ik leef met je mee!quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:10 schreef haagse_elfje het volgende:
WAT? liesje ook weg
dat wist ik niet.................................. ik ga protest aantekenen....
gvd....wel dat "moslim" gezeik over wel of geen hoofddoek....maar een leuk simpel dom blondje mag niet blijven
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
aan bronvermelding doen ze bij Troskompas kennelijk niet, daarom doe ik het zelf maar:
www.onm-archief.tk >> feitjes en cijfers
Ach wat sneu... mja beter laat dan nooit.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:44 schreef Wup het volgende:
ik had zelfs nog eens een topic voor hem gemaakt, maar toen was ik blijkbaar weer te sloom...
[afbeelding]
Stak die vreselijk W_I_V er weer een stokje voor?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Ach wat sneu... mja beter laat dan nooit.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 03:11 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ouwe Frommel was er bijtijds bij! Op zijn veertiende al papa geworden ......
WATTE????? Moet Bettina eruit?????? Welke breinloze idioot gaat haar eruit schrijven?????quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:39 schreef OnaNia het volgende:
Trouwens, gaat Bettina er nu dan toch definitief uit? Sneu hoor, keer op keer de dans weten te ontspringen bij de talloze verjongingskuren maar nu valt dan toch echt het doek voor miss Wertheimer.
BNN, BTW, Bettina Berger hè? Niet Bettina Wertheimer...quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:46 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
WATTE????? Moet Bettina eruit?????? Welke breinloze idioot gaat haar eruit schrijven?????
Bettina Berger schattebout....Niet mevrouw Wertheimer...quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:39 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Trouwens, gaat Bettina er nu dan toch definitief uit? Sneu hoor, keer op keer de dans weten te ontspringen bij de talloze verjongingskuren maar nu valt dan toch echt het doek voor miss Wertheimer.
Hij is niet vreselijkquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:36 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Stak die vreselijk W_I_V er weer een stokje voor?
Ooooooooh, daar komt de verwarring vandaan. Dus Bettina W. blijft gewoon?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:57 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Bettina Berger schattebout....Niet mevrouw Wertheimer...![]()
Thanks, honey pie.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:57 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Bettina Berger schattebout....Niet mevrouw Wertheimer...![]()
Graag gedaan, sugar muffinquote:
Jepzquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:00 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Ooooooooh, daar komt de verwarring vandaan. Dus Bettina W. blijft gewoon?
Valt wel mee....quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:08 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Jawel. Hij is een vreselijk chauvinistisch sexistisch varken!
Maar ook wel een beetje tegen mij toch?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:13 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik had het tegen Joyce_en_Roxylovertje!
Ik weet het lieverd...quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:13 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik had het tegen Joyce_en_Roxylovertje!
Nou ..... als jij je hier over 2 seconden niet meer vertoont zal ik je niet missen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:14 schreef OnaNia het volgende:
Maar ook wel een beetje tegen mij toch?![]()
Wat onaardig en inhumaan om te zeggen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:24 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Nou ..... als jij je hier over 2 seconden niet meer vertoont zal ik je niet missen.
Ooooh OnaNia, wat zou jij dan boffen!!!quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:28 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Als je nou een bi-vrouw met haar vriendinnetje was mocht je langskomen.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:36 schreef LeefbaarFok het volgende:
Stak die vreselijk W_I_V er weer een stokje voor?
Elif + Tara =quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:22 schreef haagse_elfje het volgende:
ik weet al wie het gay stokje over gaat nemen....sanne *zucht*
het zou pas een stunt zijn als ze elif met een chick ff laten sex hebben en dat haar vriendje ff ze betrapt
Lijkt erg veel op onze Bramtheorie van een paar seizoenen geleden...... maar die moest op een bananenschil van Do'riz uitglijden en uit het raam kukelen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 02:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Elif + Tara =![]()
Ilyas kan dit niet verkroppen en pleegt eerwraak door Tara (en haar ongeboren kind) te vermoorden. Tonnie, verblind door woede, vermoordt op zijn beurt ex-bloedbroeder Ilyas. Eenzame Elif pleegt zelfmoord door van het dak van het AZB te springen. Arme Sanne wordt in haar val meegesleurd. Elif's val wordt gebroken door Sanne, wier nek breekt als een luciferhoutje. Miserabele Marnix zet het op een zuipen na de crematie, laat een glas uit z'n handen vallen, en bezorgt Iris een flinke jaap. Iris bezwijkt aan haar wonden en komt oog in oog te staan met haar stoere stalker.
Vorig seizoen was het volgens sommigen al ruk, dit seizoen ook letterlijk.quote:ONM én seks!
De concurrent van de soap 'GTST', 'Onderweg Naar Morgen', wordt het komend seizoen nog realistischer dan ooit. "In andere soaps zie je bijvoorbeeld nooit iemand masturberen, terwijl alle jongeren het vrijwel iedere dag doen, en wij gaan dat laten zien, en inderdaad, gewoon helemaal naakt!" aldus een woordvoerder van ONM in de TVFilmgids. Daarom heeft NMO ook afgehaakt, omdat er te veel naaktscène's in beeld waren. Gaat BNN te ver, of zijn jullie het ermee eens dat dit normaal is voor een soap?
BRON
...... wat bij Babette meer regel dan uitzondering isquote:Op maandag 22 augustus 2005 15:20 schreef Wup het volgende:
je zou toch net aan het eten zijn..........
Tja, we zitten wel bij BNN natuurlijkquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:05 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Vorig seizoen was het volgens sommigen al ruk, dit seizoen ook letterlijk.![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE alsjeblieft zeg, doe me dit niet aanquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:05 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:42 schreef haagse_elfje het volgende:
Victor is de man!!!!!!!!!!!!!!!
¨quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:58 schreef babette21 het volgende:
Victor = Arthur????
Ik vraag me af hoeveel mensen dit gaan geloven.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:05 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
nou hij is duidelijk zichzelf niet he....quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:04 schreef Mvnl het volgende:
Uhm... hoezo dat?
Bij die spiegel verwachtte ik even een Erik van Overeem scène (Goudkust).quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:43 schreef babette21 het volgende:
nou hij is duidelijk zichzelf niet he....
dus: wie is hij dan wel??????![]()
[afbeelding]
verklaar je naderquote:Op maandag 22 augustus 2005 21:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Bij die spiegel verwachtte ik even een Erik Overeem scène (Goudkust).
Het voldeed aan alle verwachtingen. Die lachband maakte het allemaal nog triester.quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:36 schreef babette21 het volgende:
vreselijke comedy op Talpa, met Dennis Overeem als macho [yeah right]
en Jennifer Hoffman heeft een nieuwe stem!!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Dokter Erik van Overeem had een tweelingbroer die verongelukt is met een vliegtuig. Na z'n dood had hij echter nog steeds gesprekken met z'n overleden broer in de spiegel en Erik gaf zich ook een tijdje uit voor hem.
Julia: "Gggg.... Goudkust?!?"quote:BTW: Arjo gisteren met z'n 'Amsterdamse Goudkust'.
Yep, Frank van Overeem. Erik had een oogje op Emma Verkuil (EH&T: Corine Boon). Als ik het me goed herinner zijn de scenario's van EH&T een tijdje geschreven door iemand van scriptstudio.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:11 schreef babette21 het volgende:
ach ja Frank ofzo?! had hij niet iets met die blonde van "Eigen huis en tuin"??
Fan is een groot woord, maar ze doet het erg goed.quote:Julia: "Gggg.... Goudkust?!?"
ben ik echt nog steeds de enige fan???
Dat schaap had ik nou net verdrongen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Marnix en Stijn hadden meer met elkaar gemeen dan ze dachten: allebei erin geluisd door een Vroman.
Ik vind haar gewoon übergeil, meer niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:11 schreef babette21 het volgende:
ben ik echt nog steeds de enige fan???
haha jij valt wel op vals en lui?!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:24 schreef Svensational het volgende:
Ik vind haar gewoon übergeil, meer niet.
Damn, wat een w_i_v-bericht..
Nee, wel op die twee meloenen die ze heeft.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha jij valt wel op vals en lui?!![]()
NEEEE!!!!!!!quote:
Meloenen???quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, wel op die twee meloenen die ze heeft..
ze trekt hier een Tara-hoofdquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:39 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Kokosnotenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:39 schreef Svensational het volgende:
Zuipt ze daar ook?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:53 schreef Iwan1976 het volgende:
REMINDER:
Zometeen om 16:25 uur op Nederland 1 'Baas Boppe Baas' met Dominique van Vliet.
BTW: Het is me opgevallen dat er in BBB veel gebruik gemaakt wordt van muziekjes uit GTST en ONM.
Zo te zien alleen water... en haar fiets is weer stuk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:03 schreef LeefbaarFok het volgende:
Zuipt ze daar ook?
Je gaat me toch niet wijsmaken dat je naar die onnozele BB gaat kijken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:10 schreef babette21 het volgende:
ONM komt tegenover BB te staan....![]()
"Dat hoort niet!!!!!!"
© Hillard
Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:10 schreef babette21 het volgende:
ONM komt tegenover BB te staan....![]()
"Dat hoort niet!!!!!!"
© Hillard
quote:"In andere soaps zie je bijvoorbeeld nooit iemand masturberen, terwijl alle jongeren het vrijwel iedere dag doen, en wij gaan dat laten zien, en inderdaad, gewoon helemaal naakt!" aldus een woordvoerder van ONM in de TVFilmgids.
quote:TONNIE DE VRIES: "Ik trek dit niet." (tegen Elif)
Tonnie en Ilyas vallen al af.quote:ELIF ÖZAL: "Hij trekt dat niet Tonnie!" (tegen Tonnie, over Ilyas)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:55 schreef Soldier2000 het volgende:
Slechtste aflevering van het seizoen
Dit was een gedenkwaardige dag, want het was de eerste aflevering waarin de toiletten van DOK te zien waren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:55 schreef Soldier2000 het volgende:
Nee ik ben er ook![]()
Wat een dieptepunt!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dit was een gedenkwaardige dag, want het was de eerste aflevering waarin de toiletten van DOK te zien waren.![]()
Volgens mij gaan we deze set (à la de autoscènes) nog heel vaak terug zien.![]()
zie je wel dat het een stelletje zeikerds zijn.... [met tussenposenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Dit was een gedenkwaardige dag, want het was de eerste aflevering waarin de toiletten van DOK te zien waren.![]()
bespaar mequote:Volgens mij gaan we deze set (à la de autoscènes) nog heel vaak terug zien.![]()
Vind je??quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:55 schreef Soldier2000 het volgende:
Nee ik ben er ook![]()
Alwaar ze zo te horen pissen in een stalen bak...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik ging vandaag toch weer helemaal voor Nikkie. Zo'n lijf in een strak pakkie! GRAAAAAAAUUUUWWW!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:16 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Vind je??
Dit was de eerste aflevering ooit dat ik het met Iris eens was....
Het is een wereld wonder!!!![]()
Eruit jij! GTST-fans zijn hier niet welkom!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:49 schreef Nano het volgende:
Ik volg het al een week en wat ben ik blij dat GTST maandag weer begint.![]()
Ben ik even blij dat ik twee jaar geleden gestopt ben met kijken naar die bagersoapquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:56 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Eruit jij! GTST-fans zijn hier niet welkom!
Ik kijk het nog steeds.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:17 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik twee jaar geleden gestopt ben met kijken naar die bagersoap![]()
Rede kennen jullie allemaal![]()
Ik doelde op Roxy Belinfante...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik kijk het nog steeds.
Ondanks het gemis van Isabella.
Dat begreep ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:19 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Ik doelde op Roxy Belinfante...
Maar je hebt gelijk, Isabella was ook zwaar okay...
Om dit bericht toch nog iets van onm mee te geven: wat ben ik blij dat Victor terug is!![]()
Ja, ouwe Rok'Zie ging eruit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:17 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ben ik even blij dat ik twee jaar geleden gestopt ben met kijken naar die bagersoap![]()
Rede kennen jullie allemaal![]()
Dat had ik nou ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:16 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Dit was de eerste aflevering ooit dat ik het met Iris eens was....
Het is een wereld wonder!!!![]()
quote:IRIS OVERBEEK: "We gaan dat wijf uitschakelen." (tegen Shirina, over Kyra)
Iris is het beu dat Kyra als een kleffe hoer aan Daan plakt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:33 schreef pberends het volgende:
Wat heeft Iris tegen Kyra?
Volgens mij wil Iris Daan ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:34 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Iris is het beu dat Kyra als een kleffe hoer aan Daan plakt.
Sportjournaalquote:Lingo verhuist naar zeven uur
Vanaf maandag 5 september is het bekende woordspel Lingo te zien om zeven uur 's avonds. Sinds 15 augustus moest Lingo wijken voor de soap ONM en werd het om 17.30 uur uitgezonden. De netcoördinator heeft nu besloten Lingo weer in de avonduren te programmeren. Het Sport- journaal en TweeVandaag, leveren enkele minuten in waardoor Lingo hier kan worden geprogrammeerd. Vanaf 1 september wordt het programma gepresenteerd door Lucille Werner. Nance vertrekt binnenkort naar SBS 6.
De TROS is erg blij met deze beslissing. Gerard Baars, programmaleider: "Het was duidelijk te merken aan het kijktijdaandeel dat de kijker niet kon wennen aan het nieuwe tijdstip van 17.30 uur. We juichen deze beslissing dan ook van harte toe."
Of het voortbestaan van Lingo hiermee is gegarandeerd, is op dit moment nog niet te zeggen. TROS-voorzitter Karel van Doodewaerd: "Lingo krijgt nu een plek in het schema dat het op basis van het kijktijdaandeel verdient. Bovenal ben ik verheugd dat er is geluisterd naar de wens van de kijker. Dit geeft goede hoop op het voortbestaan van Lingo in 2006. Het tijdstip tussen 18.00 en 24.00 uur is heilig in omroepland. Dit geeft een basis om te knokken voor het voortbestaan."
BRON
BB= Balkende Babette?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:20 schreef babette21 het volgende:
daar gaat mijn sportkennis
maar 5-letterwoorden vind ik ook niet erg interessant
ik wil gewoon BB om 19.00 uur
* Babette loopt stampvoetend over het forum
... herbeleefD.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:23 schreef babette21 het volgende:
de afgelopen dagen seizoen 8 herbeleeft
dat was zo'n slecht jaar nog niet... wat geneuzel met Luciel & geëmmer met een bezeten Aïsha,
maar óók de Babette/Olaf/Aafke-lijn én de grote Frank/Pim-story, waarin Ellen toch wel ultrastoer was
Ik dacht dat jij er zo'n hekel aan had als mensen jouw eksten gebruikten??quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:20 schreef babette21 het volgende:
Je moet echt dat menu eens aanpassen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:23 schreef babette21 het volgende:
de afgelopen dagen seizoen 8 herbeleeft
dat was zo'n slecht jaar nog niet... wat geneuzel met Luciel & geëmmer met een bezeten Aïsha,
maar óók de Babette/Olaf/Aafke-lijn én de grote Frank/Pim-story, waarin Ellen toch wel ultrastoer was
Het zijn tegenwoordig 6-letterwoorden geloof ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:20 schreef babette21 het volgende:
daar gaat mijn sportkennis
maar 5-letterwoorden vind ik ook niet erg interessant
19.00 uur is een veel betere tijd en dan zijn we meteen van dat NSE verlost.quote:ik wil gewoon BB om 19.00 uur
19.00 uur is traditie.... net als 5-letterwoorden trouwensquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:37 schreef Iwan1976 het volgende:
Het zijn tegenwoordig 6-letterwoorden geloof ik.
19.00 uur is een veel betere tijd en dan zijn we meteen van dat NSE verlost.
loop je daar nou nog mee te stoeien?!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:37 schreef Svensational het volgende:
Je moet echt dat menu eens aanpassen.Damn wat irritant
!
Je bent geweldigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:40 schreef babette21 het volgende:
edit: HIER heb je alles op een rijtje
Joost?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:46 schreef Wup het volgende:
wat is er mis met sportjournaal?
ik vind het vrij vals om de argeloze lingokijkertjes met Joost te gaan confronteren:)
Bettina windt er geen doekjes omheen.quote:Eerder kregen wij van onmdebeste een email van Bnn met de mededeling dat Robin niet ontslagen is. Hier klopt helemaal niks van.Vandaag ben ik naar de studio's geweest en daar vertelde Bettina Berger me dat Robin wel ontslagen is. Verder vertelde ze dat volgende week de laatste opname week is van haar en Melline. Dus helaas voor de fans van Robin maar hij is echt ontslagen.
WAAROM LOOG BNN DAN!!! WTF ZOIETS ES TOG LULLIG!! FANS WILLEN DE WAARHEID!!
Pieter Hardebolquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:10 schreef babette21 het volgende:
Op dat forum [het meetingpoint voor webloggers] staat ook dat Aram tijdelijk vervangen zal worden door Edgar Wurfbain. Somehow kan ik de "bronnen" - dit zou door Annelieke verteld zijn - wat moeilijk serieus nemen...
En Edgar kan ik al helemaal niet serieus nemen, sinds ik hem na z'n GK-periode achter de bar heb zien staan...![]()
Die krijgen we volgende week als blijkt dat hij medicijnen slikt. Zijn brein is dus toch niet gans op orde.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:40 schreef babette21 het volgende:
ik mag toch hopen dat dat niet het enige is?!
krijgen we geen dr. Evil vandaag??
Ik las geslachtsverandering.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:57 schreef babette21 het volgende:
misschien heeft ie wel zo'n tumor ofzo, dat tegen zijn hersens drukt en gedragsverandering veroorzaakt
En die baardquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:44 schreef babette21 het volgende:
wat een schaamteloze vertoning van Marnix
en Ilyas moet nodig naar de kapper, wat heeft die fout & vies haar zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |