loop je daar nou nog mee te stoeien?!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:37 schreef Svensational het volgende:
Je moet echt dat menu eens aanpassen.Damn wat irritant
!
Je bent geweldigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:40 schreef babette21 het volgende:
edit: HIER heb je alles op een rijtje
Joost?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:46 schreef Wup het volgende:
wat is er mis met sportjournaal?
ik vind het vrij vals om de argeloze lingokijkertjes met Joost te gaan confronteren:)
Bettina windt er geen doekjes omheen.quote:Eerder kregen wij van onmdebeste een email van Bnn met de mededeling dat Robin niet ontslagen is. Hier klopt helemaal niks van.Vandaag ben ik naar de studio's geweest en daar vertelde Bettina Berger me dat Robin wel ontslagen is. Verder vertelde ze dat volgende week de laatste opname week is van haar en Melline. Dus helaas voor de fans van Robin maar hij is echt ontslagen.
WAAROM LOOG BNN DAN!!! WTF ZOIETS ES TOG LULLIG!! FANS WILLEN DE WAARHEID!!
Pieter Hardebolquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:10 schreef babette21 het volgende:
Op dat forum [het meetingpoint voor webloggers] staat ook dat Aram tijdelijk vervangen zal worden door Edgar Wurfbain. Somehow kan ik de "bronnen" - dit zou door Annelieke verteld zijn - wat moeilijk serieus nemen...
En Edgar kan ik al helemaal niet serieus nemen, sinds ik hem na z'n GK-periode achter de bar heb zien staan...![]()
Die krijgen we volgende week als blijkt dat hij medicijnen slikt. Zijn brein is dus toch niet gans op orde.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:40 schreef babette21 het volgende:
ik mag toch hopen dat dat niet het enige is?!
krijgen we geen dr. Evil vandaag??
Ik las geslachtsverandering.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:57 schreef babette21 het volgende:
misschien heeft ie wel zo'n tumor ofzo, dat tegen zijn hersens drukt en gedragsverandering veroorzaakt
En die baardquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:44 schreef babette21 het volgende:
wat een schaamteloze vertoning van Marnix
en Ilyas moet nodig naar de kapper, wat heeft die fout & vies haar zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |