Vind je??quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:55 schreef Soldier2000 het volgende:
Nee ik ben er ook![]()
Slechtste aflevering van het seizoen
Alwaar ze zo te horen pissen in een stalen bak...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dit was een gedenkwaardige dag, want het was de eerste aflevering waarin de toiletten van DOK te zien waren.![]()
Ik ging vandaag toch weer helemaal voor Nikkie. Zo'n lijf in een strak pakkie! GRAAAAAAAUUUUWWW!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:16 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Vind je??
Dit was de eerste aflevering ooit dat ik het met Iris eens was....
Het is een wereld wonder!!!![]()
Eruit jij! GTST-fans zijn hier niet welkom!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:49 schreef Nano het volgende:
Ik volg het al een week en wat ben ik blij dat GTST maandag weer begint.![]()
Ben ik even blij dat ik twee jaar geleden gestopt ben met kijken naar die bagersoapquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:56 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Eruit jij! GTST-fans zijn hier niet welkom!
Ik kijk het nog steeds.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:17 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik twee jaar geleden gestopt ben met kijken naar die bagersoap![]()
Rede kennen jullie allemaal![]()
Ik doelde op Roxy Belinfante...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik kijk het nog steeds.
Ondanks het gemis van Isabella.
Dat begreep ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:19 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Ik doelde op Roxy Belinfante...
Maar je hebt gelijk, Isabella was ook zwaar okay...
Om dit bericht toch nog iets van onm mee te geven: wat ben ik blij dat Victor terug is!![]()
Ja, ouwe Rok'Zie ging eruit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:17 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ben ik even blij dat ik twee jaar geleden gestopt ben met kijken naar die bagersoap![]()
Rede kennen jullie allemaal![]()
Dat had ik nou ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:16 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Dit was de eerste aflevering ooit dat ik het met Iris eens was....
Het is een wereld wonder!!!![]()
quote:IRIS OVERBEEK: "We gaan dat wijf uitschakelen." (tegen Shirina, over Kyra)
Iris is het beu dat Kyra als een kleffe hoer aan Daan plakt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:33 schreef pberends het volgende:
Wat heeft Iris tegen Kyra?
Volgens mij wil Iris Daan ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:34 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Iris is het beu dat Kyra als een kleffe hoer aan Daan plakt.
Sportjournaalquote:Lingo verhuist naar zeven uur
Vanaf maandag 5 september is het bekende woordspel Lingo te zien om zeven uur 's avonds. Sinds 15 augustus moest Lingo wijken voor de soap ONM en werd het om 17.30 uur uitgezonden. De netcoördinator heeft nu besloten Lingo weer in de avonduren te programmeren. Het Sport- journaal en TweeVandaag, leveren enkele minuten in waardoor Lingo hier kan worden geprogrammeerd. Vanaf 1 september wordt het programma gepresenteerd door Lucille Werner. Nance vertrekt binnenkort naar SBS 6.
De TROS is erg blij met deze beslissing. Gerard Baars, programmaleider: "Het was duidelijk te merken aan het kijktijdaandeel dat de kijker niet kon wennen aan het nieuwe tijdstip van 17.30 uur. We juichen deze beslissing dan ook van harte toe."
Of het voortbestaan van Lingo hiermee is gegarandeerd, is op dit moment nog niet te zeggen. TROS-voorzitter Karel van Doodewaerd: "Lingo krijgt nu een plek in het schema dat het op basis van het kijktijdaandeel verdient. Bovenal ben ik verheugd dat er is geluisterd naar de wens van de kijker. Dit geeft goede hoop op het voortbestaan van Lingo in 2006. Het tijdstip tussen 18.00 en 24.00 uur is heilig in omroepland. Dit geeft een basis om te knokken voor het voortbestaan."
BRON
BB= Balkende Babette?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:20 schreef babette21 het volgende:
daar gaat mijn sportkennis
maar 5-letterwoorden vind ik ook niet erg interessant
ik wil gewoon BB om 19.00 uur
* Babette loopt stampvoetend over het forum
... herbeleefD.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:23 schreef babette21 het volgende:
de afgelopen dagen seizoen 8 herbeleeft
dat was zo'n slecht jaar nog niet... wat geneuzel met Luciel & geëmmer met een bezeten Aïsha,
maar óók de Babette/Olaf/Aafke-lijn én de grote Frank/Pim-story, waarin Ellen toch wel ultrastoer was
Ik dacht dat jij er zo'n hekel aan had als mensen jouw eksten gebruikten??quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:20 schreef babette21 het volgende:
Je moet echt dat menu eens aanpassen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:23 schreef babette21 het volgende:
de afgelopen dagen seizoen 8 herbeleeft
dat was zo'n slecht jaar nog niet... wat geneuzel met Luciel & geëmmer met een bezeten Aïsha,
maar óók de Babette/Olaf/Aafke-lijn én de grote Frank/Pim-story, waarin Ellen toch wel ultrastoer was
Het zijn tegenwoordig 6-letterwoorden geloof ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:20 schreef babette21 het volgende:
daar gaat mijn sportkennis
maar 5-letterwoorden vind ik ook niet erg interessant
19.00 uur is een veel betere tijd en dan zijn we meteen van dat NSE verlost.quote:ik wil gewoon BB om 19.00 uur
19.00 uur is traditie.... net als 5-letterwoorden trouwensquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:37 schreef Iwan1976 het volgende:
Het zijn tegenwoordig 6-letterwoorden geloof ik.
19.00 uur is een veel betere tijd en dan zijn we meteen van dat NSE verlost.
loop je daar nou nog mee te stoeien?!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:37 schreef Svensational het volgende:
Je moet echt dat menu eens aanpassen.Damn wat irritant
!
Je bent geweldigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:40 schreef babette21 het volgende:
edit: HIER heb je alles op een rijtje
Joost?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:46 schreef Wup het volgende:
wat is er mis met sportjournaal?
ik vind het vrij vals om de argeloze lingokijkertjes met Joost te gaan confronteren:)
Bettina windt er geen doekjes omheen.quote:Eerder kregen wij van onmdebeste een email van Bnn met de mededeling dat Robin niet ontslagen is. Hier klopt helemaal niks van.Vandaag ben ik naar de studio's geweest en daar vertelde Bettina Berger me dat Robin wel ontslagen is. Verder vertelde ze dat volgende week de laatste opname week is van haar en Melline. Dus helaas voor de fans van Robin maar hij is echt ontslagen.
WAAROM LOOG BNN DAN!!! WTF ZOIETS ES TOG LULLIG!! FANS WILLEN DE WAARHEID!!
Pieter Hardebolquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:10 schreef babette21 het volgende:
Op dat forum [het meetingpoint voor webloggers] staat ook dat Aram tijdelijk vervangen zal worden door Edgar Wurfbain. Somehow kan ik de "bronnen" - dit zou door Annelieke verteld zijn - wat moeilijk serieus nemen...
En Edgar kan ik al helemaal niet serieus nemen, sinds ik hem na z'n GK-periode achter de bar heb zien staan...![]()
Die krijgen we volgende week als blijkt dat hij medicijnen slikt. Zijn brein is dus toch niet gans op orde.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:40 schreef babette21 het volgende:
ik mag toch hopen dat dat niet het enige is?!
krijgen we geen dr. Evil vandaag??
Ik las geslachtsverandering.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:57 schreef babette21 het volgende:
misschien heeft ie wel zo'n tumor ofzo, dat tegen zijn hersens drukt en gedragsverandering veroorzaakt
En die baardquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:44 schreef babette21 het volgende:
wat een schaamteloze vertoning van Marnix
en Ilyas moet nodig naar de kapper, wat heeft die fout & vies haar zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |