Hilbrand Nawijn?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:43 schreef Airelle het volgende:
Hilbrand nu op Ned.3 in Oppassen.
Hoe grappig.
Die jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:46 schreef haagse_elfje het volgende:
hillard bedoel je
ik lees het nu pasquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:14 schreef Wup het volgende:
hai & zwaai Babetje
ik kom er een beetje laat achter maar nu op ned3 Kirsten Mulder met jong koppie
Toch is het hemquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:50 schreef pberends het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0599026/
Staat niet op IMDB.
1. het is "preview"quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:47 schreef xtravical het volgende:
Waarom lieten ze btw de cliffhanger in de previeuw zien
Volgens mij herhalen ze alleen de resterende afleveringen van seizoen 6 (t/m afl. 122) en Wim speelde geloof ik mee in seizoen 7.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:57 schreef babette21 het volgende:
zit Erik Arens nu momenteel in Oppassen???
dan komt Wim Bax binnenkort ook, hij speelde een tijdje 't vriendje van Anna [Michiel, een ballo]
Je ne comprend pas.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:15 schreef Airelle het volgende:
Is niets dus nu op BNN?
Voor moi is het een nadeel.quote:Dus de reclame-reductie is het enige voordeel?
Dat ONM niets meer is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:24 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Je ne comprend pas.![]()
[..]
Voor moi is het een nadeel.
ik vind 't eigenlijk wel vermakelijk nu:quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:29 schreef Airelle het volgende:
Dat ONM niets meer is.
Ik vind dat ONM eigenlijk wel opgeknapt is met Victor als mad scientist.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:29 schreef Airelle het volgende:
Dat ONM niets meer is.
Een cap-technisch nadeel.quote:Waarom een nadeel?.
Ik kijk het al heel lang niet meer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vind 't eigenlijk wel vermakelijk nu:
de rentree van Victor & Julia die een soort Simons Sister denkt te zijn
de rest negeer ik gewoon
oh en ik zag 't vandaag op 'n normale tv [wb formaat] en dan ziet 't er best strak uit
precies, dat bedoel ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik vind dat ONM eigenlijk wel opgeknapt is met Victor als mad scientist.
Wat gemeen! Zo mag je niet over haar praten! Dat meisje is zo geboren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:17 schreef haagse_elfje het volgende:
sanne is al verminkt
haar moeder schrok zo erg dat ze het arme schaap gewoon bij haar ook zo verminkte papa heeft gedumpt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:26 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Wat gemeen! Zo mag je niet over haar praten! Dat meisje is zo geboren.
Ach, ik vind wel meer ongeloofwaardig...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:00 schreef Lovechild het volgende:
Ben ik nou de enige die het zeer ongeloofwaardig is dat Chris Tates is gecast als papa Vroman?
Een oudere broer, zijn vader
![]()
Jawel, daar is het een soap voor natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:15 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Ach, ik vind wel meer ongeloofwaardig...![]()
Cees Spanbroek werd vast en zeker voor een andere serie gerecycled. Of moest hij bij Japie wat meer KingKorn eten?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:30 schreef haagse_elfje het volgende:
het is mega ongeloofwaardig als je na gaat, dat de eerste dude die vroman sr. speelde ongelofelijk oud was, nu hebben ze iemand die kan gewoon zijn broer zijn mja ach daarvoor is het soap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |