Nee, wel op die twee meloenen die ze heeft.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha jij valt wel op vals en lui?!![]()
NEEEE!!!!!!!quote:
Meloenen???quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, wel op die twee meloenen die ze heeft..
ze trekt hier een Tara-hoofdquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:39 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Kokosnotenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:39 schreef Svensational het volgende:
Zuipt ze daar ook?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:53 schreef Iwan1976 het volgende:
REMINDER:
Zometeen om 16:25 uur op Nederland 1 'Baas Boppe Baas' met Dominique van Vliet.
BTW: Het is me opgevallen dat er in BBB veel gebruik gemaakt wordt van muziekjes uit GTST en ONM.
Zo te zien alleen water... en haar fiets is weer stuk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:03 schreef LeefbaarFok het volgende:
Zuipt ze daar ook?
Je gaat me toch niet wijsmaken dat je naar die onnozele BB gaat kijken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:10 schreef babette21 het volgende:
ONM komt tegenover BB te staan....![]()
"Dat hoort niet!!!!!!"
© Hillard
Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:10 schreef babette21 het volgende:
ONM komt tegenover BB te staan....![]()
"Dat hoort niet!!!!!!"
© Hillard
quote:"In andere soaps zie je bijvoorbeeld nooit iemand masturberen, terwijl alle jongeren het vrijwel iedere dag doen, en wij gaan dat laten zien, en inderdaad, gewoon helemaal naakt!" aldus een woordvoerder van ONM in de TVFilmgids.
quote:TONNIE DE VRIES: "Ik trek dit niet." (tegen Elif)
Tonnie en Ilyas vallen al af.quote:ELIF ÖZAL: "Hij trekt dat niet Tonnie!" (tegen Tonnie, over Ilyas)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:55 schreef Soldier2000 het volgende:
Slechtste aflevering van het seizoen
Dit was een gedenkwaardige dag, want het was de eerste aflevering waarin de toiletten van DOK te zien waren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:55 schreef Soldier2000 het volgende:
Nee ik ben er ook![]()
Slechtste aflevering van het seizoen
Wat een dieptepunt!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dit was een gedenkwaardige dag, want het was de eerste aflevering waarin de toiletten van DOK te zien waren.![]()
Volgens mij gaan we deze set (à la de autoscènes) nog heel vaak terug zien.![]()
zie je wel dat het een stelletje zeikerds zijn.... [met tussenposenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Dit was een gedenkwaardige dag, want het was de eerste aflevering waarin de toiletten van DOK te zien waren.![]()
bespaar mequote:Volgens mij gaan we deze set (à la de autoscènes) nog heel vaak terug zien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |