quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:01 schreef NelisZ het volgende:
Is dat een nieuwe mode ofzo, zelf geen nieuw topic openen als je de oude op slot gooit?
Inderdaadquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:11 schreef The_Hives het volgende:
nu alleen og naar online laten verplaatsen
Ik ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:22 schreef Psychonikeo het volgende:
ik had wel een mooi Engels/Nederlands gezegde verwacht als TT
is dat een Engelse Britse in het Nederlands?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:09 schreef GotC het volgende:
Voordat ik een fout maak, maak ik die fout niet.
volgens mij beantwoord je je vraag zelf,quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat is het slimste wat ik vanavond kan doen;
4-3-3 spelen zodat mijn jonge poepjes tenminste training krijgen of 5-4-1 om de schade beperkt te houden? Verliezen ga ik toch heel hard.
yes, otherwise you start walking next to your shoesquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:03 schreef rompompom het volgende:
Are you guys taking me in the mailing?
Dat klinkt als een uitspraak van Cruijffquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
is dat een Engelse Britse in het Nederlands?
had ook zomaar gekund jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:41 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat klinkt als een uitspraak van Cruijff
Dat heb ik d'r niet eens geleerdquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:41 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat klinkt als een uitspraak van Cruijff
Dat is mn achternaam helemaal nietquote:
i hope GotC isn't taking you in the little O!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is mn achternaam helemaal niet![]()
En die van haarzelf ook niet![]()
* Flappekz voelt zich in de mailing getaked
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
i hope GotC isn't taking you in the little O!
Als je me ff je team-id geeft, zal ik vanavond thuis even kijken voor jequote:Op woensdag 20 januari 2010 15:24 schreef kristyle het volgende:
Zou iemand me kunnen helpen mijn volgende match voor te bereiden?
Hij speelt een 4-5-1 met vleugelaanval. Bij zijn vleugelverdedigers staan de pijlen naar het midden. Zijn rechterflank zal makkelijk over mijn linkerverdediging komen.
Ik speel 3-5-2 en zal de slag op het middenveld winnen. Maar mijn aanval is veel te zwak om het op te nemen tegen zijn verdediging.
Volgens die tacktieken site abc, zou ik over de flanken moeten aanvallen en met een ocd spelen. Maar ik heb geen speler die voldoet aan de eisen van een ocd ? Als dat tenminste een speler met hoog positiespel, hoog verdedigen en passen is tenminste.
En iets anders, in mijn friendly met 10-0 slaag gehad
Foetre.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:45 schreef NelisZ het volgende:
Zijn er trouwens (naast Gijs_ en ik) nog meer mensen die vanavond in de beker spelen?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oeh, dan ben ik benieuwd voor straks als ik thuiskom
Bedankt!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je me ff je team-id geeft, zal ik vanavond thuis even kijken voor je
Dat dan weer welquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee.. zal toch juist verrassend zijn als je dat dan aantreft?
kerst was voor jou niet lang genoegquote:
als ik zo verrast wordt, wil ik het hele jaar wel kerst vieren hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
kerst was voor jou niet lang genoeg
Dit komt dichter in de buurt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:49 schreef Flappekz het volgende:
Kom ik thuis....helemaal geen verrassing
dat hadden inderdaad andere roze bollen moeten zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, zo stond ik hier dus ook in de woonkamer, met mn roze pompoms
Dan had ik zo gestaan ->quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat hadden inderdaad andere roze bollen moeten zijn
au!! hahaquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan had ik zo gestaan ->![]()
OT - friendly lekker kansloos met 9-1 verloren in Luxemburg. Maar da's niet gek tegen 224 hatstats ...
Orders vergeten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:37 schreef Xummon het volgende:
[..]
volgens mij beantwoord je je vraag zelf,
als je al weet dat je gaat verliezen zou ik voor de training gaan
Dat snap ik, je komt wel vaker thuis neem ik aan? Ruim je t wel zelf op?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:49 schreef Flappekz het volgende:
Kom ik thuis....helemaal geen verrassing
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik, je komt wel vaker thuis neem ik aan? Ruim je t wel zelf op?
Je kunt vannacht rustig gaan slapen hoor, het heeft geen gevolgenquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:34 schreef TheVulture het volgende:
Kut, per abuis mijn coach opgesteld in mijn oefenpot en die heeft nu een +1 blessure... heeft dit gevolgen voor mijn training?
Dank je voor de geruststellingquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je kunt vannacht rustig gaan slapen hoor, het heeft geen gevolgen
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:45 schreef NelisZ het volgende:
Zijn er trouwens (naast Gijs_ en ik) nog meer mensen die vanavond in de beker spelen?
Mazzelaar... ik heb nog nooit een vlaggetje gewonnenquote:Op donderdag 21 januari 2010 07:50 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb voor komende woensdag het vlaggetje van Hayastan (Armenie dus) gewonnen
Ik nu een stuk of 4 geloof ik, maar dit is tot nu toe de zeldzaamste. Heb ik toch nog wat aan die federaties in HTquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mazzelaar... ik heb nog nooit een vlaggetje gewonnen
Welke fed's zit jij nog meer bij dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik nu een stuk of 4 geloof ik, maar dit is tot nu toe de zeldzaamste. Heb ik toch nog wat aan die federaties in HT
Dat kun je zien hequote:Op donderdag 21 januari 2010 09:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Welke fed's zit jij nog meer bij dan?
Ah, ok, good busy then.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
yes, otherwise you start walking next to your shoes
echt niet!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:14 schreef Flappekz het volgende:
Hey, ineens allemaal posts in dit topic
denk ik ook jongenman!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oh, sorry ... dan denk ik dat ik me heb vergist
Ik ben luiquote:
Ik ga volgende week naar Moldavie!quote:Op donderdag 21 januari 2010 07:50 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb voor komende woensdag het vlaggetje van Hayastan (Armenie dus) gewonnen
Nicequote:Op donderdag 21 januari 2010 18:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga volgende week naar Moldavie!Ongeveer net zo groot als Armenie.
Zo heb ik ook al wat vlaggetjes gepakt idd. Deze heb ik gewonnen. Slechts 130 HT-ers daar ofzoquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zeker. Zo nodig je er 25 uit net en meteen raak. All1 speel ik nu wel tegen AJ. Auxerre
In Moldavië 964 actieve spelers.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo heb ik ook al wat vlaggetjes gepakt idd. Deze heb ik gewonnen. Slechts 130 HT-ers daar ofzo
quote:Manuel Palacio His training efforts showed good results as his passing abilities increased from weak to inadequate.
Arturs ¦vīpiņ¨ Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his passing skill from poor to weak.
Ernesto Jordi Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his passing skill from weak to inadequate.
Imko Nieuwenhuize Increased his passing skill from inadequate to passable.
Aldo Benders Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his passing skill from inadequate to passable.
quote:Arnoud Jalink (64637373)
16 jaar en 81 dagen, volgende verjaardag: 22-02-2010
Specialiteit: Koppen
Team: YMFC College
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 25-10-2009 08:52 (88 dagen geleden)
Waarschuwingen: 1
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend (max. zwak)
Positiespel: redelijk (max. goed)
Vleugelspel: redelijk (max. goed)
Passen: onbekend (max. slecht)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Owh, maar dat is best een hele fijnequote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:16 schreef Gijs_ het volgende:
M'n beste mid stijgt van zwak naar redelijk vorm, verder niks!
Zeker, komt me ook goed van pas zondag!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Owh, maar dat is best een hele fijne
Ben ook heel blij met hem! Hij hoeft niet perse op 17.000 de jeugd uit, omdat zijn stats precies aansluiten op mijn trainingsschema bij de "grote jongens".quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:20 schreef Gijs_ het volgende:
Dat jeugdspelertje van jou is ook lekker zeg!
Dan kun je beter even wachten totdat ie op goed zit bij beiden ja!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ben ook heel blij met hem! Hij hoeft niet perse op 17.000 de jeugd uit, omdat zijn stats precies aansluiten op mijn trainingsschema bij de "grote jongens".
Die is inderdaad enig.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:17 schreef kristyle het volgende:
Udo Gendebien
18 jaar en 16 dagen, TSI = 6 870
goed in vorm, conditie redelijk
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 7/20 goed
Positiespel: 9/20 formidabel
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 5/20 matig
Spelhervatting: 4/20 zwak
Enige stijger, en wat positieve vorm updates.
Na twee trainingen vind ik best netjes hoor!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:15 schreef MrMoon het volgende:
mijn skilltrade is gestegen na 2 trainingen.. na 1 week was leuker geweest, maar goed al doende leert men
ik ga em vanavond of zondag maar op de TL dumpen..
Helaas geen unpredictable kunnen binnen harken ( die ging over 4 mlnquote:Konrad Bogner [playerid=197799439]
23 years and 88 days, Next birthday: 15-02-2010
Born in: Österreich
In passable form, excellent stamina.
A pleasant guy who is temperamental and dishonest.
Has poor experience and weak leadership abilities.
Owner: FC Mattheus Eugenius (since 22-01-2010 (4/41), )
Total Skill Index (TSI): 9 670
Wage: 2 724 ¤ (2 270 ¤) /week including 20% bonus 43 584 ¤ /season
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: excellent
Winger: poor Defending: wretched
Scoring: outstanding Set pieces: supernatural
Bogner? Is welke taal is dat dan Stijve Piemel? Boner ken ik wel, maar bogner...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo, met wat vrijheid wbt de uitspraak, presenteer ik hier mijn nieuwe spits KONRAD STIJVEPIEMEL!
[..]
Helaas geen unpredictable kunnen binnen harken ( die ging over 4 mln) maar supernatural SH is ook leuk natuurlijk. Scoren en passen is identiek aan mijn andere spits.
Zondag ga ik thuis van de nummer 1 winnen, met MOTS. Ik ga dan tevens een nieuw hatstats record vestigen. Beetje jammer dat ik dat record met PIC ook al gehaald zou hebben, ware het niet dat al mijn middenvelders behalve de 18jarige formidabel pm/goed passen in matig vorm zijn![]()
En ik heb nog meer dan 3 ton voor eventuele oude lullen vervangers mochten blessures zich aandienen
Met wat vrijheid wbt de uitspraak zei ik dan ook ;-)quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bogner? Is welke taal is dat dan Stijve Piemel? Boner ken ik wel, maar bogner...
Dan moet je wel heel ver doordenken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Met wat vrijheid wbt de uitspraak zei ik dan ook ;-)
Jullie reserveduitsers/belgen hebben toch alleen maar fanatsieuitspraak?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bogner? Is welke taal is dat dan Stijve Piemel? Boner ken ik wel, maar bogner...
En nee, zelfs met een beetje fantasieuitspraak haal ik boner er niet uit...
Betaal je nou ook veel meer voor zo'n speler vanwege zijn spelhervattingen? M'n 23 jarige spits met briljant scoren, uitmuntend passen, zwak positiespel en technisch heb ik voor 3 ton meer gekocht.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo, met wat vrijheid wbt de uitspraak, presenteer ik hier mijn nieuwe spits KONRAD STIJVEPIEMEL!
[..]
Helaas geen unpredictable kunnen binnen harken ( die ging over 4 mln) maar supernatural SH is ook leuk natuurlijk. Scoren en passen is identiek aan mijn andere spits.
Wel als je het perse op zijn Nederlands fonetisch wilt uitspreken jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel ver doordenken.
dezelfde spits maar dan (toen) een jaar ouder kostte me 2,5 miljoen. Deze 3.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:31 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Betaal je nou ook veel meer voor zo'n speler vanwege zijn spelhervattingen? M'n 23 jarige spits met briljant scoren, uitmuntend passen, zwak positiespel en technisch heb ik voor 3 ton meer gekocht.
Ja dat zag ik (vandaag de 3 ton meer, de spits die ik noemde kostte me 3.3 miljoen). Maar spelhervattingen heeft dus wel aardige invloed op de transfersom dus.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
dezelfde spits maar dan (toen) een jaar ouder kostte me 2,5 miljoen. Deze 3.
Zie edit.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:35 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Ja dat zag ik (vandaag de 3 ton meer, de spits die ik noemde kostte me 3.3 miljoen). Maar spelhervattingen heeft dus wel aardige invloed op de transfersom dus.
Op welke kwaliteiten en voor welke lieve som heb je die aangeschaft? Hij is wel lekker namelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goffer daar kom je nu meequote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:12 schreef MrMoon het volgende:
Possie.. ik promoveer komend weekend weer een verdedigertje met goed verdedigen.. (dit keer met minder dagen en meer passen)
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:13 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn jeugd pull:Zonde dat een dubbele redelijk dan op deze beide kwaliteiten zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
idd... heel erg zonde...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zonde dat een dubbele redelijk dan op deze beide kwaliteiten zit
Dat klopt.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:31 schreef rompompom het volgende:
Als je van een bepaalde opstelling de standaardopstelling maakt, neemt-ie PIC instelling toch niet mee?
Is dat erg dan ?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:15 schreef rompompom het volgende:
Senks. Dan kan je dus gewoon een opstelling maken voor de zondag zonder dat dat gemeld wordt bij de competitiestand enzo, mits je niet PICt of MOTSt.
Ervaring van een speler kan ook nog het verschil maken. Maar vorm heeft grote invloed inderdaad.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:31 schreef kristyle het volgende:
Hoe komt het dat keeper 1 de stats van mijn verdediging (volgens hattrick organizer) beter maakt dan speler 2 ?
Is het omdat 2 "zwak" in vorm is en is dat verschil dan zo groot tussen een goed en formidabel?
1) redelijk in vorm, conditie redelijk
Keepen: 7/20 goed
Verdedigen: 2/20 waardeloos
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 1/20 rampzalig
Passen: 1/20 rampzalig
Scoren: 0/20 niet-bestaand
Spelhervatting: 5/20 matig
2) zwak in vorm, conditie redelijk
Keepen: 9/20 formidabel
Verdedigen: 1/20 rampzalig
Positiespel: 2/20 waardeloos
Vleugelspel: 1/20 rampzalig
Passen: 0/20 niet-bestaand
Scoren: 0/20 niet-bestaand
Spelhervatting: 7/20 goed
Tja ik hoop eigenlijk dat er een spitsen trainert m op pikt. Zn onvoorspelbaar is in de spits nl wel lekker. Als verdediger liever niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zonde dat een dubbele redelijk dan op deze beide kwaliteiten zit
Dat snap ik maar ja nu heb ik al een trainie.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja.. ik wist ook niet dat ie al bijna op goed verdedigen zat
Dat wel maar als je graag countert oid dan moet je dat iedere week weer instellen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:15 schreef rompompom het volgende:
Senks. Dan kan je dus gewoon een opstelling maken voor de zondag zonder dat dat gemeld wordt bij de competitiestand enzo, mits je niet PICt of MOTSt.
dat begrijp ik, maar dan verkoop je hem dus als 17j78d kale redelijk spits. Daar zit niet veel geld inquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja ik hoop eigenlijk dat er een spitsen trainert m op pikt. Zn onvoorspelbaar is in de spits nl wel lekker. Als verdediger liever niet.
[..]
Dat snap ik maar ja nu heb ik al een trainie.
Ach zn tv zegt ook maar iets van 58k. Zolang ie maar getraint wordt vind ik t best. Zodra ie weer door verkocht wordt krijg ik er weer geld voor.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
dat begrijp ik, maar dan verkoop je hem dus als 17j78d kale redelijk spits. Daar zit niet veel geld in
Die van Januari was toch al geweest?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:55 schreef NelisZ het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het Team van de Maand? Het lijkt mij wel weer tijd voor een interview
Dan zal ik die wel hebben gemist ofzoquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die van Januari was toch al geweest?
Ik vraag t maar want ik weet t ook niet meer. De site is ook geen hulp want daar loopt t tot november.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:35 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dan zal ik die wel hebben gemist ofzo
Njaa, dan heb je in ieder geval al een reminder voor februari
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vraag t maar want ik weet t ook niet meer. De site is ook geen hulp want daar loopt t tot november.
Wat zijn jullie zo saampies aan t doen?quote:20:27 yurtjuh has logged in
20:27 psychonikeo has logged in
Aan het Hattricken natuurlijk. Dohquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat zijn jullie zo saampies aan t doen?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Aan het Hattricken natuurlijk. Doh
Ik ik!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:32 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz heeft trouwens weer een supporterslotje vrij
Wie o wie?
Van buiten nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Het is dat ik weet dat je niet blond bent.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:53 schreef Psychonikeo het volgende:
Misschien moet iemand nog even melden dat Puala al een aantal dagen terug is van een ban.
Er werd ook gemeld dat ze geband was, dus dan is dit misschien ook wel belangrijk om te weten
quote:23-01-2010 (4/41) Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 35 000 ¤
Ik heb geen idee, ik vul eigenlijk slechts orders in...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 07:34 schreef rompompom het volgende:
Da's lekker, Scud! Hoeveel rondes hoop je nog te overleven?
quote:24-01-2010
Het gevaar om failliet te gaan lijkt geweken. De bank heeft je financiële situatie nog eens doorgelicht en ze hebben groen licht gegeven om door te gaan!
vanavond gaat hij op de lijstquote:Isaac Boogers (274180179)
17 jaar en 31 dagen, volgende verjaardag: 15-04-2010
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: Dynamo Groningen (sinds 24-01-2010)
Total Skill Index (TSI): 1 120
Loon: 490 ¤/week 7 840 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:Ik weet dat we onze aandacht niet echt richten op Vleugelspel, maar ik wil toch even opmerken dat Volkert Colen redelijk kan worden op deze vaardigheid.
10. Volkert Colen (A) (71386812)
16 jaar en 65 dagen
Positiespel: matig (max. goed)
Vleugelspel: onbekend (max. redelijk)
Passen: onbekend (max. matig)
Scoren: matig (max. uitstekend)
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:42 schreef Gijs_ het volgende:
Mijn jeugdtopper wordt in potentie leuker en leuker, ondanks z'n leeftijd:
[..]
het duurt alleen wel even tot hij maximaal in zn potentie zit (bijv. qua scoren)..quote:Op zondag 24 januari 2010 16:42 schreef Gijs_ het volgende:
Mijn jeugdtopper wordt in potentie leuker en leuker, ondanks z'n leeftijd:
[..]
Klopt, al gaat ie tot nu toe redelijk snel (tot nu toe 2 niveaus binnen 40 dagen), maar hij heeft idd nog wel een seizoen nodig sowieso.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het duurt alleen wel even tot hij maximaal in zn potentie zit (bijv. qua scoren)..
ohw dat valt op zich nog wel mee dan.. Het is vooral aantrekkelijk als je hem kan promoveren met uitstekend scoren als hij nog 17 is..quote:Op zondag 24 januari 2010 17:05 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Klopt, al gaat ie tot nu toe redelijk snel (tot nu toe 2 niveaus binnen 40 dagen), maar hij heeft idd nog wel een seizoen nodig sowieso.
Dat zou idd het mooist zijn. Anders hou ik hem zelf als trainee.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ohw dat valt op zich nog wel mee dan.. Het is vooral aantrekkelijk als je hem kan promoveren met uitstekend scoren als hij nog 17 is..
ja dat is ook wel leuk idd.. je eigen jeugdspeler doortrainenquote:Op zondag 24 januari 2010 17:10 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat zou idd het mooist zijn. Anders hou ik hem zelf als trainee.
Ik ga bieden! Hopend op een starters bod op mijn verdediger of mn spits \ verdediger trainie.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:33 schreef MrMoon het volgende:
Jeugdspeler gepromoveerd:
[..]
vanavond gaat hij op de lijst
mijn team kan morgen een potje spelen.....quote:Op zondag 24 januari 2010 17:40 schreef MrMoon het volgende:
Zijn er overigens nog mensen die in zijn voor een jeugdfriendly?
ik ken het bestaan van de oefenpot bij de jeugd, maar wilde eerst hier even polsen
Crewbashing. En het waarom enzo ga ik maar niet uitleggen, want we zijn het duidelijk nog niet eensquote:Op zondag 24 januari 2010 19:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is jou ban opgeheven?
Waarom had je een ban eigenlijk?
Hmmzz ok ik zal niet om details vragen maar ik sta er eigenlijk niet van te kijken.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Crewbashing. En het waarom enzo ga ik maar niet uitleggen, want we zijn het duidelijk nog niet eensEn ik zit niet op een vervolg te wachten
Ik heb alles gelezenquote:Op zondag 24 januari 2010 19:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is jou ban opgeheven?
Waarom had je een ban eigenlijk?
Waarom niet? Omdat ik zo'n rellert ben ofzo?quote:Op zondag 24 januari 2010 19:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmmzz ok ik zal niet om details vragen maar ik sta er eigenlijk niet van te kijken.
quote:
Neuh maar ik ken je een beetje en dan weet ik genoeg.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat ik zo'n rellert ben ofzo?
Ik dacht dat we het verleden zouden laten rusten en zouden kijken naar de toekomst. Daarnaast ben ik ontzettend veranderd de laatste tijd en is de situatie anders gekomen als dat het lijkt op fok. De helft is namelijk via msn afgehandeld van tevoren. En daarbij komt nog dat ik je mening erg oppervlakkig vind gezien je niet eens weet wat de gehele situatie is geweest.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Telt t hier niet meer dat de gene die zich t eerst melt t eerst maalt speelt??
![]()
[..]
Neuh maar ik ken je een beetje en dan weet ik genoeg.![]()
![]()
Sorry maar de waarheid is hard moppie
Iedereen heeft zo zn recht op zn eigen mening.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het verleden zouden laten rusten en zouden kijken naar de toekomst. Daarnaast ben ik ontzettend veranderd de laatste tijd en is de situatie anders gekomen als dat het lijkt op fok. De helft is namelijk via msn afgehandeld van tevoren. En daarbij komt nog dat ik je mening erg oppervlakkig vind gezien je niet eens weet wat de gehele situatie is geweest.
Zo en nu ben ik klaar met dit onderwerp.
Stop er dan ook gewoon over. Het heeft geen zin om er over door te gaan. We worden het er toch niet over eens.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zn recht op zn eigen mening.Je bent nou eenmaal niet de meest betrouwbare persoon maar goed.... Ik zal er verder niet meer over beginnen.
Doe je goed!quote:Op zondag 24 januari 2010 20:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Tvoje maakte meestal gebruik van de vleugelaanval. FcKillerbees23 probeerde zich te richten op aanvallen door het midden.
Tvoje nam na 13 minuten de leiding toen Victorin Fargues op links doorbrak en de bal in de verre hoek plaatste. De keeper wist zijn vingers nog wel tegen de bal te krijgen, maar kon niet vermijden dat de bal over de doellijn rolde: 1-0 voor de thuisploeg.
Een vlotte aanval over de linkerflank werd vanuit een moeilijke hoek afgerond door Ole Jensen, waarmee Tvoje de voorsprong uitbreidde: 2-0. Bij deze voorsprong meende Tvoje zich wel wat meer te kunnen terugtrekken in een verdedigende stelling.
Goede keus.
Je hebt net als ik de behoefte om t laatste woord te hebben.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Stop er dan ook gewoon over. Het heeft geen zin om er over door te gaan. We worden het er toch niet over eens.
dat je aan het smelten bent maakt niet uit of je als eerste mag of nietquote:Op zondag 24 januari 2010 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Telt t hier niet meer dat de gene die zich t eerst melt t eerst maalt speelt??
![]()
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat je aan het smelten bent maakt niet uit of je als eerste mag of niet
ze kan als eerste spelen en dat telt voor mij eigenlijk
Ha, je had toch positief moeten zijn dus!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
4-2 gewonnen. De eerste winstpartij dit seizoen.
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Wat een wedstrijd... allereerst speelt mijn tegenstander ineens wel met zijn A-team, nadat ie de afgelopen 4 weken met zijn B-team aantrad en zijn A-ploeg voor de beker bewaarde.... ik verloor dus het middenveld... kwam met 3-1 achter maar vervolgens in 2 minuten tijd terug tot 3-3... om 5 minuten voor tijd de 4-3 om mijn oren te krijgen
Uit frustratie heb ik er wel twee van zijn spelers afgetrapt... don't mess with the Hattrick-gay
Kijk das een plus puntje na zo een domper!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:25 schreef sportfreak het volgende:
Speelde vandaag als nummer 2 tegen de nummer 1, dacht wel voor de zege te kunnen gaan. Na een half uur echter een rode kaart voor een middenvelder, dus eigenlijk meteen kansloos. Zeker toen ik vlak daarna op 1-0 achter kwam.
In de tweede helft teruggekomen tot 1-1, maar daar bleef het bij. Toch tevreden uiteindelijk
Mag ook wel eens een keer, ik speel (counter) al weken in een 5-2-3 zonder middenveld en met een leuke verdediging en aardige aanval. Dat kan niet altijd goed blijven gaan.. Jammer alleen dat je meende Plomp (ook al is 'ie semi-bejaard) er af te moeten schoppenquote:
Nog een klacht: Had een mooi vlaggetje gewonnen (Hayastan), maar die eikel heeft nooit meer ingelogdquote:Op maandag 25 januari 2010 08:22 schreef Flappekz het volgende:
Win je een keertje, lopen je supporters alsnog weg
Je weet dat dat soort jongens vaak ook pas op maandag/dinsdag inloggen en hun friendly regelen? Althans, de voor hun geregelde friendly ook daadwerkelijk vastleggen?quote:Op maandag 25 januari 2010 08:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nog een klacht: Had een mooi vlaggetje gewonnen (Hayastan), maar die eikel heeft nooit meer ingelogd![]()
Heb dus maar Azerbaijan uit de oefenpool geplukt
Hij had inmiddels al 10 dagen niet meer ingelogd, en zn laatste 3 wedstrijden had ie al geen complete opstelling meer gemaaktquote:Op maandag 25 januari 2010 08:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je weet dat dat soort jongens vaak ook pas op maandag/dinsdag inloggen en hun friendly regelen? Althans, de voor hun geregelde friendly ook daadwerkelijk vastleggen?
* Proud2beDiepfries hoopt maar voor Flappekz dat die Armeniër echt niet meer inlogt voor dinsdagavond 18:00u..
quote:Op maandag 25 januari 2010 08:22 schreef Flappekz het volgende:
Win je een keertje, lopen je supporters alsnog weg
quote:25-01-2010
1 new fan(s) signed up and paid 30 ¤ in fees.
quote:
Had er vorige week al 1 bijquote:Je fanclub heeft er 3 nieuwe supporter(s) bij gekregen; dat leverde 90 ¤ op voor de clubkas.
Leuk he. Die nieuwe ME.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
^&@%$%$@^@$%$
Ik zal niet spreken van een naaipartij, maar het zit me wederom niet mee dit seizoen:
264226031
Persoonlijk zal ik ze wel minstens met redelijk positiespel kopen. Of worden ze dan wel erg duur? Verder moet je kijken wat het meeste oplevert. Ik denk wel dat spelers met bijstats (passen/verdedigen) wel meer opleveren, maar moeilijk te zeggen. Of ben je ze van plan later in je A-team op te stellen? Dan zal ik zeker spelers kiezen met bijstats.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:46 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik train middenveld. Momenteel zit ik er aan te denken om een nieuwe lange termijns trainee te kopen. Normalter koop ik dan met een hoge hoofdskill (positiespel dus), nu zit ik er aan te denken om goed passen/verdedigen en zwak positiespel te kopen. Op die laatste train ik toch en die gaat toch stijgen. (heb'm nu nog niet nodig in't hoofdteam)
Is dat verstandig?
Ik vind t een goed idee. Zo doen meer managers het en zo kan je leuke multiskillers maken.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:55 schreef augurkenkoning het volgende:
Het idee is om deze in te zetten in m'n hoofdteam over een seizoen of twee. De vervangen A speler kan dan verkocht
Met drie maal redelijk worden de spelers mij wat te duur; ik kan eens gaan kijken wat een matig voor positiespel erbij gaat kosten.
Ik vind dat heerlijk trainen. Ik heb deze aangekocht met matig positiespel en redelijk passen op 17j20d. Ging naar redelijk met 30 dagen. is nu dus:quote:Op maandag 25 januari 2010 14:55 schreef augurkenkoning het volgende:
Het idee is om deze in te zetten in m'n hoofdteam over een seizoen of twee. De vervangen A speler kan dan verkocht
Met drie maal redelijk worden de spelers mij wat te duur; ik kan eens gaan kijken wat een matig voor positiespel erbij gaat kosten.
En hij is nu briljant PM + 9 en goed passen + 4quote:Washington Morales [playerid=231981352]
20 years and 41 days, Next birthday: 06-04-2010
Born in: Uruguay
In inadequate form, excellent stamina.
A pleasant guy who is calm and honest.
Has poor experience and passable leadership abilities.
Owner: FC Mattheus Eugenius (since 19-01-2009 (16/37), 3s 5wk)
Total Skill Index (TSI): 15 430
Wage: 6 588 ¤ (5 490 ¤) /week including 20% bonus 105 408 ¤ /season
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: brilliant Passing: solid
Winger: poor Defending: weak
Scoring: wretched Set pieces: wretched
niet onaardig gedaan.. ik had zelf op meer gehoopt maar ik mag niet klagen..quote:Transfers voor Virgilio Coenza
Datum Van Aan Prijs TSI toen
25-01-2010 Dynamo Groningen Clevedon Crusaders 234 000 ¤ 1 110
12-01-2010 Os Demos RoXos F.C. Dynamo Groningen 157 000 ¤ 970
hmmm heb eigenlijk geen trainingsplekjes meer, maar ik ga even kijken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb een jeugdspeler te koop staan met uitstekend verdedigen en goed passen... iemand?
Hij heeft ook al twee bonusweken training in de pocket op verdedigen... en zijn passen is met een weekje training misschien wel uitstekend want daar was ie al op ingeschaald toen ie uit de jeugd kwam rollenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmmm heb eigenlijk geen trainingsplekjes meer, maar ik ga even kijken.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:31 schreef Psychonikeo het volgende:
Ah, bij jeugdspeler verwachtte ik eigenlijk geen 19 te zien
Maar dan is hij te oud om mijn huidige trainees voor te gaan vervangen. Sorry!
Mooi misleidend verkooppraatjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb een jeugdspeler te koop staan met uitstekend verdedigen en goed passen... iemand?
Sinds wanneer is 19 jaar oud? Of wil jij ze nog jonger?quote:
Bij jeugdspeler verwacht iedereen natuurlijk een 17jarigequote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 19 jaar oud? Of wil jij ze nog jonger?
Heequote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Bij jeugdspeler verwacht iedereen natuurlijk een 17jarige![]()
22 is jong genoeg voor me![]()
zo'n beetje rond die leeftijd is wel goed jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach ik had gewoon zin in wat bezoekersquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
ik ben wel meteen supporter van je gewordenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ik had gewoon zin in wat bezoekers
Dat is inderdaad interessant zo ja (:quote:Op maandag 25 januari 2010 18:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik vind dat heerlijk trainen. Ik heb deze aangekocht met matig positiespel en redelijk passen op 17j20d. Ging naar redelijk met 30 dagen. is nu dus:
[..]
En hij is nu briljant PM + 9 en goed passen + 4
Ik ben overigens nu aan het kijken voor redelijk pm/goed passen die redelijk snel naar goed/goed gaan in verwachting (<3 weken)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:30 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Dat is inderdaad interessant zo ja (:
ik ga het ook maar proberen (:
Die training duurt uberhaupt al 'slechts' 5,5 week. Met een (exceptioneel) hoog loon kun je dat dus wel inschatten voor <3 weken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:20 schreef augurkenkoning het volgende:
Hoe ga je dat inschatten? PsicoTSI voorziet daar neit in?
Ach, zelf als ik het mis heb en het kost een week PM training extra, dan dit die training al in het passen, en dat train ik ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:26 schreef augurkenkoning het volgende:
Hmm, dan moet je wel erg goed weten wat je doet
succes! (:
ook van mijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ben wel meteen supporter van je geworden
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
klopt.. alle homo's in 1 keer maar gedaan
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
klopt.. alle homo's in 1 keer maar gedaan
Je voelt je niet serieus genomen?quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je voelt je niet serieus genomen?
Huh?quote:
Student?quote:
Ik ook, ben zelf nog studentquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nee want dan heb je 24/7 vakantie. Ik spreek uit ervaring
Ik heb altijd weekend, zelfs ondanks het feit dat je soms tentamens hebt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:58 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik ook, ben zelf nog student
Maar het gebeurt weleens dat je dinsdags college oid hebt, en dan heb je daarna dus weer weekend
Luizenlevenquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:36 schreef Flappekz het volgende:
Paar dagen vrij genomen om me voor te bereiden op tentamens komende dinsdag...en ik moet nog een paper in elkaar zetten. Dus gewoon weekend
Dat ga ik toch ook doenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je eens gewoon je best doet
Ik nu lekker welquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:41 schreef GotC het volgende:
Toen ik vroeger op school zat kon ik hier echt geen dagen voor vrijnemenNu ook niet trouwens
.
Ambtenarenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat ga ik toch ook doen
En wat moet ik anders met 48 verlofdagen...
Ik dacht dat ik er veel had met 40...quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat ga ik toch ook doen
En wat moet ik anders met 48 verlofdagen...
ja, das ook wel weer waar..quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hij was te makkelijk om niet te maken
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
* Flappekz heeft dit jaar zijn eerste ouwelullendag gekregen
Bij Defensie al vanaf het jaar dat je 30 wordtquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? dat begint toch pas bij 35? of zijn jullie daar ook weer een uitzondering op?
Oehh, deze medecupfighter gaat direct even aan de slag!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
De medecupfighters hun penaltynemers al ingesteld voor vanmiddag (just in case..)?
In ieder geval succes allemaal! Op naar de 6e ronde!
Jouw obsessie voor 17-jarigen is beangstigendquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:36 schreef Flappekz het volgende:
Ik zie net dat mn toptrainees deze week 18 worden. Ik had echt het gevoel dat ze eeuwig 17 bleven. Was het maar zo
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jouw obsessie voor 17-jarigen is beangstigend
hehe wel herkenbaar..quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:36 schreef Flappekz het volgende:
Ik zie net dat mn toptrainees deze week 18 worden. Ik had echt het gevoel dat ze eeuwig 17 bleven. Was het maar zo
Stom is dat eigenlijk he?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe wel herkenbaar..
als ze 17 zijn dan lijken ze veel grotere talenten, dan wanneer ze 18 zijn..
Da's gewoon logisch... de tijd dat ze nog kunnen groeien verminderdquote:
quote:3. Maxim van Nie (E1) (65643326)
16 jaar en 93 dagen, volgende verjaardag: 15-02-2010
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Team: TeamMiniKoekje
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 01-11-2009 12:19 (87 dagen geleden)
Waarschuwingen: geschorst
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: goed (max. goed)
Positiespel: slecht (max. slecht)
Vleugelspel:matig (max. matig)
Passen: onbekend (max. zwak)
Scoren: onbekend (max. slecht)
Spelhervatting: onbekend
jeuj!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:16 schreef Flappekz het volgende:
Mn friendly in Azərbaycan schadevrij overleefd
En nog gewonnen ookquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En nog gewonnen ook![]()
En nu weer ff een flaghunt/pauze, want Fok!cup vanaf komende week
Hehe, gemenerdquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
![]()
iedereen moet even mee hopen dat sportfreak vanavond wordt uitgeschakelddan hebben we mooi 4 poules van 4.. anders 3 van 4 en 1 van 3..
alles voor het plezier van de deelnemers natuurlijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, gemenerd
Alles voor je kindje he?
Ach, een weekje rust kan me altijd weer een nieuw vlaggetje opleverenquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
alles voor het plezier van de deelnemers natuurlijk![]()
een poule van 4 is natuurlijk leuker dan een poule van 3..
dan kan ik je al verflappen dat jij niet in die poule van 3 zitquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, een weekje rust kan me altijd weer een nieuw vlaggetje opleveren
Hmmz...hoeveel wil je er voor hebben?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan kan ik je al verflappen dat jij niet in die poule van 3 zit
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hmmz...hoeveel wil je er voor hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |