Van buiten nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Het is dat ik weet dat je niet blond bent.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:53 schreef Psychonikeo het volgende:
Misschien moet iemand nog even melden dat Puala al een aantal dagen terug is van een ban.
Er werd ook gemeld dat ze geband was, dus dan is dit misschien ook wel belangrijk om te weten
quote:23-01-2010 (4/41) Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 35 000 ¤
Ik heb geen idee, ik vul eigenlijk slechts orders in...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 07:34 schreef rompompom het volgende:
Da's lekker, Scud! Hoeveel rondes hoop je nog te overleven?
quote:24-01-2010
Het gevaar om failliet te gaan lijkt geweken. De bank heeft je financiële situatie nog eens doorgelicht en ze hebben groen licht gegeven om door te gaan!
vanavond gaat hij op de lijstquote:Isaac Boogers (274180179)
17 jaar en 31 dagen, volgende verjaardag: 15-04-2010
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: Dynamo Groningen (sinds 24-01-2010)
Total Skill Index (TSI): 1 120
Loon: 490 ¤/week 7 840 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:Ik weet dat we onze aandacht niet echt richten op Vleugelspel, maar ik wil toch even opmerken dat Volkert Colen redelijk kan worden op deze vaardigheid.
10. Volkert Colen (A) (71386812)
16 jaar en 65 dagen
Positiespel: matig (max. goed)
Vleugelspel: onbekend (max. redelijk)
Passen: onbekend (max. matig)
Scoren: matig (max. uitstekend)
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:42 schreef Gijs_ het volgende:
Mijn jeugdtopper wordt in potentie leuker en leuker, ondanks z'n leeftijd:
[..]
het duurt alleen wel even tot hij maximaal in zn potentie zit (bijv. qua scoren)..quote:Op zondag 24 januari 2010 16:42 schreef Gijs_ het volgende:
Mijn jeugdtopper wordt in potentie leuker en leuker, ondanks z'n leeftijd:
[..]
Klopt, al gaat ie tot nu toe redelijk snel (tot nu toe 2 niveaus binnen 40 dagen), maar hij heeft idd nog wel een seizoen nodig sowieso.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het duurt alleen wel even tot hij maximaal in zn potentie zit (bijv. qua scoren)..
ohw dat valt op zich nog wel mee dan.. Het is vooral aantrekkelijk als je hem kan promoveren met uitstekend scoren als hij nog 17 is..quote:Op zondag 24 januari 2010 17:05 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Klopt, al gaat ie tot nu toe redelijk snel (tot nu toe 2 niveaus binnen 40 dagen), maar hij heeft idd nog wel een seizoen nodig sowieso.
Dat zou idd het mooist zijn. Anders hou ik hem zelf als trainee.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ohw dat valt op zich nog wel mee dan.. Het is vooral aantrekkelijk als je hem kan promoveren met uitstekend scoren als hij nog 17 is..
ja dat is ook wel leuk idd.. je eigen jeugdspeler doortrainenquote:Op zondag 24 januari 2010 17:10 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat zou idd het mooist zijn. Anders hou ik hem zelf als trainee.
Ik ga bieden! Hopend op een starters bod op mijn verdediger of mn spits \ verdediger trainie.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:33 schreef MrMoon het volgende:
Jeugdspeler gepromoveerd:
[..]
vanavond gaat hij op de lijst
mijn team kan morgen een potje spelen.....quote:Op zondag 24 januari 2010 17:40 schreef MrMoon het volgende:
Zijn er overigens nog mensen die in zijn voor een jeugdfriendly?
ik ken het bestaan van de oefenpot bij de jeugd, maar wilde eerst hier even polsen
Crewbashing. En het waarom enzo ga ik maar niet uitleggen, want we zijn het duidelijk nog niet eensquote:Op zondag 24 januari 2010 19:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is jou ban opgeheven?
Waarom had je een ban eigenlijk?
Hmmzz ok ik zal niet om details vragen maar ik sta er eigenlijk niet van te kijken.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Crewbashing. En het waarom enzo ga ik maar niet uitleggen, want we zijn het duidelijk nog niet eensEn ik zit niet op een vervolg te wachten
Ik heb alles gelezenquote:Op zondag 24 januari 2010 19:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is jou ban opgeheven?
Waarom had je een ban eigenlijk?
Waarom niet? Omdat ik zo'n rellert ben ofzo?quote:Op zondag 24 januari 2010 19:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmmzz ok ik zal niet om details vragen maar ik sta er eigenlijk niet van te kijken.
quote:
Neuh maar ik ken je een beetje en dan weet ik genoeg.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat ik zo'n rellert ben ofzo?
Ik dacht dat we het verleden zouden laten rusten en zouden kijken naar de toekomst. Daarnaast ben ik ontzettend veranderd de laatste tijd en is de situatie anders gekomen als dat het lijkt op fok. De helft is namelijk via msn afgehandeld van tevoren. En daarbij komt nog dat ik je mening erg oppervlakkig vind gezien je niet eens weet wat de gehele situatie is geweest.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Telt t hier niet meer dat de gene die zich t eerst melt t eerst maalt speelt??
![]()
[..]
Neuh maar ik ken je een beetje en dan weet ik genoeg.![]()
![]()
Sorry maar de waarheid is hard moppie
Iedereen heeft zo zn recht op zn eigen mening.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het verleden zouden laten rusten en zouden kijken naar de toekomst. Daarnaast ben ik ontzettend veranderd de laatste tijd en is de situatie anders gekomen als dat het lijkt op fok. De helft is namelijk via msn afgehandeld van tevoren. En daarbij komt nog dat ik je mening erg oppervlakkig vind gezien je niet eens weet wat de gehele situatie is geweest.
Zo en nu ben ik klaar met dit onderwerp.
Stop er dan ook gewoon over. Het heeft geen zin om er over door te gaan. We worden het er toch niet over eens.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zn recht op zn eigen mening.Je bent nou eenmaal niet de meest betrouwbare persoon maar goed.... Ik zal er verder niet meer over beginnen.
Doe je goed!quote:Op zondag 24 januari 2010 20:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Tvoje maakte meestal gebruik van de vleugelaanval. FcKillerbees23 probeerde zich te richten op aanvallen door het midden.
Tvoje nam na 13 minuten de leiding toen Victorin Fargues op links doorbrak en de bal in de verre hoek plaatste. De keeper wist zijn vingers nog wel tegen de bal te krijgen, maar kon niet vermijden dat de bal over de doellijn rolde: 1-0 voor de thuisploeg.
Een vlotte aanval over de linkerflank werd vanuit een moeilijke hoek afgerond door Ole Jensen, waarmee Tvoje de voorsprong uitbreidde: 2-0. Bij deze voorsprong meende Tvoje zich wel wat meer te kunnen terugtrekken in een verdedigende stelling.
Goede keus.
Je hebt net als ik de behoefte om t laatste woord te hebben.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Stop er dan ook gewoon over. Het heeft geen zin om er over door te gaan. We worden het er toch niet over eens.
dat je aan het smelten bent maakt niet uit of je als eerste mag of nietquote:Op zondag 24 januari 2010 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Telt t hier niet meer dat de gene die zich t eerst melt t eerst maalt speelt??
![]()
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat je aan het smelten bent maakt niet uit of je als eerste mag of niet
ze kan als eerste spelen en dat telt voor mij eigenlijk
Ha, je had toch positief moeten zijn dus!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
4-2 gewonnen. De eerste winstpartij dit seizoen.
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Wat een wedstrijd... allereerst speelt mijn tegenstander ineens wel met zijn A-team, nadat ie de afgelopen 4 weken met zijn B-team aantrad en zijn A-ploeg voor de beker bewaarde.... ik verloor dus het middenveld... kwam met 3-1 achter maar vervolgens in 2 minuten tijd terug tot 3-3... om 5 minuten voor tijd de 4-3 om mijn oren te krijgen
Uit frustratie heb ik er wel twee van zijn spelers afgetrapt... don't mess with the Hattrick-gay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |