Kijk das een plus puntje na zo een domper!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:25 schreef sportfreak het volgende:
Speelde vandaag als nummer 2 tegen de nummer 1, dacht wel voor de zege te kunnen gaan. Na een half uur echter een rode kaart voor een middenvelder, dus eigenlijk meteen kansloos. Zeker toen ik vlak daarna op 1-0 achter kwam.
In de tweede helft teruggekomen tot 1-1, maar daar bleef het bij. Toch tevreden uiteindelijk
Mag ook wel eens een keer, ik speel (counter) al weken in een 5-2-3 zonder middenveld en met een leuke verdediging en aardige aanval. Dat kan niet altijd goed blijven gaan.. Jammer alleen dat je meende Plomp (ook al is 'ie semi-bejaard) er af te moeten schoppenquote:
Nog een klacht: Had een mooi vlaggetje gewonnen (Hayastan), maar die eikel heeft nooit meer ingelogdquote:Op maandag 25 januari 2010 08:22 schreef Flappekz het volgende:
Win je een keertje, lopen je supporters alsnog weg
Je weet dat dat soort jongens vaak ook pas op maandag/dinsdag inloggen en hun friendly regelen? Althans, de voor hun geregelde friendly ook daadwerkelijk vastleggen?quote:Op maandag 25 januari 2010 08:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nog een klacht: Had een mooi vlaggetje gewonnen (Hayastan), maar die eikel heeft nooit meer ingelogd![]()
Heb dus maar Azerbaijan uit de oefenpool geplukt
Hij had inmiddels al 10 dagen niet meer ingelogd, en zn laatste 3 wedstrijden had ie al geen complete opstelling meer gemaaktquote:Op maandag 25 januari 2010 08:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je weet dat dat soort jongens vaak ook pas op maandag/dinsdag inloggen en hun friendly regelen? Althans, de voor hun geregelde friendly ook daadwerkelijk vastleggen?
* Proud2beDiepfries hoopt maar voor Flappekz dat die Armeniër echt niet meer inlogt voor dinsdagavond 18:00u..
quote:Op maandag 25 januari 2010 08:22 schreef Flappekz het volgende:
Win je een keertje, lopen je supporters alsnog weg
quote:25-01-2010
1 new fan(s) signed up and paid 30 ¤ in fees.
quote:
Had er vorige week al 1 bijquote:Je fanclub heeft er 3 nieuwe supporter(s) bij gekregen; dat leverde 90 ¤ op voor de clubkas.
Leuk he. Die nieuwe ME.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
^&@%$%$@^@$%$
Ik zal niet spreken van een naaipartij, maar het zit me wederom niet mee dit seizoen:
264226031
Persoonlijk zal ik ze wel minstens met redelijk positiespel kopen. Of worden ze dan wel erg duur? Verder moet je kijken wat het meeste oplevert. Ik denk wel dat spelers met bijstats (passen/verdedigen) wel meer opleveren, maar moeilijk te zeggen. Of ben je ze van plan later in je A-team op te stellen? Dan zal ik zeker spelers kiezen met bijstats.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:46 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik train middenveld. Momenteel zit ik er aan te denken om een nieuwe lange termijns trainee te kopen. Normalter koop ik dan met een hoge hoofdskill (positiespel dus), nu zit ik er aan te denken om goed passen/verdedigen en zwak positiespel te kopen. Op die laatste train ik toch en die gaat toch stijgen. (heb'm nu nog niet nodig in't hoofdteam)
Is dat verstandig?
Ik vind t een goed idee. Zo doen meer managers het en zo kan je leuke multiskillers maken.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:55 schreef augurkenkoning het volgende:
Het idee is om deze in te zetten in m'n hoofdteam over een seizoen of twee. De vervangen A speler kan dan verkocht
Met drie maal redelijk worden de spelers mij wat te duur; ik kan eens gaan kijken wat een matig voor positiespel erbij gaat kosten.
Ik vind dat heerlijk trainen. Ik heb deze aangekocht met matig positiespel en redelijk passen op 17j20d. Ging naar redelijk met 30 dagen. is nu dus:quote:Op maandag 25 januari 2010 14:55 schreef augurkenkoning het volgende:
Het idee is om deze in te zetten in m'n hoofdteam over een seizoen of twee. De vervangen A speler kan dan verkocht
Met drie maal redelijk worden de spelers mij wat te duur; ik kan eens gaan kijken wat een matig voor positiespel erbij gaat kosten.
En hij is nu briljant PM + 9 en goed passen + 4quote:Washington Morales [playerid=231981352]
20 years and 41 days, Next birthday: 06-04-2010
Born in: Uruguay
In inadequate form, excellent stamina.
A pleasant guy who is calm and honest.
Has poor experience and passable leadership abilities.
Owner: FC Mattheus Eugenius (since 19-01-2009 (16/37), 3s 5wk)
Total Skill Index (TSI): 15 430
Wage: 6 588 ¤ (5 490 ¤) /week including 20% bonus 105 408 ¤ /season
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: brilliant Passing: solid
Winger: poor Defending: weak
Scoring: wretched Set pieces: wretched
niet onaardig gedaan.. ik had zelf op meer gehoopt maar ik mag niet klagen..quote:Transfers voor Virgilio Coenza
Datum Van Aan Prijs TSI toen
25-01-2010 Dynamo Groningen Clevedon Crusaders 234 000 ¤ 1 110
12-01-2010 Os Demos RoXos F.C. Dynamo Groningen 157 000 ¤ 970
hmmm heb eigenlijk geen trainingsplekjes meer, maar ik ga even kijken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb een jeugdspeler te koop staan met uitstekend verdedigen en goed passen... iemand?
Hij heeft ook al twee bonusweken training in de pocket op verdedigen... en zijn passen is met een weekje training misschien wel uitstekend want daar was ie al op ingeschaald toen ie uit de jeugd kwam rollenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmmm heb eigenlijk geen trainingsplekjes meer, maar ik ga even kijken.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:31 schreef Psychonikeo het volgende:
Ah, bij jeugdspeler verwachtte ik eigenlijk geen 19 te zien
Maar dan is hij te oud om mijn huidige trainees voor te gaan vervangen. Sorry!
Mooi misleidend verkooppraatjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb een jeugdspeler te koop staan met uitstekend verdedigen en goed passen... iemand?
Sinds wanneer is 19 jaar oud? Of wil jij ze nog jonger?quote:
Bij jeugdspeler verwacht iedereen natuurlijk een 17jarigequote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 19 jaar oud? Of wil jij ze nog jonger?
Heequote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Bij jeugdspeler verwacht iedereen natuurlijk een 17jarige![]()
22 is jong genoeg voor me![]()
zo'n beetje rond die leeftijd is wel goed jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach ik had gewoon zin in wat bezoekersquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
ik ben wel meteen supporter van je gewordenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ik had gewoon zin in wat bezoekers
Dat is inderdaad interessant zo ja (:quote:Op maandag 25 januari 2010 18:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik vind dat heerlijk trainen. Ik heb deze aangekocht met matig positiespel en redelijk passen op 17j20d. Ging naar redelijk met 30 dagen. is nu dus:
[..]
En hij is nu briljant PM + 9 en goed passen + 4
Ik ben overigens nu aan het kijken voor redelijk pm/goed passen die redelijk snel naar goed/goed gaan in verwachting (<3 weken)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:30 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Dat is inderdaad interessant zo ja (:
ik ga het ook maar proberen (:
Die training duurt uberhaupt al 'slechts' 5,5 week. Met een (exceptioneel) hoog loon kun je dat dus wel inschatten voor <3 weken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:20 schreef augurkenkoning het volgende:
Hoe ga je dat inschatten? PsicoTSI voorziet daar neit in?
Ach, zelf als ik het mis heb en het kost een week PM training extra, dan dit die training al in het passen, en dat train ik ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:26 schreef augurkenkoning het volgende:
Hmm, dan moet je wel erg goed weten wat je doet
succes! (:
ook van mijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ben wel meteen supporter van je geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |