idd... heel erg zonde...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zonde dat een dubbele redelijk dan op deze beide kwaliteiten zit
Dat klopt.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:31 schreef rompompom het volgende:
Als je van een bepaalde opstelling de standaardopstelling maakt, neemt-ie PIC instelling toch niet mee?
Is dat erg dan ?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:15 schreef rompompom het volgende:
Senks. Dan kan je dus gewoon een opstelling maken voor de zondag zonder dat dat gemeld wordt bij de competitiestand enzo, mits je niet PICt of MOTSt.
Ervaring van een speler kan ook nog het verschil maken. Maar vorm heeft grote invloed inderdaad.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:31 schreef kristyle het volgende:
Hoe komt het dat keeper 1 de stats van mijn verdediging (volgens hattrick organizer) beter maakt dan speler 2 ?
Is het omdat 2 "zwak" in vorm is en is dat verschil dan zo groot tussen een goed en formidabel?
1) redelijk in vorm, conditie redelijk
Keepen: 7/20 goed
Verdedigen: 2/20 waardeloos
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 1/20 rampzalig
Passen: 1/20 rampzalig
Scoren: 0/20 niet-bestaand
Spelhervatting: 5/20 matig
2) zwak in vorm, conditie redelijk
Keepen: 9/20 formidabel
Verdedigen: 1/20 rampzalig
Positiespel: 2/20 waardeloos
Vleugelspel: 1/20 rampzalig
Passen: 0/20 niet-bestaand
Scoren: 0/20 niet-bestaand
Spelhervatting: 7/20 goed
Tja ik hoop eigenlijk dat er een spitsen trainert m op pikt. Zn onvoorspelbaar is in de spits nl wel lekker. Als verdediger liever niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zonde dat een dubbele redelijk dan op deze beide kwaliteiten zit
Dat snap ik maar ja nu heb ik al een trainie.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja.. ik wist ook niet dat ie al bijna op goed verdedigen zat
Dat wel maar als je graag countert oid dan moet je dat iedere week weer instellen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:15 schreef rompompom het volgende:
Senks. Dan kan je dus gewoon een opstelling maken voor de zondag zonder dat dat gemeld wordt bij de competitiestand enzo, mits je niet PICt of MOTSt.
dat begrijp ik, maar dan verkoop je hem dus als 17j78d kale redelijk spits. Daar zit niet veel geld inquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja ik hoop eigenlijk dat er een spitsen trainert m op pikt. Zn onvoorspelbaar is in de spits nl wel lekker. Als verdediger liever niet.
[..]
Dat snap ik maar ja nu heb ik al een trainie.
Ach zn tv zegt ook maar iets van 58k. Zolang ie maar getraint wordt vind ik t best. Zodra ie weer door verkocht wordt krijg ik er weer geld voor.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
dat begrijp ik, maar dan verkoop je hem dus als 17j78d kale redelijk spits. Daar zit niet veel geld in
Die van Januari was toch al geweest?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:55 schreef NelisZ het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het Team van de Maand? Het lijkt mij wel weer tijd voor een interview
Dan zal ik die wel hebben gemist ofzoquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die van Januari was toch al geweest?
Ik vraag t maar want ik weet t ook niet meer. De site is ook geen hulp want daar loopt t tot november.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:35 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dan zal ik die wel hebben gemist ofzo
Njaa, dan heb je in ieder geval al een reminder voor februari
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vraag t maar want ik weet t ook niet meer. De site is ook geen hulp want daar loopt t tot november.
Wat zijn jullie zo saampies aan t doen?quote:20:27 yurtjuh has logged in
20:27 psychonikeo has logged in
Aan het Hattricken natuurlijk. Dohquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat zijn jullie zo saampies aan t doen?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Aan het Hattricken natuurlijk. Doh
Ik ik!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:32 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz heeft trouwens weer een supporterslotje vrij
Wie o wie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |